رواية احببت مشاغبه الفصل التاسع عشر 19 بقلم ناهد سمير

 رواية احببت مشاغبه الفصل التاسع عشر 19 بقلم ناهد سمير

رواية احببت مشاغبه البارت التاسع عشر

رواية احببت مشاغبه الجزء التاسع عشر

رواية احببت مشاغبه الفصل التاسع عشر 19 بقلم ناهد سمير


رواية احببت مشاغبه الحلقة التاسعة عشر

احببت مشاغبه الحلقه رقم(19) اتفاعلوا عشان انزل حلقتين بعد الفطار على طول ياجماعه كده مش نافع 
*****************************
آسيل:ايوه بقا ومعانا آسر هيدخل ضد جاسر واضح على المصارع آسر انه خايف يدخل اخواته بيشدوه يدخل بس مش راضي ايه رائيك ياعم طه ف الحوار 
طه :بسم الله الرحمن الرحيم انا من رائيي انه هيتعجن من جاسر 
آسيل:شكرا لتعليقك 
ملك بضيق:متدخل بقا ياآسر الله لو مدخلتش مش هتنام ف البيت انهارده بس ها 
آسر:والله ماتحصل ده غشيم انام ف الشارع ولا ادخل 
مدحت:انشف يلا وخليك راجل 
خالد:آسر انشف وادخل كده فين آسر الشجاع 
آسر:شششش بطل ياد انت انا مش شجاع خش انت ياحضرت الظابط 
خالد :ااااه طحالي بيوجعني 
ملك:آسر يلا آسر آسر هو هو يلا ياجماعه شجعوه معايا 
آسيل:اخيرا اتشجع آسر وداخل على جاسر ....جاسر واقف ثابت الله عليه قرة عيني آسر رجله بتخبط ف بعضها ياعين امه 
طه:جاهزين 
آسر:مش جاهز 
جاسر:اثبت يلا وخليك راجل 
آسر:لو ضربت جامد هتزعل انا حذرتك 
طه:يلا اجهزوا ابدأو 
بدأت المصارعه جري جاسر ناحيت آسر اول لما آسر شاف جاسر جاي عليه طلع يجري جري وراه آسر 
طه:ياعيني عليك يابني ياحبيب عمك شكلك هتتشلوح 
ملك:آسر اثبت مش هتنام ف البيت انهارده 
آسر بصوت عالي وهو بيجري:بطلي بقا وربنا اطلقك تعالي ياختي مكاني اسكتي ياختيييي 
جاسر:يابن اقف انا تعبت ربنا ياخدك 
آسر:🙂🙂والله ابدا 
آسيل:ايه رائيك ف المصارعه دي 
طه:دي مصارعه تران دي 
مسك جاسر آسر وبدأ يضربه صد آسر شويه من ضرباته بس مقدرش يكمل استسلم 
آسيل:الله عليك ياحبيب والديك قرة عيني فاز الله واكبر تحيا مصر 
طه:ساعدوا الغلبان الي اتشلفط ده يتجدعان 
جريت ملك على آسر 
ملك:انت هتنام ف الشارع انهارده 
آسر:ياشيخه غوري بقا حد يناولني طوبه اضربها فيها اااااه وشي ضهري عضمي منك لله ياجاسر 
مدحت:بطل يلا متعملش زي النسوان كده 
زين:😂😂😂😂😂لا راجل 
آسر:بطل ظرف انت وهو لما يجي دوركم عاوز اشوفكم هتعملوا ايه ادخل ياخفيف 
مدحت:داخل مدخلش ليه 
.........آسيل:بعد انتهاء الجوله الاولي الجوله التانيه هتبدأ بمدحت وجاسر قرة عيني 
ياسين:يلا يابابا اهزمه 
زينب:مدحت مدحت شجعوا ياجماعه معاك قلبي ياحبيبي 
آسيل:مش ناقصه محن يازينب ياحبيبتي 
ساره:ارفع رسنا يامدحت 
طه:مدحت دخل قصاد جاسر بيبصوا لبعض بنظرات الصقور يلا وبدأ المصارعه 
آسيل:دخل مدحت على جاسر وجاي يضربه ف وشه اتفداها جاسر ببراعه جاسر ياحبيبي شاطر 
اول لما سمع جاسر كلمت حبيبي بصلها وتنح خمسه ولقا بوكس ف وشه 
آسيل:ينهر اسود جاسر مات ياجماعه الي فاز مدحت 
زينب:هييييييييه مدحت الله اكبر 
جريت آسيل على جاسر 
آسيل:انت كويس 
فجأه بصتله بصدمه وقعدت تضحك جامد 
جاسر:ااااه بتضحكي علي ايه ياظريفه 
آسيل:عينك انت ورمت شكلك بيضحك 
جاسر:كله منك لو مكنتيش اتكلمتي 
آسيل:ارفع صوتك واتعارك معايا مخلاص سبناه دخلنا بحماره 
*************************
ماجد :انتي مش فاكره اي حاجه خالص 
ندى بعياط:لاء انا مش فاكره انا مين 😢😢😢
داليا حضنتها :بس ياحبيبتي اهدى هتتحل متعيطيش هتفتكري مع الايام 
******طلع جاسر برا الاوضه راح عند الدكتور 
ماجد:يعني ايه 
الدكتور:اصابتها كانت خطيره احمد ربنا انها فقدت الذاكره بس احسن من ارتجاج ف المخ يرجعها عيله صغيره لسه ولا انت ايه رائيك 
ماجد:الحمد لله ياعم طب تقدر تطلع من المستشفى 
الدكتور:ايوه طبعا من دلوقتي عادي 
ماجد:ماشي اكتبلي اذن بالخروج وانا هتصرف 
الدكتور:هتعمل ايه 
ماجد:هخليها عندي لحد اما تفتكر حاجه 
الدكتور:لحد امتي 
ماجد:مش عارف ياعادل لحد اما تفتكر بقا 
الدكتور:مش يمكن تحبها 
ماجد:ايه الجنان ده ياعم 
الدكتور:ماجد انا بتكلم بجد وخصوصا انها شبه مي مرات 
ماجد :عادل انت باين اتجننت مش معنى انها شبه مي يبقى احبها دي واحده فاقده الذاكره يمكن تكون مخطوبه ولا حاجه ايه ده وبعدين انا مستحيل احبها انا بحب مراتي ولايمكن احب بعدها تاني سك على الكلام ده ياعادل 
عادل:حاضر خليك فاكرها 
ماجد:هههه حاضر هفتكرها يلا بقا سلام متقطعش الزيارات 
عادل:حاضر 
******************الساعه سته بالليل 
ماجد:ياعم عبده 
جه البواب جري لما سمع صوت ماجد 
عبده :ايوه يابيه 
ماجد:اركن العربيه لو سمحت 
قالها ماجد ودخل بندى وداليا 
داليا ساعدت ندى ترتاح على الكنبه وقعدوا كلهم 
داليا:بصي ياقمر من النهارده انتي هتعيشي معانا ده ماجد زي اخوكي بالضبط وانا داليا اختك اي حاجه تعوزيها تحت امرك هبقى مبسوطه اوي لو اعتبرتيني اختك بالضبط 
ندى:ده شرف ليا بس مينفعش اني
ماجد:بصي مافيش حاجه اسمها مينفعش انتي هتقعدي هنا معانا ومش برضاكي 
قال ماجد كلمته وطلع على اوضته بضيق 
داليا:اسفه جدا هو بس زهقان شويه متزعليش خايف عليكي اقولك على سر انتي شبه مراته قوي لما شوفتك صدقت انك مي بس لما قالي الحقيقه فهمت كل حاجه 
ندى:انا الي اسفه الي وقعتكم ف مشاكل معايا 
داليا:شششش متتأسفيش وبعدين تعالي معايا اوريكي اوضتك الجديده هتعجبك قوي 
ندى ابتسمت ابتسامه باهته وراحت معاها 
***********************
علي :يادي النيله حاضر يالي بتخبط ايه الجنان ده جموسه بتخبط 
فتح علي الباب لقا رنا صاحبت آسيل بتخبط حت ايديها على وشه مخدتش بالها 
علي:حطي ايدك ف بوقي بالمره قرفتيني عاوزه ايه يابت انتي جايه من الصبح مصدعه الي جابونا ليا 
رنا :انت بتزعقلي طب وربنا ماهتأثر وهدخل وسع كده ياماما عزه امك فين يالا 
مسكها على من هدومها زي الحراميه:ولا مين انتي لسانك طول قوي واتعودتي عليا هو انا اسيب آسيل تطلعيلي 
رنا:وسع ياعم انتي ياوليه يالي جوه تعالي حوشي الهمجي الي بيتهجم على واحده نسوان ده الحقوني 
على:هى فين النسوان دي دوري معايا كده 
رنا:روش انت كده نينينينيني

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية احببت مشاغبة
google-playkhamsatmostaqltradent