رواية عذراء ولكن الفصل الثالث عشر 13 بقلم بطوط

 رواية عذراء ولكن الفصل الثالث عشر 13 بقلم بطوط

رواية عذراء ولكن البارت الثالث عشر

رواية عذراء ولكن الجزء الثالث عشر

رواية عذراء ولكن الفصل الثالث عشر 13 بقلم بطوط


رواية عذراء ولكن الحلقة الثالثة عشر

فهد ببرود:مش موفق
مالك بسخريه:ولا لو قولتلك انها بخصوصي انا وفجر
فهد بيجز علي سنانو:انتو وفجر مش بنكم حاجه انا متاكد
مالك:انا في مكتبك متتاخرش وقفل في وشه
فهد بغضب:حايش شيطاني عنك بالعفيه انت الي جبتو لنفسك اتنفس بقوه وضغط علي راسو حاسس بصداع فزيع
فهد وهو بيضغط علي راسو بالم:اكيد من قلت انما لا يدري ان نسبة المخدرات انخفضت في جسمه دخل ل فجر تاني
فجر بتعب:كنت بتكلم مين
فهد مش بيكلم فكره وحده مكتسحه تفكيرو اي المقصد من جملة مالك الي الي بينو وبين فجر
فجر بتعب وبدات تتوتر:فهد انا بكلمك
فهد نفض الفكره من راسو وقرب منها:اي ياقلب فهد
عمرو بضيق:هي قلبك ولا ا
فهد قاطعو بحده:يتقعد ساكت يا تتفضل برا
عمرو بصلو بضيق وسكت
فهد ابتسم:كنتي بتقولي اي
فجر بصت في عينيه:انا عايزه اطلع من هنا وبضيق مبحبش المستشفيات
فهد ميل عليها اكتر ولسه هيكلم
عمرو بغيظ:متخش جوه بؤقها احسن
فهد لفلو بغضب:انت مالك انت اما بجح بشكل لما دينا كنت بتباتك معاك في اﻷوضه كنت بفتح بؤقي
مروه بغضب:بتبات هالله هالله يا عبدالله
عمرو بتوتر:بس انا عمرو مش عبدالله ياروحي
مروه بغضب:طلعت روحك
فجر بصتلو بضيق:عجبك كده
فهد ميل عليها بهمس:سيبك منهم كنا بنقول اي
فجر بضيق:اني هطلع من هنا
فهد بهمس:فاكر لما كنت هنا وذلتيني عشان اطلع
فجر ابتسمت:بتردهالي يعني
فهد مسك خدها بخفه:طيب بشرط
فجر رفعت حاجبه:لا انا محدش يشرطت عليا بس ممكن تطلب ها
فهد بضحك:عنيفه اوي حته وانتي تعبانه احم هغيب ساعه اتنين ويكور ايدو تلاته متتخضيش عليا
فجر بصتلو بتعب:في حاجه مخبيها عليا
فهد اتنهد:مش وقتو الكلام ده تنامي لحد مرجع عشان هطلعك انهارده
فجر:بس
فهد بحده:تنامي قلت يا اما مفيش خروج
فجر غمضت عينيه:نمت
فهد ضحك وباس راسها:مش هتاخر 
 قام عدل هدومه يلا ياجماعه
عمرو برفع حاجب:استني بس يلا فين
فهد يبص ل فجر الي فتحه عين ومغمضه التانيه برقلها غمضت بخوف:هي نامت وهنسبها نستريح
عمرو بضيق:احنا مش هنزعجها
فهد:برا 
سعيد:خلاص يا ولاد يلا ياعمرو
عمرو بضيق:طب ابوسه طيب
فهد بضيق:ماشي عشان اخوها بس
فجر ابتسمت بتعب
عمرو قرب منها وباس خدها وبهمس جنب ودانها:خالي بالك من الواد ده ممكن يتحرش بيكي
فجر جد تضحك مسكت بطنها بالم
فهد بغضب:عجبك كده يلا غور برا
فجر بتعب:اهدي هو ملهوش دعوه
عمر كان سرحان بيفكر في الي قراء في مؤاشرات فجر
عمرو بضيق:انت يا زفتتتتت
عمر بغيظ:اي بتزعق لي
عمرو:تعالي بوس بس بشوش
فهد بغيظ:الله مطولك يا روح
عمر قرب وباس راسها:الف سلامه عليكي
فجر بتعب:الله يسلمك اومال عمار في
عمرو:هو كان هنا بس تعب وروح
فجر بحزن:الف سلامه عليه
سعيد:الف سلامه عليكي
فجر بتعب:الله يسلمكم 
بداءو يطلعو واحد  واحد مبقاش غير فهد بس
فهد قرب منها:نامي شويه
فجر:طيب
فهد:لو عايزه حاجه خليهم يكلموني
فجر ابتسمت:خلاص يافهد
فهد بوز:انا غلطان خايف عليكي
فجر رفعت ايديها بتعب وحطتها علي خدو:لا مش غلطان بس ماخرك
فهد حط ايدو علي ايديها وباسها:انتي تاخريني براحتك هروح ومش هتاخر
فجر هزت راسها 
فهد قام وطلع
فجر غمضت عينيها بالم بس شمة ريحه مميزه عرفها كويس جت تفتح عينيه بس هو حط ايدو علي عينيها
مالك بحنين:خليكي قفلهم لما بتفتحيهم بضعف
فجر بدات تدمع:انت مش حقيقي انا بتوهم
مالك:وكده وميل باس خدها
فجر بتهز راسها بعنف:قولت لا مش حقيقي
مالك باس خدها التاني:وكده
فجر بصراخ:قولتلك انك مش حقيقي
مالك قرب منها وبهمس قدام شفايفه:انتي الي بتجرجريني وبعدين تقولي قليل الادب
فجر حاسه قلبها بيدق جامد وبعدت ايدو وبصتلو بصدمه:انت لابس لبس الدكتور لي
مالك بيبص في ساعتو:مفيش وقت وبصلها بحب تسمحيلي اخطفك
فجر بصدمه:ها
مالك ابتسم:شكر شالها بخفها بس فجر اتالمت
مالك بخوف:وجعتك
فجر سندت راسها علي صدرو بتعب:قلبي وجعني اكتر
مالك طلع بيها بهدوء وركب عربيته وسايق
فجر حطه ايديها علي بطنها بالم:هو احنا ريحين فين
مالك بجمود:نتحاسب ولا انتي شايفه ان الي عملتي هيعدي
فجر بلعت ريقه بخوف:ابيه ياحبيبي
مالك بضحك:مبقاش ياكل معايه الكلام ده العبي غيرها وبصلها بغضب عشان العقاب مش هيعجبك
فجر غمضت عينيه بتعب:طب لما نوصل صحيني عشان ميبقا عقاب وتحب ونفسيه سبانخ
مالك بغيظ:وهاكلك طول الفطره دي سبانخ
فجر بصراخ:مالك متهظرش
مالك:بنت عيب ابيه مالك
فجر بصتلو بغيظ وغمضت عينيها
مالك ابتسم بحب حاسس ان روحه رضت مش عارف الي هيعملو بعد كده هيكره في ولا لا بس هو مش هيسبها ل فهد مسك موبيله وبعت رساله ل فهد وقفل موبيله
فهد وصل الشركه وطلع ل مكتبه سال السكرتيره:في حد جوه
السكرتيره:لا يا فندم
سمع صوت وصول رساله طلع موبيله فتح الرساله قاعد يقراء مراه واتنين وتلات"اه في فعلن خلصت بس انت الي مش هتشوفها لو اتشقلبت يافهودي"رن عليه موبيله مقفول خبط الموبيل في الحيطه بغل والله لموتك جري علي برا وركب العربيه ورجع تاني المستشفي
طلع يجري ل اوضة فجر لقها فاضيه
فهد بغضب:والله لقتلك انتو يا بهايم يا الي هنا
الممرضه بخوف:خير يا فندم
فهد بغضب:فجر فين
الممرضه بخوف:كنت هنا
فهد بشر:شايفها جوه
الممرضه:والله بقولك كنت 
قلم من فهد وقعها علي الارض وعروقه برزت:انتي شيفاهه جوه
الممرضه بؤقها بينزل دم وبدات تعيط:لا بس
فهد كان هيقرب منها بس واحده اعترضت طريقه 
البنت بحده:انت راجل
فهد عقد حاجبه:افندم
قلم من البنت خالي فهد راسو تلف وخصلاتو الطويله تقع علي عينيه
فهد برق ولف راسو ليها وبص في عيونها الرمادي الي شبه عيون القطط:انتي قد الي عملتي ده
ايات ببرود:اسمع لو انت ابن الفيل او ابن الديك فا انا ايات ومبخفش وتستهل تخد علي دماغك ولفت قومت الممرضه انتي كويسه
الممرضه بخوف عليها وبهمس:اي الي هببتي ده انتي مش عارفه ده مين
ايات بغضب:اكيد واحد مش متربي امو نسيت تربي
الممرضه بصت ل فهد بخوف الي عروقه برزت:صحب المستشفي
ايات غمضت عينيها بخضه:ونبي قولي انك بتهزري
فهد لفها لي بغضب:اعتبري ايامك الجيه سوده بقولك عشان تتحسري عليها دلوقتي مش فضيلك وخبط كتفها وخرج
ايات حطت ايديها في وسطها:نينينينين قال فهد قال ده انت تيس مش فهد
(انتي قد الي قولتي ده البنات هتقطعك 😂😂😳 )
فهد اتصل علي ادم بغضب:تقب وتغتص تجبلي مالك ده انت فاهم
ادم:مالك مين
فهد بغضب:المدير الخرا بتاع الشركه سمعني
ادم بخوف من عصبيتو:طيب اديني 24ساعه
فهد قفل في وشه وماسك راسو بالم مش قادر حاسس راسو هتقف وبداء يضغط علي ايدو
اايات قربت منو من ضهرو:يا كابتن انت كويس
فهد لف بغضب وحاسس انو دايخ:اني مبتتهديش لي حلي عني بقا
ايات بغضب:هو انت انا لو اعرف كده كنت سبتك تموت
فهد مسك راسو وضغط عليها جامد مبقاش قادر يستحمل الصداع وصراخ:ااااه
ايات بشك:انت بتتعطي حاجه
فهد بغضب والم:حليييييي عنيي بقا
ايات بضيق سبتو ومشيت
فهد ضغط علي دماغو جامد وقعد علي ركبه من الالم
ايات دخلت الصيدليه:لو سمحت عايزه اي مخدر نسبته تكون متوسطه
الصيدلي بصلها بقرف:ممنوع الكلام ده
ايات بضيق:يامحترم انا دكتوره ومحتاجه ضروري
الصيدلي بسخريه:كلهم بيقوله كده
ايات حدفت الكرنيه في وشه:متنجز يا بارد الواد هيموت
الصيدلي بعد متاكد ادها 
ايات بقرف:هات كتك ضربه في مصرينك عيل تبت
 خرجت تدور علي فهد لقتو وقع قدام وماسك راسو جريت نحيتو وجهزت الابره
فهد بغضب:انتي اي جابك تاني ااااه ضغط علي راسو اكتر
ايات مسكت دراعو وبدات تدي الحقنه
فهد بغضب:براحه اي انتي حماره
ايات بغضب:بدل متشكرني انا انقذت حياتك يا شمام يا بايظ
فهد جز علي سنانو:هتندمي
ايات بردح:اوع يغرك شالك وتفتكر اني هانم ياض ده انا من السبتيها
(احسن ناس طبعا مفهش كلام😂❤)
فهد حس انو الصداع سكت قام بغضب:لو فكره ده هيغفرلك الي عملتي جوه تبقي حمار وزقه برجلي ومشي
ايات بغضب:فعلن انا حماره اني سعد تيس زيك
فهد بغضب:سمعتك
ايات طلعتلو لسانها:متسمع
فهد بصلها بغضب ومشي
مالك ركن العربيه ونزل وشالها
فجر بتعب:هو لسه بعيد
مالك بحنيه:تعبانه
فجر دفنت راسها في صدرو:اكدب عليك ايو
مالك بجمود:كنتي فكراني مش هاجي
فجر رفعت راسها تبص في عينيه:ايو
مالك بسخريه:لدرجه دي مش واثقه فيا
فجر بدموع:انت مجتش امبارح اوله لما افتح القيك جنبي
مالك بحزن:ابقا جنبك ووجعك بالكلام ولا اهدي عشان اعرف اخد بالي منك
فجر ببلهاء:تخد بالك مني
مالك:انتي تعبانه دلوقتي الضغط وحش عليكي والمكان الي قاعد في معرفش لي هيعملك ضغط و
فجر حطت ايديها علي بؤقه بعيط:انا اسفه
مالك بصلها بحيره:علي اي
فجر حضنتو بعيط:لو اقدر اقولك هقول بس مش قادره
مالك قلبو وجعه:طب متعيطيش لحسن انا قلبي حنين ودمعتي قريبه
فجر سندت راسها علي كتفو
مالك ابتسم:خلاص وصلنا
فجر رفعت راسها بتعب تبص كان بيت صغير علي البحر بس شكلو حلو ومرجيحه معموله بالورد بصت ل مالك:منين ده انت شغال مع بتوع مخدرات
مالك بضحك وهو ماشي بيها:لا
فجر:مافيا اوعي يامالك تكون حرامي
مالك بضحك:لا بردو دخل بيه انبهرت من البيت من جوه
فجر:اشطا انت بتاجر في الاعضاء صح
مالك بغيظ:لا ده الشليه بتاع طارق
فجر بضحك:طروقه ياه هو لسه موجود
مالك حطها علي السرير بغيظ ومشي نحيت الدولاب:تلبسي فستان ولا بجامه عادي
فجر كنت هترد بس استوعبت السؤال وبتبربش بصدمه
مالك حط ايدو تحت خدو:بصي انا محتار بس انا ك مالك هلبس موف عشان انتي بتحبي وشال فستان قطني موف بتلتين كم ولف ليها
مالك بستغرب:مالك بتبصي كده لي
فجر باحراج:انا هعرف اغير ل واحدي
مالك ربع ايدو:ومغيرش ليكي انا لي
فجر بضيق:مينفعش وخلاص
مالك:ايو لي
فجر بغضب:عشان انا مش صغيرها انا كبرت
مالك بضحك:والله يابنت انتي مجبتيش العشرين وتقولي كبرت
فجر ربعت ايديها:انا عندي اتنين وعشرين سنه ها اي كمان
مالك:معلش
فجر بضيق:مش بهزر انا ومسكت بطنها
مالك قرب منها بخوف:متتعصبيش عندك اربعين سنه
فجر بالم:بتتريق عليا
مالك طلع علي السرير وشدها لي:لا بصي بلاها تغيري اصلن انتي تعبانه من المشوار نامي
فجر بتعب:عايزه اكلم فهد هيقلق عليا
مالك بعد بغضب:فجر انا ساكت عشان حالتك بس متجيش عليا اكتر من كده راعي شعوري
فجر برفع حاجب:انت اوفر اوي قرب هنا
مالك بصلها بضيق
فجر بخبث:براحتك اقرب انا قربت منور وحطت راسها علي صدرو
مالك ابتسم:بترضيني ولا بتضحكي عليا
فجر وهي بتغمض عينيها:الاتنين
مالك فتح موبيله:تجي نصور
فجر:لا انا شكلي كده وحش
مالك قام براح وبصلها بحب:مين قال
فجر بوزت:انا بقول
مالك يبوسه منخرها:ده انتي مزه
فجر ابتسمت:ايو افضل قولي كده عشان معنوياتي تترفع
مالك:مممم موافق بشرط
فجر:خير
مالك ميل عليها:كل كلمه ببوسه وهو بيشور علي شفايفه
فجر بعدت وشه بغيظ:امشششي يا سافل
مالك حاضنها بضحك:هقوم اعملك حاجه تكليها
فجر:طيب
مالك قام وفجر عقدت حاجبه من الالم وحط ايديها علي بؤقها وقاعدت تكح بصت في ايديها لقت دم بصتلو بصدمه
 عمر بغضب:يعني اييييي مش عارف راحت فين انت مشتنا عشان تخلي بالك منها دي لازم ترجع المستشفي
فهد بغضب:متزعقش كده انت اتجننت
عمر شدو من ليقته بغضب:خالي بالك اني اكبر منك دلوقتي هي في حاله خطر ولو طلعت اختي فا مش هرحمك يا فهد
فهد ببرود:اختك هتعملي اي
عمرو بغضب:لا لو علي العمل هنعمل كتير مش بنت سعيد فهد سالم الي تتمرمط كده وانا متاكد انك خبتها عشان بتحبه
فهد بستفزاز:اه بحبها ومش كده وبس هجوزها
عمر بغضب:انت متخلف ياض انت مش قولت ل عمار لو اختي ولا اختك مش هينفع تتجوزه الكلام ده ليك كمان
فهد بتحدي:مين هيمنعني انت ده ويشور علي عمرو بستهز ولا عمار
عمر بغضب:مش موضوعي هي لازم ترجع المستشفي فجر في اوضت الملاحظه عشان عندها نزيف في المعده ممكن تموت
فهد بصلو بصدمه:مقولتش لي قبل كده
عمر بغضب:مش وقتو لازم تلقيها
فهد طلع بغضب وشغل عربيته وهو بيتوعد ل مالك وصل قدام عماره نزل من عربيته بغضب وطلع وطلع مفتايح ودخل بغضب
فهددد بغضب:زهرررره
زهره خرجت بخوف:في اي
فهد بغضب:انا لحد دلوقتي الي حميكي من وليد ده بس لو فجر حصلها حاجه هموتك وموت ابنو الي جوه
زهره ببكاء:مالها فجر
فهد بعصبيه:لأخر مره متاكده انها بنت سعيد عمي
زهره بعيط:فجر بنت........ونعرف بعدين

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية عذارء ولكن
google-playkhamsatmostaqltradent