رواية حور الفهد الفصل الثالث 3 بقلم ميسون عبدالمجيد

 رواية حور الفهد الفصل الثالث 3 بقلم ميسون عبدالمجيد

رواية حور الفهد البارت الثالث

رواية حور الفهد الجزء الثالث

رواية حور الفهد الفصل الثالث 3 بقلم ميسون عبدالمجيد


رواية حور الفهد الحلقة الثالثة

#رواية_حور_الفهد
البارت الثالث
حور بصراخ:عاااااااااااا مستحيل
فهد كان نايم علي السرير علي بطنه وراسه مدلدله لتحت وكان في ديرة حاجة لونها احمر
فهد قام نط من مكانه
فهد بخضة:مالك مالك حصل ايه
حور برعب:دم دم د..
حور فقدة الوعي وقعت بين ادين فهد
فهد بخضة:يخربيتك مالك أنتي كمان ويه المكبوب دا
فهد شال حور نيمها علي السرير وجاب ميا بدء يبلل وشها بهدوء
فهد بخوف:يبنتي اصحي بقي أنتي موتي ولا ايه
فهد مسك تيدها عشان يشوف النبض وقرب منها يسمع نبض قلبها شغال ولا لا
وهنا حور بدأت تفتح عنيها وشافته كدا تخيلو المنظر ماسك اديها وميل عليها كدا ✌️😂
حور متكلمتش بس مدت اديها ضربته قلم سنيمائي 😂😌
فهد بصلها بخضة
فهد بغضب شديد: أنتي غبيا ازاي تعملي كدا
حور بنرفزة:عشان انت سافل مش شايف نفسك بتعمل ايه ومستغل إني مش في وعي
فهد:ي غباء كنت بسمع نبضك افتكرتك موتي بس للاسف
حور بصتله بضيق
فهد بضيق: وايه إللي خلاكي صرختي كدا لا تكوني شوفتي زومبي
حور افتكرت:اه اه صح هو انت لسة عايش
فهد بسخرية:لا موت ودي روحي
حور بضيق: بطل طريقتك المستفزة دي
استني اوريك
حور قامت من علي السرير وبصت تحته
حور:اهو شااايف شااايف الدم دا وكمان انت كنت مدلدل رأسك في الارض افتكرت حد قتلك
فهد بصلها شوية بعدها طلع منو ضحكة جامدة جدا
فهد بضحك:ههههه مش قادر هههههه
حور بغيظ:بطل استفزاز بقي وقولي إيه دا
فهد بيجاول ميضحكش:احم احم ااااا ههههههه
حور حدفته بالمخدة:بطل رزالة بقي واتكلم
فهد:خلاص بجد دا ي ختي عصير فرولا كنت طلبة وحطيته تحت السرير عشان اشربه قبل ما انام ونسيته
حور:اهااا وأنا إللي كنت فكرا حد قتلك
فهد بأستفزاز:لا دنتي الفيلم عمل عمايلو معاكي 😅
حور بغيظ:نينيني علي فكرة مش حكاية الفيلم خالص بس عادي يعني
فهد:والله طب تمام استني أما اتصل بالاوتيل عشان يبعتو حد ينضف الاوضة
سكتو شوية
فهد:منك لله طيرتي النوم مني مش هقدر انام تاني
حور:احسن
سكتو تاني
فهد:طب إيه طيب حبيتي القعدة علي سريري ولا ايه
حور نفخت بضيق
حور:هو انت مش هتقدر تنام تاني صح
فهد بصلها:ايوا وايه الادب والاحترام دا قولي قولي علي طول عيزا ايه
حور:احم متيجي ننزل نتمشي شوية من ساعت ما جينا واحنا محبوسين هنا
فهد بص للساعة:ننزل نتمشي الساعه اربعة بليل
حور:عادي عادي الجو جميل
حور قامت:مرسي جدا يلا هلبس واجيلك
حور قامت تلبس وفهد باصصلها بذهول من جننها
فهد بضحك: ايه المجنونة دي
فهد قام لبس برتكول كحلي عليه تيشرت رماضي وكوتشي رماضي
حور لبست بنطلون جينز وتنته وعليه تيشرت رماضي بردو
الاتنين بصو لبعض لما لقيو لبسين زي بعض
فهد بص لحور ونفخ بضيق من لبسها
وحور مهتمتش
فهد:يلا
حور:يلا
خرجو وركبو الاسانسير ونزلو
خرجو برا الاوتيل
فهد:ها عايزة تقعدي علي البحر
حور:تعالي نأجر عجل
فهد:خفي جنان وخلينا نتمشي زي بقيت البني ادمين
حور وهي بتجري: خلاص خليك أنت بني ادم واتمشي لوحدك
حور طلعت تجري وفهد جري وراها
فهد وهو بيجري:والله شكلك هتجيبي اخري وهعمل حاجة تزعلك
يبنت سالم
راحو عند مكان اجرو عجلتين وركبو
حور بغرور:ها بتعرف تسوق ولا اعلمك
فهد بضيق:طب امشي بس عشان أنا ممكن انسفك دلوقت
بدءو يجرو هما الاتنين
حور:تيجي نعمل سباق
فهد قام وقف من علي كرسي العجلة وساق بسرعة
فهد بصوت عالي:يلااااا
حور بغيظ: لأ طبعا انت غشاش لسة مبدئناش
فهد بصلها وضحك ووقف استناها
حور: يلا One Two three
بدوؤ يجرو وكل شوية حد يسرع
فهد وهو بيجري:طب إيه طيب هنجري لغاية فين
حور بفرح:ادينا بنجري
فضلو يجرو وكانو مبسوطين جدا
حور قامت وقفت من على كرسي العجلة وساقت
حور بصوت عالي:اووووووووووووو
فهد بضيق:سبتك تكسبي بمزاجي علي فكرة عشان متزعليش
حور بغرور:هه ضحكتني يلا أنا إللي كسبت هحكم عليك
فهد: لأ بقي إحنا متفقناش علي كدا
حور: مليش في
نفسي اكل جمبري واستاكوزا وشربت سي فود
فهد:لا دنتي بتحلمي يلا ي ماما يلا خلينا نطلع ننام سعتين الصبح طلع
حور:مليش دعوه اكلني
فهد:مفيش اكل دلوقت الصبح
حور:تمام
حور قامت من علي العجلة ووقفت علي طرف البول
حور بتحذير:لو مأكلتنيش جمبري واستاكوزا وشربت سي فود دلوقتي هرمي نفسي في البول
فهد افتكرها بتهزر ومش هتعمل حاجة
فهد وهو ماشي:هه مع نفسك
حور بصتله بعدها نصبت جسمها ورمت نفسها في البول
فهد بصلها بصدمة اسر الميا إللي جت عليه
فهد بخوف: أنتي غبيااا
حور سباحة شاطرة جدا وبتعوم كويس بس حبت تضايق فهد
حور بتمثيل وصراخ:ااااااه اللحقنييييي بغرااااااق ااااه
وعملت انها بتنزل لتحت لكن هي كانت كتما نفسها
فهد مستناش ونطله فسنيا
فهد بيرفعها لفوف: أنتي كويسة ولا تعبانه
حور بصتله شوية
بعدها عامت بسرعة وصلت مسافة بعيدة عن فهد
حور بأستفزاز:هه صدقتي إني بغرق ي بابا دنا من اشطر السباحين
فهد باصصلها بتوعد
حور ببرود:وعشان انت منفزتليش طلبي فا قولت اخليك ترمي نفسك في البول هه 😅✌️
فهد بيقرب منها وعنيه بطلع نار من كتر الغيظ
حور بترجع لورا برجليها لغاية ما لزقت في حيطة البول
فهد حاوطها بأديه
فهد بغيظ: أنا قربت اجيب اخري منك وأنا لما بغضب مش ممكن تتخيلي بعمل إيه يظهر نسيتي زمان كنت بعمل ايه لما كان حد يضايقني وأنتي عمالة مقالب شتيمة دا غير القلم دا راجل غيري كان كسر ايدك بس أنا مقدر انك كنتي خيفا يبقي ايه
جور بتوتر:يبقي ايه
فهد بتحذير:يبقي نلم نفسنا ونبقي محترمين وعمايل الاطفال دي نبطلها ماشي
حور: لأ
فهد بغيظ:يبنتي والله ممكن امسك رأسك دي واغرقك ولا حد هيحس بيكي كلبة وراحت
حور بصتله وابتسمت
حور قربت منه ولفت اديها حوالين رقبته برمانسية
فهد بقلق:مالك
حور بتقرب وشها من وشه
فهد بقلق:مش مطمنلك
حور قربت منه جدا
وهوب ادته بوكس برجليها في بطنه
فهد بوجع:ااااااااه يبنت ال...
حور:ي بابا متفكرش انك تتأمر عليا عشان أنا محدش يقدر عليا
فهد حدف عليها ميا
حور فضلت تجري وفهد بيجري وراها وبيحدفو علي بعض ميا
فهد وقف فجأة:اااااه
حور بقلق:مالك
فهد:مش عارف جالي شد عضل كدا فجأة مش قادر اتحرك
حور:هه علي اساس إني هصدق بقي واجيلك بنفسي لا ي بابا متحاولش مكشوفة
فهد بوجع:ااااااه مش قادر
حور بصاله بخوف
فهد بطل يعوم ونزل تحت الميا فضل يمكن تلات دقايق
حور برعب:يلهوي دا شكله مات بجد
حور جريت عليه ونزلت تحت الميا
حور سحبته بصعوبة بسبب تقله
حور بخوف:انت ي عم أنت انت موت ولا ايه اتنيل فوق متجبليش مصيبة انتاااااا
فهد بحركة سريعة منه مسك حور وكتف اديها
حور بغيظ شديد:يبن ال...والله ما هرحمك
فهد بأستفزاز: وأنتي ي حلوة يظهر محدش قالك إني واخد الميداليه الذهبية في السباحة
حور بصتله بغيظ
فهد:هتتلمي ولا ايه
حور بضيق:سبني طيب وخلينا نتفاهم راجل لراجل
فهد بضحك:هه حلوة راجل لراجل دي بس متهيألي أنتي بنت تقريبا
حور بغيظ:فكني وشوف هعمل ايه
فهد ببرود:مش هفكك ابدا وهنطلع فوق وأنا مكتفك كدا
فهد طلع من الميا وهو مكتف حور وشالها ولسة مكتفها
حور بزعيق:نزلنييييي
فهد بضيق:اخرسي بقي دنا هطلع فوق اعمل فيكي عمايل منك لله خلتيني انط بهدومي والكوتش باظ وكلي اتبليت
حور بضيق:علي اساس إني أنا إللي نشفة
فهد بغيظ:مهو كله منك
حور:طب اتنيل نزلني
فهد بأستفزاز: لأ واعملي ما بدالك
فهد طلع وهو شايلها وهي عمالة تهز رجليها بتحاول تفلط منه مش قادرة والكل باصصلهم بإستغراب من جنانهم
وصلو الجناح الخاص بتاعهم
فهد رمي حور علي اقرب كرسي
حور بزعيق: إيه الغباء دا كسرتني
فهد ببرود:اترزعي هنا لغاية ما اخد دوش واطلع
حور: لأ هدخل أنا الاول
فهد: أنا قولت كلمة ومش هكررها هدخل أنا الاول
حور بصتله ودخلت تجري علي الحمام
فهد كمان جري ولحقها قبل ما تقفل بالمفتاح
حور بزعيق:اطلعاااا
فهد:قلت أنا هستحمي الاول
حور:بس خلاص أنا دخلت
فهد:مليش دعوة أنا هستحمي الاول
حور: لأ أنا
فهد:طب هقلك حاجة احلي
حور بضيق:اممممم
فهد بخبث:مش إحنا متجوزين وانتي حلالي
حور بعدم فهم وشك:امممم
فهد بخبث:يبقي خلاص نستحمي مع بعض
ومسك التيشرت عشان يقلع
حور زقته جامد وطلعت تجري
حور بخجل شديد: سافل وحيوان
فهد طلع وشه من الحمام:والله قص لسانك هيبقي علي ايدي
حور:هه ولا هتقدر
فهد دخل ياخد دش وحور فضلت مستنياه
بعد كثير من الوقت
حور بضيق: ساعتين علي ما حضرتك تخرج
فهد بصلها وضحك بأستفزاز
حور كمان دخلت تاخد دش
علي ما خرجت كان فهد ظبت ااسرير وجاي ينام
حور:احم عيزا اقلك علي حاجة
فهد:قولي
حور:.....

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent