رواية قلب مدرسه الفصل التاسع 9 بقلم دودا حوده

 رواية قلب مدرسه الفصل التاسع 9 بقلم دودا حوده

رواية قلب مدرسه البارت التاسع

رواية قلب مدرسه الجزء التاسع 

رواية قلب مدرسه الفصل التاسع 9 بقلم دودا حوده


رواية قلب مدرسه الحلقة التاسعة

#الحلقه الاخيره 
#بقلم دوداا حوده
امل :سيد يلا بينا هنتاخر 
سيد :حاضر وفضل سيد في العربيه سرحان في فرح ايمان اولااني 
بطه :ها يا حبيبتي ناقصلك حاجه تاني 
ايمان :لا بس انا فرحانه اوي 
بطه :وانا زعلانه اتعود علي وجودك معايا 
ايمان : مهو انتي عالطول يا هتبقي عندي يا انا عندك 
سيد :الف مبروك يا ايمان 
ايمان :الله يبارك فيك رايح فين 
سيد :نازل اقابل عادل عندنا كام مشوار كده لازم يخلص 
ايمان :تمام ماشي 
بطه :هو عادل جاي هنا 
سيد :لا متفقين هنتاقبل برا 
 بطه :تمام ماشي بلاش تتأخر 
وراح سيد قابل عادل في بيته 
عادل :تعالي يا سيد 
سيد :الف الف مبروك يا عريس 
عادل:الله يبارك فيك مع ان كنت حاسس انك عايز تنهي الموضوع مش عارف ليه 
سيد :لا خالص انا كنت عايز بس اطمن علي ايمان انت عارف انها في مقام اختي 
عادل :طيب تحب نشرب حاجه قبل ما ننزل 
سيد:اه ياريت شاي بس ادخل اللبس انت علشان منتاخرش انا هعمل 
عادل :اه طبعا ودخل سيد المطبخ وحط دواا ل عادل يوقف عضله القلب 
سيد :اتفضل يا عادل 
عادل :اي ده عملت ليا معاك 
سيد :اه اشرب بالف هنا وشرب ونزل وبعدها طلب منه عادل أن يروح مقابر ولده 
سيد :طيب هروح بقي انا 
عادل :ماشي وانا هزور بابا في المقابر وبعدين هروح 
سيد :,تمام يا حبيبي 
وبعدها اتصل ب ايمان
ايمان كنت لسه في سيرتك 
عادل :انا بحبك اوي يا ايمان 
ايمان : مال صوتك يا عادل 
عادل : مش عارف حسيت اني مخنوق قولت اكلمك 
ايمان :انت فين 
عادل :أطفئ المقابر 
ايمان :انهارده يا عادل ماكنت روحت يوم تاني 
عادل :مخنوق اول يا ايمان 
ايمان :طيب قولي فيه اي 
عادل :الحقني يا ايمان ووقع مات 😭😭
وراحت ليه ايمان علي المقابر مش لقته وعرفت أنه راح المستشفي راحت ليه 
الدكتور :الباقيه في حياتك 
ايمان :في مين مين راح مني تاني 
بطه :لا اله الا الله 
ايمان :هو الدكتور بيقول اي انا مش فاهمه مين اللي مات مهو بابا وماما ماتو خالص مين تاني 
بطه :هدي نفسك يا حبيبتي 
ايمان :يعني اي اهدي نفسي مين اللي مات مش فاهمه لا عادل راح مني ازاي ده فرحنا بكره معقول سابني ومشي 
                #رجوع 
امل :سيد يا سيد 
سيد :فيه اي 
امل :وصلنا خالص 
سيد :طيب ماشي 
امل :فيك اي 
سيد :مافيش حسيت اني تعبان شويه 
امل :هطلع وأيدي في ايدك 
سيد :ماشي ماشي وطلعوا 
بطه :انت اي اللي جابك هنا 
امل :ايمان زملتي عزمتني 
بطه :انا بتكلم معاه الاستاذ 
امل :مهو الاستاذ يبقي جوزي 
بطه :ده بجد الف الف مبروك لولولولولوي 
امل :بعد اذنك 
ايمان :اي ده اي اللي جاب ده هنا 
امل :مبروك يا ايمان 
ايمان  :،انتي اي اللي جابك معاه 
امل معقول كنت هاجي من غير. جوزي 
حسام :جوزك انتي بتقولي اي 
ايمان:كنت عارفه انك واطيه بس مكنتش اعرف انك زباله اوي كده 
بطه :ليه يا حبيبتي الف الف مبروك 
امل :يلا يا سيد 
سيد :انتي طالق يا بطه 
حنان :اطلع برا 
بطه :عملت اللي كنت عايزه 
امل :يلا يا حبيبي 
ونزلت امل و سيد 
امل :ليه عملت كده دلوقتي 
سيد :انا مش عايز كلام 
وتاني يوم كانت ايمان رايحه شغلها وكانت فرحانه جدا إنها رايحه بعد ما اتخطبت لحسام بس كانت شايله هم انها تقابل امل
وقابلت سيد 
ايمان :خير تاني 
سيد :عايزك  ضروري والله 
ايمان  :مافيش بيني وبينك اي كلام 
سيد :اسمعني يا ايمان انا طلقت بطه علشان مش عايز اي مشاكل 
ايمان :طيب امال جاي ليه 
سيد :من حقي اشوف عيالي ولا اي 
ايمان :اكيد طبعا بس هنا 
سيد :طيب الجو حر ينفع نتكلم في العربيه .
ايمان :لا  طبعا 
سيد :ارجوكي اسمعني يا ايمان وبدأ يعيط 
ايمان :ماشي وراحت ركبت معاه العربيه وكانت العربيه فيها ريحه وحشه 
ايمان :اي القرف ده العربيه ريحتها اي 
سيد :معلش افتحي الشباك جركن البنزين وقع خدي المنديل ده 
وخدت ايمان المنديل وكان مرشوش فيه منوم 
ونامت ايمان وخدها شقته اللي في اسكندريه 
ايمان :اي ده انا فين 
سيد :حاولت تكوني معايا بمزاجك بس مافيش فايده 
ايمان :يا نهار اسود انت بتقول اي 
سيد :انا بحبك اوي يا ايمان كان احساس غلط اني بعملك وحش بس بقول يمكن اكرهك بس معرفتش 
ايمان :فكني يا حيوان 
سيد :بعدك عن عادل علشان تشوفني بس للاسف مكنتيش بتشوفني 
ايمان :سيد اعقل 
سيد :انا دلوقتي عاقل جدا لما جبت ليكي مديري في الشغل كنت عارف ان عندو سرطان وكان شهر وكان هيموت وكنت سعاتها هتجوزك 
ايمان:تبقي عبيط لو فاكر اني ممكن ابص ليك 
سيد :كنتي هتبصي ليا ما تعرفي اني مليونير اه مهو كان الديل بيني وبين مديري أن هو يكتب ليا ثروته مقابل أنه يتجوز شهرين 
ايمان:مش كل حاجه الفلوس عمري ما هبصلك 
سيد :ليه شكلي وحش ولا اي اشمعنا أنا 
ايمان :علشان فيك كل عيوب الدنيا 
سيد :انا قتلت عادل علشان اكون قريب ليكي 
ايمان :ليه يا كافر عملت كده عملك اي 
سيد :كان عايز يخدك مني 
ودخلت امل الشقه وصورت كل اللي حصل ونزلت جري وراحت علي بيت اهل ايمان وقالت ليهم 
بطه :دي كدابه محدش يصدقها 
امل :والفيديو ده كدب برضه 
حنان :وانتي اللي جايه تقولي كده مش غريبه 
مصطفي وده وقته يلا نلحق البنت وراحوا جري وانقذوا ايمان قبل ما يعمل فيها حاجه 
سيد:انتي يا امل 
امل :انا كنت زباله اوي وكرهت نفسي بس انت بجد حقير تقتل 
سيد :هخرج وحسابك هيبقى كبير معايا 
ايمان :بتحلم والله لاخد حق عادل منك 
واتحبس سيد واتحكم عليه بالاعدام 
ايمان :مش عارفه اشكرك ازاي يا امل 
امل:يمكن كنت وحشه بس والله ما واطيه كده اني اشوف انسان حقير اوي كده واسكت 
ايمان : بجد المفروض نحمد ربنا علي أن ضميرنا بيفوق في الوقت الصح 
امل :الحمد لله 
وعدا ٦شهور واتقدم محمد ل بطه واتجوزت هي وإيمان في يوم واحد 
تمت 

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية قلب مدرسة
google-playkhamsatmostaqltradent