رواية فارس الصعيد الفصل الثاني عشر 12 بقلم ريهام محمد

 رواية فارس الصعيد الفصل الثاني عشر 12 بقلم ريهام محمد

رواية فارس الصعيد البارت الثاني عشر

رواية فارس الصعيد الجزء الثاني عشر

رواية فارس الصعيد الفصل الثاني عشر 12 بقلم ريهام محمد


رواية فارس الصعيد الحلقة الثانية عشر


#فارس_الصعيد 
#الفصل_الثاني_عشر(وتيني)
      💝💝💝💝💝💝💝                                    
(خذني اليك قد حار نبضي في الهوا شوقا اليك موتا حياتن لا ابالي فقلبي لديك خذني الايك)
.
.
هنا باندهاش::لا والله اي الي بيحصل هنا ده 
.
.
فارس::تعالي يا حبيبي كنت هندهلك 
.
هنا::انت فظيعه يا اماني تيجي كل مره كدا ولا اتصال ولا اي حاجه 
.
اماني::انا جايه مع علي مكنتش مخططه لانه عايز فارس في الشغل 
.
اقتربت هنا منها وضمتها ومسكت يداها::طيب تعالي معايا نقعد شويه مع فاتن ونسيب الاستاذ ده مع شغله
.
فارس غمز لها ::الاستاذ ده ممكن يسيب شغله عادي عشانك 
.
اماني::لا رومانسيه قدامي عيب يا جماعه انا لسه صغيره علي الكلام ده 
.
هنا سحبتها::طيب تعالي يا صغيره علي الحب كأن مش عندك تلت بنات ومن ضمنهم عروسه 
.
.
ابتسم فارس فهو راي هنا سعيد ولو قليلا
فارس اتصل بزياد 
.
زياد::خير يا باشا 
.
فارس::يا تخطبها يا تجوزها لكن محبش انا الخوته الكدابه دي 
.
زياد توتر::تجصد اي 
.
فارس::اجصد الي في بالك وجلبك ومتنساش انا جاي القاهره النهارده عشان الاجتماع 
.
زياد::تمام يا كبير 
.
......
هنا ::والله زي ما قولت كدا هو قالي ان هو كان مسافر شغل مستجعل وانه مش كان عايز يسيبني بلطريقه دي 
.
.
اماني::طب وعمك وافق ازاي علي الجوازه دي وهو كان قالب الدنيا قبلها 
.
.
هنا ::انا ها قولك الي قالهولي 
.
.
Flash back 
.
.
هنا وعيناه مليئه بلدموع ::فهمني يا فارس ارجوك متخلنيش كدا متعلقه 
.
.
فارس بتنهيده::بصي يا بت الناس انا كنت ناوي اتقدم واتجوزك زي مخليج ربنا كلهم لكن الي عمك عمله ده مكنش في الحسبان وكلامه الي كان بيجوله عصبني وخلي الدم يجري في عروجي وانا مستحملش عليكي حاجه حتي لو من عمك كنت هتصرف تصرف جوي لكن لما شوفتك اغمي عليكي كنت هتجن اخدته علي المكتب وتفاهمنا وبعدها طلبنا المأذون وبس كدا يا هنايا 
.
.
هنا::طب وسفرك انت زي ميكون طفشت 
.
فارس::اطفش منك كيف وانت ساكنه ومالكه الجلب ده صفجه كبيره كانت هتضيع لو مسافرناش في اليوم ده اهو حظك جه اكده
.
هنا بجديه::فارس متبعدش عني تاني 
.
ضمها فارس::مهيحصلش يا حبيبي تاني ابدا 
.
.
..back
.
هنا::وبس هو ده الي حصل 
.
اماني::وعمك فين دلوقتي محاولش يتصل بيكي 
.
هنا::لا ولا عايزه يتصل ولا عايزه اعرفه ولا اكلمه تاني 
.
اماني::عمك مش سهل واكيد مش هيسيبك بلسهوله دي وخصوصا ان موضوع الورث لسه في باله 
.
.
هنا::انا مش خايفه وحتي لو خفت ف فارسي موجود 
.
.
اماني بأبتسامه::فا ايه يا عنيا 
.
.
.
.
.
فاتن::يا خاله سعاد ابنك بيحبها 
.
سعاد::بس كيف ده زياد يحب طالبه عنده 
.
فاتن::واي الي يمنعه عادي وعزه دي حتت سكره 
.
سعاد::اتاريه حابب الجامعه وكل شويه يروحها وهو عمره مكنش كدا 
.
.
فاتن::انا جولتلك اها يا خاله عشان مترجعيش تعترضي او تجولي حاجه 
.
.
سعاد::انت عارفه ان اهم حاجه عندي هو زياد ده الي باجيلي من الدنيا بعد ابوه ولدي الوحيد
.
فاتن::وانا يا خاله مش بتك ولا ايه
.
سعاد::دانتي ست البنات كلهم 
.
لبني كانت داخله لهم ولكن كانت ستقع فأسرعت فاتن لها وساندتها 
.
.
سعاد بدهشه وفرحه كبيره::فاتن بتي انتي وجفتي لروحك 
.
لبني ضمتها وبكت بحرقه::روحي ردتلي الحمد لله يارب
.
.
فاتن بصدمه::انا وجفت علي رجلي 
..
...................
اماني::طيب يلا ننزل عشان اشوف فاتن قبل مامشي علي رن عليا وقال انه خلص مع جوزك 
.
هنا ::جوزي 
.
اماني::ااه جوزك اندهشتي من الكلمه ليه
.
هنا::ااه ممكن شويه اصل فارس ده عامل زي الوان الطيف نشوفه من بعيد بس لكن منقدرش نلمسه او نوصله 
.
.
اماني::يا عم الشاعر 
.
...........
.
زياد::انا اكده لازم ارجع يا مؤمن 
.
مؤمن شاب في الخامسه والعشرون من عمره مدير فروع شركه العربي في القاهره شاب وسيم جدا::خلاص تقدر تروح انت وانا هخلص الشغل وابعتهولك بلفكس 
.
.
زياد::تمام اكده هجوم اني اخلص كام حاجه وابدا قبل ما اسافر 
.
.
مؤمن::مش ناوي تقولي ايه سر حبك بقي في انك تيجي القاهره علي غير العاده يعني 
.
زياد ::يا مؤمن مش تعملهم عليا معروف انك عارف باجي هنا ليه يا صديقي اكيد عشان الشغل والجامعه وبس يلا سلام 
.
.
مؤمن::مسيري هعرف يابوب
.
.
.
.
خرج زياد من الشركه واتصل بعزه 
.
.
عزه كانت في غرفتها وبتاكل شكولاته::انا لو حطيت السطر ده مع السطر ده هيبقي عندنا اجابه كامله وبكدا محفظش كل السطور دي وان الله يحب المحسنين 
.
.
سمعت هاتفها يرن فاجابت بدون ان تنظر للاسم 
.
.
عزه::يااا نعم يا ست مريم خير متصله بيا ليه وانا في حاله مذاكره بشكولاته 
.
.
زياد ضحك::وشكولاته نوعها ايه يا عزه 
.
عزه بخضه::ينهار ابيض دكتور زياد انت بتتصل ليه 
..
.
.
.
زياد::انا هروح الصعيد انهارده بليل ومش هرجع القاهره في الوقت الحالي خالص 
..
.
.
عزه بحزن::تروح بسلامه 
.
زياد بجديه::عايز اشوفك 
.
عزه::ليه ؟
.
زياد::قوليلي عنوان بيتكم 
.
عزه بأستفهام::نعم !!.
.
.
..
........................
.
اماني::يلا اشوفكم بخير 
.
هنا::هتوحشيني للاسف 
.
علي بضحكه::طول عمركم ناقر ونقير يلا يا ام شهد .
.
رحلت اماني وزوجها 
.
فارس::ها يا ست البنات يلا بينا عشان تعبان وعندي سفر كمان ساعه 
.
هنا ::نعم ازاي ده فارس انت هتسبني تاني 
.
فارس وضع يده علي كتفها::تعالي يس وهفهمك كل حاجه 
.
.
كانت ايه تنظر لهم بغيظ وحقد::عايشه دوري وواخده مكانتي والله لطفحك كل الي انتي عيشاه ده 
.
..
سعاد انتبهت لايه ::واجفه كدا ليه يا ايه 
.
ايه::ها ولا حاجه يا خاله كنت ناويه انزل الجنينه بس نفسي اتسدت
.
................
.
هنا بصوت عالي قليلا::ها بقي في ايه فهمني عشان والله يا فارس كمان شويه ودماغي هتفرقع 
.
.
فارس::وطي حسك واهدي واعجلي اكده 
.
هنا::يخربيت تعلقيك علي صوتي فهمني وبعدها نتكلم في حكايه صوتي دي 
.
فارس::لا صوتك نتكلم فيه جبل كل حاجه وافتكري مره تانيه ميعلاش يا هنا ويلا جهزيلي بدلتي عشان هطلع كمان ساعه كدا 
.
هنا::لا والله اي ده يا فارس طيب خدني معاك والنبي والله مهقدر اقعد هنا من غيرك غيرك 
.
.
فارس::ليه تكونيش بتحبيني اياك 
.
هنا اقتربت منه وامسكت كتفه::يا فارس والنبي متهزرش خدني معاك 
.
فارس::يا هنايا ده اجتماع مسافه ما يخلص هكون عندك مش هطول 
.
هنا::وحياتي عندك يا فارسي 
.
.
فارس بضعف من تلك الكلمه::خمس دجايج تكوني جاهزه ومجهزالي خلجاتي 
.
.
هنا بفرحه باست خده::هخلص في ثواني يا حبيبي الحبوب 
.
.
دخلت هنا الحمام وهو واقف ثابت من فعلتها وكلماتها التي القاتها كلاطفال كيف يكون لديها كل هذا السحر عليه انها حقا جنيته الصغيره التي تملئ قلبه بحب لما يشهده من قبل فهي النعمه التي ارسلها الله له بعد اخته وزياد علي الرخم من انها بخيله قليلا في مشاعرها ولا تعبر عنها وعن مافي قلبها حتي الكلمه التي ينتظرها منها لما تقولها ولكن قبلتها له اربكتها وحركت قلبه الصلب من مكانه انها حقا ساحره بكل ما تقوم به انها هناه
..................
.
.
.
زياد::ازيك يا خاله اميمه 
.
اميمه بذهول::ده صعيدي بجد 
.
عزه::ده جه بجد 
.
زياد بجديه::خاله اميمه ممكن تجعدي عايزك خمس دجايج لاني لازم امشي
.
.
اميمه جلست::عزه اعملي كوبايه شاي لدكتورك 
.
عزه::ح..حاضر 
.
.
زياد::بصي يا ست الكل من غير مقدمات كبيره ولا اي حاجه انا بس جاي اجولك اني طالب ايد بنتك علي سنه الله ورسوله ده مبدأين وبأكدلك اني عارف انه مش اصول اجي كدا بطولي بس المره الجايه عايلتي هجيبها معاي بس انا عايز ردك عشان لما اكلمها محسش بلذنب وكمان خايف لتضيع مني جولتك اي 
.
.
اميمه سكتت خمس دقائق وقالت::والله يابني انت متتعيبش وعداك العيب وكفايه انك عايزه بلحلال وان شاء الله ربنا هيكتبهالك
.
.
زياد::انا اكده اخد ردك الي فرحني اتوكل علي الله انا سلام عليكم
..
.
عزه دخلت بصينيه الشاي ::طب والشاي 
.
..
زياد::معلش مستعجل 
.
.
اميمه::تتعوض بقي المره الجايه علي حاجه تليق بمقامك عزه وصلي خطيبك للباب 
.
.
عزه اوقعت الصنيه بخضه 
.
ابتسم زياد::ممنوش لازمه يلا اشوفكم بخير سلام عليكم 
.
.
.
بعد خروج زياد عزه بصوت عالي::لا اقسم بلله لازم افهم كل حاجه يا اميمه يامه هموت نفسي من فوق السفره 
.
.......................
.
.
هنا::ها اي رأيك 
.
فارس بتركيز::ماشي حاله بس كمه جصير شوي 
.
هنا وهي تضع لون احمر علي شفتيها كلورود التي تملئ فستانها::حرام عليك يا فارس ده جميل ومحترم جدا 
.
.
فارس رفع حاجبه::انتي بتعملي اي بجي اكده ان شاء الله 
.
هنا بتلقائيه::بحط روج 
.
فارس::لا والله تصدجي كنت فاكر بتلعبي 
.
هنا::يووه مالك يا فارس 
.
.
فارس بجديه::امسحي الي علي شفايفك ده يا هنا 
.
هنا بأستغراب::نعم
.
فارس::كيف ما سمعتي 
.
هنا::فارس انت مش ملاحظ انك بقيت بتعلق علي حاجات كتير 
.
اقترب منه فارس وامسك منديل وبدأ في مسح شفتيها::بعلق علي حاجات كتير ولسه في اكتر هعلق عليه انتي مش اي حد انتي تفاصيلك كلها والحركات الصغيره الي بتعمليها باخد بالي منها انتي مرات فارس العربي مش اي حد انتي العين ملحظاكي فين ماتكوني وين ما تروحي يا هنايا فخلي بالك يا حبيبي .
.
ابتعد ونظر لها ::اكده تمام ادخل البس اني 
.
كانت تقف بتخدر وهيام في كلماته وغزله وتملكه الواضح
.
...................
.
.
شهد::حمدالله علي السلامه 
.
اماني::الله يسلمك اخواتك فين 
.
شهد::ندي بتذاكر وجني بتلعب مع رودينا بنت عمو في شقتهم 
.
.
اماني::شوفتي انس انهارده 
.
شهد بأرتباك::لا بس اشمعنا جبتي سيرته 
.
اماني::هبقي اقولك بعدين 
........................
.
عزه::لا والله عيدي تاني 
.
.
اميمه"::يختاي طفحته منك والله راجل غلبان انه هيخدك عماله بشرحلك بقالي ساعه وانت ايه مبتفهميش
.
عزه::يخطبني انا ده بجد ولا بحق وحقيقي يعني افهم بس ده اكيد دكتور زياد الي كان هنا لا وكمان عايز يخطبني طب الي هو ازاي افهم برضوا
.
اميمه::انا هروح اجهز اكل احسن ليا عشان متبراش منك 
.
.
عزه وقفت وفضلت تتنطط علي السرير وتكلم بفرحه كبيره::هيخطبني هيخطبني ياني عليا وعلي عسلي اكيد بيحبني من يجي ١٥ سنه كدا يااااه وقع في غرامي 
.
.
اميمه بصوت عالي::يلا يا بنت الهبله تعالي شوفي وراكي ايه 
..
.............
.
.
هنا وهي بتربط حزام الامان::فارس 
.
فارس::عيونه
.
هنا::هي ايه كان بينها وبينك حاجه 
.
فارس وهو يقود السياره ولم ينظر لها::بصي يا حبيبي انا مش هخبي عليكي حاجه وده مبدأ عندي انا عارف ان ايه عينيها مني من فتره طويله وكل الي بعمله ان بحاول اشيل الفكره دي من دماغها بس هي ذنبها علي جنبها 
.
.
هنا::جوازك مني بلسرعه دي عشان مثلا تقولها انا اجوزت اهو فشيليني من حساباتك 
.
فارس::هههه والله انتي طيبه ولسه متعرفيش جوزك علي اي مش انا الي اعمل كدا انا اتجوزتك عشان بحبك وبس يا هنايا وخلي ده في بالك 
.
هنا::احممم طب فارس بما اننا رايحين القاهره وبما انك عندك اجتماع فانا عايزه اروح المستشفي اشوف زمايلي وكدا 
.
فارس وهو يتذكر شكل مدحت وهو ينظر لها من قبل::وزمايلك دول كلهم حريم 
هنا::اااه يا فارس كلهم حريم 
.
.
وقف فارس السياره واخرج من جيبه علبه وفتحها وكان بها خاتمين للزواج::دول جبتهم من السفر وجه وجتهم عشان تلبسيها 
.
هنا::دبل 
.
فارس امسك يد هنا ووضع بها الدبله في يدها التي تدل انها امرأه متزوجه::اااه دبله ودي بجي هتبجي زي حبي في جلبك لو شلتيها يبجي شلتيني 
.
.
هنا ضحكت::يا سلام وواثق قوي اني بحبك 
.
فارس::لا مش واثج وبس لا انا متأكد 
.
فوزي::ما انت عارف كويس اني واخد نص مليون عشان اوافق علي الجوازه دي 
.
حسن بخبث::يا باشا انا عارف خطتك دي من ساعه ما دخلت الجصر وعارف انك ناوي علي حاجه وكمان انت مش من النوع الي بيطلع من مولد بلا حمص 
.
فوزي::برافو عليك يا حسن يعجبني فيك مخك المفتح 
.
حسن::والمطلوب مني دلوجتي ايه 
.
فوزي::ورق في خزنه فارس وفي شركته الي في القاهره ده غير اني مهمه تفريق فارس وهنا هتكون في ايد بنتك 
.
حسن::وحضرتك هتكون مهمتك اي عاد 
.
فوزي بابتسامه مغروره::لا انا البطل الي بيظهر في الاخر ويظبط الدنيا لحسابه 
.
حسن::جصدك ياخد كل المجهود والفلوس لحسابه 
.
فوزي ::تقدر تسميها زي ما تحب بس الي انا واثق منه ان كلنا هنكون كسابنين 
..
.
حسن::هجوم اروح حكمن اتأخرت والعين ممكن تلاحظ غيابي
.
فوزي بجديه::خالد هيكون موجود في القصر عندكم خلال يومين هينفذ حاجه ويطلع علي طول مهمه تأمينه عليك 
.
حسن::علم يا بيه 
.
خرج حسن من مكتب رأفت وقابل ام ياسين في طريقه::غريبه يام انس مستقره المرادي مع راجل مش من عوايدك 
.
.
ام ياسين ::اصله داخل دماغي غير ان اي حد بيكون حواليه بيكسب وانا احب المكسب جوي جوي 
.
حسن نظر لها من اعلي لاسفل::منا عارف ومجرب جبل اكده سلام 
.
...................
.
خالد جالس في غرفه مظلمه::بجي اكده الي بحلم بيها ورايدها متبجاش ليا ليه دانا كنت هعاملك زي الملكه كان كل حاجه تتمنيها هتكون تحت رجلك بس وربي وما اعبدك لهاخدك يا هنا هاخدك 
.
.
استيقظت هنا من نومتها في السياره وهي تصرخ فقد كان حلم لا بل كابوس 
.
اوقف فارس السياره بخضه وقلق::مالك يا ست البنات 
.
هنا امسكت يده::فارس وحياتي عندك متسبني ابد حتي لو طلبت منك كدا 
.
فارس بقلق ولكن يحاول ان يكون ثابت امام هنا::دانا اسيب روحي ولا اسيبك اهدي بس اهدي ده كان كابوس انا معاكي اها ومفيش حاجه 
.
............................
.
لبني::بس ليه كدا يا بتي كنا فرحنا الي في الجصر واخوكي ده امنيه حياته 
.
.
فاتن::ياخاله والنبي اسمعي كلامي والله هجولهم بس الاول في شويه حاجات عايزه اعملهم فعشان كده هخبي 
.
لبني::حاضر يا بتي لما نشوف اخرتها معاكي ايه 
........................
.
.
مر الوقت ووصل فارس الي القاهره ووصل لهنا بعد ما اطمن انها بخير الي المستشفي واكد عليها الاتصال بها اذا شعرت بشئ وهو وزياد التقوا في مطعم فاخر جدا بمجموعه من الرجال وثلاث سيدات 
.
فارس كان يرتدي قميص اسود وبنطال اسود وحذاء اسود فاخر جدا وشعره الذي اذدادت كثافته ولحيته المهندمه 
.
اما زياد فكان يرتدي بدله رصاصي وفتح اول ازرار القميص فكان الاثنان يبدوان كجانات السينما العالميه
.
.
نتركهم في اجتماعهم وعيون السيدات عليهم 
.
................
.
اميره::انا قاطعه علاقتي بيكي خالص يا مدام هنا 
.
هنا::اوف يا بت اسمعيني ده كتب كتاب بس والله ما عملنا فرح 
.
اميره::متبرريش متتكلميش 
.
هنا::متأفوريش يا زفته انا فهمت الي حصل 
.
اميره::علي العموم الف مبروك طبعا يعني وربنا يسعد وبلرفاء والبنين 
.
هنا::بنين في عينك اسمعيني بقي وقوليلي عامله اي وامك اخبار صحتها واخبار عرسانك معاها اي 
.
اميره::زي ماحنا متغيرناش كل ما في الموضوع اني قررت اتخطب فعلا بس لما اشوف الشخص المناسب برضوا 
.
هنا::احم بقولك اخبار دكتور مدحت اي 
.
اميره ::بتسألي ليه 
.
هنا::مش عارفه بس جه في بالي لما دخلت المستشفي 
.
.
اميره::خطب 
.
هنا::بجد وامته ده
.
اميره::لسه الاسبوع الي فات بس تقريبا خطوبه صالونات لانه مش قال لحد ولا حتي باين عليه انه مبسوط 
.
.
هنا::ربنا يسعده يا ستي هو برضوا طيب 
.
اميره::غريبه يا هنا حساكي بقيتي عاقله ومسالمه خالص بعد ما اتجوزتي 
.
هنا::انا بقول كدا برضوا حسه ان فيا حاجه اتغيرت بس للاحسن فارس ده حكايه ودخوله لحياتي حكايه تانيه خالص خلاني اغير تفكيري وراي واقلل عنادي واسمع كلامه واحس اني عايزه اراضيه دايما واكون جنبه 
.
اميره وهي تضع يدها تحت ذقنها::لا وخلالكي رومانسيه كمان هيححح 
.
هنا ضربتها علي راسها بخفه::يابت اتهدي بقي .
.
..................
.
.
كريم::احنا متشكرين جدا لحضرتك يا استاذ فارس لانك قبلت شركتنا 
.
فارس::اتمني بس تستمر ونحقق نجاحنا المطلوب 
.
كريم::اكيد طبعا ان شاء الله استأذن انا 
.
صافح كريم زياد وفارس وغادر
.
.
زياد::اخيرا خلص الاجتماع علي خير وسلمنا من نظرات الحريم الي كانت عتكلنا دي 
.
فارس::مش خدت بالي اصلا منيهم المهم جولي بجي خطبتها ولا لسه 
.
زياد بدهشه::اي ده خطوبه اي ومين تقصد 
.
فارس::ياد متلفش ودور عليا انت عارف وانا عارف زين بتكلم علي اي 
.
زياد::انا طلبتها من امها بس كلام لسه مستني افاتحك واجولك بس انت سبجتني 
.
فارس::كنت عارف انك هتعمل كدا مش معجوله بجيت بتحب الجامعه لا وكمان رايح قبل الاجتماع ده بزمان فمفهومه يا خوي 
.
.
جاء اتصال لزياد قطع عليه رده علي كلام فارس 
.
زياد عقد حواجبه::خير بتجول اي طيب انا جاي حالا 
.
اغلق زياد الهاتف ونظر الي فارس 
.
زياد::ام عزه في المستشفي 
.
...............
.
.
دخل زياد وفارس الي المستشفي وسألو علي غرفه المريضه اميمه وبعدها ذهبوا اليها 
.
دخلوا فوجدو عزه جالسه بجانب امها وهنا تتحدث معها 
.
.
فارس ::هنا 
.
هنا وقفت وذهب بجانب فارس ::مامت عزه الي كانت معانا في القصر تبع طالبه زياد 
.
زياد بقلق::خير يا خاله اميمه انتي زينه 
.
اميمه::يبني والله انا كويسه هي البت دي الي رفعت عليا الضغط
.
عزه::الله مش انتي الي فضلتي تقولي قلبي قلبي وخضتيني عليكي انا هعرف منين انك مش بتقولي اي كلام وخلاص
.
زياد نظر لها بلوم:::شاطره انك تجلجينا بس بتسرعك
.
فارس::حصل خير يا جماعه والحاجه بخير بلعافيه دايما 
.
اميمه::الله يخليك يابني تعبناكم
.
.
فارس::ولا تعب ولا حاجه انا همشي انا يا زياد وانت وصل الحاجه والانسه وتعاله يلا سلام عليكم 
.
.
هنا::اشوف وشكم بخير عزه متنسيش تكلميني 
.
عزه::اوكي 
.
.
مشي فارس وهنا 
.
زياد::هروح انا اشوف الدنيا بره فيها اي وانتم اجهزوا 
.
اميمه::كتر خيرك يبني 
.
مشي زياد ولحقته عزه 
.
.
عزه::انت هتعمل اي انا حاسبت خلاص اصلا يعني 
.
زياد::بت انتي والله العظيم انا الي حايشني عنك وعن جننانك ان عارف ان عجلك كيف العيال الصغيره فستهدي بلله اكده 
.
عزه::لا والله 
.
زياد::ايوه والله ويلا هستناكم في العربيه بدال مانتي واجفه بخلجاتك دي اكده 
.
عزه::مالها خلجاتي انا قمر 
.
زياد::هنشوف جمر دي بعدين يلا الحقيني 
.
عزه دخلت لمامتها 
.
عزه::يلا يا ماما اما نشوف الاستاذ ده عايز اي وهو متشيك كدا اكيد كان بيخوني القليل الادب 
.
.
اميمه::ولا وني اشك بس حلال فيكي 
.
.
..
..............
.
.
هنا::انا هموت من الجوع 
.
فارس::بعد الشر عليكي من الموت ومن الجوع يا هنايا مسمعش كلمه موت منك تاني 
.
هنا::خايف عليا يابو الفوارس 
.
فارس::ايوه كيف خوفك علي بس زياده حبتين 
.
هنا::ومين قالك ان انا بخاف عليك 
.
.
اختفت ملامح البسمه من وجه هنا وهي تري خالد يصوب المسدس علي رأس فارس 

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent