رواية روح الفؤاد الفصل الخامس 5 بقلم فاطمة الدمرداش

 رواية روح الفؤاد الفصل الخامس 5 بقلم فاطمة الدمرداش

رواية روح الفؤاد البارت الخامس

رواية روح الفؤاد الجزء الخامس

رواية روح الفؤاد الفصل الخامس 5 بقلم فاطمة الدمرداش


رواية روح الفؤاد الحلقة الخامسة

Part 5
#روح الفؤاد 
لمياء مشاء الله 
الود كمان محافظ ع صلاة الفجر 
ابجد ربنا يكتر من امثاله
نور امين
انا دلوقتى حاسه براحه شديده صراحه 
لمياء وانا كمان ابجد ي نور مش هتلاقى زيه ابدا
بعدها بخمس شهور نور يالهوى عليا امتحانات ومتوترة خالص انا 
لمياء ان شاء الله خير 
وف بعد صلاة الفجر الباب خبط
نور اى دا مين بيخبط دلوقتى 
بس 
فتحت نور ملقيتش حد
بتبص كد لقيت بوكيه ورد ابيض تحفه ومعه بوكس مليان شكولا ته ف ورقه جمبهم
داخلت بيهم وهى فرحانه
فتحت الورقه انا عارف انك مضغوطه وشوية الحاجات دول هيساعدوكى انك تقدرى تذاكرى
نور حضنت الورقه ودمعت
لمياء الله الله 
اى الجمال دا بس 
نور عمر بعتهم 
لمياء ذوقه جميل جدا
نور اه مشاء الله 
الاب داخل 
نور بابا عمر جبلى دول 
الاب ماشى ي بنتى ربنا يسعدك
نور هى ولمياء اكلوا نص البوكس
لمياااء ابغى اتخطب هالحين😂
نور بضحك ان شاء الله بس اوعى تنسى تخليلى حبه منهم
لمياء هاتكونى بعيال 
وهيجوا يقرفونى 
وياخدوا كل الشوكولا
منى 
نور ياختى ابوهم مش هيخليهم يحتاجوا حاجه
لمياءماشى يسطا
نور انا اروح اذاكر دلوقتى
ذاكرت نور 
وهى فرحانه.
وراحت الجامعه وحلت كويس 
نور بابا انا هكلم عمر من اول مااتخطبنا متكلمناش غير مره
الاب ماشى انا هنزل 
نور لا مش هتنزل لان هكلمه وانت لازم تكون سامع المكالمه 
الاب ابجد انا فخور بيكى اوى ي احلى نور 
نور تربيتك ي حج😂♥️
الحج بضحك طيب اتصلى بيه.
فتح السلام عليكم 
نور وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته 
عمر ابوكى جمبك 
نور بصت ع باباها وابتسمت ايوا 
الاب جمبها ي عمر اوعى تفتكر ان هسيبكم😂
عمر بضحك الله يبارك فيك يرب
الاب ربنا يسعدكم 
نور وعمر امين
نور شكرا ع الهدايا الجميلة دى
عمر العفو عارف انك مضغوطه
واسف انى مقصر ف حقك 
بس لازم احارب نفسى عشان متكلمش معاكى عشان ربنا يبارك ف الجواز 
نور عندك.حق
عمر يالا بقى سلام بدل مانسى وقول كلام كدا ولا كدا
نور ضحكت حاضر
يالا سلام 
خلصت نور الامتحانات
وعمر زارها 
الحقيقه ي عمى انى جاى احدد معاد كتب الكتاب 
الاب المعاد اليناسبك احنا موافقين عليه
عمر بكره 
الاب مافيش مشاكل عندى 
وانتى ي نور 
نور موافقه 
عمر تمام بكره هجيب المأذون
تانى الام ولمياء كانوا بيزوقوا نور 
ونور كانت فرحانه جدا 
وعمر كان فرحان اكتر منها
وجا المأذون و تكتب الكتاب 
نور بكت عمر جا ومسح دموعها 
الف مبروك 
نور الله يبارك فيك
عمر عمى انا هخرج انا ونور
الاب دى مراتك خدها خالص😂♥️
نور كدا ي بابا لدرجادى
الاب اه امشى ي بت 
وحضنها مبروك يا غالية 
نور الله يبارك فيك
لمياء انا هخرج
عمر لا 
لمياء وانت مالك انا هخرج مع اختى 
عمر واختك خارجه مع جوزها
لمياء خلاااص ي خويا اشبع بيها😒
عمر طالع لسانه مراتى وانا حر فيها
لمياء راحت قدام نور وبصت عليها جاتك القرف ف اختياراتك
عمر بضحك سمعتك 
لمياء بضحك اكترانا كنت قاصده انك تسمع وطلعت لسانه بردوا
عمر مش هضيعى وقتى معاكى يالا ي نور
ركبوا العربيه.
عمر انا فرحان اوى
نور وانا اكتر 
عمر نفسك تروحى فين
اكيد الملاهى 
نور وانت عرفت منين 
عمر انا اعرف عنك كل حاجه وضحك ضحكه شريره كدا
نور ي ماما حد ينزلنى 
عمر محدش هيقدر وفضلوا يضحكوا 
وراحو الملاهى وجابت غزل بنات
وبعد كدا راحو مطعم فخم كدا
نور اى هو احنا مش هنروح ولا اى
عمر لا ابوكى قالى خدهااا😂
نور بجد تعبت عايزة اروح
عمر ماشى ي قلبىىى
نور تسلملى 
وصلت نورالبيت لمياء كانت قاعدة.
اتفسحتى ي اختى😒
نور اه.
لمياء كويس 
نور استنى 
لمياء لامش هستنى ع اخر الزمن تبعينى عشان الجربوع دا
نور تشتميش ع جوزى 
لمياء جوزك معلش.
طيب ليا ليكى خبر فله.
لمياء بفرحه اى هو
فرحنا الاسبوع الجاى 
وبكره هاخدك نحجز الفستان
وعمر قال انه هيفسحك معانا
لمياء انا مش قلتلك الود مافيش حد زيه
ربنا يباركلك فيه
نور يالا ي بت ي لمضه دلوقتى مافيش زيه.
ومن شوية جربوع😂
لميااء يوا بقى عديها ي نونو.
نور ماشى 
راحوا واتفسحوا وحجزوا الفستان
عمر اهديتى ي انشراح
لمياء مسكت كوباية العصير بتكبر كدا واخدت بوق منها
اه اهديت 
يالا بقى عشان تجبلى شوكولاته 
عمر امال لما انا اجبلك شكولاته 
المتعوس هيجبلك اى 😂
لمياء متقولش عليه متعوس ي جربوع 
نور بت قرة عيني 
عمر مراااتى 😂♥️حبيبتى ربنا يخليكى ليا 
خلاص ي نور نجبلها شكولاته 
لحسن تبكى 
لمياء جدع انا ممكن ابكى فيها فعلا 
وجا اليوم المنتظر 
ونور كانت لابسه فستان جميل جدا 
وعمر كان لابس بدله جميلة بردوا 
الام بكت قمر ي نور 
قمر 
ربنا يحافظ 
نور ببكى هتوحشينى ي ماما
لمياء هتوحشيها هى بس ي معفنه
نور حضنتهم هتوحشوننى  كلكم 
والله 
الاب داخل مشاء الله بنتى احلى عروسه 🥺♥️
عمر مش يالا بقى 
نور يالاا
لمياء خد هنا يسطا تعرف البت لو اشتكت لقتلك وبعدين سيبها اى بنات الناس ببلاش ولا اى 
وفضلت تبكى 
عمر متبكيش ي جوجه وعد هرجعها بس مش دلوقتى
لمياء حضنت نور اوعى الود دا بخليكى تنسينا.
عمر نينيييييي 
يالا ي نور ابوس ايدك 
بدل مااقتلها 
نور يالاا ومشيوا 
وداخلو الشقه عمر 
نورتى البيت ي نورى
نور منور بيك 
عمر اقدر اقولك ع كل حاجه
نور وانا مستنيه الحظه دى بفارغ الصبر 
تمت بقلمى فاطمه الدمرداش
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية روح الفؤاد
google-playkhamsatmostaqltradent