رواية فتاة حطمها العشق الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم حبيبة حسن

 رواية فتاة حطمها العشق الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم حبيبة حسن

رواية فتاة حطمها العشق البارت الواحد والعشرون 

رواية فتاة حطمها العشق الجزء الواحد والعشرون 

رواية فتاة حطمها العشق الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم حبيبة حسن


رواية فتاة حطمها العشق الحلقة 21

#فتاة_حطمها_العشق 
#البارت_الواحد_وعشرون
#الكاتبه_حبيبه_حسن
جاسر بصراخ: حوووووووووور ليقفذ وراءها في البحر ليمسك بها وهي تصارع الامواج ولكن حور مع الاسف لا تستطع العوم ليحملها جاسر ويطلع علي اليخت 
جاسر وهو ممسك بها ليمسك بها عمر 
عمر: انتي كوايسه يحور 
جاسر بدا ان يفعل له تنفس صناعي حتي حور بدات ان تعود الي طبيعتها ليبتعد عنها ليجد انها تحولت الي بندورة حمراء من شدة الخجل ليبتسم جاسر وهو يبتعد عنها 
جاسر وهو ممسك بيديها انا اسف يحورى متزعليش مني انا من غيرتي عليكي معرفتش بعمل اي واتعصبت ومش مقتنع ان حد غير ممكن يلمسك ثم يطبع قبله علي وجنتيها امام اخوها لتخجل حور وبشدة 
عمر بضحك: احنا هنا يجماعةة 
لتضحك حور: عامل ايي وحشتني اويي 
جاسر : ما في مفاجاة ليكمل عمر: انا هتجوز يحور 
حور بفرحه: بجد يعمر الله فرحت اويي مين دا هه اعرفها انا 
عمر: لا في الحقيقة مش حد نعرفوا بس هعرفك عليها النهاردة حور بفرحه: هييييي جاسر يبتسم علي هذة الطفله الذي عشقها والذي استطاعت ان تملك قلبه ايضاا
جاسر: وكمان عمر معزوم معانا النهاردة في الرحله هو وحبيبتوا حور: هييييي عمر بامتنان لجاسر: شكرا انا حقيقي اطمنت علي اختي معاك جاسر وهو ينظر لحور بعشق كبير وهو يكمل ويقول: اول حب في حياتي وحقيقي انا بشكر ربنا علي وجودها انا محظوظ اني متجوزها وهو يقبل يديها 
لتخجل حور منه"اي المحن دا يجماعه"
عمر: طب انا همشي بقا عشان رايح الشغل 
جاسر: ماشي نشوفك بليل لتودعه اخته ايضا 
حور بدون مقدمات: جاسر انا.... بحبك 
جاسر بصدمه وفرحه: هل حقا تحبه هذة المجنونه ليحملها وهو يحتضنها بشدة حور وهي تضحك: نزلني يخربيتك 
لينزلها ببطء جاسر: نروح طب عشان هيموتونا 
حور بضحكه لتسلب منه عقله بها جاسر وهو ينظر لها مطولا ينظر لها كانه اجمل امراة رائها في حياته لتخجل حور مرة اخرى وهي تسير تقف وتقول:يلا بينا 
ليذهبوا سويا حتي يستمتعوا بهذة الرحله التي ستحمل الكثير من المفاجأت للجميع 
تجمع الجميع في منزل عائلة جاسر وهو مستعدون جدا لهذة الرحلة ومبسوطين ايضا 
ملك وهي تدخل الي القصر مع مالك وموج حور وهي تحتضنهم هييي نورتونيي 
ملك وموج:هتبقي خرااااب 
ليدخل ساجد من باب القصر وهو يرى موج ليفرح بشدة هل حقا ستكون معهم في الرحله اخيرا 
ليركب الجميع العربيات حتي يذهبون الي دهب 
بعد قليل من الوقت كانت الساعه 6صباحا وصلوا كل منهما الي شاليه خاص 
كان جاسر وحور في شاليه 
ملك وموج في شاليه 
ساجد ومالك ويزن ومحمود ومراد وعمار في شاليه 
ليلي ومحمود وسليم وجودي واسيا في شاليه 
سيرا ومليكه فى شاليه 
عمر وفيروز في شاليه
جاسر ماشي يجماعة نتقابل الساعه 10 نطلع ننام وننزل بقا نشوف هنعملوا ايي 
ليذهب الجميع الي مسكنه
عند موج وملك 
ملك:انا هنام وابقي صحيني 
موج:اشطا انا هنزل اتمشي علي البحر وهبقي اطلع اصحيكي ماشي
ملك: ماشي يحبييي خدي بالك من نفسك موج: اشطا المكان حلو اويي لتتجه موج الي الخرانه وترتدي فستان قصير صيفي حمالات ازرق اللون ولتترك لشعرها العنان وترتدي صندل ابيض اللون وتنزل وتتجه الي الشاطئ لتتمشي شويه
دي موج
في شاليه الشباب 
عمار وهو ينظر من النافذة ليري تلك الجميلة عمار:اووووف اي دا 
لياتي اليه ساجد وهو ينظر الي ما ينظر اليه ليشتاط غضبا 
ساجد بغضب لم يستطع كتمه:متحترم نفسك ملكش دعوة بيها فاهم
عمار بغيظ: وانت مالك هي تخصك ولا ايي ساجد بعصبيه وهو يمسك به من تلابيب قميصه:لا هتكون تخصني 
لياتي مالك:يلهويي يخربيتكوا هتخسروا بعض عشان مين وروني كدا لينظر اليها مالك:العب دي صاروخ ارض جو 
ليضحك كلامن يزن ومحمود ومراد عليهم مراد:اتلم يلا منك ليه مين شافها الاول عمار وهو يرمق ساجد بغضب:انا 
ساجد بعصبيه كداب انا شوفتها في فرح مالك مش صح يمالك مالك:ايوة صحبة خطيبتي قرة عيني 
ليضحك الجميع علي كلمته ليتركهم ساجد ويخرج من الشاليه
دا ساجد♥
عند سيرا ومليكه 
نزلت تلك الجميلة لتسير علي البحر ايضا ارتدت هوت شورت وبدي لتنزل تجري علي البحر لتنعم بهدوء وسلام نفسي وهواء منعش 
دي سيرا
ليخرج ذلك الوسيم الذي يدعى يزن لان راءة من النافذة اللعينه التي الجميع يرى الفتيات منها🙂
دا يزن اهو
عند جاسر وحور 
حور :جسورتيي جاسر وفهم أنها تريد أن تنزل الشاطئ:لا 
حور بغضب:هو ايي اللي لاا يعم انت 
جاسر بصدمه:انتي بتقولي يعم؟! دا أسلوب بنت حور:ماهو الصراحه انا جضيت منك جاسر اتسعت عيناه ماهذه طريقة الكلام هل هذا حقا طريقة فتاة كيف؟! حور :جسورتيي جاسر وهو ينظر لها مطولا :نعم يحوريتي حور ببراءة مصطنعة:ممكن انزل اتمشى علي البحر شويه جاسر بمكر:ممكن بس بشرط حور:اي هو جاسر وهو ينظر إلي شفتيها: هاتي بوسه حور بصدمه من وقاحته: طب اي رائيك هنزل ومش هديك حاجه ليجذبها جاسر الي أحضانه وهي يقبلها بشدة حتي أن حور اندمجت معه بدون وعي لتبتعد عنه حور بوجه احمر :ممكن انزل بقا يبارد 
جاسر بيضحك علي براءتها: يلا ننزل 
حور بانفعال:نعم يعوماااااااار هو مين اللي هينزلوا يا اخويا 
انا عايزة انزل لوحدي يعم 
جاسر بغضب وهو يمسك دراعها بعنف:بقولك اي اسلوب البيئه دا وشغل الشوارع وأن صوتك يعلي عليا دا مبحبوش عشان مزعلكيش ومفيش نزول في اي حته لوحدك تمام ليترك يديها 
حور بتعيط:ح...اضر وهي تنظر إلي يديها التي أصبحت حمراء بسبب اثر يديه 
ليجذبها الي أحضانه
حور وهي تبكي في أحضانه:البرقان دا حلو اويي بيضحك جاسر بشده علي هذا المجنونه ثم ينزلون سويا الي الشاطئ
علي الشاطئ
موج :هو شمس وسط رمله 
ليرد عليها ساجد بابتسامه:هي حلوة بت شقراء
موج بعصبيه:افندم انت مين اصلا عشان تقعد جمبي وتغني معايا مش فاهمه انا 
ساجد : ايييي هو انا عملتلك اي لكل دا نا عايز اتعرف عليكي 
لترمقة موج بغضب انا مش بتعرف ولا بكلم شباب تمام لتأخذ هاتفها والهاند بتاعها وتذهب الي شاليه لتقول كتكوت القرف مليتوا البلد 
ساجد بغضب منها : والله ما هسيبك غير أما تبقي ليا بمزاجك أو غصب عنك مش انا اللي يتقالوا لا 
عند سيرا وهي تجلس علي الشاطئ 
يأتي يزن من خلفها وهي يضع يده علي عيونها وحشتيني 
لتسترد إليه سيرا وهي تحتضنه ونت كمان اويي 
يزن بتعملي ايي
سيرا بسمع اغاني ليتقاسموا الهاند فري وهم يتمشون علي البحر ويغنون سويا إحدى الاغاني لرامي عصام لينظر إليها يزن وهو يقول أنا أصلي مشكلتي في عينها بتاخدني بلاد وتوديني لتضحك سيرا بخجل ليكملوا يومهم بين الضحك والمرح أيضا ولكن لا احد يعلم ماذا يخبئ لهم القدر 
في المساء تجمع جميع الفتيات والفتيان علي الشاطئ وهم يلعبون لعبة الصراحه 
سيرا :عمار هيسال مليكه
عمار لمليكه: انا هنصحك احسنلك مترسميش حاجات في احلامك عمرها ما هتحصل 
مليكه وقد ترقرقت الدموع في عينيها:حاضر 
لتلف سيرا الازازة 
سيرا:يزن هيسالني 
يزن لسيرا: بتحبيني لتخجل سيرا بشدة وهي تجاوب:أيوة ليصفق الجميع ويضحك يزن :ونا هتجوزك 
الجميع بفرحه بجد هيي وهما يباركون لسيرا ويزن 
ليلف يزن الازازة 
ليتني الدور علي مراد يسأل محمود
مراد لمحمود بشك :هو انت ليك علاقة بفهد 
محمود وقد توتر بشدة وتجمعت قطرات العرق علي جبينه وهو يتحدث بصوت مرتعشة وتلعثم:اككيدد لااا يعني اعرفوا منين..وليي 
ليشك به جاسر ومراد أيضا ولكن لا يظهروا هذا 
لتأتي الازازة علي حور و جودي 
حور :اي هدفك في الحياة يجودي 
جودي بتنهيدة:أن يكون عندي أصحاب وناس بتحبني وانو كل اللي بيحبوني يفضلوا جمبي وان كل اللي قاعدين دول ميجرالهمش اي حاجه وحشه ونا بحبكم جدا 
لتحتضنها حور ومليكه وسيرا وتذهب إليهم اسيا تحتضنه أيضا ولكن لم تستطع التحدث 
عمار :لحظه الطيب اهي اهييي🙂😂
بيضحك الجميع علي هذا المجنون 
الكاتبه حبيبه حسن
جاسر الوقت اتاخر يلا عشان ننام بقا لينهض الجميع ويذهبون الي شاليهتهم 
سيرا وهي تذهب مع يزن 
يزن :حبيبتي انا كنت عايز اطلب منك طلب و مكسوف منك 
سيرا :معقول كدا يحبيبي اتفضل يزن :كنت عايز ٢٠الف جنيه محتاجهم ضروري عشان لتقاطعه سيرا :يبني عادي اتفضل الفيزا بتاعتي واسحابهم بكرة يزن: ربنا يخليكي ليا يروحيي
سيرا ويخليك لتذهب سيرا الي الشاليه 
علي جانب آخر 
م١:كل حاجه هنا تحت السيطرة وانا اعرف كل حاجه عنهم واحنا راجعين كمان 2يوم كدا تقدر تنفذ كل اللي انت عايزة 
م٢:اشطا احبك انا كدا 
م١:تمام 

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية فتاة حطمها العشق
google-playkhamsatmostaqltradent