رواية انا عاشق ولكن الفصل الرابع 4 بقلم ايمن المناعي

 رواية انا عاشق ولكن الفصل الرابع 4 بقلم ايمن المناعي

رواية انا عاشق ولكن البارت الرابع 

رواية انا عاشق ولكن الجزء الرابع 

رواية انا عاشق ولكن الفصل الرابع 4 بقلم ايمن المناعي


رواية انا عاشق ولكن الحلقة الرابعة

الحلقه 4
أنا العاشق ولكن
في المستشفي الحال متوتر علم احمد الحادثه اته هو وشاهي وحازم
الدكتور:انا اسف يا جماعه بس الحاله صعبه اوي وهي دلوقتي بخيبوبه الله اعلم هتقوم امتي ؟؟
احمد مصدوم دموعه علي خده
شاهي :طب ممكن نشوفها
الدكتور :حد واحد بس
حازم :شكرا يا دكتور
شاهي اتجه الي احمد وقالت :ادخل انت يا احمد هي محتجالك انت
...............................................................................................................دخل احمد الي اميره ومسك ايديها وقالها انا مش هسيبك يا اميره انتي احلي حاجه عندي انا بموووووووووت فيكي يلا بقي اصحي عشان نعمل الفرح فرحنا بكره يا ميرو ينفع كده يعني خلاص الحلم هيتحقق تروحي تعملي كده اااااااااااااااه يا اميرت حبي انا ...
............................................................................................................
بعد مرور شهركامل كانت اميره لا تتحرك في غيبوبه لا تحس باحد وكان احمد لا يتركها ابدا وكذلك شاهي وحازم وفي يوم احمد كان عند اميره وفجاه اميره تفتح عنيها وتقفلها تاني اسرع احمد الي الدكتور وقام بالكشف علي اميره وصحت اميره من الغيبوبه ولكن..
الدكتور:انا اسف بس مدام اميره فقده الذاكره ومش عارفه حد
احمد:ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاهي :طب هي الذاكره ممكن ترجعلها يا دكتور
الدكتور:اكيد بس هتاخد وقت 
حازم :شكرا يا دكتور
............................................................................................................
شاهي :صباح الخير يا اجمل ميرو
اميره:صباح النور......بس انتي مين
شاهي:يالهووووووووي مش عارفاني يا هانم ماشي ماشي
اميره :انا اسفه بس انا مش فاكره حاجه
شاهي :انا يا ستي صحبتك الانتيم وانا اللي هساعدك انك تفتكري كل شي
اميره بفرحه بجد 
شاهي شووووووور
..............................................................................................................
حازم:انت يا بني اخير رديت
فارس :اميره اتجوزت يا حازم
حازم :لا متجوزتش يا بني ادم
فارس:امال ايه
حازم:اميره عامله حدثه وفقد الذاكره
فارس بصدمه ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طب انا جاي حالا
..............................................................................................................الدكتور :ياريت يا استاذ احمد محدش يفرد نفسه عليها خدوها واحده وحده ومن الافضل انها هي اللي تفتكر 
احمد:حاضر يا دكتور طب ممكن تخرج امتي
الدكتور:انهارده ان شاء الله 
احمد:شكرا 
.............................................................................................................
اميره ههههههههههههههههه بس يقي يا حازم انت دمك خفيف بشكل
حازم: ميرسي يا ميرو يا حببتي تسلميلي ثم يطلع لشاهي لسانه 
شاهي بغيظ :طفل
وفي ذلك الوقت يدخل احمد ويقول :حمد الله علي السلامه يا ميرو
اميره :الله يسلمك ....وانت كمان بقي مين
احمد :انا صديقك الانتيم يا ميرو 
شاهي :وكمان خط.... ولكن قاطعها احمد تعالي معايا يا شاهي عاوزك
شاهي :حاضر
..............................................................................................................
شاهي :ليه يا احمد مقولتلهاش انك خطبها
احمد :حبيت اعرف ان مشاعرها حقيقيه ليا او هروب من حبها لفارس 
شاهي :يعني انت هتسبها تختار بنكم تاني
احمد :يمكن يكون ده في صالحنا يا شاهي

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent