رواية رهف حياتي الفصل السابع 7 بقلم اية هاني

 رواية رهف حياتي الفصل السابع 7 بقلم اية هاني

رواية رهف حياتي البارت السابع 

رواية رهف حياتي الجزء السابع 

رواية رهف حياتي الفصل السابع 7 بقلم اية هاني


رواية رهف حياتي الحلقة السابعة

البارت السابع من رواية "رهف حياتي" 🦋♥.. 
مروان: سلسبيل احنا مش هنكمل.. 
سلسبيل ضحكت: يعني الخطه نفعت.. 
مروان: اه.. 
استوووب نعرف خطه ايه.. 
فلاااااااش بااااك.. 
سلسبيل: والله وحشتني مووت.. 
مروان: والله ليكي وحشة يا سلسبيل.. 
سلسبيل: رهف عامله ايه.. 
مروان حكي لها انها زهقانه من غيرته عليها وكل حاجه حكاها لها لإنها تعتبر صديقته.. 
سلسبيل: عندي فكرة تخليها تشيل الكلام اللى ف دماغها دا ونعرف إذا كانت بتحبك ولا لاا. 
مروان: قولي بسرعه.. 
سلسبيل: تقولها إنك هتخطبني.. 
مروان: تصدقي فكرة جميلة.. 
سلسبيل: يلاا بينا.. 
مروان: يلاا.. 
باااااااك.. 
مروان: شكرا جدا يا سلسبيل.. 
سلسيبيل: انت بتقول ايه يا مروان احنا صحاب يعني دا شئ طبيعي إني اساعدك.. 
مروان : تسلمي.. 
دخلت رهف غرفته.. 
رهف بغيرة: بتكلم مين.. 
مروان حب يشوف غيرتها عليه: بكلم واحدة.. 
رهف: ايوا يعني واحدة مين.. 
مروان: واحدة كدا مزة م الآخر يعني.. 
رهف: مرواااان متخلنيش اقتلها واقتلك دلوقتى.. 
مروان: تقدري تقتلي حبيبك يا رهوفة.. 
رهف: اقدر اقتلها هي إنما انت لا..ها كنت بتكلم مين بقاا.. 
مروان: كنت بكلم سلسبيل. 
رهف: تاني.. 
مروان: مش كنت بلغي الخطوبة.. 
رهف: اه بحسب.. 
مروان: احسبي ف الرياضة اللى هتمتحني فيها بعد يومين يختي.. 
رهف: ااااع انا خايفة.. 
مروان: وانا موجود. 
رهف: خلاص مش هزعل بس ذاكرلي يلا.. 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
سلسبيل: كان لازم اعمل كدا م الأول علشان تصدق إني مخلصه.. هتشوفي يا رهف ايه اللي سلسبيل هتعمله هخليهم يكرهوا بعض.. مش بعيد اخلي مروان يقتل رهف ولا اقتلها انا.. 
سامي : أنتي لسة بتحبيه.. 
سلسبيل: ومش هبطل أحبه يا سامي وإن مقتلتهاش مبقاش اسمي سلسبيل.. 
سامي: بدأت اخاف واقلق من أفكارك.. 
سلسبيل: بص انت ت!**********
سامي: يخربيت أفكارك يشيخه.. 
(اتصدمتوا صح🌚😂).. 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
مروان ذاكر ل رهف وبعدين نزلوا تحت.. 
مروان: طيب انا لغيت خطوبتي يا جماعه.
سمر بفرحه وسرعه: بجد.. 
رهف استغربت: اه بجد.. 
محمد: انت بتهزر يا مروان.. 
مروان: لا يا عمي مش بهزر انا قررت انا و رهف انها بعد ما تخلص امتحانات تالته اعدادي هخطبها ونتجوز على طول .. 
سمر بصدمه: ايه تتجوز دي وشاورت علي رهف.. 
مروان: مالها دي يا سمر مش عاجباكي.. 
سمر: مش على كدا يعني لما تتجوز تتجوز واحدة م الشارع يعني انت لازملك واحدة تكون ادك ومن نفس مستواك.. 
رهف عيطت وسابت ايد مروان وطلعت على فوق.. 
مروان بغضب: تاني مرة يا سمر لو قولتى اي حرف تاني عن رهف مش هتعرفي ايه اللى هيحصلك انا عامل حساب بس ليك يا عمي انما بعد كده مش هعمل حساب لحد.. 
وطلع لرهف.. 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
يامن وقمر خرجوا سوا واميرة وسجدة كانوا معاهم.. 
يامن: تيجي ناكل.. 
قمر: ماشى يلا بينا.. 
ودخلوا مطعم فخم وطلبوا أكل وبعد شوية.. 
أميرة: قمر هاتي كوبايه العصير دي.. 
قمر: حاضر..وجابت كوباية العصير وادتها لها بس أميرة ممسكتش الكوباية عدل ف راحت واقعه على هدوم قمر.. 
قمر: يالهواااي هدومااااي😂😂. 
يامن: الله يسامحك يا أميرة.. 
قمر: انا هقوم اغسل الدريس.. 
يامن: ماشى وهي قايمه وقعت شنطتها جت سجدة..: روحي انتي يا قمر وانا هشيلها.. 
سجدة بتشيل الشنطة بس كان فيه صورة وقعت م الشنطه ف الأرض.. 
سجدة بصدمه أول ما شافت الصورة : 

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent