رواية ملاك عمو الظابط الجزء الثاني الفصل الثاني 2 بقلم حبيبة مختار

 رواية ملاك عمو الظابط الجزء الثاني الفصل الثاني 2 بقلم حبيبة مختار

رواية ملاك عمو الظابط الجزء الثاني البارت الثاني

رواية ملاك عمو الظابط الجزء الثاني الجزء الثاني 

رواية ملاك عمو الظابط الجزء الثاني الفصل الثاني 2 بقلم حبيبة مختار


رواية ملاك عمو الظابط الجزء الثاني الحلقة الثانية

(ملاك عمو الظابط الجزء التاني)البارت التاني

زين=يعني اي اتخطفت انا ممشي وره بهايم

الحارس=يا فندام غفلونه

زين بسخريه=لا والله ماشي يا غنيه وانا هشوف عفلكو ازاي

محمد دخل =في يازين صوتك علي ليه

زين بغضب=ملاك وروان اتخطفوا

محمد=نععععم يعني اي اتخطفو

زين بغضب=معرفش يا محمد معرفش

زين=انا هتصرف تعال ورايه يامحمد

عند ملاك وروان بدو يفوقه

ملاك مسكه رسه=ده اه احنا فين اده روان ياروان

روان =اده احنا فين

ملاك =غليبن احنا مخطفين عشان انا اتخطفت قبل كده

روان بعيط=اهئ اهئ اهئ يعني هنموت طب والواد السافل زين هسيبو لمين

ملاك بعيط=ايو صح وانا البت مروه هي وكوثر هيخدو ادهم وكريم وشادي

روان بغبا=نعم مين كوثر و مروه

ملاك=الي بتخانق انا وهما مين هبخد شادي وادهم

روان بغضب=بصي البرده احنا مخطفين وبتقول اي معندكيش دم

ملاك=يابنتي متقلقيش زين دلوقتي هو محمد يدخلو ويخدونه

روان=بجد

ملاك=اه والله هتشوفي اصلي انا اتخطفت قبل كده قبل ما احمل في البارد مراد

روان =يارب

الباب اتفتح

الراجل الاول=لا مالك كده ليه اتخضيت كده ليه يا قطه منك ليه

ملاك=استني ده جوزي دلوقتي هيجي يرنك علقه بس اصبر

روان بلطم=يلهوي يالهوي محمد ندل وممكن ميجيش

الراجل التاني بغمز= محمد مش موجود انا موجود ياقمر

روان =بس يلا العب بعيد

الرجل مسك روان من هدومها

روان بخوف =انتي ياملاك الزفت سعديني

ملاك بضحك=هههههههههه والله مش قدره انا مليش في الحجام ده والله شكلك مسخره😂😂😂

روان بخوف=اي ياراجل انا كنت بهزر معاك يارمضان مش بتهزر انت تلقيك بس منفس محمد في السوق وعبدين هو تلقيه جي دلوقتي بس محمد وطي وشكلو مش هيجي ابقا امسكو اضربو اعدمو العفيه كده بس انا مليش دعوه

محمد بسخريه=اصيله ياام رحاب

محمد وزين مسكو الرجاله ضربوهم

زين بحب =انتي كويسه يا قلبي

ملاك =كويسه يا روحي متقلقش

روان بقرف لي محمد=شايف اتعلم بقا

محمد بسخريه=لماجي اعيدمو العفيه صح

روان=نينينيني

روحو

في البيت

مراد بحب=ملاكي حصلك حاجه

زين بغضب=مرااااد انا قولت اي سمه ماما او ملاك امل ملاكي ده لا

مراد=اوكي تعالي يا ملاك في حضني وحشتيني

زين بغضب=انت عوز تشليني

ملاك بضحك=زين في اي ده طفل

زين=لا بردو

زين الصغير=ملوكه اي الي حصل

زين الكبير بشر=انزل من علي رجله احصلك انت وابوك وامك

روان ومحمد في نفس الوقت=لا وانا مالي يا لمبي

زين الكبير=يلا كلو براااااا

محمد بخوف=يلا ياستي بدل مايا كلنا

روان بضحك=يلا ياحبيبي

محمد بصفر وسقف=يلا ياقلب حبيبك

زين الصغير بضحك=هيهيهي محمد هيحطله قطره

زين الكبير بقرف=سافل زي ابوه امشي يلا بره

زين =طب قول اني انت كمان رايح طحت لي ملوكه قطره

زين الكبير وهو بيجب الجزمه=امشي يلا من هنا

مشي زين الصغير

زين=ماتيجي احطلك قطره

ملاك بخجل=بس بقا يزين نام

زين=تعالي بس وانا هقولك

في حته تاني

ساره وهي بترقص=ايو ايو يمن وبعد كده شمال بسرعه بقا

حبيبه=اي يامامي انا تعبت

ساره=تعبتي اي يا بت يلا عشان نكمل الحصه

حازم وهو بيلطم =يالهوي يالهوي اي يا ساره ده بتعملي اي في البت

ساره =بعمل اي يعني بعلمه الرقص لاه

حازم =ادخلي جوه يا حبيبه

حبيبه=حاضر يابابي

ساره=في اي ياحازم لا ومالك متزربين ليه

(ساره صحبت ملاك من زمن وده جوزه حازم وبنته حبيبه )

حازم =الله هيديكي ياساره

عند ملاك وزين

ملاك=زيزو

زين =اممممم

ملاك =عوزه اخرج

زين=لا

ملاك=عشان خاطري يازين

زين=طب عوزه تخرجي تروحي فين

ملاك=تعالي نروح مطعم وبعد كده النيل

زين بحب=ماشي يا ستي يلا روحي البسي

ملاك بفرحه= هييهههه يلا يا زيني

زين بضحك=يلا يا طفلتي

زين ومالك لبسو

زين الصغير بيصفر=اووووو احمر علي ابو صوريخ اي الجمدان ده يا لوكه

زين الكبير بشر=لم نفسك يا زين الكلب بدل ماالمك انا

ملاك بضحك=بجد حلو يازيزو

زين الصغير=تعرفي لوله انك كبيره بس مش باين عليكي كنت اتجوزتك

زين الكبير بشر=يابني لم نفسك بدل وربنا مخلي في وشك ملامح

زين الصغير=علي فكره انت بتقف في طريق حب بين انتين

زين الكبير=لا لا ده لايمكن يبقا طفل

محمد نسي اني ملاك تحت ونزل من غير تشرت

محمد بي ياكل جزر=انا قولت كده برضو

زين زعق=محمد انت اي الي عملو ده

محمد بستغراب=في اي

زين بشر=اكلع البس حاجه

محمد =انت عبيط يا زين ده اختي

زين بشر=اطلع يا محمد احسلك

زين الصغير=اطلع يابابا بدل مهو يطلعك جري

ملاك =استني يامحمد هات الجزر ده

محمد=خظي يا قلبي

زين بشر=لا والله ايسكتي يابت ويلا عشان نمشي

وصل زين وملاك المطعم

زين ببرود=هتطلوبي اي

ملاك=يو بقا يازين ما قولت خلاص بقا ده اخويه

زين=ولا لو حته لو ابو

ملاك =خلاص بقا يازيني طب والله بحبك

زين=ماشي المرادي وبس هعديه

ملاك بضحك=وانت قلبك طيب اوي هدخل الحمام عقبال لما ماتطلب اكل

زين=ماشي

ملاك دخلت الحمام وهي خرجه لقت زين بيحضن وحده

ملاك بصدمه=اده يازين

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent