رواية اشتقت لك الفصل السادس 6 بقلم شهد محمود

 رواية اشتقت لك الفصل السادس 6 بقلم شهد محمود

رواية اشتقت لك البارت السادس

رواية اشتقت لك الجزء السادس

رواية اشتقت لك الفصل السادس 6 بقلم شهد محمود


رواية اشتقت لك الحلقة السادسة

الجزء السادس من (اشتقت لك) 
............................. 
زين: حور... حور في ايه
حور: زين باابا
زين: ماله عمي... انطقي ياحور
حور: بابا يازين في المستشفي وتعبان..... 
زين: تب اهدي انشاء الله هيكون كويس...... 
حور: انا خايفه يازين.... 
زين: متخافيش ياحببتي يلا نروحلهم
حور: اه معاك حق يلا... 
زين: قومي البسي وانا هلبس ونروح
حور: حاضر...... 
.............. في المستشفي........ 
زين: انزلي ياحور يلا.... 
حور: انا خايفه يازين.... 
زين بحب: متخفيش انا معاكي يلا.... زمان عمي مستنيكي...
حور: حاضر... 
زين: حضرتك في شخص جه هنا باسم ادهم..... 
الممرضه: اه هتلاقوه في الاوضه رقم..... 
زين: شكرا.... يالاياحور
حور: حاضر
حور: بابا
ادهم: حور اذيك ياحببتي.... وسرعان ماذدادت شهقات حور... 
ادهم:اهدي ياحببتي..
حوربدموع:بابا انت كويس....
ادهم:ياحببتي متقليش ده هو الضغط علي عليا شويه وهيرجع تاني....وبعدين بص لزين ولا ايه يازين...
زين:هااا..اه..اهدي ياحور الضغط هيرجع تاني...
حور:يعني حضرتك كويس 
ادهم:ايوه ويلا ارجعي بيتك زين وراه شغل وروحي....
ادهم:انت بتقول ايه ياعمي شغل ايه خلي حور مع حضرتك وانا هاجي اخدها بليل...
ادهم:ميصحش يابني
زين:ازاي ياعمي اقعدي ياحور مع باباكي النهارده وهاجي اخدك بليل..
حور:حاضر
زين:تب عن اذنكم......
ادهم:قومي ياحور وصلي جوزك
حور:لازم يعني....ها حاضر
حور:زين..
زين:حور انتي خرجتي ليه..
حور:انا كنت عايزه اشكرك علي الي عملتوا
زين:مفيش شكر ين الرجل ومراتوا عالعموم العفو.....
حور بفرحه:لو عوزت حاجه اتصل بيا
زين:حاضر....سلام
حور:سلام
..........في اليل.......................
ادهم:قومي ياحببتي..اجهزي زمان زين جاي
حور:بابا خليني معاك وانا هتصل بزين اقول ليه مايجيش
ادهم:ميصحش يابنتي قومي يلا
حور بقله حيله:حاضر
...بعدو مده...جرس الباب تن تن تن
حور:حاضر جايه....
زين:انا جيت لاكنه سرعان ما راءه حور ونصف شعرها باين من الحجاب.....
حور:اه زين خش شويه عقبال ما البس
زين:استني انتي كنتي وقفه بشعرك ليه انتي مجنونه..
حور:انا اده مااختش بالي.....والله
زين:اتفضليي خشي ومشفكيش وقفه كده تاني فاهمه
حور:حاضر.......
ورجع زين وحورالي البيت.....
زين:حور..
حور:نعم
زين:انا جعان...
حور:تصدق انا كمان جعانه....ايه رأيك نطلب ديليفري
زين:فكره حلوه  ...هتطلبي ايه..
حور:شورما وبيتزا وكريب وبيبسي وللتحليه هات ام علي....
زين:حد قالك اني ورثت مثلا...
حور:محدش قالي بس انت دكتور في الجامعه وعندك شركات وو.....
زين بتلقاءيه:قل اعوذ برب الفلق....
حور:ههههههههههه
اكلوا وناموا في الصباح..........
حور:زين..زين...اصحي يازين هتتاخر...
زين:ايه سبيني انام شويه
حور:قوم يلا هنتاخر...
زين:حاضر...
...صحي زين اتوضي وصلي ولبس ونزل علشان يفطر....
زين:صباح الخير....
حور:صباح النور...تعاي يلا علشان نفطر..
زين: حاضر....
....…..في العربيه..............
زين:حور مشفكيش وقفه مع مراد تاني..
حور:ليه..
زين:من غير ليه....الكلام يتسمع
حور:يوووه...
زين:عندك اعتراض.
حور:لا
زين:شاطره
حور:بارد
زين:حور...
حور:يادي ام حور تعرف انا هغير اسمي....نعم
زين:بعد المحاضره تعالي مكتبي علشان نمشي...
حور:حاضر...
وصلوا المحاضره........وخلصت حور.....
قبل ماتدخل سمعت.....
حور:مش معقول ممستحيل زين عمره نا هيخني......لا...انا هخش ودخلت حور ولكن
زين:حور......
حور:اه ياخاين.........ويتبع

google-playkhamsatmostaqltradent