رواية عريس لقطة الفصل الثلاثون 30 بقلم حنين عادل

 رواية عريس لقطة الفصل الثلاثون 30 بقلم حنين عادل

رواية عريس لقطة البارت الثلاثون 

رواية عريس لقطة الجزء الثلاثون

رواية عريس لقطة الفصل الثلاثون 30 بقلم حنين عادل


رواية عريس لقطة الحلقة 30

#عريس_لقطه 😎
#الفصل_الثلاثون

دخلت علي سريري معقوله بكره فرحي انا وفارس هتبقي احلي عريس في الدنيا وهتبقي شي ناهي عن جد شي ناهي 😂

ايه اللي انا بقوله ده يا ربي ايه ده معقوله اكون متوترة وكده لا مش انا اللي اتوتر دلوقتي انا عايزة انام انام دلوقتي وبكرة بقا اتوتر 😴😂

فضلت اتقلب علي السرير يمين وشمال وشمال ويمين نامي بقا يابت حرام عليكي هيبقي عندك هالات سوده وهيأثر علي المكياج 😏

لا كله الا المكياج انا لازم انام واخيرا نمت 😴
..................
في الكليه ..

سيف حواليه شويه بنات ورنا واقفه علي بعيد ..

سيف: يا جماعه 😢

البنات في صوت واحد: ايه 🤔

سيف: انا مش لاقي تليفوني 😏

البنات:ايه 😢

سيف: يا جماعه 😢

البنات: ايه 🤔

سيف: بيرن هناك ماتجبهولي يا جماعه سلاحف النينجا خطفوني يا جماعه انا شكلي خربت فوقوني 😂

البنات : بااام بااام بااام بااام باااام بم بم بم 😂😂

سيف: اموت فيكم وانت فاهمني 😂

واحدة من البنات: سيف هتخرج معايا بقا النهاردة ☺️

سيف : سوري يا قمر بس النهاردة فرح صحبي وكاصاحب جدع لا يتكرر لازم ابقي معاه من بدري يلا بقا باي وهاجيلكم بكرة ولا اقولكم تعالوا الفرح بالليل ده فرح دكتور فارس المعيد بتاعكم تعالوا بقا 😂❤️

البنات : اوك 🥳

رنا : 😡😡

سيف بيمشي وبيعدي من جمب رنا ومش عاطي ليها اي اهتمام ...

بتمسكه رنا من ايده .

سيف : 😳😳

رنا : ممكن اعرف انت متغير معايا ليه 😡

سيف: ازاي يعني مش فاهم 😁(اقفل بوقك وداري الابتسامه اللي علي وشك فضحتنا 😂)

رنا : قصدي ليه ماعتش بتكلمني 😏

سيف: اظن انك كنتي متضايقه من كلامي معاكي فقلت ابعد عشان تبقي سعيدة طالما قربي منك مضايقك 🙄

رنا : .................

سيف: يارب تكوني دلوقتي بحبك بقيتي سعيدة سلام يا حبيبتي ❤️

رنا : انت قلت ايه 😍

سيف: يارب تكوني دلوقتي بقيتي سعيدة سلام🙄

رنا : بعد دلوقتي 🥰

سيف: سعيدة 🤨

رنا : خلاص يا سيف 🙄

سيف: اوك باي يا قلب سيف 🥰

رنا : قلت ايه 🤔

سيف: يييه قلت اوك باي اتأخرت علي فارس 🙄

رنا : اوك 😢

سيف بيمشي وبيكون كاتم ضحكته :معقول رنا واخيرا بقا بتغير عليا وكده يبقي بتحبني خطتك جابت نتيجه يا فارس بس اللي اهم من التخطيط التنفيذ وانا واد خلاصه لاصه وميه ميه ولا اي حاجه حاجه تعصي عليا اه يا سيف يا جامد 😂😘 خمسه امواه ليا ..
..................
في بيت حنين ..

لولولولولولولولولي 💥

صحيت من النوم علي زغاريط ماما وحاجه اخر جمال وبهجه ..

ماما : يعني حتي يوم فرحك صاحيه متأخر البنات اللي بتحس بسمع يعني بيبقوا خايفين ومتوترين ومش بينامو يوم فرحهم مش انتي 😂

..ما لازم انام كويس عشان افوق ليه يا ماما 😴

ماما : ايه 😳

..😳صباح الخير يا مصر 😂

ماما : صباح الخير يا ختي قومي يلا عشان تروحي الكوافير 💥

..اوك هاخد شاور وهلبس علطول بس اخطف خمسه كمان 😴

طااااااااخ ....

..اه حرام يا ماما بالشبشب وفي وشي ويوم فرحي قد أيه انتي ام عظيمه 🥺

ماما : واللهي ما بتحسي ولا عندك دم قوميييييييي😡

..😖😖
................
في بيت فارس..

سيف: بحبك يا صاحبي من وانا لسه بحبي وانا مسنود عليك اخويا وحبيبي من الاوجاع طبيبي حلوة حياتي بيك 🥰❤️

فارس : حبيبي يا سيف 😂

سيف: عريسنا راجل جدع ايييييه ما هو نن عين أمه 😐

فارس : ربنا يرحمها 😢

سيف : يارب انت هتقلبها غم ولا ايه وبعدين انا كل عيلتك مش مكفيك ولا ايه 😂

فارس: حبيبي يا فارس ❤️

سيف: طيب يلا بقا جاكوزي وساونا بقا وماساچ وندلع نفسنا هما البنات يا خويا احسن مننا ولا ايه 😂

فارس: لا يلا 😂

سيف: يلا يا عريس لولولولولي اخيرا شوفتك عريس يا فارس انا فرحااااااان عقبالي يا رب 🤲😂

فارس : يارب يا بني 😂
................

الكوافيرة : تمام كده خلصنا الميكب البسي الفستان ..

..تمام 😍 هاتي الفستان يا سما .

سما بتطلع الفستان من الشنطه 😳😳

..ايه ده فستان هندي 😳🥰 هيييييه بصريخ .

سما: ايوه فارس بيه خدني معاه واشترناه عشان يبقي مفاجأة ليكي ☺️

..العب 😂

لبست الفستان وعملتلي شعري وبقيت شبه الهنود فستان احمر ناقص العلامه الحمرا ويجي ياخدني علي حصان 😂❤️
..................

سيف: هههههههه هتلبس هندي 😂ماكرينا ماكرينا😂

فارس: يابني ايه بطاريه الضحك عندك مش بتخلص ايوه هلبس هندي وبعدين ايه ماكرينا ماكرينا لا تمت للهندي بصله 🙄

سيف: بصله ولا بتوم 😂

فارس : بس يا سيف والبس يلا 😂

سيف: نو واي البس هندي انت اتجننت يا بني علي جثتي وانا لما بقول كلمه عمرها ماتنزل الأرض ابدا 🤨

......................
في الكوافير...

دخل فارس وهو لابس لبس هندي ولابس العمه 😍

..لا بجد مبهورة بيك 😂

فارس: قمر يا خواتي كاترينا كيف 😂

..احلي طبعا 🤨

فارس: طبعا يا روحي 😂

بيأنكجني وانا هموت من الفرحه مش مصدقه أنه عمل كده عشاني 🥰

سيف واقف لابس هندي وعمه وعسل 😂

..سيف ايه ده عسل واللهي 😂

سيف: سيبيني في حالي حكم القوي 😏

فارس: 😂😂

..ايه فين العربيه اللي هنركبها ..

فارس: اهي .

..بس دي طيارة 🤔

فارس: ما دي المفاجأة التانيه بقا هننزل القاعه بالطيارة يلا 🥰

..بجد فرحانه 😍

روحنا الطيارة وركبنا ❤️

سيف: أدخر شويه 😏

فارس: رايح فين يا سيف 😂

سيف: هاركب معاكم 🤔

فارس: لا اركب العربيه انت ما تبوظش الدخله 😁

سيف: يعني تركب انت الطيارة وتسيب صاحبك يركب العربيه بتبيع صاحبك اندال اندال اندال والله ما فيكم جدعان طب بصوا ........

فارس: اييييييه خلاص اركب 🙄

سيف: ايوه كده ناس مش بتيجي غير بالعين الحمرا ياختشي 😏

..😂😂

الطيارة طارت ....

سيف مكلبش في فارس وبيصوت ..

سيف: بخاف بخاف من الطيارات عاااااااا😭

فارس: ما قولتلك اركب العربيه يا عم 😏

..هههههه طب كنت سبتلي الطلعه دي😂

فارس: صبرني يا رب بوظت هدومي يا بني خلاص خلاص وصلنا اهو ☺️

سيف: مش عايز اموت مش عايز اموت 😭

فارس: خلاص خلاص اهدي 😤

سيف : عااااااااا😭

فارس: 😤 اهدي خلاص وصلنا

سيف: نزلني نزلني هاموووووت 😭

فارس: ولما انت عارف انك بتخاف ركبت ليه😡

سيف: وانا كنت اعرف منين 🙄

فارس: خلاص وصلنا اهو 😤

..هههههه يلا يا خواف 😂

الطيارة بتعمل هبوط ..

سيف : عاااااااا 😭

فارس: يا بني اهدي بقا 😂

بتنزل في القاعه بطريقه جامدة اخر حاجه والورد بينزل معانا واضواء بقا لا يا جماعه فاروستي صارف ومكلف 😂😘

بننزل من الطيارة وسيف مكلبش في فارس ..

سيف اول ما نزل جري في جمب وقعد يرجع 😢

فارس: محضرلك بروجرام هائل 😂

..انا عايزة اتفاجأ فاجئني 😍

بيشتغل اغاني هنديه كتير وبنروح نقعد علي المسرح وقدامنا النار وبنلف السبع لفات وبيلبسني عقد وبيحطلي القرمز 😂(النقطه الحمرا) ...

عقلي هيطير من الفرحه وتقريبا امي متفاجأة وكده وبابا من ساعه ما جيت وهما كده 😳

قعدني نرقص علي اغاني هندي بقا وكنا مبسوطين جدا اه بنعمل هبل السنين وايه يعني اما نتجنن ده يوم في العمر 😂

سيف لقي البنات اللي عزمهم أجوا وراح قعد يرقص معاهم ورنا واسراء ومحمد كانوا وصلوا ورنا كانت متضايقه جدا 💥

سيف متوصي جدا وعامل فيها ريتيك روشان 😂

رنا راحت ترقص هيا كمان بس بعيد عن سيف وسيف بيبدل البنات كل شويه ماشي بالدور وفجأة رنا لقت سيف بيشدها وبيرقص معاها 😳

سيف: طالعه زي القمر ايه ده 😍

رنا : وانت طالع ماشاء الله عليك ..

سيف : دي العادي بتاعي😂

رنا : مغرور اوي 🙄

سيف: بس بحبك ❤️

رنا : ...............

فارس : مبسوطه 😍

..انت بتسأل انا هاموت من الأنبساط😂❤️

فارس: شايفه الصحافه دي شكلي ايه لما يقولوا فارس ابو الوفا عامل فرح هندي 😂

..يا حلاوة هننزل كمان عالفضائيات 😂

فارس: شوفتي 😂

..بس بجد بجد حاجه اخر جمال لأ ومختلفه نحن نختلف عن الاخرون 🥰

فارس: فعلا نيهاهاهاه😂

..لسه فاكراها 😂

فجأة بلاقي اللي بيشدني وبيحط السكينه علي رقبتي 😳

فارس والكل 😳😳

ببص عليه بحاول اعرف هوا مين ..الدولاب 😳

دا انا هاتبهدل بهدله يا ولاد اه يا حوستي السودة يا نا يا ما اه يا حوستي السودة يا نا 😭😭.........يتبع ...

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية عريس لقطة)
google-playkhamsatmostaqltradent