رواية احببت مشاغبه الفصل الخامس 5 بقلم ناهد سمير

 رواية احببت مشاغبه الفصل الخامس 5 بقلم ناهد سمير

رواية احببت مشاغبه البارت الخامس

رواية احببت مشاغبه الجزء الخامس

رواية احببت مشاغبه الفصل الخامس 5 بقلم ناهد سمير


رواية احببت مشاغبه الحلقة الخامسة

احببت مشاغبه "الحلقه الخامسه" #تعديل "بصوا ياشباب اكيد حاليا انتوا اتلغبطوا مش كده انا عملت كل ده عشان تتلغبطوا كده عوزاه اثاره فاهمين فيه فراغات صح فيه فعلا حاجات ناقصه هتعرفوها والله هيجي الحلقه الي بعدها وهتحكيها وهتعرفوها ارجوكوا كملوها للأخر وانتوا تعرفوا قصدي """""""""""""""
آسيل:اسمحيلي بس ياماما رقيه هشوفه بس مش هقرب منه ابدا والله 
رقيه بغضب:ابعدي بقا عنه انتي ايه معدومه احساس معندكيش قلب ده حبك ياآسيل عمري ماشوفته بيحب حد بالطريقه دي 
انتي متخيله كميه الوجع الي انتي سببتيها ليه حرام عليكي ياشيخه منك لله ربنا ينتقم منك غوري من وشي اياك اشوف وشك حوليه ابدا برا اطلعي برا المستشفى 
نزلت جري من المستشفى وهى بتعيط الناس كانوا بيبصوا عليها فيه منهم الي صعبت عليهم وفيه منه الي مهمهوش المها 
نزلت الجنينه وقعد تحت شجره تعيط 
آسيل:مكنش لازم ده كله يحصل سامحني يامازن بجد عملت كل ده ع عشان احميك واحمي اخويا  انت مش عارف حاجه كلهم كرهوني ع عشانك ااااه ياقلبي ليه بيحصل معايا كده انا مظلومه والله 😭😭😭😭😭يارب بقا ارحمني 
_خلصتي دراما 
آسيل بغضب:انا بكرهك بكرهك كرهه العالم كله هاخد حقي منك ياجاسر والله العظيم لانتقم منك على كل دمعه نزلتها وكل وجع عشته بسببك 
جاسر:هنشوف انا عليا حققتلك امنيتك الاولى فاضل التانيه وهتيجي معايا 
آسيل بحزن وخوف:عاوزه اشوف ماما وعلي اخويا 
جاسر مدلها ايديه حطط ايديها ف ايده حست برعشه اول لما لمسها قامت وبصتله بعند وحقد وعنيها حمرا من كتر العياط عنيها مليانه حقد وغضب منه قابل نظراتها بسخريه وابتسامه بارده 
...............آسيل:متتدخلش انا الي هقابلهم لواحدي 
جاسر:هدخل معاكي 
آسيل:متعملش نفسك خايف عليا قوي كده وانا وانت عارفين حقيقتك 
..................دخلت الجنينه ملاقتش حد موجود طلعت للبيت لاقته مفتوح دخلت بالراحه لاقت اخوها وامها قاعدين والحزن مالي وشهم 
آسيل بعياط:ع علي 
على اول لما سمع صوتها جري عليها وحضنها 
على:آسيل ياروحي انتي ...انتي كنتي فين ياروحي ليه عملتي كده ها عرفيني السبب يمكن اساعدك 
آسيل بعياط:مش مش هتقدر ياعلي ياريت جوايا كتير اوي نفسي اقولهولك بس مش ف مصلحتك خالص انك تعرف 
بصت على مامتها لاقتها قاعده بتبصلها وعنيها مليانه دموع بس مش راضيه تنزل 
جريت عليها وقعدت تحت رجليها 
آسيل بعياط : وحشتيني ياماما اوي اوي انتي مش بتردي عليا ليه معقوله انتي كمان مش وحشتك معقوله كرهتي بنتك ياماما ردي 
ردي ده مش ذنبي دي الدنيا هي الي عملت فيا كده ماما متكرهنيش سامحيني عارفه ان قلبك كبير وهتسمحيني مش كده ارجوكي ريحي قلبي ياماما 
عزه بعياط:علي طلعها من البيت ده بسرعه ياعلي قبل مااموتها يالا ياعلي بسرعه 
آسيل بصراخ وبعياط:لييييه لييييه ياماما دانا بنتك بنتك الي من لحمك ودمك انا آسيل 
عزه:كان عندي بنت كانت زي النجمه ف السما بقيت عامله زي النيزك بيدمر الي ف السما والي ف الارض بنتي ماتت معنديش غير ولد واحد بنتي ماتت من زمان طلعها من هنا بسرعه ياعلي 
آسيل بصراخ:سيبني ياعلي سيبني لازم تسامحني لازم تعرف اني مظلومه 
على بحزن على اخته:يآسيل ارجوكي تعالي معايا 
جاسر:دي مراتي مش هتروح مع حد 
على:انت ليك عين تيجي هنا والمصحف لاموتك دي اختي وانا ليا حق فيها وسع من وشي امشي اطلع برا 
جاسر بصلها قامت 
آسيل:علي مش عاوزه مشاكل انا لازم امشي 
على بصدمه:ايه تمشي تمشي فين يعني كل الي بتعمليه ده بمزاجك كل الخراب الي عملتيه كان بمزاجك 
آسيل سكتت وقعدت تعيط 
علي:انا انا بكرهك ياآسيل بكرهك يالي ف يوم كنتي بنتي واختي وحبيبتي وكنتي كل حاجه بالنسبالي 
اول لما سمعت آسيل كلام اخوها دارت الدنيا بيها ووقعت اغمى عليها علي متحركش بصلها بحقد وهى مرميه ف الارض وامها شافتها وعنيها بتنزل دموع ومش قادره تتصرف رغم ان قلبها انكسر عليها شالها جاسر وخدها ومشي 
..........عزه :ااااااااه ليه ليه ياآسيل ليه توجعي قلبي عليكي كده ليه يابنتي بنتي ياعلي عاوزه بنتي حته مني ياعلي 
عيط علي وهو حاضن امه :خلاص ياماما ارجوكي متوجعيش قلبي عليكي كفايه 

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent