رواية اعشق جنونها الفصل الرابع 4 بقلم دودي

 رواية اعشق جنونها الفصل الرابع 4 بقلم دودي

رواية اعشق جنونها البارت الرابع 

رواية اعشق جنونها الجزء الرابع 

رواية اعشق جنونها الفصل الرابع 4 بقلم دودي


رواية اعشق جنونها الحلقة الرابعة

هيروح ليهااا كانت ركبت الميكروباص ومشيت ....

_ومريم وصلت البيت وزي كل يوم بتتغدااا وتنام وتصحااا تذاكر وع بليل الجرس رن ومامت مريم فتحت ولا مسكت تليفونهااا طول اليوم
مامت مريم /اهلا يعمر يبني تعال ادخل
عمر /اذيك يطنط اومال فين مريم مبتردش عليا ليه
مامت مريم /معرفش يبني والله
عمر/طاب هي فين
مامت مريم/هي نايمة هدخل اصحيهااا ليك واعملك حاجة تشربهااا لما تكون صحيت
عمر/ماشي يطنط
_ومريم لسه مش صحيت ولا طلعت لعمر
عمر راح قيام باص لاق مامت مريم في المطبخ ،دور ع أوضة مريم ولاقهااا خبط محدش رد فراح دخل
لاق مريم نايمة في الاوضة والشبابيك مقفولة ولع النور
مريم ايه ي ماما هو انا مش قولتلك مش تشغلي النور وسبيني نايمة ..
عمر/لا حضرتك انا مش ماما انا عمر
مريم بفزع/اي ده انت بتعمل اي هنااا وازي دخلت !؟
عمر/ممكن اعرف ي ست هانم مش بتردي عليااااا ليه ومش عاوزة تقومي تقبليني
مريم وهي تعتدل في جلوسها/اولا انا كنت ناسية الفون في البيت وثانيا انا عاوزة انام
عمر/لا والله وبعدين مين اللي كان واقف معاكي قدام الجامعة ده وكان بيديكي كتاب اي وازي اصلا تقفي معه..
مريم/اي ي عمر ده زميلي وكان بيدني كتابي كنت ناسيه ع الديسك عادي فشافه وادهولي وبعدين انا كنت واقفة معه في مكان وحوالينااا ناس ولا واقفة اتميع ولا اهزر تمام
عمر /ماشي ي مريم ولما لاقهااا مضايقة
عمر/بس اي الحلاوة دي والشعر المنكوش ده يحبيبة عمر
مريم/لا والله ي سم واحدة لسه صاحية من النوم عاوزهااا تگون عاملة ازي يعني !
عمر/يلهوي انت هتخضيني كدا بعد الجواز انا عاوز اصحي ع منظر طبيعي 😂😂
مريم/بس لما تتجوز وانا هوريك المنظر ع أصوله ومريم تمشي نحو الباب
عمر بخبث وهو يمسكهااا ويضمهااا إليه بقوة /طاب ما توريني دلوقتي 😋😉
مريم/ياض بس كدا عيب
عمر بضحك/ياض ،ي بت راعي البدلة اللي لابسهااا، ويضمهااا بصدره بقوة يكدا يكسر ضلوعهااا
مريم /لا انا بحب الضباط والعساكر واي حد في الجيش بس انت لا هقولك ياض ،وواسع كدا بقا الحتة حار
عمر /مش سيبگ غير لما تقوليلي ي حضرة الضابط وتديني بوسة كمان
مريم /انت اهبل ياض انت ؟!
وسع يعمر كدا مش ينفع والله اصوت
عمر/طيب طيب اي يخربيتك ،طاب بقولك وراكي حاجة بكرا بعد الجامعة
مريم /امممممممممم ،ليه
عمر/ملقيش دعوة انا بسألك جوابي وخلص
مريم /مش لازم اعرف الاول بتسأل ليه الله
عمر/استغفر الله العظيم ي رب يبنتي اخلصي ردي
مريم/اي يعم انت اهد لا يخويا مش ورايااا
عمر/طيب اعملي حسابك بكرا بعد الجامعة هنروح نتغدااا براا وهوديكي مكان حلو اووي
مريم بفرح/اي ده بجد اشطااا يعم ،بس مكان اي ده 🤔🤔
عمر/لا مش هقولك دلوقتي خليها مفاجأة 😝
مريم/والنبي بعمر والنبي علشان خاطري طيب 🙂🙂
عمر/لا يقلب عمر مش هقولك و.......
مامت مريم/يعمر يعمر انت فين يحبيبي !!!؟
عمر بإرتباك/الله يخربيتك يمريم حماتي بتنده وانا لسه ف اوضتك هتقول علينا اي دلوقتي ⁦😐🙄
مريم وهي تجري مسرعة نحو الباب /انا طالعة لماما يعمر وانت تعال وراياا بسرعة وقولها كنت بدور ع الحمام
مامت مريم/بت يمريم اومال فين عمر ده كان هنا من شوية
عمر//انا اهو ي طنط كنت بدور ع الحمام
مامت مريم//ولقيته يبني
عمر بإرتباك//ايوه ي طنط انا همشي بئا علشان وراياا شغل كتير اووي مع السلامة
مامت مريم//طاب والشاي يبني
عمر//معلش بئا ي طنط خليها مرة تانية
مامت مريم //ماشي يبني مع السلامة ربنا معك
وخارج عمر
مامت مريم//ي مريم انا راحة اجهز الغدااا علشان ابوكي زمانه ع وصول وانتي روقي البيت
مريم /ماشي ي ماما
وبعد م مريم خلصت باباها كان جاه واتغدووا
مريم /بابا ممكن اتكلم معك شوية
_ايوه يحبييتي ف حاجة
مريم/لا مفيش بس عايزة اقولك أن عمر بكرا بعد الجامعة هنروح نتغدااا انا وهو براا هو قالي كدا وانا قولت اعرفك
_ماشي يحبيبتي موافق بس اوعي تتأخري
مريم/حاضر ي بابا متقلكش .....
_______تاني يوم
عمر//الو يمريم خلصتي ولا لسه
مريم/ايوه يعمر طالعة من البوابة اهو انت فين
عمر/ايوه خلص شوفتك انا جايلك يلا
__هاااا بئا يسيدي هنروح فين
عمر/يلا يستي هنروح نتغدااا وبعد كدا هوديكي مكان حلو اووي
مريم/ماشي بس مش هنتأخر علشان بابا يعمر
عمر/لا متخافيش مش هنتأخر
بعد كدا رحوا مطعم حلو اووي واتغدووا
عمر/مريم عايزة ايس كريم بطعم اي
مريم/هتالي باايشكولاته والفانيلا،اه هتالي كل الأطعمة
عمر/مريم مالك يحبييتي انتي مفجوعة ولا اي
ده انتي لسه متغدية يعني
مريم/الله ،مش انت اللي بتقول عايزة بتطعم اي وبعدنا وفيها اي لما اكون لسه متغدية بلاش احلي
عمر/لا يختي حلي ،خليكي ف العربية وانا هنزل اجيب واجاي
مريم/ماشي
________هااا اي رأيك ف طعمهاا حلوة
مريم/اه حلوة هو انت يعني يخويااا اللي عاملهاا
عمر/يعبوشكلك يشيخة دبش اقسم بالله
مريم//نينينيني بقولك اي المكان اللي قولتيلي هوودينؤ فيه بڨا
عمر/لا خلص مش هنروح
مريم/مالك بس يبراعي انت زعلت ولا لا
عمر/براعي مين ي آخرة صبري انتي بت فوقي كدا واصحي
مريم/براعي انت يحبيبي ،وبعدنا اي بت دي جاتك بت لما تبتك يولاه وانا فاقية اهو يخويااا شايفني نايمة ولا كنت نايمة
لا ولا نايمة 😂😂😂🙄
عمر بضحك ع اسلوبهااا//اي بس مسورة وانفتحت ف وشي طيب خلص يلا يختي 😐🙄
مريم/ايوه كدة يلا لازم الواحد يخرج عن شعوره يعني
يلا سوق ي اسطي عمررر🤨🙄
عمر/اسطييي🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨
طيب هانت اهي ومسيرك هتجي تحت المخرطة يملوخية
مريم//هيهيهيهي 😌😌🥴🥴
_____________
عمر//انزلي يلا يمريم
مريم//اي ده وصلنااا
عمر//ايوه يلا وغمضي عينك بئا.🙂😉
مريم//طيب اهو يلا
عمر/تعالي كدا شوية بس فتحي بئا يستي
مريم//يلهوي يلهوي يلهوييييييييييييييييييييييييييي

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية اعشق جنونها
google-playkhamsatmostaqltradent