رواية احببت خادمتي الفصل الثالث 3 بقلم فاطمة الدمرداش

 رواية احببت خادمتي الفصل الثالث 3 بقلم فاطمة الدمرداش

رواية احببت خادمتي البارت الثالث

رواية احببت خادمتي الجزء الثالث

رواية احببت خادمتي الفصل الثالث 3 بقلم فاطمة الدمرداش


رواية احببت خادمتي الحلقة الثالثة

Part3💚
#احببت خادمتى 
احمد وبعدين انتى لسه شغاله النهاردة وكأننا عارفينك من سنين 
بنات كتير كانت خدامه هنا بس عمرنا ماتكلمنا معها بالطريقه دى 
نهى شكرا ليكى ي احمد بيه 
احمد ع اى يعنى
المهم يلا عشان خالتو جايه من مشوار طويل بقى واكيد جعانه
نهى خلصت كل الاكل وحطته ع السفرة 
ي ست هانم الاكل جاهز 
الست الكبيرة يلا ي غادة 
انهاردة نهى اول يوم ليها وكمان طبخت تعالى بقى نشوف اكلها
غادة بصت ع نهى طعمه حلو طالما منها انا واثقه فيها اوى 
نهى دمعت شكرا ليكى 
غادة العفو.
تعالى كلى معانا 
نهى بسرعه البرق لا ي ست الكل بالهنا والشفا
غادة طيب ي بنتى 
نهى بنتى 
غادة ايوا 
نهى حاضر 
ودخلت المطبخ 
الست الكبيرة غادة حاسه باى دلوقتى 
غادة معرفش بس حاسه انى اعرفها من زمان 
احمد واحنا كمان ي خالتو والله مختلفه غير كل البنات الاشتغلوا هنا
وفجاة الفون رن ع غادة 
غادة ايوا ي على 
غادة بصويت بتقول اى انت اكيد بتهزر 
وقفلت الست الكبيره واحمد ف اى 
غادة بفرحه على اخيرا لقى فرحه بنتى 
نهى كانت داخله بصنيه الحلويات وقعت منها ف الارض لااا
غادة أحمد لازم نروح بكره عشان نلاقيها 
ولا اقولك النهاردة
احمد لا بكره 
الست الكبيرة نهى مالك ي بنتى 
نهى مليش وهى منهارة وفضلت تبكى كان نفسى 
تكون امى 
غادة دخلت ورا نهى 
واخدته بالحضن وانا كان نفسى تكونى بنتى 
وبعدين لسه انا مشوفتهاش مش يمكن تكونى انتى 
نهى انا بحبك اوى 
غادة بدموع انا اكتر 
تانى يوم غادة كانت راكبه العربيه ومستنية احمد عشان يجى يواصلها للمكان الفيه فرحه بنتها
احمد ركب يلا بينا ي خالتو 
وصلوا للمكان القال عليه على 
سئلوا 
وداخلو عند البيت بس الغريبه انهم ملقيوش فرحه 
وكانت ست باين عليها الشر 
كدا نعم عايزين اى 
احمد احنا كنا عايزين نشوف البنت القلنا عليها الاستاذ على
الست بلعت ريقها معندناش بنات والله 
وحده من الجيران لا كان عندكم بنت زى القمر وانتى زقتيها المرار  الف الدنيا كله
احمد طيب هى فين 
الست الجمبهم هى هربت من معاملة الست دى ليها
غادة طيب معاكى صورة ليها
الست ايوا 
احمد بصدمه دى نهى 
غادة ايوا هى 
يلا بينا ي احمد نروح حالا ونقولهاا انا كنت متاكدة والله 
كنت متاكده 
احمد بفرحه يلااا
اتصل بسندس عشان تعمل اDNA
سندس ومين دى 
احمد حكلها كل حاجه احمد تعرفى ان شاء الله لو طلعت بنت خالتى انا هتجوزها
سندس بشر لا والله 
احمد اه والله هتجوزها طبعا 
بكره هجيبها هى خالتى وجوزها عشان التحليل
يلا سلام 
سندس سلام والله الاماندمتك ي احمد مابقاش انا سندس 
ي احمد زفت
احمد غادهههه
بكره هيجوا وهيعملوا تحليل
غادة ان شاء الله خير
نهى انا فرحانه اوى 
غادة خلاص بقى انتى بنتى 
نهى انا هروح اعمل الاكل 
الست الكبيرة اقعدى ي بت انا جبت وحده جديدة نهى هانم تشتغل 
نهى عادى ي خالتو 
احمد لا ارتاحى انتى تعبتى كتير 
غادة عندك حق 
يلا ننام بقى 
نهى نامت ولا اول مره ف حضن حد
الله انا اول مره انام ف حضن حد ع فكره 
غادة بدموع قوليلى كانوا بيعملوا اى معاكى 
نهى حكت لغادة كل حاجه 
غادة ي عمرى استحملتى دا كله حسبي الله ونعم الوكيل فيهم ابجد 
نهى ماما 
غادة قولى تانى كدا
نهى ماما 
غادة ي حياتى اتفضلى 
هو انا لو مطلعتش بنتك مش هتنومينى ف حضنك تانى 
غادة اوعى تقولى كدا تانى 
انتى بنتى طبعا ولو قدر الله ومطلعتيش  بردوا هتفضلى بنتى 
نهى حضنتها شكرا ي احلى غادة
يتبع..

google-playkhamsatmostaqltradent