رواية احببتها الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم شهد محمود

 رواية احببتها الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم شهد محمود

رواية احببتها البارت الرابع والثلاثون 

رواية احببتها الجزء الرابع والثلاثون 

رواية احببتها الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم شهد محمود


رواية احببتها الحلقة الرابعة والثلاثون

البارت الرابع والثلاثون(احببتها) 
.................................... 
وقفنا لما جميله دخلت شقه ولقت ادم نايم مع واحده....
جميله:ااادم
البنت:انتي مين
جميله:اطلعي بره..
البنت:انتي ايه شايفه جوزك نايم مع واحده وعادي
جميله:اداكي فلوسك حق الليله ولا لا..لو مدكيش اديكي انا
البنت:اانتي..وتركتها وذهبت....
جميله:احسن برضو....اادم امسكت جميله كوب من الماء والقته علي ادم
ادم:عاا االحقوني بغرق
جميله:اخيرا صحيت
ادم:ايه ياجميله حد يصحي حد كده
جميله بغضب:اانا...اذاكان عجبك
ادم:ايه في ايه..اده انا فين...دي مش اوضتنا 
جميله:وانت الصادق منا عارفه انها مش اوضتنا
ادم:وانا ايه جابني هنا...
جميله:عملك الاسود.....البس يلا ان كنت عايز تروح
ادم:انا ايه الي جبني هنا
جميله:معرفش واخلص البس نكلم في البيت
ادم:حااضر..وارتدا ادم ملابسه وذهبوا للبيت
جميله: ممكن افهم ايه الي وداك الشقه دي
ادم:معرفش انا اخر مره كنت في الاجتماع وبعدين مش فاكر حاجه...
جميله:وايه الي هيجيب بنت معاك الشقه
ادم:هو كان في بنت معايا
جميله:لا ومش كده كمان حضرتك كنت قالع
ادم:جميله..اانا معرفش ده حصل الزاي صدقيني
جميله بدموع:انا مصدقاك بس شعور ان بنت غيري تلمسك صعب..
ادم:بس صدقيني انا مجتش ناحيه البنت انا اصلا معرفش شكلها..جميله عشان خاطري متعيطيش....اانا اسف..
جميله بدموع:اانااا....
ادم بحنان:هش اهدي خلاص محصلش حاجه متعيطيش بقي....هش..ولكنه سرعان ماحس بثقل علي صدره
ادم بخوف:جميله...جميله...اصحي ياجميله عشان خطري..وحملها ادم للغرفه واتصل بالدكتور
ادم:طمني يادكتور
الدكتور:المدام جالها انهيار عصبي ومحتاجه ترتاح
ادم:شكرا لحضرتك....
.........عند فارس وخديجه  ........
فارس:خديجه هاتي ملف****
خديجه:حااضر..وذهبت له ولكنه وجدته ممسك بيد فتاه ويضحك معها
خديجه:احم استاذ فارس
فارس:خديجه جبتي الملف
البنت:فاروسي هي مين دي...
خديجه باستهزاء:الا والاستاذ فارس بيتقالوا فروسي...
فارس:خديجه...انا ملاكي تقول الي هي عايزاه
خديجه:وحضرتك شايف اننا في مكان شغل ميصحش كده..مش ده كلامك برضو
فارس:انا المدير يعني كل حاجه تجوز ليا...
البنت بسهوكه:هي مالها يافروستي زعلانه كده ليه..
خديجه بغيره:وهزعل من ايه ياحببتي...صحيح الطيور علي اشكالها بتقع..الملف يااستاذ واكملت باستهزاء فروستي وتركتهم وغادرت....
......
خديجه في مكتبها...حاجه قرف مالها البنت دي فروستي وزعلانه وازعل من ايه انا زعلانه عليكوا والله يععععع....استغفر الله العظيم انا بقول ايه..يووه ايه الخنقه دي وخرجت جميله من الشركه 
.........عند زين وحور  ..........
حور بتوتر:زين انااا ايه رأيك نشوف الطفل لما يتولد. اانا متوتره
زين: اهدي ياحببتي مفيش حاجه توتر... وامسك بيدها واردف بكلمات لتشجيعها.. متقلقيش انا معاكي... 
....: المدام حور تتفضل... 
حور: اانا خايفه
زين: متقلقيش انا معاكي... ودخلو لغرفه الطبيبه
الطبيبه: مدام حور جهزين تشوفوا الطفل
زين: ياريت يادكتوره... وضعت الدكتوره الجهاز علي بطن حور واخذت تسحبه علي بطنها بهدوء
حور بفرح: زين.. شايف ده بيتحرك..الله شكله حلو اوي
الدكتوره:تحبي تسمعي نبضو
زين:بجد...وامسك زين الجهاز وسمع دقات الطفل وكذلك حور...بعد انتهاء الجلسه..
زين:شكرا يادكتوره تعبناكي معاكي
الدكتوره:وده كلام برضو احنا محظوظين ان حضرتك شرف المستشفي......
زين:ده من زوقك والله...بعد خروج حور وزين من المستشفي...
حور:انا فرحان اوي يازين...
زين:مش اكتر مني...ايه رأيك نتمشي شويه بدل العربيه
حور:يلا وامسكت بيده....
.......عند فارس وخديجه  .......
فارس:عجبك كده شكلها منفعش معاها حاجه
ملك:وانا اعمل ايه حاولت بس دي عامله زي لوح التلج
فارس:متقوليش عليها كده..
ملك:مش وقتك انت كمان انا همشي وابقي اتصل عليا لو عوزتني
فارس:غوري....بعد ذهاب ملك.. نظر فارس تجاه مكتبها فلم يجدها
فارس بصدمه ممزوجه بقلق: راحت فين دي دلوقتي.. وخرج من مكتبه يبحث عنها... 
...... عند ادم وجميله  ...... 
جميله: ااه دماغي.. 
ادم: جميله حببتي انتي كويسه حاسه بتعب
جميله: انا كويسه هو ايه الي حصلي
ادم: انتي تعبتي شويه...
جميله: اه... ادم
ادم: قلبه
جميله: ممكن تخرج شويه
ادم: ليه ياحببتي
جميله: مفيش بس اانا عايزه انام لوحدي النارده ممكن
ادم بحزن: بس اانا ياجميله مبعرفش انام غير في حضنك... بس اذا كان ده هيريحك اناهنام في اوضه تانيه.... بعد خروج ادم
جميله بدوع: انااسفه ياادم غصب عني...... بس انا.... 
....... عند فارس وخديجه  ....... 
فارس في نفسه: اكيد راحت البحر هي بتحب تروح هناك ديما انا هروحلها واعتذرلها عن الي حصل في المكتب واشتري فارس شيكولاته ليعطيها لها لانه يعلم انها تحب الشوكالاته ولكنه عند ذهابه وجد مش لم يكن يتمناه 
فارس بصدمه:مستحيل..لا لا ياخديجه متوفقيش........ويتبع
.....................................
روايه احببتها بقلم(شهد محمود)

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية احببتها
google-playkhamsatmostaqltradent