رواية ربيت طفلة الفصل السادس 6 بقلم حبيبة

 رواية ربيت طفلة الفصل السادس 6 بقلم حبيبة

رواية ربيت طفلة البارت السادس

رواية ربيت طفلة الجزء السادس 

رواية ربيت طفلة الفصل السادس 6 بقلم حبيبة


رواية ربيت طفلة الحلقة السادسة

#البارت السادس
#ربيت طفله 
كان في حد سامع كل حاجه وكل الي تتقال والي حصل مين حيبان قريب جدا 
يوم جديد  راح امين لجدو في المستشفي واقيه كويس واطمن عليه بعدين قاله 
-امين بوص يا جدو في موضوع كدا عايزه رايك في 
-جدو قول يا بني 
-امين نويت اكمل حياتي واتجوز 
-جدو طب وانت جاي تاخد رايي في حاجه زي كدا مين العروسه الي امها حباه دى 
-امين حور 
-جدو كنت متاكد 
-امين دا الي هو ازاى 
-جدو طريقه كلامك لما روحنا عندهم وانك تسألها علي الارتباط وكدا وانا ناسي أنها كنت حب الطفوله علي خيرت الله سوف معاد ونروح في 
-امين أنا قولت نروح انهارده لو كنت كويس بس الحمد لله شكلك كويس ووسط عال العال اهوووو 
-جدو طب انت يا واد الكلب جاي تقولي بعد ما قولتلها علي اليوم 
-امين حيلك حيلك مانا عارف انك حتوافق 
-امين حلو الثقه في النفس دى واي مخليك واثق كدا 
-امين يا جدو عارف علي شان انت عارفها كويس وأنها كمان متربيه معانااا 
-جدو اه علي خيرت الله انهارده باليل نروح أن شاء الله 
-امين أن شاء الله 
روحوا البيت جاء معاد أنه يروح للعروسه 
_________________
الباب خبط 
-معاذ العتريس وصل 
-امين اي يا ولدى عتريس دى الله 
-جدو اومال اي وانت بقيت صاحب العتريس وأخو العتريسه 
-معاذ طب ادخلوا
دخلوا وقعدوا 
-ام معاذ وه وه علياا وعلي سنيني السوده انتي ملبستيش يا بت الموكوسه
-حور ايوه ومش حلبس 
-ام معاذ  انتي اتجنيتي ولا اى مش دا امين حب العمر 
-حور عيب يا لمبي بس والله انا مرعوبه ومش عايزه اطلع 
-ان معاذ طب استخدمى بالله وقومي البسي الناس ليهم ساعه بره 
-حور أن شاء الله 
وقامت ليست وكانت قمر  لبست دريس بيبي بلو 
-جدو بسم الله ماشاء الله اي القمر دا 
-معاذ وه جعفر راح فين دى مش اختي يا جعفر 
امين دا كله قاعد متنح 
-معاذ مالك يا عم عامل كدا لي 
-امين ا ا اه لا ولا حاجه 
-قعدوا شويه 
-جدو مش نسيبهم مع بعض شويه 
-معاذ اه يالا بينا 
________________
معاذ قاعد ساكت 
-حور انت ياد متتكلم مالك كدا 
-امين ياد أي يا بت متتعدلي الله 
-حور اتكلم وقول اس حاجه اعمل زى بتوع الروايات كدا 
-امين مش بحب الروايات ومش بحب القرءاه. اصلا 
-حور لاء لاء يا بابا من انهارده  تقرا روايات مش. بحب الراجل الي مش رومانسي انااا 
-امين ايوه انا مش رومانسي خالص شكلي جيت المكان الغلط انادم علي جدى وامشي احسن 
-حور طب اترزع ماكن ولو اتحركت وربنا اكون دبحاك 
-امين احبك كدا وانت متعصب بتبقا قمر
-حور يابااا انا قمر في كل حلاتي
-امين حلوه الثقه دى 
-حور مش ثقه دا غرور 
-امين مش بحب الغرور سلام عليكم 
-حور متترزع ياد  
ياماما يا جد يا معاذ الخطوبه الجمعه الجاياا 
-امين استني الجمعه الي هي بعد بكره صح 
-حور ايون الي بعد بكره 
-امين طب أنا لسه معملتش حاجه 
-حور ياعم مالك المفروض انا الي اقول الكلام دا اهدا 
-جدو ومستعجل لي يا بني كدا 
-معاذ عندك حق يا جدو الي مستعجلين كدا 
-حور خير البر عاجله 
-ام معاذ لتقليل يا بت 
-امين تنقل اي يا حجه دا بتك دى مفيش منها اتنين اصلا 
-معاذ قصدك اي ياد انت دا انا اختي قمر 
-حور حبيبي يا معاذ 
-معاذ حبيبتي يا حور
حضنها -امين هود هنا ياد ومسك معاذ من قفاه متقربش منها تاني 
-معاذ طب اهدا كدا دا دا انا الي أكبر واحنا لسه موافقناش ممكن نقول معندناش بنوتات لزواج 
-حور ايون 
-امين والله طب سلام احنا يالا يا جدو 
-حور اتبط ياد أي الي كل ماجد يقول حاجه تقول سلام عليكم دى 
-معاذ ايوه انا كدا اطمنت جعفر رجع تاني 
----------------------------روحوا البيت واول ما وصلوا 
-امين يا بتول 
بتول بتول 
يا داده فين بتول 
-داده ممكن تكون في أوضتها 
-امين طب سببها أنا حطلعلها 
ركب وملقهاش وفي نفس اللحظه التلفون رن وأمين رد واول ما رد
-الشخص المتصل القطه الي يتدور عليها عندنا ولو عايزه ترجعلك تاني لازم تنفز كل الي احنا عايزه
-امين انت مين وإزاى دخلت الفيلا رد
الشخص المتصل اهدا يباشاا احنا مش حنئذيها بس لو منفذتش الي حقول عليه ابقا اقراء عليها الفاتحه 
-امين وربنا لو مسيتوا شعره منها ما حسبكوا 
-جدو مالك يا بني اي في 
-الشخص المتصل اهدا بس كدا كل الي طلبينه ****** ولما تجمعهم احنا حنقولك حنقابلك فين وتاخد البنت واحنا ناخد حاجتنا
وقفل 
-جدو لي يا بني في 
-امين بتول مخطوفه وانا مش عارف مين دا غير أن طالب اربعه مليون جنيه 
-جدو طب والعمل 
-هايدى طب ما تسببها واحنا مالنا بيها هي تخصنا في حاجه 
-جدو ما تهدى شويه 
عدا يومين في اليوم التالت امين عرف مكان بتول وراح 
-امين بتول 
-بتول عموووو عموووو عموووو 
-امين بس بس أهدى متبكيش أنا جنبك 
-شخص مچهول اقف مكانك هنا 
-امين ههههه أنا مش لوحدى وفجاه المكان بقي كله بوليس 
-الشخص المجهول مانا مش حروح فيها لوحدى أنا في ناس تانيه معاياا 
-الضابط الكلام دا تقوله في القسم 
اخدوه 
-بتول أنت عرفت مكاني ازاى 

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent