رواية اغتصاب صالونات الفصل السادس عشر 16 بقلم اية البدري

 رواية اغتصاب صالونات الفصل السادس عشر 16 بقلم اية البدري

رواية اغتصاب صالونات البارت السادس عشر

رواية اغتصاب صالونات الجزء السادس عشر

رواية اغتصاب صالونات الفصل السادس عشر 16 بقلم اية البدري


رواية اغتصاب صالونات الحلقة السادسة عشر

16 اغتصاب صالونات 
عارفه انكرا زعلانين النت قاطع عندي علي فكره
في صباح جديد 
استيقظت صبا ودخلت الحمام الذي داخل الغرفه وبعد وقت لفت علي جسمها منشفه وفتحت الباب لتخرج وتجد غيث جالس بجوار اولادها يلاعبهم 
صبا بغضب ...انت بتعمل اي هنااطلع بره 
بصلها وبلع ريقه بصعوبه فمنظرها يمكن ان يثير جيش 
صبا قلقه من نظراته بصوت عالي ...اطلع بررره 
هو بيتقرب منها ويتقرب وهي تبعد لحد ما وصلت للحيطه وضع يده ليحبسها بينه وبين الحط واقترب و هي تضع يداها علي المنشفه تمنعها من السقوط وبالاخره 
هو بهمس في اذنها ...جهزي نفسك هنخرج دلوقت وباسها برقه علي خدها وخرج يأخذ انفاسه وهو يتذكر منظرها 
__________________
في مصر في شركه الحديدي
يذيد بصريخ ...هو ايي الي عااوز ادخل في الكيااان اززاي يعني 
معتز ببرود ...ايوا عاوز ادخل في العالم السفلي عندك مانع 
يذيد ...انا مستحيل اساعدك في ده يا معتز مستحيل 
معتز ..علي اساس ان انت وقيس مش بتشتغلوا فيه 
...ماشي بس احنا بنشتغل كمساعدين بس انت عاوز تبقي رئيس عصابه رئيس مافيا انت اتجننت اكيد 
...لا 
...مش هتعرف صدقني مش هتعرف تنافس فؤاد علشان فؤاد مسنود من صاحبه جان وجان ده وارث الشغلانه من ابوه اصلا 
معتز ...انت بتزعق ليه طيب براحه 
...تعرف لو قيس بعقله وسمع كلامك ده كان خلص عليك قبل متكمل الكلام ده 
...خلاص يا عم هدي اعضائك 
...شيل الموضوع من راسك يا زفه ولو شمعتوا منك تاني هتزعل
...حاضر 
تلفون الشركه رن من السكرتيره 
معتز ..نعم 
السكرتيره ...الامن كلمني وقالي ان انسه اروي جت وشكلها متعصبه اوي 
..لما توصل دخلها ومتتكلميش معاها 
يذيد ...شكلها عرفه 
معتز ..اكيد حد سرب الخبر 
دخلت بدموعها ...انت ازاي يا حيوان تودي قيس مستشفي المجنين 
معتز ..ممكن تهدي قيس فعلا محتاج لعلاج 
من عصبيتها رمت ملفات كانت علي المكتب علي الار ...علاج اي وزفن اي قيس يطلع فوره والا بالله مهتشوف خلقتي تاني يا معتز 
معتز زعق ...مقوووووولتتت اهددي مااالك قيييس تعبان انتتي مشفتهوووش تعاالي يا ختي شوفييه الاول بعدين انطقي
يذيد ...معتز معاه حق في الي عمله 
بصتله من فوق لتحت بقرف ورجعت بصت لاخوها ...عاوزه اروحله 
معتز ..تعالي وخرجوا هما الاتنين ويذيد نزلت دموعه الي كانت محبوسه من اول مدخلت 
_______________________
عند فؤاد صحي في القبو ملقهاش في المكان طلع للفيلا 
سأل عليها واحده من الخدم وقالتله انها في المطبخ 
دخل المطبخ لقها بتقطع سلطه راح وحضنها من ضهرها هو /مش هتبطلي الحركات دي 
هي / مش هتبطل تسبني ولا كأنك متجوز 
لفها بحيث يكون وجههم مقابل لبعض / لا مش هبطل عارفه ليه 
وحضنها وهمس في اذنه/علشان كل ما بسيبك وبترجعي بتبقي قمر اكتر من الاول 
بعد وبسها برقه ...فادي هيعيش معانا هما
 وبص علي رجليها الباينه من الفستان القصير بتاعها ....يعني ولا قصير ولا محزق ماشي 
رغد ...حاضر 
نزل لمستوا بطنها وباسها ...بقي عندك كام شهر وعيوني 
رغد ...لقيت اختك 
فؤاد قام ...لسه اكيد مخطوفه بس مفيش حد عنده عداوه معايا عملها مش عارف مين 
بحزن ....وحشتني 
فؤاد ..وانا 
..فؤاد 
..اممم 
....هو انت بتعمل كل ده علشان الورث ولا علشان هي اختك 
....لا علشان هي اختي بس ده ميمنعش اني عاوز الورث ده 
.....اامممم طيب 
شالها وضعيه البيبي ... لازم القمر ترتاح بقي ولا اي 
مسكت طبق السلطه .. وتتغذي كمان 
___________________
عند غيث وصبا 
نزلت وهي متألقه بجملها 
غيث / قمر متجوز قمر 
بصتله بقرف / انا لبست العيال بس مهاب نام وايهاب هي الي صاحي 
غيث بحب ولطف /خلاص خلي مهاب هنا وحاتي ايهاب يخرج معانا 
صبا /وعلي فين العزم ان شاء الله 
غيث ملكيش دعوه هتتبسطي وبس 
صبا /لا منا متأكده من ده 
خرجوا غيث وصبا وايهاب ابن صبا
في العربيه 
صبا /رايحين فين ؟
غيث/ قلتلك هتتبسطي ملكيش دعوه بقي 
صبا/ طيب 
بعد وقت وصلوا علي مطعم 
غيث بلطف / يلا يا صاصب 
نزلوا 
غيث مد ايده ياخد الطفل منعته صبا وشالت ايهاب بنفسها كان في حد رحب بيهم عند باب المطعم وعندما دخلوا لم يكن غيرهم احد في المطعم 
صبا / هو فين الجرسون 
غيث باستغراب / معرفش ثانيه وجايلك دخل في احد زوايا المطعم وخرج وهو يلبس ببيونه ومريله الجرسون 
غيث انحني لها ومد يده بالمنيوا / اتفضلي يا فندم انا في الخدمه 
صبا بصتله باندهاش وابتسمت ولمع في عيونها بريق الدموع 
غيث مسك جهاز التحكم في التلفاز واشتغل علي فديوهات صبا في صغرها وفي لعبها مع فؤاد وغيث وقيس 
غيث قرب منها وهمس في اذنها / عيد ميلاد سعيد يا حته من قلبي 
بصتله تاني ودموعها قد نزلت 
غيث ابتسم ومسح دموعها ومسك وجهها بلطف وباس خدودها التي احمرت بمجرد لمسهم 
غيث / هتاكلي اي يا قمر منور 
صبا /انت عارف انا بحب اي 
غيث ابتسم واخد المينوا تحت امر السنيوريته ودخل علي احد زوايا هذا المطعم 
ظلت صبا تتذكر غيث ومعملته لها بلطف طول الخمس شهور ومعاملته اللطيفه اكثر مع اولادها الاثنان 
قلبها كان سعيد لكن عقلها حزين 
لنفسها / ياااااه لو كنت نص معاملته يا قيس /بصت لايهاب وادمعت عيونها/ انا بحبك انت واخوك بس قيس ميستهلش انكوا حته منه ودندوله يا بابا حتي 
/مسحه دموعها /
صبا /هنستاك يا قيس وهبدأ من جديد من غيرك نهائيا 
وهعيش مع /حسه بأيدين بتتلف حول خصرها 
غيث في اذنها / هتعيشي معايا انا معايا انا وبس 
صبا لفت وهي لسه في حضنه / عاوز الورث صح 
غيث بحب وصدق /عاوزك انتي اكتر 
صبا /مش هتجبرني اني اروح اجيبه 
غيث /لو مش عاوزه نرجع مصر براحتك مش هممني 
صبا / عيالي 
غيث قبلها بلطف / عيالنا 
صبا /توعدني متعملش زي قيس 
غيث /اوعدك اني مجرحكيش ابدا 
صبا /ليه مقلتليش انك بتحبني من زمان 
غيث / هقلك امتي وانتي كل مره بتترمي في حضني علشان تشتكي من قيس الي قلبك متعلق بيه بطرقه غريبه حتي بعد مخانك وسابك فضلتي تحبه بعد ما رجع واغتصبك فضلتي تحبيه كنتي عاوزاني اقلك امتي 
حضنته صبا / اسفه اني كنت عمياء  من الاول 
غيث ابتسم بحب / اوعدك مش هتندمي يا صبا مش هتندمي وباس كتفها 
صبا / غيث هو انت كنت معلق علي حاجه
 غيث / يا لهويي الاكل في الفرن /سبها وجري علي المطبخ 
جروا الاتنين علي المطبخ وحضروا الاكل وحطوه واكلوا 
غيث / طيب انا طالع اشرب سيجاره في العربيه لما تأكلي ايهاب ابقي تعالي 
خرج من المطعم علشان فاهم انها خجلانه منه 
بعد فتره خرجه وكان ايهاب نايم في حضنها ركبوا العربيه وهي مفكره انها هترجع علي الفيلا لكن 
__________________
في مصر خرجت اروي ومعتز من المستشفي وهما بيحاربوا لمنع دموعهم علي اخوهم الكبير 
فلاش باك 
دخلوا الغرفه وحضنوه 
قيس / صبا عيد ميلادها النهارده 
اروي /ايوا يا حبيبي 
قيس / صبا عيد ميلادها النهارده 
ارواي باستغراب / ايوا يا حبيبي في اي /وبصت لمعتز 
قيس /هي فين 
اروي /اا اا ا اكيد مع مع فؤاد 
قيس ضحك بجنون / لا هي ماتت ......    وخدت عيالنا معاها /كان بيتكلم بهدوء وبرود ولا كأنه متوجع/
اروي /قيس احنا جايين نطلعك 
قيس //////
اروي /قيس 
قيس /هي بتعقبني وانا استاهل ده موثقتش فيها موثقتش خنتها انا الي لازم اتعذب واموت مش هي مش هي مش هي مش هييييييييييييييي ااااااااااااااااااااااههههه
دخل الدكاتره وهو يصرخ بأسمها بجنون 
باااك 
ارواي / هما عملوله اي 
معتز /الدكاتره بتقول انه اتعرض لصدمات كهربائيه  وادويه مهلكه لخلايه العقل والضرب العنيف وده خلاه يبقي كدا 
_______________
في لندن وصلوا صبا وغيث وايهاب علي فندق ما 
دخلوا علي احد القاعات 
غيث / كل سنه وانتي حبيبتي 
القاعه كانت متزينه بالورد بجميع الوانه والباللين 
صبا حضنته وهو بادلها وايهاب عيط  بصوله وضحكوا 
غيث / عاوز اي يا رخم امك وبتحضن ابوك انت مالك بقي يا رزل 
صبا بتضحك / غيث فين الحمام شكله عامل حاجه 
غيث شاله /تصدقي صح طيب انا في مكالمه شغل ضروريه جيييدا ولاظزم اعملها عن اذنك بقي 
صبا قعدت تضحك علي تهربه وبحثت عن حمام وخرجت تبحث عن غيث وكان فعلا بيتكلم مع حد وهي كانت بتسمع المكالمه ومش مصدقه
صبا /يعني غيث يعرف ........

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية اغتصاب صالونات
google-playkhamsatmostaqltradent