رواية احببت طفولتها الفصل الثامن 8 بقلم رحمة عمرو

 رواية احببت طفولتها الفصل الثامن 8 بقلم رحمة عمرو

رواية احببت طفولتها البارت الثامن 

رواية احببت طفولتها الجزء الثامن 

رواية احببت طفولتها الفصل الثامن 8 بقلم رحمة عمرو


رواية احببت طفولتها الحلقة الثامنة

روايه"احببت طفولتها"البارت الثامن_________تاني يوم
ياسمين راحت عند يارا لقتها نايمه
ياسمين:يارا يارا يبت يارا قومي يلاا
احمد:مش عايزه تصحي ولا اي
ياسمين:اه
احمد:طب وسعي كده
ودلق علي يارا ميه
يارا:عااا بغرق الحقوني
احمد وياسمين كانوا هيموتوا من الضحك
يارا:اه يكلااب حرام عليكوا المايه سقعه اووي وكانت بتترعش
ياسمين:يخربيتك الله هتموت من السقعه هات اي حاجه تقيله بوقعتي سرعه
احمد:حاضر حاضر وجاب بطانيه 
ياسمين:اجري اعملها حاجه سخنه
احمد:طيب 
ادهم:صباح الخير يعم
احمد:انت لسه هتقول صباح اعمل حاجه سخنه بسرعه
يارا:في حد تعبان 
ولا اي
احمد:اه يارا تعبانه اووي
يارا:ما انا كويسه اهو
احمد:حرام عليكي وقعتي قلبي
يارا:احسن عشان تحرم تغرقني 
احمد:حرمت 
يارا:يكلب البحر كنت عايز تشربني حاجه سخنه وانا صايمه
احمد:اعمل اي يعني شايفك عماله تترعشي 
ادهم:فين ياسمين قالتلي انها داخلالك 
يارا:حبستها في الحمام
ادهم:يخربيتك ليي كدا
يارا:غرقتني بالميه
ادهم:منك لله يمصيبه هاتي المفتاح
يارا:لا مش هتخدوا 
ادهم:هاتي وبطلي رخمه
يارا:لا 
يوسف:يارا اديلوا المفتاح
يارا:لا
يوسف:لما اقول كلمه تتسمع
يارا:لاا
يوسف بزعيق:اخلصي
يارا ادت ادهم المفتاح:ملكش حق تزعقلي انت فاهم انت مش جوزي ولا ابويا ولا اخويا ادهم اخويا اهزر معاه براحتي وجريت علي اوضتها
احمد:مش هسمحلك تزعقلها طول ما انا عايش انت اه صحبي واخويا بس دي بنتي 
يوسف:مكنش قصدي انا حسيت ان ادهم ادايق مش اكتر
ادهم:انا مستحيل ادايق من يارا 
احمد:شوف هتصلحها ازاي يا فالح
يوسف:يوووه بقا فكروا معايا
ادهم:سهله جبلها شوكولاته كتيره ودبدوب وهي هتنسا 
يوسف:بجد
احمد:ايوا بعد الفطار روح جيب
علي الفطار
يارا خرجت حضنت باباها عشان كان في الشغل
يارا:وحشتني جامد جموده
الاب:انتي اكتر يروحي وهمس في ودنها مين مزعلك 
يارا:يوسف يبابا
الاب:سبيني اربيه عشان محدش يقدر يزعل أميرتي
يارا:يبابا يجامد وضحكت اووي
وبصت ليوسف لقته مركز معاها راحت مكشره 
يارا:يماما يلا بسرعه جعانه 
الام:حاضر يختي
الاب:عارفين مين جاي 
يارا:مين ها مين
الاب:اهدي يبت
يارا:طب قول
الاب:ملك
يارا بصدمه:احلف كده
الاب:والله
يارا:يارا هييييه هتجيب انس معاها
الاب:اه جاي
يارا:هيجوا امتي عشان وحشوني اوي
الاب:هيجوا يوم الخطوبه
يارا:اي لا خليهم يجوا بدري شويه
الاب:ده الوقت الوحيد الفاضي
يارا:خلااص ماشي ماما اعملي رز بالبن كتير عشان انس بيحبه واعملي كنافه بالقشطه عشان ملك وورق عنب وبشاميل وبانيه متنسيش وزودي حاجات من عندك بقا
الام:كل ده
يارا بحماس:ايوا اعملي كل ده
يوسف:اي الحماس ده كله وبعدين مين انس 
يارا:انس ده حبيبي
يوسف:نعم يختيي لم اختك يا احمد عشان مزعلهاش 
يارا:متقدرش تزعلني 
احمد:بس اهدوا انس ده ابن ملك اللي هي بنت عمتي
يوسف:امال اي حبيبي اللي هي بتقولها دي
احمد بهمس:لم الدور عشان يارا هتنفنجر 
يوسف بص علي يارا لقي وشها احمر من الغضب
الاب:اي محدش محترمني ولا اي
يارا:اسفه يبابا
يوسف:اسف يعمي
الاب:يلا كلوا ده انتو عيال نكد الاكل برد
الام:اسخنهولك يحبيبي
الاب:لا يروحي متعبيش نفسك
الام:ربنا يخليك ليا 
الاب:ويخليكي ليا
ادهم:يا عشاق الليل احنا جعانين حبوا في بعض بعد الاكل 
الاب:بس يجزمه 
يارا:بابا يقمر 
الاب:عيوني
يارا:نحتاجه فلوس
الاب:ليي هنزل انا وياسمين نجيب شويه حاجات
الاب:ماشي كلي وخدي اللي انتي عيزاه 
يارا:دومي
ادهم:نعم
يارا:هات فلوس
ادهم:معيش مفلس
يارا:هتجيب ولا اقول علي ولا وطت علي ودنه قالتله حاجه
ادهم:حبيبتي يا يارا خدي اللي انتي عيزاه من الدولاب
يارا:حبيبي يبرو حماده
احمد:انتي هتخلصي علي فلوس البيت كلها
يارا:ده انا يارا حبيبتك
احمد:يروحي خدي اللي انتي عيزاه
يارا:حبيبي ست الكل مفيش اي حاجه
الام:من غير متقولي سبتلك فلوس في اوضتك 
يارا:احبك يقمر انت 
يوسف بصدمه:احييييه دي ضحكت عليكوا كلكوا
احمد:هي كده كل شهر
يوسف:ده انا بيتي هيتخرب
_____________________________________________وهوووب البارت خلص رأيكوا 

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية احببت طفولتها
google-playkhamsatmostaqltradent