رواية أميرتي المجنونة الفصل الثالث 3 بقلم دينا عبدالحميد

 رواية أميرتي المجنونة الفصل الثالث 3 بقلم دينا عبدالحميد

رواية أميرتي المجنونة البارت الثالث

رواية أميرتي المجنونة الجزء الثالث

رواية أميرتي المجنونة الفصل الثالث 3 بقلم دينا عبدالحميد


رواية أميرتي المجنونة الحلقة الثالثة

جمال ازاى بقا انتى هتجننينى انتى عندك انفصام ولا ليكى تؤام ولا قايمه بكام منظر بالظبط

ساره اصـلا وانت مالك

جمال اسمها وانت مالك اصلا يا هبله هانم

ساره وانت مالك اصلا يا ابنى

جمال افهم بس انتى مين؟

ساره:انا ساره سااااره

جمال ساره اى

ساره وانت مالك

جمال مهو كده تبقي اميره

ساره بغضب اميره مين انت اهبل بقولك ساره

جمال طب ازاى انتى ليكي توأم مثلا

ساره لا

جمال طب يبقا عندك انفصام

ساره انت عبيط

جمال امال ازاى انت طالعه بكام منظر بالظبط ولا اى
هتجنن كده

ساره بتهكم وضحكه بارده لا طالعه بمنظرين الام والاب ودور شرف فالاولاد
وسع كده الله يكرمك متوديناش ف داهيه

جمال هو سؤال واحد ازااااى

ساره بعصبيه انت عايز منى اى ومين اميرة الى انت مصمم انهاانا

جمال دى مديرتى ف الشغل

ساره طب بذمت اهلك ف واحده تبقا مديرتك ف الشغل وتشتغل ويتر ف مطعم بالله سبني انت فاضي وانا مش ناقصه

جمال استنى بس انـ.....

ملحقش يكمل كانت ساره سبته ومشيت وبترد ع الفون
الو ايوه يا سما
بنتى مالها انا جايه حالا
وجريت وجمال متنح ع شكلها

جمال روح بيته بيضرب كف ع كف ومش عارف ولا مستوعب الى بيحصل
ونام وصحي راح شغله

ف طريقه الصبح لشغله

جمال وبعدين ف النهار الى مش فايت ده انتى تانى
انتى يا بنتى بترقبيني

مردتش عليه مشيت سرحانه وكأنها مش سمعاه

جمال قلق وقال لنفسه اشوف
مالها وكان هيروح
بس رجع قال انا مالى
وبعدين اتردد تانى دى اخلاق الرجاله تعال نشوف مالها يمكن مجتاجه مساعده

جمال بيبص وراح مشفهاش واستغرب يتلفت حوليه مش لقيلها اثر فقرر يلحق شغله

راح شغله سال ع أميرة عشان يديلها ورق مهم للصفقه للجديده بس ملقهاش ف استغرب معقول تكون هى ولا اية

دخلت أميرة للشركه بس مكنتش سرحانه ولا خايفه زى مشاف ساره الصبح

ادها ورق الصفقه واتنقشوا ف الشغل شويه وخلص وراح مكتبه سرحان ف ساره ولى كانت خايفه وزعلانه

دخلت عليه نورا السكرتيره تكلمه
نورا جمال
جمال
جماااال
يا چمييييي

جمال رد اخيرا ها...
نعم
ف اى

نورا أميره هانم قلتلى اشوفك لو خلصت شغل ولا لسه ولو لسه ابعتك ليها

جمال حاضر هاروحلها وقام راح

جمال خبط ع الباب

أميره ادخل

جمال نورا قلتلى انك عايزه تشوفينى

أميره مالك انت محتار ليه وسرحان الشغل مش مهم كل ده زى مبتيجي ف وقتك تىوح ف وقتك متكدرش نفسك عشان مشروع مش هيطير ومش هيخلث ف يوم انا ادتهم معاد ٢٠يوم وانت معاك اسبوع ونص وتخلصه عشان مبقاش ضغطاك ولا مدلعاك
ف مش حوار كده

جمال بس انا خلصته

أميره نعم

جمال خلصته

أميره ازاى

جمال زى الناس

أميره ده انت لو ساحر مش هتخلصه كده
اكيد ف غلطه

جمال يا بنتى والله خلصته ولو عايزه تشوفيه هوريهولك

أميره افندم؟!

جمال أحم اسف مقصدش بس اندهاشك خلانى اتصرفت بعفويه يا انسه ساره

أميره تنحت

جمال ركز وخبط دماغه بايده وقال جيت تكحلها عميتها يا فالح يا ابن الفلحين يا بركة دعاكى يا حاجه

أميرة اتفتحت ضحك
وقالت الا صحيح مين ساره حبيبتك ولا خيبتك

جمال بتلقائيه شبهتيك

أميره نعم

جمال والله شبك نسخ منك

أميرة ودى بقا الى كنت بتكلمنى انى هى اول مجيت الشغل امبارح

جمال اه
اصلها بصراحه شبهك اوى بس هى ع اجن بقا

أميرةوالله يا جمال شوقتنى اشوفها

جمال لو ينفع كنت خدتك عندها

أميره بسيطه اخلص الضغط اليومين دول واجى معاك اشوفها

جمال نعم

أميره مالك

جمال اصلى سمعت انك عصبيه ومغروره ومتكبره وكده

أميره بابتسامه واى كمان

جمال وعصبيتك ترعب اوى

أميره بتصنع الغضب وصدقتهم ده انا هخرب بيوتهـ......

جمال متمثليش عصبيه شكلك واضح انك بتمثلي

أميره ابتسمت

جمال علفكره انتى كل مشكلتك انك جد اوى

أميره عشان تحكم شركه كبيره لازم تكون جد والا هيتقال انك دخلتها كوسه عشان بابا صاحبها

جمال تمام ها اى رأيك ف الشغل

اميره دراسة جدوى روعه ومش سايب حاجه ومزانيه تحفه والتخطيط الكامل كويس
بس المبلغ ال انت مجهزه للعقد قليل شويه هما ممكن ميقبلوش

جمال ميقبلوش عادى نشوف غيرهم الشركه مش صغيره ومليون حد يتمنى يشتغل معاها

أميره مش سهل حتى لو جبنا غيرهم اكيد هناخد وقت ع منلاقي ال يناسبنا ف الشغل وال.معاه المبلغ جاهز

جمال متقلقيش هما اساسا استحاله يرفضوا هيظهروا الاعتراضو لكن لما يلقونى متمسكين برأينا هيوافقوا

أميره بس يعنـ.......

جمال منغير بس يا اميره هانم لو رفضوا تبقا مسئولينى وانا ملزم احلها ولو حصل اى خساير عقبينى

اميره اقتنعت وكملوا كلام ف الشغل لحد فون جمال م رن

جمال مين ده بيبص لقاه نعيم
رد عليه خير يا عم

نعيم مامتك قلقانه الساعه ٤ونص والشغل بيخلص واحده ونص اتنين

جمال معلش الوقت سرقنى هاخلص واجى طمنها
اقولك ادهانى اطمنها

اطمنى يا ست الكل طول م انتى دعيالى انا بخير والله

وخلص وقفل كانت أميره بتلم الورق وبتعينه

جمال هاتيه ارجعه ف البيت

أميره مينفعش وقت الشغل للشغل

جمال انا فاضي والله

اميره حتى لو اتفضل معايا عشان اخلى السواق يوصلك

جمال مينفعش اصل

أميره منغيراعتراض حالا مش هتلاقي مواصلات السواق هيوصلك ويرجعلى اكون رجعت الورق الى بابا هيمضيه

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent