رواية احبك منذ نعومة اظافري الفصل الرابع 4 بقلم سلمى تامر

 رواية احبك منذ نعومة اظافري الفصل الرابع 4 بقلم سلمى تامر

رواية احبك منذ نعومة اظافري البارت الرابع 

رواية احبك منذ نعومة اظافري الجزء الرابع 

رواية احبك منذ نعومة اظافري الفصل الرابع 4 بقلم سلمى تامر


رواية احبك منذ نعومة اظافري الحلقة الرابعة

احمد لف بسرعه ولقى لمار مغمى عليها جرى عليها بلهفة وخوف وحطها على السرير 
احمد بخوف:لمار مالك يالمار فوقي ياحبيبتي وكمل بصراخ:حد يطلب الدكتور بسرعه
بعد ربع ساعه
احمد بقلق:مالها لمار يادكتور طمني
الدمتور بعملية:متقلقش ياباشمهندس هي ضغطها وطى فجأه بس الحمدلله لحقناها
احمد بقلق:طيب هتفوق امتى يادكتور
الدكتور:هتفوق دلوقتي متقلقش
بعد مده
لمار بدوخه:ااه انا اي اللي حصلي
احمد بحب وهو قاعد جنبها:حمدلله على سلامتك ياحبيبتي قلقتني عليكي
لمار بصتلو بحب وشوق "ياا يا احمد وحشتني اوي ووحشني لهفتك وخوفك عليا " بس فجأه ملامحها اتغيرت لما افتكرت خطتها وانو لازم يتجوز عليها
لمار بجفاء:طب وبالنسبة للموضوع اللي اتكلمنا فيه
احمد وهو يتمالك نفسه:انا مش عايز اتجوز يالمار انا اكتشفت اني مقدرش اكون مع حد غيرك وعايز اخلف منك ف ارجوكي بلاش الموضوع دا
لمار بحده:ونا قولت لأ يا احمد انت اي مبتفهمش انااا مش عايزة اخلف مش عايزة!!
احمد بألم وغضب:تمام يالمار بس مترجعيش تندمي...
وبعد مطلع من الأوضه لمار انهارت ف العياط
تاني يوم"
احمد وهو يجلس مع نادية 
احمد:ها يا طنط قولتي اي على الموضوع بتاعنا
نادية بخبث:طب ولمار يابني
ضحك احمد بسخرية وقهر وقالها:لااا متقلقيش من لمار خالص دي هي اللي هتمكيچ العروسه 
نادية بحزن مصطنع:والله يابني لو دي رغبتكو يبقى معنديش مانع وهاخد رأي صفيه ف الموضوع هو انا عندي اغلى منك اديلو بنتي
في اوضة صفصف
صافي بفرحه:بجد ياماما يعني انا نتجوز احمد
نادية بفرحه وجشع:دا انتي هتجوزي احمد وفلوس احمد واملاك احمد كمان 
صافي بشر:نفسي اشوف شكل الحرباية لمار لما تعرف ان انا العروسة اكيد هتموت من الغيرة علشان انا احلى منها وهخطفو منها دا انتي هتشوفي ايااام سوده يالمار ..
نادية كلمت احمد واتفقو يعملو الفرح وكتب الكتاب ف خلال اسبوعين 
طول الاسبوعين دول احمد ولمار كانو بعاد عن بعض هو بيقضي يومو ف الشغل وهي حابسه نفسها ف أوضتها وكل مدى الفجوة بتوسع مبينهم
يوم الفرح
في مطار القاهرة 
احمد واقف مستني حد 
:يبووو احمااا
احمد لف ولقى صاحب عمرو عمر واخدو بالحضن
احمد وهو بيحضنو:حبيب قلبي اللي واحشني 
عمر بصوت انثوي:اوعى يا مقنون انت بتعمل اي حد هيشوفنا 
احمد بضحك:يابني اعقل شوية بقا
عمر بإبتسامه:طمني يابني عامل اي واي اخبار لمار 
احمد بحزن:فاتك كتير اوي ياصاحبي..ليتابع بسخرية:مش تباركلي فرحي النهارده
عمر بصدمه:نعم ياخويا !؟اااه انت هتتجوز لمار تاني 
احمد بنفاذ صبر:لأ يا ظريف صافي
عمر بصدمه:لا بص احكيلي من الأول خالص
احمد بدأ يحكي لعمر كل حاجه تحت صدمته
عمر بصدمه:ازاي لمار تعمل كدا؟!انا هتجنن
احمد بحزن :اومال انا اعمل اي
عمر بتفكير:طب مش،يمكن فيه سبب غسر التافه دا
احمد بحسرة:ياريت ياعمر..بس أيا كان السبب عمر ما واحده هتقول لجوزها كدا ليتابع بشرود:بس طالما اختارت الحل دا يبقى تستحمل اللي جاي بقا
عمر بصلو بقلق لأنو عارف صاحبو وان اكيد هيعمل كارثه
في القصر
انتيييي مجنوووونه ولااا غبية ازااااي تعملي كدا ها ازااااي
لمار ببكاء:ياحنين والله غصب عني لازم اعمل كده...انا مقدرش اشوفو نفسو ف حاجه ومعملهاش
احمد سعادتو مش معايا
ارجوكي تعالي النهاردة انا محتجاكي جنبي
حنين بحزن على صاحبتها :حاضر يالمار
في الفرح"
الفرح كان عبارة عن حفلة صغيرة متكونه من اقرب الناس ليهم 
الفرح ف البارت الخامس
للاسف لمار اختارت حل صعب هيدمرلها حياتها
صافي ناويلها على كل شر 

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent