رواية ربيت طفلة الفصل التاسع 9 بقلم حبيبة

 رواية ربيت طفلة الفصل التاسع 9 بقلم حبيبة

رواية ربيت طفلة البارت التاسع 

رواية ربيت طفلة الجزء التاسع 

رواية ربيت طفلة الفصل التاسع 9 بقلم حبيبة


رواية ربيت طفلة الحلقة التاسعة

ليلي طب أنا يا بابا عايزه اكمل تعليمي 
الاب خلاص يا بنتي معلش أنا اديت كلمه لابن عمتك مش هينفع ارجع في كلامي 
ليلي طب وانا ذنبي اى 
الاب معليش يا بنتي أنا اسف بس مش بايدى 
طلع الاب
مرات الاب مش قولتلك يا انا يا إنتي هنا بس اكيد أنا البسي اي حاجه وانجزى ابن عمتك جاى  هههههه
إنا ليلا عندى ١٦سنه بحب أجرى واتفرج الي التلفزيون بتعلم وانا في تانيه ثانوى بس مش عام لاء تجارى 
كنت حدها خاص بس منها لله مرات ابويااا السبب هي الي قالت لبابا لاء هي حتدخل تجاره  ماما ااوفيت وانا عندى ١٠سنين اه كنت صغيره وابوياا اتجوز كنت فاكره أنها حتكون امي بس طلع العكس كانت تضربني وتقول لبابا كلام مش بيحصل وكنت اسكت غصب عني 
وفي يوم قاعده قدام التلفزيون بعد ما خلصت الي عليااا ولقيت بابا بينده عليااا وكان اول مره اشوف بابا في الأوضاع بتاعتي 
ليلي ايوه يابابا 
الاب ابن عمتك طالب ايدك للجواز 
ليلي ازاى يا بابا أنا لسه صغيره 
الاب معلش يا بنتي معلش والله غصب عني وانتي عارفه الي فيها 
ليلي المشكله اني عارفه دى المشكله
طب يا بابا أنا عايزه اكمل تعليمي
الاب معلش يا بنتي  أنا اديت كلمه لابن عمتك ومش هينفع ارجع فيها
ليلي طب وانا ذنبي اي 
الاب معلش يا بنتي أنا اسف مش بايدى معلش 
وطلع ابويااا ودخلت مرات ابويااا 
مرات ابويااا مش قولتلك يا انا يا إنتي بس اكيد انااا البسي اي حاجه ابن عمتك جاى 
مسكت نفسي اني ابكي لغايات ما طلعت طلعت وقفات الباب وجريت علي سريري وانا مش قادره اخد نفسي من متر العياط
ساعه ولقيتها جايا 
مرات ابويااا انتي لسه ملبستيش يا بت إنتي 
ليلي اديني حلبس
مرات ابويااا طب انجزى وافردى وشك دا مش ناقصه هيا 
ليلي حاضر لبست 
ابويااا عامل اي يا احمد يا بني بخير 
احمد اه الحمد لله بخير يا خالي 
ابويااا يا رب دايمااا 
مرات ابويااا وعامله اي أنك يا احمد 
احمد بخير الحمد لله يا مرات خالي تسلم عليكي
ابويااا طب هي كويسه يا بني ولا لسه تعبانه 
احمد الحمد لله احسن من الاول 
ابويااا ربنا يشفيها 
مرات ابويااا مش نسيبهم وحدهم ولا اى 
ابويااا اه 
 طلعوا
احمد ازيك يا ليلي عامله اي 
ليلي الحمد لله 
احمد يا رب دايمااا 
بوصي أنا عارف انك لسه بتكملي تعليمك  وعارفك كنت عايزه تدخلي ثانوى بس مرات خالي مرديتش بس أنا والله بحبك من واحنا صغيرين لن أنا اكبر منك بس إن شاء الله حفتح المكتب الي كنت بحلم بيه وطبقا اكبر محامي في مصر 
ومش معني كدا اني حخليكي تكملي تعليمك ومش حمنعك من دا بس ارجوكي وافقي ارجوكي 
ليلي ربنا يقدم الي في الخير 
إنا حسيت بصدق بالكلام الي قاله بس الي هو عادى مغكرتس قولت حيعدى زى اى عربي اترفض 
رابع يوم ولقيت مرات ابويااا بتخبط فتختلها دخلت 
مرات ابويااا كتب كتابك الخميس الجاى
ليلي مين قال الكلام دا انا بابا مقليش حاجه 
مرات ابويااا لاء والله انا قلتلك وبراحتك بس حهزى نفسك علي شان مش حيبقا في فرح 
إنا اي نعم مش فارق مغايااا بس هو لي مش حيتغملي فرح هو أنا مش بنت وزى اي بنت عايزه تلبس فستان فرح وتفرح بيه بس جات علي دى يعني اتجوزت بالاخبار جات علي الفرح يالا جت يوم الخميس اي عروسه بتبقا فرحانه بس أنا لاء 
الشيخ بارك الله لكما وعليكما وجمع بينكما في خير 
في اخر حرف احمد سألني ولف بيا زى الدائره حسيت بجد انتوا بيحبني بس بردو محسبتش ب فرحه وبعد اسبوع رحت شقتي الي هي بيت احمد 
احمد ادخلي برجلك اليمين دخلت وشالني وقال 
احمد انا اسعد واحد في العالم بجد اول مره احس بالفرحه دى بجد بحبككك يا ليلي 
ليلي ضحكت غصب عنها بعدين رجعت تكشر تاني 
احمد طب لي دا انتي ضحكتك حلوه اوى اوى 
ليلي مش بحب اضحك  معلش بقا 
احمد لاء حتضحكي لما اقولك أننا مسافرين 
ليلي فرحت علب شان بتحب السفر جدا 
ليلي اه اه مسافرين فين 
احمد مش من شويه مش بتحبي تضحكي مش مهم المهم مسافرين شرم الشيخ شهر كامل 
ليلي بجد يا احمد بحبككك 
وشها حمر وجريت علي الأوضه 
اه ليلي بتحب احمد من وهي صغيرين هي نفرمتش أنها اتحوزته علي شان عايزه تكمل تعليم سافرو 
وبجد كان شهر روعه 
رجعت وكانت تعبانه راحت كشفت 
الدكتوره مبروك يا ليلي إنتي حامل 
ليلي بجد ولد ولا بنت 
الدكتوره حيلك حيلك مالك اي لسه مش جيبات دلواقتي لسه انتي في اول الحمل 
روحت وكانت طائره من الفرحه 
احمد عملتي اي 
ليلي أنا حامل يا احمد 
احمد الحلفي وسألها ولف ليها وهو خبير من الفرحه حيطير من الفرحه دى كلمه صغيره 
احمد مش تشيلي حاجه تقيله ومتقفيش كتير في المطبخ واهدى خالص كدا خالص 
ليلي حيلك حيلك  أنا لسه في بدايه الحمل اي في 
عدا تسع شهور 
ليلي احمد اناااا بولد عاااااااا 
احمد ازاى ازاى . ازاى 
ليلي اب عووو الي ازاى يا بن الموكوسه وديني المستشفي 
عاااااااا
احمد حاضر 
وصلوا المستشفي ساعه وهي مطلعتش وأحمد سمع صوت طفل بيكبي
طلعت الممرضه
الممرضه مبروك جالك ولد زى العسل
احمد شاله وكان طابو من الفرحه 
احمد طب وليلي عامله اي 
الممرضه الحمد لله احنا حننقولها علي الاوضاع دلواقتي وتقدر تدخلها 
نقولها الأوضه 
دخل احمد 
احمد مبروووك يا روحي 
ليلي الله يبارك فيك 
تو تا توتا خلصت الحدوته 
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية ربيت طفلة)
google-playkhamsatmostaqltradent