رواية احببتها الفصل السادس عشر 16 بقلم شهد محمود

 رواية احببتها الفصل السادس عشر 16 بقلم شهد محمود

رواية احببتها البارت السادس عشر

رواية احببتها الجزء السادس عشر

رواية احببتها الفصل السادس عشر 16 بقلم شهد محمود


رواية احببتها الحلقة السادسة عشر

الجزء السادس عشر(احببتها) 
................................ 
زين: حور.. 
حور: طلقني.... 
زين بغضب: اطلقك انتي مجنونه..... 
حور: لا مش مجنونه يازين... مهو عادي اخش البي القيكي بتضربني من غير معرف السبب وانا الي هبله وجايه افرحك اني حامل.... ابني... 
زين: اهدي......
حور بدموع:ابني يازين...ابني جراله حاجه...انت عارف لو جراله حاجه مش هرحمك....
زين:اهدي ياحور الطفل كويس...
حور بدموع:انت ليه بتعمل كده ليه...انطق....
زين:انااا...
حور:انطق..انطق ايه السبب الي يخليك تضربني بالشكل ده....ليه يازين...
زين:اهدي ياحور هحكيلك....
flash
زين:اما اقوم البس اروح الشركه....ااه التلفون...اده في رساله...
الرساله:بس مراتك ايه قمر....متوقعتش انك مغفل...وغفلتك علي اساس رايحه الجامعه وغفلتك...وتحت الرساله صوره حور وحضنه واحد.....
زين بغضب:مستحيل والله لوريكي يابنت*******
back
زين:ده الي حصل ولله...
حور:يعني لدرجادي بتوثقش فيا...
زين:حور غصب عني...انا والله مكنتش مصدق لحد ماشوفت صورتك....واتاكدت اكتر لما مقولتيش انك في الجامعه....
حور:يعني للدرجادب وايش عرفك انها انا...وانا لبسه نقاب....واناقولتلك اني مش في الجامعه لاني مكنتش هناك فعلا....
زين:اماال كنتي فين...
حور بغضب:كنت بزفت بكشف عشان كنت تعبانه..والدكتوره قالتلي اني حامل وانا الغبيه كنت جايع افرحك واتفجئت بحضرتك بتضربني
زين:حور...انا بجد مكنتش اعرف انك حامل...
حور:كنت ممكن تسالني...لكن انت مسالتنيش حتي...انا بكرهك...
زين:حور اانا اسف سامحيني غصب عني..
حور:صعب يازين انا كل مره بفتكر وانت بتضربني بكل وحشيه كاني حيوان...وكمان كان ممكن تقتل ابني..بكرهك يازين...
زين:معلشي انااا اسف...ثم جذبها الي حضنه..
حور:ليه يازين ليه....
زين:انا بحبك والله ودي كانت لحظه غضب...سامحيني...
حور:..........
..........في مكان اخر  ...........
خديجه:اذيك يماما عمله ايه...
ام فارس:كويسه ياحببتي انتي اخبارك ايه...
خديجه:انا تمام....
ام فارس:بصي الطلبات دي...
خديجه:حاضر...وذهبت خديجه تبحث عنهم....
ام فارس:الو...تعالي...
فارس:حاضر..
خديجه:انا خلصت....
ام فارس:ماشي ياحببتي ساعديني عقبال مافارس يجي...
خديجه بتوتر:هاا فارس انا لازم امشي....واثناء مشي خديجه....
فارس:هي فين....
ام فارس:اول ماسمعت اسمك مشيت...
فارس:اايه...
ام فارس:هو ايه الي ايه اخلص الحقها...
فارس: حاضر....
...........في مكان اخر  ..........
الجد:اهلا ياولاد... 
ادم وجميله:اهلا ورحب بهم الجميع....
الجد:قوم يابني غيروا وارتاحوا عشان بكره هنروح نقعد في الاراضي ونفطروا هناك...
جميله:بجد ياجدو...يعني هفطر في الارض..
الجد:ايوه ياروح جدو....وضحك الجميع...
ادم بضيق:بعد اذنكوا يلا....في الغرفه...
ادم بتريقه:بجد ياجدو يعنيي هفطر في الاراضي...
جميله:نينيني.....بارد..
ويضحك ادم بصوت مرتفع....
جميله بهيام:ضحتك حلوه اوي...
ادم:عارف...
جميله:هااا.....انا دخله استحمه.....وطلعت تجري....
ادم:هبله والله....
جميله:ادم هتلي هدوم...نسيت اخد...
ادم:اه وانا مالي متخرجي....
جميله:اخرج فين انا قالعه هات هدوم....
ادم:وايه يعني وانا حد غريب...انا جوزك...وعادي اشوفك...ولاايه....
جميله:اسكت ياقليل الادب..اخلص هات الهدوم...
ادم:عنيه....واخرج لها..قميص من قمصانه....خدي
جميله:عاا ادم ايه ده...
ادم:منا معرفش هدومك وانتي عايزه ايه اخرجي بده وهاتي هدوم ليكي...
جميله بكسوف:بصوت واطي ايه الغباء ده ماهو اكيد مش هيجيب هدوم بتاعتي....انا هخرج وانري لله....
ادم بسرحان:هو القميص حلو عليكي كده ليه...
جميله:عشان تعرف انه عليه احسن منك....كانت جميله ترتدي قميص زين...
جميله:احم ادم بتقرب ليه...
ادم:هااا مفيش انتي قمر..تعرفي ياجميله انا بحبك اوي...
جميله:وانا كمان...
ادم:واناي كمان ايه...
جميله:بحبك....
ادم:بجد...وحملها زين الي السرير انا عايزك تسيبي نفسك النهارده....
حميله بسرحان:تؤمر....وبدأت ليلتهم الجميله...(نسيبهم ياجماعه)
...........في مكان اخر  ...........
زين:حور....ويتبع.....

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية احببتها
google-playkhamsatmostaqltradent