رواية عذراء ولكن الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم بطوط

 رواية عذراء ولكن الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم بطوط

رواية عذراء ولكن البارت الثاني والعشرون 

رواية عذراء ولكن الجزء الثاني والعشرون 

رواية عذراء ولكن الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم بطوط


رواية عذراء ولكن الحلقة الثانية والعشرون

دينا بغضب وعصبيه:تتجوز اي وابنك الي في بطني
عمرو اتصدم وبص ل دينا وبعدين بص ل مروة:كدابه
دينا بغضب:انا مش كدابه انا حامل في اربع شهور
جي عمرو يكلم ادم شدها بعصبيه:تعالي هنا وخدها وراحو بعيد 
مروة بغضب:حامل منك ازاي
عمرو بعصبيه:انتي صدقتي المفروض يبقا عندك ثقه فيا انا مجتش جنبها
مروة بعصبيه:فهد بيقول انها كنت بتبات معاك
عمرو:فهد كمان كذاب
مروة بغضب:كلهم كذابين مازن خالي يطلقني
عمرو بصدمه:هو انا لسه اتجوزت
مروة ببرود:يبقا مش هتجوز
فجر بضيق:اي النكد ده يابنتي حد يصدق دينا وبعدين لو كان صح مكنتش قاعدت مع ادم وسكتت
مروة تبص ل دينا الي قاعدت علي التربيزه وبصت ل عمرو بضيق:يعني مش صح
عمرو مسك ايديها يكملو رقص:انتي تعرفي عني كده
مروة بتبصلو بنص عين
عمرو ضحك بصوت عالي:وحياتك محصل
منصور ابتسم:ترقصي تاني
يارا بضيق:انت مش رقصت خلاص
منصور:عايز ارقص تاني
يارا مشيت بضيق مش عايزه خبطت في حد:اسفه يا ورفعت عينيه لي
عمار بغضب:لا بقينا نلبس عريان ونرقص
يارا بضيق:فراح اختي الي عايز تتخانق فيه
عمار بضيق:مين قال هتخانق انا
مالك قرب بسرعه عليه:تعالي عايزك
عمار:اي في اي
مالك سحبو بعيد:التسليم انهارده عشان كده جدك عمل فرح ل عمر عشان محدش يﻷحظ اختفاءو
عمار:يلا بينا
طلع مالك وعمار من غير محد ياخد بالو ل المكان الي المفروض فيه التسليم
فهد فتح عينيه لقي نفسو في اوضه كلها بني قام يقاعد نص قاعده ويبص ل نفسو كان القميص الي لبسوه زرايرو كلها مفتوحه
فهد بصدمه:هما اتحرشو بيه ولا اي لقي الباب بيتفتح شد الغطي علي نفسو
ايات لما شافتو ضحكت:اي مالك
فهد قام وقف علي ركبتو علي السرير وبعصبيه:انتي تاني
ايات بضيق:انت كل متشوفني تزعق فيا لي
فهد بوز:مش عارف وشك مستفز
ايات بغيظ:انا غلطانه اني جيبالك الفطار
فهد كان هيرد لقي بنت بتزق الباب وتجري تستخبه وره فهد
ايه بخوف:خبيني منو ونبي
فهد بيحاول يلف يشوف مين الكائن الي ماسك في ده
ايه تعوج راسو:بص قدامك
لقي ولد داخل وباين عليه متعصب
معاز:خدي هنا احسن ليكي
ايه بهمس ل فهد:الحق هيموتني
فهد بنفس الهمس:هيموتك لي
ايه:عشان فتحتلك زراير القميص
فهد لف ليها بصدمه:هو انتي الي فتحتيهم كده
ايه:بشوف عندك عضلات ولا لا
فهد بيحاول يستوعب وقاعد يضحك:ولقيتي اي
ايه ابتسمت:لقيت ان لازم نجوز انا عروسه قاعدت تعد علي صوابعها حلوه بعرف اغسل موعين عيوني ملونها
فهد بضحك:وانا موافق
ايات بغيظ:ايه اطلعي برا مع معاز
ايه بوزت:لا معاز بيضربني اطلعي انتي معاه وانا هقعد مع ده
فهد برفع حاجب:وده ملوش اسم
ايه:مانا لو اعرف هقولك
فهد ابتسم:فهد وانتي
ايه بتفكير:انا شفتكر مره علي فكره
فهد لف ليها:بجد
ايه:ايو طبعا في حديقه الحيوان
فهد عقد حاجبو:معتقدش اني رحت هناك وستوعب انها بتتريق عليه لف ليها بعصبيه كنت جريت هي علي برا
ايات بضحك:معلش هي شقيه شويه
فهد بضيق:الواضح انها لسانها طويل اختك دي
ايات ابتسمت:اممم ومعاز كمان
فهد قام وهو بيقفل زراير القميص:همشي انا بقا
ايات:دلوقتي
فهد ببرود:اه عن اذنك وطلع برا لقه ايه وقفه علي التربيزه ومعتز في الارض
ايه بعصبيه:قرب مني وانا ارمي نفسي من فوق التربيزه خليني اموت ورتاح
فهد ضحك وقف يبص عليها
ايه بصتلو وحطت ايديها علي وسطها:انت بتبص علي اي
فهد:انتي وقفه عندك لي
ايه طلعتلو مفاتيح الشقه:عايز ينزل البيه
فهد بص ل الباب:هو انتي قفلتي
ايه:مرتين كده هو
فهد بغضب:هاتي المفاتيح انا كمان عايز امشي
ايه بصراخ:بتزعقلي
فهد بضيق:بت هاتي
ايه:بتزعقلي انا وبصت ل المفاتيح بخبث وحدفتها من الشباك
 فهد راح بصدمه يبص من الشباك:انت يا واد ايو هات المفاتيح دي لا لا متخدهش لف ليها بغضب ده خدها وجري
ايه:احسن خدت الشر وراحت يا فهودي
فهد بغضب:اياااااات
ايه:متنفعش ايه وهي بتسبلو
فهد قرب منها بنص عين:اروح ازاي انا دلوقتي
ايه بوزت:حتي انت عايز تروح زاي ما بابا وماما مشيو وسبوني
فهد بصلها بحزن:خلاص متعيطيش مش همشي
ايه بفرحه:يعني هتقعد معانا
فهد ابتسم:هقعد معاكي
ايه:ونجوز
فهد بضحك:لما تكبري طيب
ايه:طيب معنديش مشكله
فهد:طيب عايز اروح اغير
ايه:انت مش قولت هتقعد معانا
فهد:مانا لازم اغير
ايه:هتيجي تاني
فهد:وعد هجيلك تاني عشان اشوفك
ايه اتنهد:حيس كده خد وطلعت من جيبها المفاتيح
فهد ضحك:شقيه اوي انتي
ايه باست خدو:حلو انت يا عمو
فهد باس خدها:وانتي كمان حلوه
زهره كنت وقفه بتبص ل منه وهي بترقص مع يارا وفجر ومبتسمه
سليم جي وقف جنبها:لسه حلوه زاي مانتي
زهره بصتلو ورجعت بصت ل البنات
سليم بص ليها بحزن:عارف انك زعلانه مني وده حقك انا اتخليت عنك
زهره:ملهوش لزمه نفتح في القديم يا سليم
سليم لفها لي:لا لي يا زهره لي ونص انا بحبك وعايزك تسمحيني ونعيش مع بناتنا
زهره:ما احنا عيشين معاهم اهو
سليم:لا عايز نبقا اسره بجد زهره انا عايز اتجوزك
منه ويارا وفجر بصراخ من وراه:واحنا موافقين
زهره اتخضتت وشه قلب الوان
فجر حطت ايديها علي كتف سليم:هتجبلها شبكه تكون تقيله
يارا:وفيلا في شرم نصيف فيها
منه:يابني احنا بنشتري راجل مش المهم الفلوس بس احنا سعدتنا مرتبطه بالفلوس ف كلمني عن حسابك في البنك
فجر ويارا بصلها وضحكو
سليم بضحك:هي العروسه مش انتو
فجر بضحك:واحنا بنات العروسه
سليم بص ل زهره ببتسامه:توفق هي الاول
زهره بصت في الارض وسكتها
فجر بفرحه:اسكوت علامه الرضا دي جي شغلي اخواتي
 بدات فجر ترقص ومنه ويارا يضحكو عليها ومروة جت ترقص معاهم
عمر مسك ايد نور:متروحي ارقصي معهم
نور متعلقه فيه:لا انا مبسوطه هنا
عمر بصلها وسكت ومن جوه فرحان
نور:انت زعلان مني
عمر مردش عليها وفي سرو:استني المفجاه الي عملها ليكي هقولك قد اي بحبك
كل واحد اخد عروستو وكانو طلعين ريحين الفندوق الي كل واحد حاجز في اوضه ل حببتو  وكل كان طالع يودعهم 
البنات وقفين علي جنب بيتكلمو مع فجر
عمرو بضيق:كل ده بتقوله اي هجلكم
فجر بغيظ:خليك عندك دي حاجات بنات بقولهم علي حاجه
فجاه جت تلات عربيات جيب كبيره وقفو نحيت البنات ونزل منهم رجال وخدو البنات
عمرو كان هيقرب
الشب بعصبيه وهو بيحط المسدس في راس واحده:الي هيقرب هضربهم
وخدوهم كلهم في العربيه وساقو بسرعه
عمر بعصبيه:انا مراتي حامل
مازن حط ايدو علي كتفو:متقلقش هنقدر نجبهم
في نفس الوقت كان فهد الجد بيستلم الشحنه في مكان تاني غير الي عمار ومالك فيه وموبيلو رن
فهد الجد:عملت اي ياعدي
عدي بص وراه ل زهره الي حضنه فجر ويارا ومنه بخوف:البنت وامها في عربيتي
فهد الجد بخبث:والباقي
عدي:في العربيات التانيه
فهدالجد:يتربتو في المخزن لحد مديك الاوامر
عدي:حاضر وقفل السكه
مالك بضيق وهو بيبص في ساعتو:اتاخرو لي
عمار بعصبيه:شكلهم هيسلمو في حته تانيه
مالك سكت شويه وقام بصدمه:فخ
عمار لف لي:اي الي فخ
مالك بتفكير:لو انت الي في البيت يعرفو انك ضابط وفهد قايل ل جدو انو ضابط يبقا جدك عارف اني
عمار بصدمه:انك انت كمان ضابط
مالك:ومش بعيد عايزنا نجي هنا عشان حاجه هو عامله بس حاجه اي مش عارف
فجاه موبيل عمار رن وكان عمرو
عمار بضيق:اكيد هيسال انا رحت فين
مالك:رد كده
عمار رد:اي يا عمرو وبرق بتقول اتخطفو
مالك جري علي العربيه وعمار وراه وهو بيضرب الدركسيون:غبي غبي
العربيات وقفت قدام مخزن في نص الصحراء ومليان حراس نزلو مروة ونور من عربيه ويارا ومنه وفجر وزهره من عربيه وبيزقوهم جوه البيت فجر زقتو وكنت هتجري بس واحد من الي وقفين مسكها وضربها بقلم بقؤها اتجرح
عدي قرب وشدها منو وبصلها:بلاش النضره الشرسه دي
فجر بصلو بغل وهو قرب وشه منها
عدي وهو بيبص في عينيها:نضراتك بتقولك انك قويه وانا مبحبش البنات الي كده ورفع المسدس وضرب الي وقف جانو في دماغو وقع مات
البنات قاعدو يصراخو ويبصو ل فجر بخوف
عدي ببتسامه من تحت الشال:ده عشان ضربك وعشان متفتكريش نفسك قويه
فجر قربت منو وبحده:طب متبقش جبان انت واقلع الشال ده ولا خايف لحد يشوف وشك وتتمسك لما نطلع من هنا
زهره بصت ل عدي وبصت ل فجر بخوف لياذيها
عدي ضحك بصوت عالي وقرب وشه ليها:مش عدي الي يخاف طب اهو وشد الشال الي كان مغطي وشه
فجر بصت ل وشه كان شاب وسيم شعرو اسود وعينيه ملونه فيروزي وخمري وعندو حسنه تحت شفايفه 
عدي بغرور:عارف اني وسيم احفظي وشي عشان انتي مش هتطلعي من هنا وغطي وشه بالشال تاني كان مدي ضهرو ل البنات محدش شافو
عدي ببرود:دخلهم جوه
خدوهم في اوضه جوه وربطو ايديهم في الحيطه
كنت نور بتعيط وبتبصلهم بخوف
فجر:متعيطيش مالك هيطلعنا
نور بعيط:انا خايفه علي ابني
مروة:خايفه من اي هو شايف حاجه
زهره:فجر اسكتي انتي لحسن لسانك هوديكي في داهيه
منه بعيط:معاها حق واحد غيرو كان موتك
فجر بتحاول تفك ايديها اتنهدت بغضب:حديد مش بيتفك والعمل
منه بعيط:هنموت
نور بعيط:لا ونبي انا حامل
فجر بصتلهم بضيق:اخرسو بقا مالك هيلقينا
مالك وصل الفيلا نزل بسرعه لقي سليم قاعد وماسك راسو
مالك:فين فجر
دينا بشماته:خدوها هي وخواتها وامها والبنات كلهم
عمار بعصبيه:وانتو كنتم فين
ادم:كانو مسلحين وخفنا علي البنات
مالك بعصبيه:وفهد فين من ده كلو
عمرو بضيق:فهد مكنش هنا لازم نلقيهم قبل ميعملو فيهم حاجه
عمار:كل واحد ياخد عربيتو وينزل يدور والي يلقي حاجه يتصل بي التاني
مالك بص ل منصور:وانت تعالي معايه
منصور قام مشيه معاه بهدؤء وركب عربية مالك
مالك:عايزك ترقب موبيل الي في البيت وتحاول تتعقب موبيل اي واحده من البنات
منصور فتح اللاب توب وبداء يشوف شغلو
فوق جبل كان وقف يراقب ويعد الحراس الي برا راح نحية عربيتو لقي موبيلو فصل شحن
فهد بعصبيه:ده واقتو مش هقدر اخش ل واحدي مع العدد لازم ارجع ركب عربيتو وتحرك
مالك كان بيدور وملقاش حاجه
وعمار نفس الكلام وعمرو وعمر بردو ورجعو
فهد عربيتو عطلعت في نص السكه نزل منها بعصبيه:هو لي انا فقري كده لي حاول يشغلها معرفش سابها ونزل وقرار يكمل مشي يمكن يلاقي عربيه
ومشي مسافه كبيه لقي عربيه جيب بتقرب منو
فهد:انت رايح فين
ابتسم وقلع النضاره وبانت عينيه الفيروزه:انا ماشي علطول وانت
فهد بضيق:عربيتي عطلت وكنت راجع ممكن تسعدني
عدي بخبث:اوي اوي طريقنا واحد يا 
فهد ابتسم وهو بيركب:فهد
عدي وهو بيسوق:عدي اسمي عدي
فهد بص ل الطريقي لقي عربيتو فاتت عقد حاجبو وبصلو:انت رايح فين
عدي ضربو فجاه بالمسدس علي راسو اغمي علي بصلو وبتسم:متثقش في شب راكب عربيه جيب وماشي في الصحراء
وقف العربيه قدام المخزن ونزل شال فهد علي كتفو وبص ل الرجاله بحده:عيزكم تمشطولي المنطقه مش عايز نمله تخش وخدو ودخل
يارا بضيق:بتعملي اي اتهدي بقا
فجر وهي بتحاول تفتح القفل بي البنسه:استني بس
يارا بضيق:هتتفتح كده
فجر بتحرك ايديها ورحات فتحتها وفكت ايد:شوفتي
عدي من علي الباب:طلعتي متعددت الموهب
فجر بصتلو بقرف وبصت ل الي شايلو:جيب مصيبه جديده
عدي وهو مخبي وشه بالشال معدي عينيه:ممم تقريبا ربط فهد يزيهم
فجر بصدمه:فهد فهد انت كويس
عدي قرب من فجر ومسك ايديها يرجعها تاني في الحديد وبهمس:بلاش تجربي تطلعي من هنا لو عايز تعيشي
فجر بقرف:ابعد عني
عدي رفع ايدو بمعني بعد وسابهم وطلع يتصل بي فهدالجد ويقوله
مروه:كده محدش هينقذنا صح
متصور بص في الاب توب وعقد حاجبو
مالك:في اي
منصور:اخر اشاره في موبيل فهد في حته في الصحراء
مالك:يمكن في مهمه ولا حاجه
منصور:جايز
عدي اليوم والشباب ملقوش اي حاجه تسعدهم لحد تاني يوم اخر النهار
ايات جت الفيلا وهي معاه محفظة فهد بصتلهم بقلق:ملكم قاعدين كده لي
مالك بضيق:البنات اتخطفو ومش لقينهم
ايات بخوف:وفهد مقليش لي
مالك عقد حاجبو:هو انتي شوفتي فهد
ايات:امبارح مش من عندي الصبح
مالك قام من مكانو:يعني كان عندك
ايات:ايو ونسي محفظتو اهي كنت جيبها لي
مالك التفت فجاه ل منصور:قولتلي اخر اشاره لموبيل فهد فين
منصور:في منطقه صحروايه واستغربت من وجوده هناك
مالك:يا فهد مخطوف مع البنات يا هو يعرف حاجه عنهم وقام بسرعه:عمار ومنصور تعالو معايه
عمرو ومازن وعمر:هنيجي معاك
ادم بتوتر:هجي معاكم
ايات:وانا كمان
مالك:لا انتي خليكي معاه دينا هنا وعمي انا وشباب هنروح
ركب مالك وعمار ومنصور في عربيه
و وراهم عمرو ومازن وعمر وادم 
عدي جاتلو رساله"موبيل فهد اتخلص منو" خرج ل الرجاله:هتلقو عربيه اول الجبل تخدوها وتنسفوها سمعين
الرجاله اتحركت وعدي وقف مضايق
فهد قام وبداء يحس بصدع:اه
مروه:اخيرا فوقت يا ابو نموسيه كحلي
فهد رفع راسو لقي البنات كلهم موجودين:انا اي جبني هنا
فجر:انت كان معاك حد
فهد:لا انا كنت راجع الفيلا لقيتكم بتتخطفو مشيت وراكم ولما جيت ارجع عشان اجيب حد ينقذكم العربيه عطلت ولقيت شب لفف علي وشه شال وطلبت منو المساعده
 مروة بغيظ:مشكتش انو عصابه او من الي خطفنها
فهد:وشه كان بشوش
مروة بعصبيه:كان لبس شال عرفت منين انو وشهه بشوش انت عبيط
فهد بعصبيه:احترمي نفسك
فجر بضيق:بس انت وهي وبصت ل مروة وشه بشوش فعلن
مروة بغيظ:مهو محدش غيرك شافو
منه:مز ولا نص نص 
فجر بضحك:احنا في اي ولا اي بس هو بطل 
يارا:هو احله ولا فهد
فجر:هو وبصت ل فهد الي بيبص ليها بغيظ اي اكدب
فهد بيجز علي سنانو:وياتره مالك عارف بالكلام ده
فجر بضحك:كتك نيله هيعرف منين وانا مخطوفها
نور بتبص عليهم وهي سكته وعماله تعيط 
فجر بصت عليها بحزن عايزه تطلع من هنا عشانها
فهد بيحاول يفك نفسو عشان يطلع 
دخل عدي وهو بيبصلهم:جت اهنيكم هما في الطريق انهم ينقذكم
البنات بصو ل بعض بفرحه
عدي:بس انا مش هسمح بكده
فجر بستفزاز:لا يشيخ 
عدي التفت ليها وقرب من فجر وبص ليها من فوق ل تحت:حسك جريئه بنت شكتك ناشفه
فجر بقرف:وانت جبان شكتك نايه
عدي قرب منها وسند ايدو علي الحيطه
فهد بعصبيه:ابعد عنها
عدي من غير ميلتفت لي وهو لسه بصص ل فجر:قصر صوتك انا يدوب سند علي الحيطه وميل راسو وهو بصص علي شفايفها مبالك لو بستها
فجر بغضب:انت عايز اي
عدي نزل الشال شويه وهو بصص ليها:انتي
فجر بصت ل بقرف:انت متخلف
عدي بهمس:انتي مشفتيش وشي من فراغ قرارت اغير اللعب ورجعهم كلهم الا انتي وده هيكلفني كتير بس فداكي
فهد بغضب:انت مجنون تاخد حفيد من عيلة الفهد
عدي بص ل فجر:شوف ازاي انتي من العيله دي
فجر بصت ل نور والبنات ورجعت بصت ل عدي:لو جيت معاك هسبهم
عدي:اه وانا عند كلمتي
منصور بص في اللاب بصدمه:اشارت الموبيل اختفت ده معني حد اتلفو
مالك بغضب:ده معني ان حد بنا بيتواصل مع الخاطف
منصور بداء يشتغل تاني
عمار:انت بتعمل اي
منصور وهو بصص في الشاشه:لو كلام مالك صح يبقا هرقب موبيلتنا كلنا وكده نقدر ننقذ يارا
عمار بغضب:وانت مالك بيها هي من بقيت عيلتك
منصور بصلو بضيق ورجع يبص ل اللاب وابتسم:ادم
عمار بغضب:والله مسيبو
مالك مسكو بضيق:استني متاكد
منصور بيبص ل الشاشه:بيتوصل مع واحد من نف المنطقه الي فهد كنت الاشاره بتاعتو لقطه فيه
مالك:انا هتوه من العربيه بتعتهم ونقولهم ان احنا هنروح ندور في حته وهما حته وانت خليه ماشي وراه اشاره الشخص ده
منصور بداء يوصفلو الطريقه ومالك قدر يقرب منهم لحد موصل ل الاشاره ولقي نفسو قدام مخزن ورجاله كتير حوليه
عدي:هفضل مستني كتير
فجر:طيب سبهم يمشو وانا قاعده
عدي قرب من فجر وفكه
فهد بعصبيه:يا متخلفه راحه فين هما زمانهم جيين
فجر بصت ل عدي:انت وعدتني ان هيروحو من غير محد يتاذي
عدي:انا وعدك انهم هيروحو منغير خدش ولاجل الامانه الا دي ولف فجاه وقطع رقبة واحده منهم بمشرط الي في ايدو
فجر بصتلو بصدمه وبصتلهم والدم طالع منها:مستحيل
فجاه سمعو صوت ضرب نار برا والبنات بيبصو ال الي بتنزف وبيصراخو وفهد متصدوم 
فجر عينيه اتملت بدموع وبصلها بصدمه
عدي شد ايديها وهو بيطلع بيها
فجر بصراج وهي بتشد ايديها منو:انت لي قتلت.........وهنعرف بعدين
تفتكرو كده تفتكرو مين الي عدي ضربها وهتموت ولا لا خايفه اقول مش هنزل غير ده تقتلوني 
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية عذراء ولكن)
google-playkhamsatmostaqltradent