رواية احببتها الفصل السادس 6 بقلم شهد محمود

 رواية احببتها الفصل السادس 6 بقلم شهد محمود

 رواية احببتها البارت السادس 

 رواية احببتها الجزء السادس

رواية احببتها الفصل السادس 6 بقلم شهد محمود


 رواية احببتها الحلقة السادسة



الست: خشي ياحببتي
خديجه: اانت
فارس: ااانتي
الست: اي ياولاد انتوا تعرفوا بعض
خديجه: لا
فارس: لا
الست بضحك: طب خد يافارس الحاجات من خديجه
فارس: حاضر... 
خديجه: بعد اذنك ياماما... 
فارس: ماما
ام فارس(الست): اوعظيني انك تزوريني تاني
خديجه: عنيه انت تؤمري بس... يلا سلام
ام فرس: سلام
فارس:ماما
ام فارس: شيل الحاجات من غير كلام..... يلا
........ في مكان اخر............ 
استيقظت حور علي صوت الباب...ووجدت زين يحتضنها....
حور:زين...زين...
زين:عايزه ايه....
حور:الباب بيخبط.....قوم افتح...
زين:يوووه حاضر...وذهب ذين لفتح الباب ولكن تذكر
زين:حور...
حور:نعم
زين:قومي خشي الحمام وخدي هدوم والنقاب
حور بابتسامه:....حاضر
... وبيفتح زين الباب وياتي اهل حور(ملحوظه اهل زين موجودي عيلته هي مامته الي اطلقت وسابت ابوه وابوه مات ووبقيت عيلته موجوده واه زين ليه اخين احمد وسليم) 
ابو حور: اماال فين حور يازين
زين: حور اه كانت بتغيىر
حور: انا جيت.... وضحك الجميع وظل الجميع يضحكون وذهب اهل حور واهل ذين....
حور:زين تفطر....
زين:اه ومن الاخر اسمعي لحسن تكوني صدقتي نفسك
حور:مش فاهمه تقصد ايه....
زين:من الاخر انا اجوزتك علشان انتقم منك وكمان انا بحب وحده وهجوزها واجوزتك برضوا علشان جدي فانتي من الاخر ذيك ذي الطربيزه ومتدخليش في حياتي فاهمه
حور:سؤالي كان واضح هتفطر.....اه وبالنسبه للي انت قولتوا فاانا بفهم وياريت انت كمان متدخلش في حياتي الشخصيه.......
زين:مش طافح
حور:احسن برضوا...وذهبت حور الي غرفتها...
وتركت دموعها تهبط..
حور:انا عملت ايه علشان كل ده والله ماشي يازين اما وريتك مبقاش انا......وارتدت حور شورت قصي وتيشرت حمالا ورفعت شعرها وتركت خصلتين علي وجهها مما جعلها اكثر جمالا.....وخرجت من الغرفه
حور:هتفطر تاني ولا ايه
زين بسرحان:هااا.اه هفطر
حور بضحك:شكل خطتي بتنجح.....ههههه
.......في مكان اخر............
ادم:هو ده بيت الاستاذه جميله.....
الراجل:اه في الشارع الي علي اليمين
ادم:شكرا...وذهب لبيت جميله
الباب:تن..تن....تن
جميله:حاضر جايه
ادم:اذيك ياجميله
جميله:انت ايه الي جابك....
ادم:عندي ليكي عرض
جميله:ميهمنيش انت انسان زباله
ادم:ولو قولتلك الموضوع يخص امك.....انا عرف امك تعبانه ومحتاجه فلوس للعمليه وانا عارف انك بتدوري علي شغل...فايه رايك نجوز وهديكي المبلغ للعمليه...بصي انا هسيبك تفكري.....سلام
جميله:وانا هعمل ايه دلوقتي يارب ساعدني...في هذا الوقت....
جميله:الو
الشخص:استاذه جميله الفلوس بتاعت العمليه لازم تجهز بكره والا هنطلع امك من المستشفي
جميله:هااا.....حاضر
................عندزين وحور................
حور:زين
زين:هااا
حور:كنت عايزه اروح الجامعه
زين:لا
حور:ليه
زين:هو ايه الي ليه
حور:والنبي يازين خليني اكمل تعليمي يعني مش هقعد ادرس كل السينين ديه وماخدش حتي شهاده
زين:هو  انتي في سنه كام
حور:اخر سنه ليه دي....ارجوك
زين:ماشي....
حور بتلقاءيه حضنتوا...
حور:شكرا يا احلي زوج شكرا
.................................
جميله:الو
ادم:هاااا موافقه...
جميله:اه وياريت الفلوس النهارده
ادم:عنيه وكتب الكتاب النهارده
جميله:موافقه
ادم:هاجي اخدك وهبعت الفلوس للمستشفي
وذهب ادم وجميله وكتبوا الكتاب
جميله:ممكن اشوف امي بقي
ادم:يلا وتعرفيها علي جوزك ولا ايه
جميله:ماشي
الدكتور:انسه جميله
ادم بضيق:مدام جميله
الدكتور:هااا والدتك العمليه نجحت ولازم ترتاح 
جميله:شكرا يادكتور هو ينفع اشوفها دلوقتي...
الدكتور:مينفعش دلوقتي بكره ابقي تعالي
جميله:شكرا ليك
ادم:يلا...ولا ايه
جميله:اه يلا....بس احنا هنروح فين
ادم:بيتي طبعا 
جميله:بيتك 
ادم:اه ويلا وامسكها من معصمها وشدها
جميله:واو هو ده بيتك....
ادم:اه عجبك
جميله:ولسه انت لسه مشوفتيش الاوضه...وامسكها من معصمها الي الغرفه
ادم:اقلعي 
جميله:مستحيل....
ادم مفيش حاجه مستحيله وقام بخلع التيشرت بتاعه....
شهقت جميله:انت قليل الادب
ادم:وانتي لسه شوفتي حاجه.......
وجاء اتصال لجميله
جميله:الو..مستحيل....انا جايه
ادم:راحه فين وامسكها وفجأة
يُتبع..

google-playkhamsatmostaqltradent