اسكريبت أحببت مسلمه الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم ياسمينا

 اسكريبت أحببت مسلمه الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم ياسمينا

اسكريبت أحببت مسلمه البارت الواحد والعشرون

اسكريبت أحببت مسلمه الجزء الواحد والعشرون 

اسكريبت أحببت مسلمه الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم ياسمينا


اسكريبت أحببت مسلمه الحلقة 21

احببت مسلمه /بقلم ياسمينا (الفصل 21)
اسر مسك أيد جومانه بغضب وقال : تعالي ياوليه هنا علشان انتي تعبتيني 
مالك : هنروح فين 
اسر : اديني فرصتي خليني اطلع البلطجي الي جوايا 
اسر مسك جومانه من أيدها وقال : ورايا 
جومانه بغضب : سبني 
اسر طلعها برا البيت وركبها العربيه 
اسر : يلا سوق وانتي ياايه اركبي قدام جمبو 
ايه بسغراب : ليه 
اسر : اصل الوليه دي مش سالكه ممكن تطلع مطوه من جبها وتغزك 
مالك بقرف : سالكه ومطوه وتغزك ايه ياربي الكلام ده 
اسر بغضب : والله اسبهالكم وامشي وهي تغزكم براحتها 
مالك : اركب يااخر صبري 
اسر ركب جمب جومانه وقال : اسمع صوتك بس 
جومانه بغضب : والله لبلغ البوليس عنكم 
اسر مسك المسدس وخبطها في راسها بالمسدس وبعدين بص علي مالك وقال : صدعتني 
مالك ابتسم وتحرك ......... وبعد نص ساعه وصلو المستشفي لقو سليم ومريم وهنادي واقفين 
مالك : اركبو بسرعه 
هنادي : مين الي معاكو دي ونركب فين 
اسر طلع من العربيه وقال : تعالي يااستاذه مريم انتي 
اسر  ركب مريم علي حجر ايه 
مريم بضيق : ايه شغل العيال ده 
اسر : اخرسي خالص كل الي بيحصلنا ده بسبك 
مالك بضيق : لم نفسك 
اسر : اركب انت مالكش دعوه بس 
مالك ركب وسليم ركب جمب جومانه وبص عليها بحزن وهنادي ركبت جمبو وبصت علي جومانه بضيق واسر ركب جنبهم 
اسر : انجز بقا علشان احنا اتزنقنا 
مالك بضحك : بخربيتك 
مالك اتحرك 
سليم : هنروح فين 
اسر : متخافش انا وابنك بقينا بلطجية يعني هنقرر الوليه دي 
سليم بضيق : ايه ألفاظ دي يابني 
اسر بغضب : يووووووه في ايه مالكم ومال الفاظي 
مالك ضحك وأسر راح ضربو في راسو 
اسر بابتسامه : علشان تعرف تنكشح كدة وتضحك كويس 
مالك بضيق : ماشي مش وقتك بس 
...بعد ربع ساعه مالك وقف العربيه في بيت كان في حته مقطوعه بس في مكان راقي وأسر نزل جومانه ودخلو البيت ده 
ايه : بيت مين ده
اسر بتوتر: احم مفيش تعالو بس نفوق الست دي 
اسر فوق جومانه 
مالك بغضب : يلا احكي بقا علشان بجد صبري خلص 
جومانه بغضب : ايه رجعت لي مراتك تاني ياادوار 
سليم ببرود : خليكي في نفسك 
اسر مسك المسدس وصوبو نحيه جومانه وقال : هتنطقي ولالا 
جومانه : لا 
اسر ضرب عليها نار ورصاصه جت جمبها  وهي خافت وقالت : هقول هقول 
اسر بهمس : شوفت عدنان علمني ايه
مالك بضحك : الحمدالله طلع ليه فايده
اسر بحده : انجزي قولي مريم بنت مين 
جومانه بخوف : طيب انا كنت اعرف احمد من ايام الجامعه وطبعا حبنا بعض بس اهلي مش وافقو لما عرفوا لأن هو مسلم وانا كنت بحبو جدا ف قرارت نتجوز في سر هو موفقش بس انا اصريت عليه لغيت لما وافق وفعلا اتجوزنا هو حاول يعني يحببني في الدين الاسلامي بس انا رفضت وبعدين حملت وسعتها اهلي عرفو لما لقو بطني كبيره وبعدين راحو لي احمد 
مالك : كنتي حامل في مريم 
جومانه : لا في إسلام المهم روحو وقلولو يطلقني بس رفض وعشنا سنتين سوا بس هو كان هيسافر امريكا قولتلو خدني معاك موفقش وبعدين سافر بس اتغير مبقتش احس انو بيحبني لغيت لما جاه في يوم وقال انا بحب غيرك ومش هقدر اخونك بمجرد اني بفكر في غيرك وطلقني وسعتها حقدت عليه اوووي اووووي وكنت حامل وعرفت انو حب واحده امركنيه وعرفت أن ادوار جوزها بدأت أفكر بشر وقولت هقرب من أدوار وفعلا قربت منو وقدرت اضحك عليه واخليه يتقدملي وانا حامل وعلشان هو امريكي مفرقش معه انا بنت ولالا ولا حكتلو اصلا اني كنت متجوزه ولا حد كان يعرف المهم قرارت ادبسو في طفل ده واقولو اني حامل بس هو قالي انزلو 
اسر : معلش بس هو انت كنت عارف انها مش بنت 
سليم : ايوا 
اسر : الطم ماكنت قولت كدا من بدري بدل تعب القلب ده 
سليم : احم مجاش في بالي 
مريم : كملي 
جومانه : عرفت أن احمد هيتجوز هنادي دي قرارت اني لازم اتصرف أو اقتلو مثلا
هنادي بغضب : تقتليه طب ليه 
جومانه بغضب : لانو خاين ويستاهل اتفقت معا راجح وخليتو يقتلو يوم فرحو وانا ولدت مريم بس المشكله اني اهلي مبقوش عيزني حتي خوفت ارجع اربي ابني ومبقاش معايا فلوس ومريم كل يوم بتكبر ومصريفها بتكتر وراجح قالي انو هيرميها جمب مسجد وانا وفقت 
مريم بوجع : وفقتي 
جومانه : انتي مريم صح كنت حاسه من اول ماشوفتك 
مريم بغضب : ايه هتقولي قلب الام 
جومانه : ايوا 
مريم بغضب : اخرسي 
سليم : بجد انتي مش ام وعلفكره كل ده اتسجل وهبعت التسجيل للبوليس 
جومانه بغضب : مستحيل 
اسر خبطها بالمسدس علي رأسها وخلها تفقد الواعي 
اسر : صدعتني والله 
مالك بص لي مريم ومريم جريت وحضنتو وقالت : انا اسفه والله اسفه 
مالك : اهدي ياحبييتي 
مريم بدموع : انا مبسوطه انك مش اخويا
اسر بخبث : مانتو خوات فعلا 
مالك بغضب : هتفضل زباله طول عمرك 
اسر بضيق : ميرسي 
هنادي : احم انا اسفه اني اتهمتك انك 
سليم قطعها وقال : تجوزيني 
هنادي بصدمه : ها 
سليم بحب : بحبك 
هنادي بخجل : احم احنا كبرنا خلاص 
سليم : لا ياحبيبتي انتي الي كبرتي انا لسا شباب 
هنادي بضيق : لا طبعا أنا لسا في عز شبابي 
سليم بابتسامه : يبقا نتجوز 
هنادي بسعاده : موافقه 
اسر : كل واحده معا عصفرتو اومال انا فين عصفورتي
فجاه سمعو صوت ايه وهي بتقول بصوت عالي : اسرررررررررررررررررررررر 
اسر بخضه : فيه ايه 
ايه نزلت من علي سلم وقالت بغضب : قميص نوم ده بتاع مين 
اسر بص لي مالك 
مالك : ماليش دعوه متبصليش 
ايه بغضب : رد عليا القميص ده بتاع مين 
اسر بتوتر : قولتي اسر انا اسمي جاك 
ايه بصريخ: جاااااااك
اسر : لا انا اسمي أسر مش جاك 
ايه قربت منو وقالت بغضب : القميص ده بتاع مين انطق والبيت ده بتاع مين اقسم بالله كان قلبي حاسس ف طلعت أفتش
اسر : اهدي وحياه ابوكي 
مالك بسخرية : اكيد بتاع البنات الي بيجبهم هنا 
ايه بغضب : اييييييييييبه 
اسر بضيق : ولعتها يامحترم 
ايه مسكت اسر من هدومو وقال : انطق بتاع مين
اسر لطم علي وشو وقال : مانا مش فاكر مين بظبط
ايه بصدمه : ليه هما كتير 
اسر : لا والله مش اوي يعني 
ايه بصريخ : طلقنييييييييييييي
اسر : مستحيل
ايه هديت فجاه وأسر قلق وبعدين ايه مسكت رأس اسر بهدوء وقالت : عارف علاجك ايه 
اسر : ايه 
ايه ضربت اسر برأسها في راسو وقالت : ده علاجك
اسر حس انو دايخ وحط ايدو علي راسو وقال : متجوز دكر والله 
ايه بغضب : طلقني 
اسر بصلها بضيق وفجاه حضنها  وقال: بحبك انتي وبس والله 
ايه بصدمه : هاااااا 
اسر : بحبك ............ وهنعرف بعدين 
يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent