رواية مأمورية الحب والإنتقام الفصل السادس 6 بقلم سلمى أيمن

 رواية مأمورية الحب والإنتقام الفصل السادس 6 بقلم سلمى أيمن

رواية مأمورية الحب والإنتقام البارت السادس

رواية مأمورية الحب والإنتقام الجزء السادس

رواية مأمورية الحب والإنتقام الفصل السادس 6 بقلم سلمى أيمن


رواية مأمورية الحب والإنتقام الحلقة السادسة

#مأمورية_الحب_والإنتقام
البارت السادس
تنظر ندى له وتجده عاري الصدر ويضع منشفة حوله فتنظر له بخبث ثم تقترب منه وتبتسم
عمر بصرامة : ندى جاوبيني...انتي بتعملي ايه هنا
تضع سبابتها ع فمه وتغمض عينيها قائلة بهمس محبب : ششششش...مش كل اللي بنشوفه بعيوننا بيكون هو الحقيقة...حتى عيوننا تقدر انها تخدعنا
عمر بإرتباك من قربها : ن..ندى
ندى بحب : لسه مقتنع انك مش بتحبني يا عمر
ينظر عمر لها ويتوه بشكلها فهي لازلت مرتدية روب الحمام وشعرها معقوص ف صورة كحكة
عمر بتوهان : ندى انتي مش حقيقة صح
ندى : انا وهم احلى من الحقيقة...انا هنا 
وتضع يدها ع صدره ناحية قلبه ليشعر بلمستها ويغلق عيناه...تقترب ندى منه بوجهها حتى لا يفصلهما شئ مرت لحظات يتستنشق كلا منهما انفاس الاخر حتى
مازن : عمر....انت يا عمر....انت نمت وانت واقف يا ابني
يفتح عمر عينه بصدمة
عمر : ندى...ندى فين
مازن : وايه اللي هيجيب ندى هنا 
يخرج عمر من الساونا ...ويقبض ع رأسه
: مستحيل هي كانت هنا..انا حسيت بيها
مازن : كانت بالبرنص بتاع الحمام صح
عمر : اه...لأ....انت مالك انت هي كانت بإيه انت هتستعبط..دي مراتي
مازن : يا ابني اسمعني للاخر...كانت بيه صح ؟
عمر بضيق : ميخصكش
مازن : وكانت حلوة ؟
عمر بغضب : كلمة زيادة وهقفل عليك باب الساونا يمازن
مازن : وطبعا قربت منك
يتذكر عمر ويسرح بتلك اللحظات
مازن : وقربت منها وحاولت تبوسها
يتذكر عندما كان وجهها قريب من وجهه
مازن : مقلتليش برضه كانت حلوة ولا لأ
عمر بتسرع وتوهان : حلوة قوي ...كانت..
ثم يفيق من تخيلاته قائلا بإنفعال: ايه ده.. ايه ده..ايه اللي بتقوله ده
مازن بخبث: عليا انا يا زميل...واحشاك للدرجة دي ؟
عمر بضيق : اخرس يا مازن
مازن : اوبا...الباشا وقع ولا حدش سما عليه
عمر  : مازن
مازن : عيونه
عمر : برا
مازن : خارج...بس لو شفت ندى فحتة تانية ابقى سلملي عليها
يأخذ عمر لوشن للجسم موضوع بركن الغرفة وليلقيه ع وجه مازن لكن الاخير قد خرج واغلق الباب ورائه
يتذكر عمر جملة ندى : لسه مقتنع انك مش بتحبني يا عمر
يغير عمر ثيابه ويخرج من الساونا ويأخذ هاتفه ليتصل بندى عن طريق الماسنجر
عمر بحزم : انتي فين
ندى : ف البيت
عمر : انهي بيت
ندى : بيتي يا عمر مالك
عمر : طب إديني ماما عشان عايز اسلم عليها
والدة ندى : وصلت روسيا بالسلامة يا حبيبي
يتفاجأ عمر : اه الحمد لله يا ماما...اخبارك ايه
والدة ندى : بخير طول ما انت بخير يا حبيبي...لما ندى قالتلي انكم هتأجلوا الفرح زعلت قوي يا ابني...هو انتو مش ناوين تفرحوني ولا ايه
عمر : قريب ان شاء الله يا ماما..معلش اديني ندى اكلمها
والدة ندى : اتفضل يا حبيبي
ندى : ايوة يا عمر
عمر : ندى انتي بخير
ندى : بخير...بس حصلت معايا حاجة غريبة قوي
عمر : ايه
ندى : بشوفك فكل حتة حواليا
عمر : انتي كمان
ندى : انا كمان ايه
عمر : لا كملي كملي
ندى : ماما بتقول ان من كتر ما انت واحشني بتخيلك معايا
عمر : ندى انا هقفل دلوقتي
ندى بحزن: هو انا موحشتكش يا عمر
يسكت عمر قليلا ثم يقول : سلام يا ندى 
ثم يغلق المكالمة
.........................
تضرب ندى اميرة فكتفها : ايه حبيبي اللي انتي ماسكة فيها دي...ايه حبيبي دي
اميرة بخبث : الله مش ابني حبيبي
ندى بضيق : حبيبك فعينك ده جوزي انا بس....ولا يعني عشان عندك ملكة تقليد الاصوات هتزلينا وتطلعي عين اللي جابونا
اميرة : بعد كده تاخدي بالك...مش كل مرة تسلم الجرة
............................
الشبح من محمول اميرة : جاهزين يا شباب
اميرة ومازن : جاهزين 
الشبح : عمر...هتدخل الفيلا الساعة تسعة...قدامك ساعة واحدة يا عمر
يتجاهل عمر الشبح ولا يرد 
زفر الشبح بضيق منه ثم قال يلا اتفضلوا ع مهمتكم
.................
يقف عمر بخارج الفيلا ينتظر خروج ديمتري حتى يخرج بسيارته متجه للنايت كلاب
عمر : استعنا ع الشقا بالله
ويدخل الفيلا
ف النايت كلاب
مازن : مأظنش ان الزعيم هيجي يا شبح
الشبح يقف بمواجهة مازن بدون تنكر : ونا عارفة انه مش هيجي...بس هيبعت رسالة لديمتري ..لازم تلاقوا الرسالة دي
مازن : طب يا شبح انا عندي سؤال...عمر كوفء صدقيني...مش هو اللي يخون...ده اكتر حد عاوز ياخد بتار إيهاب..انا من رأي انه
يقاطعه الشبح : الكلام خلص يا مازن...اتفضل انت واميرة ع مهمتك
يذهب مازن وتقول اميرة : انا مش فاهمة حاجة
ندى : هفهمك...مازن اشتغل معايا قبل كده فعارف اني الشبح...لكن ميعرفش ان انا نفسي ندى مرات عمر...وفاكر اني شاكة فعمر عشان كده مورتوش شكلي الحقيقي
اميرة : ههار اسود...يعني عمر مينفعش يعرف ان مراته تبقى الشبح...وفنفس الوقت مازن مينفعش يعرف ان الشبح تبقى مرات عمر
ندى : عليكي نور
اميرة : يا مفترية
ندى بحزم : اميرة...يلا مع مازن
ترحل اميرة
......................
في النايت كلاب 
مازن : اميرة هو انتي حبيتي حد قبل كده
اميرة : ولسه بحبه
مازن بضيق : طب وهو
اميرة بحزن : مش هتفرق...في النهاية هو فمكان احسن بكتير من هنا
مازن : اسف اني فكرتك
اميرة : ولا يهمك
يظهر ديمتري في الحفل ومعه ندى
ديميتري : relax...sweetheart...you will meet him
ترجمة : استرخي...حبيبتي..ستقابليه
ندى : but I'm not sure that he will like me
ترجمة : لكني لست متأكدة من انني سأعجبه
ديميتري : Don't be silly...At first sight...he will definitely drown in those beautiful eyes
ترجمة : لا تكوني سخيفة..من النظرة الاولى...بالتأكيد سوف يغرق بتلك العيون الجميلة
ندى : we will see
ترجمة : سنرى ذلك
تأتي فتاة اجنبية جميلة : Hi Dimitri
ترجمة : اهلا ..ديميتري
ديمتري : Lisa...How are you
ترجمة : ليزا...كيف حالك ؟
الفتاة : I'm so happy to see you again
ترجمة : سعيدة لإني رأيتك مجددا 
وتحضنه ثم تضع ورقة بجيب جاكيت بدلته دون ان تلاحظ ندى لكن اميرة ومازن يلاحظوها
تذهب ندى لركن بعيد ف النايت كلاب لترى مازن واميرة
اميرة : الرسالة فجيب جاكت بدلة ديميتري
ندى : اميرة...هتروحي اوضة ديميتري فوق وتدوري فيها ع اي دليل ..وتدوري كمان ف تسجيلات كاميرات المراقبة...مازن هتراقب ليزا وتشوف هتروح ع فين....وانا هسرق الرسالة من ديميتري
......................
يلاحق مازن سيارة ليزا بسيارته وليزا تلاحظ ذلك وتزيد من سرعتها ومازن ايضا...تمسك ليزا الهاتف وتتصل بشخص
ليزا : Allo...thats me boss ....I need your help
ترجمة : الو...هذه انا زعيم..احتاج مساعدتك
تأتي شاحنة كبيرة بسرعة لتمر ليزا منها لكنها تقطع طريق مازن فلا يستطيع اللحاق بليزا
يضرب مازن يده عجلة القيادة بغضب
فحين اميرة تجلس ع كرسي مكتب ديميتري لتجد اي دليل فلا تجد شئ لتبدأ البحث في سجلات المراقبة بكمبيوتر المكتب
..............
ندى : come on Dimitri.. let's dance
ترجمة : هيا ديميتري ..لنرقص
ديميتري : sure ..baby
ترجمة : بالتأكيد.. حبيبتي
ترقص ندى مع ديميتري وتمثل ان رجلها انزلقت ليمسك ديميتري بها فجأة وتتمسك هي بجيب جاكت ديميتري وتخرج الورقة دون ان يلاحظ
ديميتري : Are you Okay ?
ترجمة : أ انتي بخير ؟
ندى : Yes...but boss hasn't come yet
ترجمة : نعم...الزعيم لم يأت حتى الان
ديميتري : Oh..It seems that I forgot to tell you...boss will not come here...he will come to my home
ترجمة : يبدو انني نسيت ان اخبرك ...الزعيم لن يأتي هنا...سيأتي لمنزلي
ندى : what..are you serious ?
ترجمة : ماذا...أانت جاد ؟
ديميتري بشك : yes...you wanna see him...right ?
ترجمة : نعم...تريدين رؤيته..أليس كذلك ؟
.................
اميرة : هاه لحقتها
مازن : عربية نقل قطعت طريقي وسمحتلها تهرب...وانتي لقيتي حاجة
اميرة : كأدلة ملقتش...بس لقيت حاجة فكاميرات المراقبة
مازن : ايه هي
تقاطعهم ندى قائلة : شباب...روحوا انتوا الفندق...مازن اتصل بعمر وقوله ان ديميتري راجع البيت وانا شوية وححصلكم
اميرة : رايحة فين ؟
ندى : مع ديميتري فبيته
مازن : ليه
ندى : قال ايه..الزعيم هيبقى هناك
اميرة : وانتي مصدقاه
ندى : لأ طبعا...بس لو رفضت اروح معاه هيشك فيا...لازم اكمل الدور للاخر...طلع صادق وده احتمال ضعيف جدا ساعتها هكون شوفت الزعيم وقابلته ...طلع كداب وده اللي ع الاكيد حيحصل ساعتها ههرب منه
مازن : طب متأكدة هتعرفي تهربي
ندى : مازن...متنساش انا مين..انا الشبح...المهم تتصل بعمر وتقوله يمشي من عنده
مازن بتفكير : حاضر
.................
ندى : Oh..you have a beautiful house...it demonstrates your classy taste
ترجمة : لديك منزل جميل...يوضح ذوقك الراقي
ديميتري : wanna drink ?
ترجمة : تريدين مشروب
ندى : No...I wanna meet the boss
ترجمة : لا..اريد مقابلة الزعيم
ديميتري : why all this hurry ...let's have fun before you meet boss
ترجمة : لما كل هذه العجلة...لنمرح قليلا قبل ان تقابلي الزعيم
همت ندى بالذهاب لكن يمسكها ديميتري ندى من كوعها 
ندى بغضب : let me go...bastard
ترجمة : اتركني ارحل...أيها النذل
ديميتري : Don't be shy...trust me you will love it
ترجمة : لا تكوني خجولة...صدقيني سيعجبك ذلك
يسحبها احدهم فجأة من ديميتري لتصطدم بظهره ويرفع مسدسه برأسها قائلا : I'm sorry for ruining your fun...but if you don't give me all your money...then I have to kill your damned mistress
ترجمة : اسف لمقاطعة مرحكم...لكن إذا لم تعطيني كل اموالك...حينها سأتطر لقتل عشيقتك اللعينة
ندى بصدمة : عمر
ينظر عمر لها بغضب
........................
لا خلاص المرة دي بجد وندى اتكشفت...رد فعل عمر هيبقى ازاي...مصير علاقتهم يا ترى هيبقى ايه

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent