رواية اعشق جنونها الفصل الثاني 2 بقلم دودي

 رواية اعشق جنونها الفصل الثاني 2 بقلم دودي

رواية اعشق جنونها البارت الثاني

رواية اعشق جنونها الجزء الثاني

رواية اعشق جنونها الفصل الثاني 2 بقلم دودي


رواية اعشق جنونها الحلقة الثانية

بابا مريم ///ي مريم ايه رايك ف ناس النهاردة جاين يشوفوكي 
مريم///يشفوني ازي ي بابا هو انا فورجةولا اي 
بابا مريم //// ي بت مش كدا يعني جاين يشوفوكي علشان يتكلموا عليكي ولسه هيكمل 
مريم بحدة  //////مين ده اللي يتكلم علياااااا قاطع لسانه 
اللي يقول عليااااا نص كلمة 
بابا مريم/////ي بت اديني فرصة افهمك يخربتك 
الله يكون ف عون اللي هيخدك 😂😂
مريم ///طبعا هيخد جواهرة ⁦♥️⁩😌بس انتوا مش مقدرين 
بابا مريم ///ايوه مش مقدرين خليه هو يختي يقدر 😂⁦
مريم //والله ي بابا يبخته اللي إحنا من بخته نحبه وقلبنا يخده 💃💅😂
بابا مريم //طاب يلا ي عم هاني شاكر 😂
يلا بقا علشان وصلنااااا البيت ونبقي نتكلم بعدنا
____________
ع الغداااا
ي ام مريم اعملي حسابك النهاردة ف ناس جاية تخطب مني مريم 
مامت مريم ////يجوا البيت ينور 
مريم بهمس////يجي مكسح البعيد الله اومال مش انخطب يعني بس هو يجاي ويشوفوا هعمل ف اي 😋😉
بابا مريم///ماشي ي مريم وخفي شوية ع الناس اللي هيجوووا وبلاش أسئلة كتير 
مريم بضحكة كتومة ////حاضر ي بابا 😉😉
_____________
بليل والناس جم 
السلام عليكوا 
وعليكوا السلام 
بابا مريم اهلا وسهلا اتفضوا 
وقاعدواااا وشربوا 
بابا مريم////لاحظة انده لمريم 
الحاج محمد ابو العريس///اتفضل براحتك 
بابا مريم////طلع برااا ونده مريم 
ومريم جات 
وبعد كدا ابو العريس قال تعال نسبهم مع بعض شوية 
علشان يتعرفوااا ع بعض 
ابو مريم بخوف ع الواد 😂😂مش مريم لأنه عارفهااا 
هطلع عنيه ف الأسئلة 
ابو مريم ////ي مريم براحة شوية اهاااا الناس لسه اول مرة 
براحة
مريم بضحكة خبثة////حاضر ي بابا 😉😂😉
ابو مريم ف سره ///ربنا يستر😂
ومريم هي والعريس ف الاوضة لوحدهم 
مريم هاااا اسمك اي بقا يسيدي وسنك وعنوانك وبتشتغل اي 
وانت مؤمن بشغل المرأة وانها نصف المجتمع ولا لا 
انت بتشجع فريق اي ؟! هو طولك كام ووزنك قد اي ؟!
تعرف أن المجتمع فيه ناس كتيرة اووي ؟!؛
طاب بتحب الست الناجحة ولا الفاشلة ؟!!!
طاب بتحب تسهر بليل عارف انا بحب النجوم اووي وعارف كمان بكل البيتزا انت بتحبها بس انا مش بعرفها اعملها بس معملها تعرف انا عندي سر كبير خطير 🤫🙂انا اللي كسرت الكوباية وحطيتها تحت سريري بس اوع تعرف حد 🤫🙂
تعرف ماما لو عرفت هتزعقلي وانا مبحبش حد يزعقلي 
بقولك اي بتحب الكرتون انا بموت فيه تعرف باز يطير انا اللي طيرته ههههههههه والنبي انا عسل مش كدة 🤭😂
مريم انت مش بترد علياااا ليه هو انت اخرس؟!😌
(العريس) هو انتي مديني فرصة اتكلم حتي ،اي مسورة وانفتحت يخربتك ايه ايه ياما 😯😯 
مريم ////طاب يسيدي ما تتكلم اخلص عاوزة انام 🙄🙄
هو  ///طاب سؤال سؤال علشان مش فاكر ولا كلمة ده انتي حقنة ي ساتر ي رب 😒😒
مريم /////بقولك اي علشان اوفر عليك التعب والفرهدة اللي 
هتشوفههها معايا بص ي ابن الحلال مفيش بنات للجواز تمام واتفضل بقا من غير مترود ويرت تقولهم اني مش عجبك 
ولو قولت غير كدا شوف هيحصلك اي انت فاهم ⁦👀🔪
انا لو حطيتك ف دمغي مش هطلع وهوريك ايام سودة وبتبصلي كدا ليه يالاااا
العريس ////اقول اي واعيد اي يلعن ابو الجواز ع الي عاوز يتجوز يشيخة .........
العريس ي بابا ي عمي 
ابو العريس فيه اي يبني يلا ي بابا انا مش متجوز خالص ولا عاوز اخطب 
ابو مريم///اي يبني ليه  بس ف اي 
والعريس هرب هو وأبوه 😂😂😂😂
بعد ما مشيوا ابو مريم بنظرة حادة عملتيهااااا تاني ي مريم 
عملتي اي للواد
مريم بضحكة كتومة ///انا معملتش حاجة ي بابا هو اللي فضل يتكلم وانا قعدت ساكتة وطلع بيحب بنت عمه وأهله غصبينه ع الجوازة دي 
مريم يرضيك يعني ي بابا انخطب واتجوز لواحد بيحب حد تاني +وبعدنا انا مش عاوزة اتجوز ي بابا ومن فضلك بقا متحبش سيرة الموضوع ده تاني 🙄
ابو مريم////لا ازي مينفعش مع أنه مش دخل الحوار عليااا
ده خمس واحد يتقدام ليكي 
بس ماشي ي ممثلة حرام عليكي طفشتي الواد وكرهتيه ف الجواز وراح سايبهاااا وماشي 
مريم بضحكة عالية /////علشان يبقي يجاي هناااا تاني 😂😂🔪جواز اي وبتاع أي بلا نيلة اللي اتجوز خدواااا اي يعنى 
وراحت ع اوضتهااااا 
ذكرت و 
سمعت مزيكاااا ورقصت شوية 😂😂تفك عن نفسهاااا 
ومن  الفيس بقا شوية والواتس شوية وانستاااا وتوتير 
مش مخلية يعني ........وفضلت ساهرنة كتير فغلبهااااا 
النوم ونمت .......
_________________
رننننننن رنننننننننننن 
كان صوت المنبه مريم فصلته وراحت نايمة 
وف اليوم ده كان عليهاااا جامعة وعد ساعة واتنين ومريم لسه مش صحيت واتأخرت 
مريم اععععععععع انا اتأخرت ي نهاري طاب اعمل اي بقا خالص اكمل نوم 😂😂😂😁😁
فضلت نايمة لحد الضهر وبعد كدا صحيت اتغدت وخرجت شوية تتمشااااا وبعد ما رجعت جات بليل وتعبت وراحوا بيهاااا تكشف والدكتور قال جالهااا دور برد وسخونية وان شاء الله هتكون كويسة بس بلاش تخرج اليومين دووول وتقعد ف البيت واعملوا ليهاااا كمدات كل شوية بجانب الدووا ده ...
_______________________
مروان مالك ي عمر عامل تبص للكلية كدا ليه فيه ارهابي هيفجر المكان ولا حاجة 😂
عمر ////بطل ياض غلستك دي 
مروان ///اومال مالك بس ي عم 
عمر////البنت دي مجتش بقالهااااا يومين الكلية ولا عدت من هنااااا انا خاي اوووي عليهااااا 
مروان برومانسية//ي حنين طاب انت عرفت اسمهاااا اي أو بيتهااا فين 
عمر بحزن ///لا 
مروان /////طاب خالص كدا استناااا بقا لحد ما هي ما تظهر 
عمر ////شكلي هعمل كدا بس ي رب تكون بخير ⁦♥️⁩
مروان //////متخافش يسيدي ويلا بقا ي حضرة الضابط علشان اللواء كلمنااااا وعاوزانااااا نروحله القسم 
عمر بنظرة حزن ////يلا 

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent