رواية عشق الطفولة الفصل الخامس5 بقلم هنا

 رواية عشق الطفولة الفصل الخامس

رواية عشق الطفولة البارت الخامس 

رواية عشق الطفولة الجزء الخامس

رواية عشق الطفولة الفصل الخامس5 بقلم هنا


رواية عشق الطفولة الحلقة الخامسة

سما:اي يا ماما الفطار اتحط والمغرب فاضل عليه دقيقة الاستاذ مش هيشرف ولا اي
سهير:زمانه جاي ياختي بس ما تتكلميش معاه غير بعد الفطار ما يخلص
سما:تعرفي تسكتي عشان متغاظة منك انت والاستاذ بابا دا هو كمان
سهير:اتكتمي يا به ويلاا عشان نفطر
سما:الحقي البيه ابو طويلة الهايف شرف اهو
اسر:بتقولي حاجة يا قطة
سما:لا انا لسة قولت حاجة اقعد افطر بس
بعد شوية-------
سما: انا قايمة اصلي المغرب على ما تخلصوا فطار انتو بقى
اسر:اي اكل التعبانين دا هو دا اكلك ولا اي
سما منغير ما ترد سابته ودخلت عشان تصلي
اسر:الحق يا بابا بنتك شكلها هتنفجر في وشي كمان شوية هقوم انا اعمل نفسي نايم بقى
عادل:هتنفخك دي بنتي وانا عارفها
سهير:مش كان لازم تعمل كده يا اسر
اسر:خلاص بقى يا عمتي اهو حصل الحصل انا داخل انام
سما خرجت:هو فين الاستاذ الحيوان ابو طويلة نزل ولا اي يا ماما
سهير:لا دخل ينام سيبيه يرتاح شوية
سما:هو يرتاح وانا افضل قاعدة اغلي وقلبي يحرقني بقى والله لاغمه بس استني
زقت باب الاوضة جامد وقالت:انت يلااا قوم وبطل استزراف مش لحقت تنام يعني
اسر:اطلعي براا يا به وانت عاملة زي الحمار كده
سما:مين الحماار يا حمار يا بغل يا تييس انت
اسر قام لها ومسكها من شعرها:هو انا بتشتم حقيقي ولا بحلم
سما بزعيق:انت ازاي تودي هدومي للناس وانا البس اي بقى امشي من غير هدوم ولا اي
اسر ببرود:البسي الطقم ال انت كنت لابساه النهاردة لحد يوم العيد
سما بعياط هيستيري:انت كائن اصلا متخلف ومستفز ومش عندك ذرة احترام وابعد عنا بقى انا زهقت منك غور ومش عايزة اشوف وشك تاني يا اخي حرام عليك
اسر شال ايدو عنها:طيب اهدي طيب بتعيطي كده ليه يا هبلة انت
سما:لو سمحت ابعد عني لو سمحت يعني
اسر قلبه وجعه ومسح دموعها وقال:انا اسف مش كنت اعرف انك هتزعلي كده بجد تعالي اما اقولك يلا عدي معايا كده (1). (2). (3).(باب الشقة خبط)
اسر:روحي افتحي الباب وتعالي ليا هنا
سما فتحت الباب:اي الشنط دي بتاعة مين
ساعي البريد:استاذة سما عادل امضي هنا.. شكرا
سما:اسر اي الشنط دي انت ال جايبها
اسر:اهااا تعالي يلاا نفتحها
سما:الله اي دا الدريس دا تحفه بجد دا ليا
اسر:اكييد قومي قيسيه يلاا يا قطتي
سما لبسته وجات:اي رأيكم
سهير:بسم الله ماشاء الله جميل يا اسر ولايق عليكي الدريسات اكتر يا سما عن البناطيل
عادل:بسم الله ما شاء الله بنتي قمر يا ناس وبقت عروسة اهي تعالي هاتي بوسة
سما:حبيباااااي يا بابا
سما راحت جري على اسر المصدوم من شكلها وسرحان في جمالها وراحت وخداه بالحضن:اسوووووووري بحبك بحبك بحبك من هنا لاخر الدنيا بحبك يا احلى اخ في الدنيا ربنا يخليك ليا
اسر:اععععععععع اييه في اي ابعدي عني كده من شوية كنتي عايزاني اغور من وشك دلوقت بقيت حبيبك ويلاا دا اول دريس لسة الباقي ادخلي قيسيهم كلهم
سما:الله ما يبقاش قلبك اسود كده يا اسووري الله وبعدين دي كانت ساعة غضب وخلصت خلاص
اسر:طيب ادخلي ياختي جربي الباقي
(جايب لها 20 دريس واساور فضة كتيير شكلها بسيط و 5 جزم وطرح كتيير)والله خسارة فيها هاا😹
سهير:لا بجد زوقك خطيير يا اسر ربنا يخليك ليها يا رب وتعيش وتجيب لها
اسر:بس يا ريت يطمر فيها حاجة ام لسانين دي
سما:لا لا بجد شكرا يا اسر انا حبيت الدريسات كلها وعجبوني شكرا وزوقك يجنن والله العظيم...بس قولي انت بتشتغل اي عشان معاك الفلوس دي كلها
سهير:اتكتمي انت يا ام لسانين مش لازم تعرفي
اسر:هتعرفي بعدين يا قطتي انا هنزل دلوقت يا بابا اشتري حاجة واجي
عادل:انزل يا حبيبي براحتك
سما:مع السلامة يا اسوري بس تعالى بسرعة عشان نلعب شوية
اسر:بس يا تافهة انا نازل سلام
----------------
سما:الله الواد دا لسة مارجعش ليه هو بيشتغل فين دا ولا بيشتغل في اي والله لازم اعرف وهعرف من غير ما حد يقولي ممكن يكون بيشتغل في عصابة لا لا انا بقول اي...
اسر دخل اوضتها:قطتي انا جييت يا ام لسانين
سما:شرفت ياخويا تعالى قولي كنت فين وبتعمل اي
اسر:انت مالك يا به خدي جايبلك شوكلاته معايا
سما بدموع مش عارفة اي سببها:شكرا
اسر:طيب بتعيطي ليه بقى حد كلمك
سما:هاا لا بس انا كان نفسي في اخ من زمان ومش كنت اعرف ان الاحساس حلو كده شكرا بجد يا اسر
اسر:طيب خلاص بطلي عياط بقى واي رأيك نطلع في البلكونة زي ما بتحبي
سما:لا انا قررت مش اخرج فيها تاني
اسر:ايوا كده بدأنا نسمع الكلام اهو
سما:اشطاا اي رأيك بقى نسأل بعض ونتعرف من جديد
اسر:هااا اي ازاي
سما:هسالك وانت تجاوب
سما:قولي يا سيدي انت عمرك حبيت
اسر:هاااا اه اكييد يعني حبيت
سما:ياااه بجد طيب قولي هي مين
اسر:انت..
سما قاطعته:نعمم احنا هنهزر بقى ولا اي يابا
اسر:اي يا متخلفة خليني اكمل بحبك انت وبابا وعمتي
سما:اااه بحسب
اسر:به قومي يلاا اتخمدي ونبقى نكمل كلامنا بكرة انا هقوم انام سلام
سما:تصبح على خير
اسر:وانت من اهلي يا قطتي
يُتبع..


google-playkhamsatmostaqltradent