اسكريبت العشق القادم الفصل الثاني 2 بقلم إيمان عبدالرؤوف

 اسكريبت العشق القادم الفصل الثاني 2 بقلم إيمان عبدالرؤوف

اسكريبت العشق القادم البارت الثاني

اسكريبت العشق القادم الجزء الثاني

اسكريبت العشق القادم الفصل الثاني 2 بقلم إيمان عبدالرؤوف


اسكريبت العشق القادم الحلقة الثانية

اسكريبت♥️✨ 
الجزء التاني. 
-حبيبك.
"لقيتها بصتلي كده وقالت"
-كان مسافر في السفر الغير شرعي كان بيدور علي شغل قولتله متسافرش متسبنيش لوحدي بس نفض كلامي وراح قبل ما يمشي كنت لابسه الفستان ده كان بيحبه اوي قالي وانا جاي تعالي استنيني هنا عدي شهر عدي اتنين سنة اتصل بيا قال أنا جاي روحت استنيته ولبست الفستان ده مجاش روحت تاني يوم مجاش أسبوع مجاش لغاية ما عرفت ان المركب غرقت بيه هو واللي معاه من وقتها وانا باجي بلليل استناه هنا والبس الفستان اللي هو بيحبه. 
"كنت بسمعها وانا مضايق مش عارف عليها ولا منها "
-طب يعني فكراني انا اللي شوفتك اول مرة هنا. 
"لقيتها ضحكت وقالت"-ايوة فكراك معلش بس مرضيتش اقول قدام عمي لا يقول كنتي بتعملي أي عند البحر ف مش عاوزة حد يعرف بالحكاية دي ممكن. 
-اكيد ممكن. 
-يلا نروح البيت 
-أيوة يلا.
كل واحد دخل اوضته بس لقيت الباب بيخبط فتحت لقيتها هي وبتقولي .
_شكرا
_علي اي
"لقيتها شبكت صوابعها حسيتها متوترة وقالت.
_شكرا انك سمعتني شكرا ليك اوي تعرف انا بقالي سنه بروح البحر والبس كده عشان كان هو الوحيد اللي بيسمعني وراح  سابني وراح.
_طيب هتروحي البحر تاني.
"لقيتها لفت وشها وابتسمت وبعدين بصتلي وقالت.
_لما هحب هبطل اروح لما هحب هلاقي حد معايا غيره لما هحب هفرح مش هبقي حزينه كدة ادعيلي احب.
"قالت كده ومشيت اختفت عني كنت عاوز اقولها طب انا بحبك حبيني بقا وسيبك من حزنك عينيها حزينه عينيها فيها دموع "
_ايماااااااااااان 
_اي مين اتحرق مين مات هاتوا أشرب.
_هههههههه 
"بصيت كده لقيت بنت قدامي واقفه بتضحك عليا هي حلوة حلوة اووي .
_انتشي مين انتي كمان
_ انا سارة بنت عمك يا اختشي.
_وه وه انتوا كلكم حلوين كدة.
_كلكم مين بالظبط 
رديت بتلقائية وقولت_ابوكي ويوسف حلوين اووي.
_اهاااا يووووسف يا بت.
_بقولك اي انا قايمة اخد دوش سيبيني في حالي .
"لقيتها بتضحك عليا الجذمه وقالت _طيب بس بس بلاش تتكسفي كدة وخدودك تحمر كده.
_ساااااارة 
_بتحبك والله عارفه فرحت اووي لما بابا قالي بنت عمك فوق اخييرراا ليا بنت عم اخييرا احنا لازم نبقي اخوات بقاا.
_اكييد يا حياااتشي.
"فرحت اووي شعور انك ليك حد بيحبك حلو اووي وانا مكنش عندي حد غير ماما وهو بس هما. الاتنين راحوا وسابوني"
_ ما تيجي نتفسح ونخرج كده ونطشير يلا نطيرواا
_بجججد يلا انا نفسي اطشير من غير جناااحات .
"فضلنا نضحك مع بعض ونزلنا نفطر شوفت يوسف كان قاعد علي السفرة هو اذاي قادر يخطف قلبي كده شخصيته حلوة قادر يخليك تحبه من غير ما تتعب"
_صباح الخير 
_صباح الفل يا جمااعه .
_انتي بقاا  إيمان 
"لقيت ست كده من الناس اللي بتحط كيلوا دقيق علي وشها هي ست كبيرة اها بس نينجا وبتكلمني بطريقه وحشه "
_اها انا إيمان يا تنت .
"لقيتهم بيضحكوا  وعمي بيغمزلي وسارة بتضحك ويوسف بيحاول يضحك"
_انتي  قليلة ادب.
_وه وه انتي هتغلطي يا تنت .
"لقيتها سابتنا وقامت واحنا موتنا ضحك وعمي بيقولي.
_ولية نكدية اهي كده ع طول ما تشوفيلي يا بت ياايمان عروسه كده من الحلوين دول.
_والله يا عمي انت جمرر كدة وعاوز واحدة تدلعك كدة وتكون صغيرة كدة.
_بس متكسفنيش يا بت ياايمان .
"كانوا قاعدين بيضحكوا هي بتضحك معاهم ضحكتها حلوة بتخطف القلب علي قد ما متضايق انها كانت بتحب بس مسيرها هتحبني "
"عدي اسبوع وكانت كل يوم بتنزل بالليل وتلبس نفس الفستان كنت اقعد اراقبها كانت بتعيط بس في مرة راحت وقالت كلمتين عمري ما هنساهم قالت "شكلي حبيت يا بحر"
_ السلام عليكم هو ده بيت الانسه إيمان.
_ايوة هو انت مين .
_اهلا وسهلا انا بدر وكنت عاوز 
_ايوة عاوز اي 
_ بصراحة أنا معجب بيها وعاوز اتقدملها.
_نععععم ياااارررووح امممك
يتبع

google-playkhamsatmostaqltradent