رواية احفاد الحديدي الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم رنا احمد عماد

 رواية احفاد الحديدي الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم رنا احمد عماد

رواية احفاد الحديدي البارت الواحد والعشرون 

رواية احفاد الحديدي الجزء الواحد والعشرون 

رواية احفاد الحديدي الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم رنا احمد عماد


رواية احفاد الحديدي الحلقة الواحدة والعشرون

البارت الاخير من احفاد الحديدي 🤗😍🥰🥰😍
في شقه مراد ..
كان يقف مراد وهو ينظر ل نور بغضب شديد أثر صفعه منها االماته كثيرا ليتحدث بغضب شديد.
-الحيوان والحقير ده هو الي هيجيب حقكم من صالح الحديدي ويكسره مليون حته لانه كان السبب في كل الي حصلنا زمان هو سبب هروبنا من البلد زمان وكل ده ليه علشان حب أخته وهو فقير غرور عائله الحديدي لازم يتكسر وهو ده الي انا اعمله وبعدين انتي عرفتي اني هنا ازي وجبتي ليه.
قالها مراد بصراخ لترد الأخري بغضب جحيمي.
-سالي هي الي كلمتني البنت ضميرها صحي وجيه علشان انقذ المصيبه الي كنت هتعملها والحمد لله أن ربنا بعتني في الوقت المناسب علشان انقذ البنت دي منك انا كنت عارفه كل ده ي مراد بس الي متعرفهوش أن بابا كان متجوز هدي ام سلمي وكانت حامل منه كمان .
ليرد الآخر بصدمه عارفه.
-انتي بتقويلي ايه .
-هي دي الحقيقه الي انا عرفتها ي مراد عرفتها من ماما الله يرحمها زمان وصالح بعده عنها وعن البلد كلها لما عرف .
-قالتها بتنهيده ووجع ليتحدث الآخر بخوف.
-قصدك أن سلمي.
-لا ي مراد سلمي مش اختنا صالح خلا أخته تسقط الي فبطنها ي عني سلمي مش اختنا انا لما سالي كلمتني كنت هتجنن وقولت لازم اكلم بابا وفعلا لقيته يدوب عرف من ساعات وعلي فكره فيه حاجه كمان شريف يبقا ابن صالح ومع ذلك انا بعشق شريف وعمري مهتخلا عنه ابدا واللاسف انا كنت فاكره انك انت كمان بتحب سلمي لكن للاسف كل ده طلع وهم احنا مش من حقنا نحاسب كل الي حوالين صالح الحديدي الموضوع ده انتهاء من زمان ي مراد انسا انسا ي مراد القلمين دول هيفوك يلا علشان سلمي لازم ترجع لأهلها .
-ازي .
قالها بقلق لترد هي بثقه .
-متقلقش انا هتصرف سالي قالت إن ميعاد السواق أنه يجي يوخدها الساعه 3وهناخدها ونروح علي انها تعبت لاي سبب وهي مش هتفتكر حاجه خالص والموضوع بتنسي ي مراد فاهم .
شعر مراد فعلا بخطئه فكان سيرتكب ذنب من أكبر الذنوب ومع من مع معشوقته التي سرح في عيناها من اول لقاء بينهم ليتنهد علي نسيان الماضي والبدء من جديد......
😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
في امريكا ....
في غرفه زين وشريف قد جاء الليل سريعا وحان الوقت لانتهاء من ذلك الكابوس كان كلا منهما يحمل سلاحا وقد أخبر شريف القوات بكل شي أصبحوا جاهزون لإنهاء ذلك المهمه الصعبه لتقاطعهم صوت طرقات الباب ليفتح زين بحزر لتتدخل فاطمه سريعا.
-خدوه ده كل الورق الي هيساعدكم كل الملفات المهمه التقاطها شريف منها سريعا ويتفحصها بدقه ليرد الآخر بوجع.
-انا عارف أن الموضوع صعب عليكي جوي بس.
-انا مبسوطه من الي بعمله ي زين قولتلك قبل كده أن ابويا غلط ولازم يتعاقب وشوف لو عاوز مني حاجه تانيه لاني هدخل العمليات بعد ساعات.
قالتها بوجع والم تجاهد لاخفاؤهم ليرد الآخر بحنان.
-انشاء الله هنخلص من المهمه دي وانشاء الله هتكون معاكي وانشاء الله هتقومي بالسلامه .
-انشاء الله المهم فيه طلبين منك ي زين اعتبرهم وصيتي الاول اني لو جارالي حاجه عايزه أدفن في مصر والتانيه انشاء الله هتعرفها من الدكتور بس دي وصيتي ي زين ولازم تنفذها .
قالتها فاطمه بالم ليوامه إليها برأسه بحنان وقلق عليها وهو يدعوا الله أن ينتهي كل شي وانا تخرج فاطمه بأمان وانا يعود إلي مصر والي معشوقته بعد انتقامه من قاتل والده ليسرع وهو وشريف الي مكان التسليم لتنفيذ ذلك المهمه ...
🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍😍😍😍😍😍🥰
في مكان التسليم ..
كانوا يقفون جميعهم زين وشريف وعتمان وامير وهم ينتظرون وصول الشحنات كان زين وشريف يتفحصون المكان بقلق وما هي إلا دقائق ووصلت الشحنه وقاموا زين وشريف بفتح الصناديق تحت نظر امير وعتمان الذي يبتسمون فأخيرا قد وصلت اكبر شحنه في تجاره المخدرات ولكن لم يعلموا الفخ الا في لمح البصر كانت القوات تقتحم المكان بقياده اللواء محمد السعيد وأيضا سريعا قد رفع زين وشريف أسلحتهم بانتصار أما امير وعتمان كانوا ينظرون الي بعضهم في فزع ليعلموا أنهم قد وقعوا في الفخ ليتحدث زين بغضب شديد .
-اخيرا وقعت ي عتمان دلوقتي بس ابويا يقدر يرتاح في تربته ونرتاح كلنا التمنيت الحظه دي من سنين ونهايتك خلاص بقيت علي ايدي .
-وانت ي عم ي مصون يلي كنت بتستخدم بنت اخوك في جرايمك الوسخه كنت حالف لادفعك تمت كل دمعه نزلت منها وكل الي عملته فيها ولديكم وقعتوا في فخ شريف صفوان .
ليامر اللواء محمد بالقبض عليهم وليسرعوا زين وشريف بسعاده لتنفيذمهمتهم الي فاطمه .
🥰😍😍🥰😍🥰😍😍😍😍😍😍😍😍
من داخل المشفي.
كانوا يسيرو زين وشريف سريعا الي غرفه العمليات ليصعقوا من منظر الطبيب الخارج الذي مظهره لا يبشر بالخير ليتحدث زين بلهفه .
-ايه الاخبار ي دكتور .
-لااسف البقاء الله الحاله اصلا كانت متاخره جدا انا اسف جدا هو حضرتك استاذ زين .
ليرد زين بدمع -ايوه انا زين .
-المريضه الله يرحمها كانت موصياني بحاجه لازم ابلغها ل حضرتك فاطمه كانت موصيه أن لو جرالها حاجه أنها متبرعه بقلبها ل زوجه حضرتك الي عرفتني أن حاله قلبها متاخره ومحتاجه قلب والقلب جاهز بس لازم حضرتك تسافر بيه بسرعه لانه ليه صلاحيه عن اذنك .
-معقوله في حد كده ي شريف مستحيل تكون بنادمه زينا اكيد ملاك اكيد .
قالها زين بدموع والم ليربت الآخر علي كتفه بحنان.
-يلا ي زين احنا هنفذ وصيه فاطمه الله يرحمها هندفنها في مصر زي ماكانت عايزه والقلب شهد محتاجاه لازم تنفذها ليوامه الآخر رأسه بشرود ليسير زين وشريف سريعا الي أخذ الإجرات الازمه وبالفعل تم إنهاء كل شي وقد عاد شريف وزين الي ارض الوطن بعد إنهاء ذلك الكابوس واطمنت جميع الأطراف ..
🥰😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
بعد مرور 3اشهر ..
في المستشفي ..
كانت تجلس بسعاده وعشق في أحضان زين بعدما تعافت بعد إجراء عمليه القلب لها لتعود شهد الي حياه طبيعيه كان يشعر زين وكأنه امتلك العالم بأجمعه ليلمس علي شعرها بحنان ليتحدث بعشق.
-الف مبروك ي روح قلبي بقيتي زي الفل ي روحي .
لتقبل هي يده بعشق .
-الحمد لله ي زيني يااه مش قادره احس واصل اني خفيت خلاص واقدر اخلف لاني هموت واخلف منك ي زين الرجال.
-شيدي حيلك انتي بس عاد واحنا هنملا البيت عيال .
قالها بغمزه لتبتسم له بخجل لترتمي في أحضانه بعشق ليتنهد هو بسعاده غامره فأخيرا اطمن علي معشوقته ...
🥰😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🥰
في فيلا الحديدي...
في غرفه مكتب صالح الحديدي ..
كانت تجلس كلا من هدي وابنتها سلمي بترقب ل صالح ليتحدث بثقته المعتادة.
-طبعا انتوا مستغربين انا جمعتكم كده ليه هدي علي طلب يدك مني وانا وفقت والقرار ليكي بس قبل ماسمع قرارك انا اسف ي اختي علي الي عملته زمان اسف ندمان ندم عمري موافقتي دي امل جديد انك تعيشي شويه مع الي بتحبيه والي حرمتك منه زمان وربنا عاقبني انا كمان لم حرمني من حبيبتي فاتن وانتي ي سلمي ي بنتي مراد طلب يدك مني وانا شايف انكم قربتم من بعض الفتره الي فاتت وفهمتوا شخصيته كويس هستنا رايكم انتوا الاتنين ليردو سريعا .
-احنا موافقين .
ليتتطلعوا لهم صالح برفع حاجب ليخجلوا هما بشده من ردهم المتسرع ولكن سرحت كلا منهم فيما يجب أن يحدث .
هدي ..
اخيرا ستجتمع مع من تحب حب العمر الذي مازالت تعشقه حتي الآن فهو ندم بشده لتركه لها لتنوي هي السعاده لها ولهو .
سلمي ..
كانت تشعر بسعاده وخفقان قلب فهي اقتربت من مراد فهي شعرت بعشقه وهي ايضا بدأت أن تشعر بأنها تعشقه أيضا فقلبها قد نسا سليم نهائيا وقررت أن تفتح قلبها ل مراد .
أما هو فكان ينظر لهم بسعاده غامره ليتنهد للذهاب الي مشوار لابد منه .
🥰🥰🥰😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
في فيلا شريف صفوان ...
-نور بلاش تختبري صبري قولت لا ي عني لا فرحنا اعملهولك في أي مكان الا الصعيد بالذات .
قالها شريف بغضب لتصر هي علي قرارها فهي تريده انا ينسا ما حدث ويقترب من والده وعائلته لتتحدث هي بتصميم.
-بس انا بقا عايزه يكون هناك كده كده هما عاملين فرح ل مراد وسلمي وبابا هيكتب كتابه علي حبيبه عمره انا عايز افرح معاهم ي شريف في وسط اهلي ووسط اهلك وولاد عمك ارجوك ي شريف ارجوك .
قالتها برجاء ليضمها إليه بعشق وهو يهمس في اذنيها بعشق .
-حبيبي يأمر مش بس يطلب من عنيا ي قلب شريف .
ليحتتضنوا بعضهم بسعاده غامره وعشق وحب .
في الاسفل ..
كان يجلس كلا من ليو وفاتن وهم يتحدثون بحنان ليقاطعهم صوت طرقات الباب ليفتح ليو لينصدم من الواقف بحزن .
-حاج صالح اتفضل اتفضل .
ليدخل صالح بخطوات مرتبكه ليتتطلع إليه بابتسامه وجع .
-شكرا انا مش جاي أضيف انا جاي اقولك كلمتين كان لازم أقوالهم من زمان شكرا شكرا جوي علي انك ربيت ابني احسن تربيه ومشاء الله طلعته ظابط قد الدنيا بجد مش عارف اقولك ايه شكرا جدا وانت طبعا ليك في شريف اكتر مني كفايه أنه شايل اسمك كاد ليو ليتحدث ليقاطعه شريف وهو ينظر له نظره حانيه .
-ويترا ابنك ينفع يعمل فرحه عندك ي بابا .
قالها شريف ببساطه لكنها أطاحت بحصون صالح الحديدي الذي تحول الي طفل صغير اثر كلماته ليحتتضنه بعشق وهو يتحدث بسعاده غامره .
-طبعا ي قلب ابوك احلي فرح لابن صالح الحديدي ليحتتضنه بحب ليغمز له ليو من الخلف بسعاده فأخيرا ستتحسن نفسيه شريف وسيعود المقدم شريف صفوان ....
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰
في فيلا الحديدي ..
غرفه ليث وحور ..
-واه عاد كفايه ي ليث تعبت والله من الوكل ده كله .
قالتها حور بضيق ف ليث لا يفعل شئ غير أنه يحاول تغذيتها بشكل كبير خوفا عليها وعلي الجنين ليتحدث بحب .
-معلش ي قلب ليث لازما أكده علشان تتطمن عليكي وعلي قلب ابوه ده الي هياجي وينور عائله الحديدي كلها .
-يااه ي ليث امتا بقا ياجي وينور الدنيا كلها كان نفسي أشوفه اوي ي ليث .
قالتها بدموع ووجع ليحضتها ليث سريعا وهو يقبل جبينها بعشق ليتحدث.
-انشاء الله ي قلبي هتشوفيه بقلبك الدهب ده وانا مستحيل اسيبك ي نور عيني ابدا .
ليشدد من احتضانها فهذه هي طفلته الصغيره الحمدلله .
في غرفه شمس وسليم .
كانت تمسك بيدها اختبار الحمل وهي لا تستطيع التحدث فأخيرا ظهر الشريطين الذي يؤكد لها بأنها تحمل في احشائها طفل منه ظلت تنظر إليه بسعاده الي أن دخل سليم لتقترب منه بكرسيها المتحرك سريعا وهي تبتسم من بين دموع فرحتها انا حامل ي سليم حامل .
ليشعر سليم بسعاده غامره فأخيرا أصبحت مجنونته تحمل في احشائها طفل منه ليحملها بخفه من علي كرسيها وهو يقبلها بعشق .
-الف مبروك ي ام الغالي هتجبلنا ولي عهد عائله الحديدي لتبستم هي بعشق له للتحدث بحب.
-كغايه أنه منك ي حب عمري بحبك ي سليم .
-بعشقك ي قلب سليم ..
في غرفه زين وشهد ..
كانت شهد تقف بشرود بعدما علمت بحمل اختها شمس وهي تتدعي الله أن يرزقها ليحتتضنها فارسها من الخلف وهو يتحدث بعشق .
-عقبالنا ي اميرتي لما تحبيلي اميرات حلوين زيك كده .
-يارب ي زين ي يارب .
-انشاء الله ي نور عيني قريب اوي ي روح قلبي .
ليحتتضنوا بعضهم البعض بعشق دائم.
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
في الصعيد ليلا في فيلا الحديدي .
كانت تتلا الانوار علي ارجاء الفيلا بأكملها وتتوافد المعازيم وكانوا الجميع يشعرون بالسعاده فكان يمسك زين وسليم وليث كلا منهما معشوقته بحنان أما نور وسلمي ونيفين كانت تتزين كلا منهما لمعشوقها .
في الاسفل ..
كانوا يقفوا شريف ومراد وشهاب كالفرسان في حلتهم السوداء التي زاددتهم وسامه طاغيه لينظروا بسعاده وهيام الي معشقوتهم الذين طلو لتوا ليبتسموا بسعاده غامره ليقوم المأذون بمراسم كتب الكتاب كلامن.
مراد وسلمي .
علي وهدي .
وشهاب ونيفين .
وبالفعل انتهاء عقد القران واحتتضنا كلا منهما معشوقته بحب واجتمعوا العشاق جميعا .
كان يقف صالح بسعاده وهو يربت علي كتف بدران بحنان الذي كان يملأوه الحزن بعدما علم ماذا فعل أخيه فهو كان دائما يحاول تقربته منهم لكن كان دائما يكرههم ويعلن العصيان عليهم فهو من فعل بنفسه ذلك أما صالح فكان ينظر إلي الجميع بسعاده ورضا فأخيرا قد كفر عن ذنبه واجتمعوا احفاد الحديدي جميعا فكان يقف ينظر اليهم بسعاده وكلا منهم يحتتضن معشوقته بحب وعشق واخيرا انتهاء صراع الماضي وبدأ ترابط احفاد الحديدي ...
تمت بحمد الله.......

كانوا يقفون جميعهم بقلق وخوف عليها أما هو كان يقف بوجع يملأ العالم كله فبعد ثلاث سنوات قد تحقق الحلم وهي الآن بالداخل تتضع مولدهم الاول كان الجميع يقف وهو يدعوا الله لها كان ليث وسليم يمسكون بيد زين يشدون من اذاره فرغم تغير القلب إلا أن الحمل مازال خطرا أما شمس وحور فكانت كلا منهما تجلس وعلي رجلها صغيرها ف ليث وحور رزقهم خلاص الله ب أسر أما شمس وسليم فقد رزقهم الله بتوام سمر وسما كانوا يجلسون الصغار وهم يأكلون الفراوله بشراهه وبراءه طاغيه ليقاطع ذلك الصمت خروج الدكتوره بابتسامه مطمئنه .
-مبروك ي استاذ زين تؤام ولاد زي القمر ربنا يباركلك فيهم .
-شهد المهم شهد هي كويسه طمنيني ارجوكي .
قالها زين بلهفه لترد الأخري بابتسامه .
-اطمن مدام شهد كويسه اوي احنا نقلناها اوضه تانيه هي والأطفال تقدروا تتطمنوا عليه عن اذنكم .
ليتنفسوا الجميع الصعداء ويذهبون سريعا الي غرفه شهد ..
في غرفه شهد ..
كانت تجلس بدموع فرح غزيره وهي تمسك بطفليها بسعاده لتنظر الي زين الذي قبلها في جبينها بعشق .
-الف مبروك ي ام العيال مبروك ي روح قلبي .
-الله يبارك فيك ي زين الرجال مش مصدقه ي زين مش مصدقه اني خلفت منك ي حبيبي .
-ي سلام ي سلام علي عصفورين الكناريا دول طب احترمونا عاد ايه المحن ده .
قالتها شمس بسخريه ليضحوا جميعهم علي دعباتها ليرد سليم بابتسامه .
-الف مبروك ي اخوي بقولك ايه عاد ولادك محجوزين ل بناتي ده اخر كلام .
-لا ي اخوي اتكلم عن سمر لكن انت مش قد اسر شوف ماسك سما كيف .
لينظروا سريعا الي ذلك المنظر الطفولي فكان أسر يطعم صغيرته سما الفراوله الذي تعشقها وهو يقبل خدها المنتكز بعشق كانوا يضحكون علي ذلك المنظر ولكن لم يعلموا أنها ستصبح قصه عشق سيتحاكا عنها الجميع ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
بعد مرور 25عاما .....
كان يسير من داخل المطار بطلته الخاطفه الأنفاس ولما لا فهو رعد زين الحديدي طيار بالاكاديميه معروف ببروده الطاغي والثقه بالنفس لابعد الحدود كان يجلس بثبات في مقعده لتقاطعه المضيفه وهي تخبره أنه يوجد مشكله داخل الطائره ليسير الي داخل الطائره ليشمز من ذلك المنظر الماوسوي فكانت تقف سيده كبيره وهي يظهر عليها التعب من ذلك المغروره الذي لاتريد أن تجلس بجانبها نظرا للفقرها ليتحدث هو بصوت جوهري .
-اتفضلي ي أما اقعدي واقفه كده ليه .
لترد هي بغضب وعصبيه ووقاحه .
-تعد ازي ي عني دي تقعد جنبي جنب مهره الدميري انت اتجننت ولا ايه .
لم تستطيع استكمال حديثها أثر صفعه قويه صعقت وجنتيها ليختل توازنها لتنظر له بصدمه كيف استطاع فعل ذلك ليتحدث بغضب وحده.
-انتي واحده قليله الربابه وإذا كان اهلك معرفوش يربوكي فيه الي يبربيكي متخلقتش عاد الي صوتها يعلا علي رعد الحديدي ليجلس المراه باداب واحترام ليذهب الي عمله تحت صدمتها لتتوعد بالكثير فمهره الدميري الذي تتفنن في وجع الرجال وسرقه قلوبهن ستتفنن أيضا مع ذلك الوسيم لكن ستتفنن بأنها تظل اسيره إليه ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
في لندن ...
كان يجلس علي مكتبه وهو ينظر لنقطه في الفراغ بالم ووجع ليضغط علي قلبه بالم فذلك القلب عشق ولكن للاسف عشق خائنه تسببت إليه بجرح عميق ليس من السهل شفاه ليتحول من رجل الأعمال المعروف مازن شريف صفوان الي ذلك الذي يقضي وقته في كل ما حرمه الله من نساء ل خمره ولكن سنرا مع من سيقع ويعشق ويتحول من شيطان الي عاشق❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
في فيلا الحديدي ...
كانت تقف وهي تلملم سجاده الصلاه بعدما أتمت قيام الليل لتقاطعها ووالدتها شمس بابتسامه .
-حراما ي حبيبتي .
-جمعا ي امي .
قالتها سمر وهي تقبل يدها بحب لتتحدث برجاء .
-ارجوكي ي ماما حاولي تقنعي بابا اني اسافر لندن علشان البعثه واخد الدكتوره من هناك ده حلم حياتي ي أما .
-سمر انتي عارفه عاد أن ابوكي مش هيوافق .
-حاولي ي أما حاولي علشان خاطري .
-حاضر ي حبيبتي هحاول ي قلبي .
لتحتتضنتها والدتها بحب وعشق لذلك الجميله ..
في الاسفل ..
كان يسير ببطئ وهو ينظر يمينا ويسارا بقلق لتقاطعه سما بصراخ .
-حازم مالك عاد داخل تنسحب كده ليه .
ليمسكها سريعا بحده وهو يضع يده علي فمها ليتحدث بغيظ.
-الله يحرقك ي بعيده هتصحي البيت كله وتوديني في داهيه اكتمي ي بت .
-اه قول كده طبعا زي الاهبل عاد اتغلبت تاني في الكوره وعاملي فيها ميسي مش كده .
قالتها بسخرية ليرد هو بغيظ .
-كده ي اختي كده ارتاحتي وانتي ايه الي مصحيكي لحد دلوقتي عاد .
-انا انا عادي مش جيلي نوم واصل .
قالتها بارتباك ليرد الآخر بغمزه .
-لا يشيخه مش جيالك نوم واصل ولا مستنيه أسر لما يرجع من الشركه .
-اسر وانا انا هستنا أسر ليه ايه الكلام الفاضي ده .
-لا ي شيخه طب بصي بقا تعمليلي اي لقمه أكلها لاني هموت من الجوع وشهد تلاقيها نامت ياما كده ياما انتي عارفه انا هعمل ايه وعمي سليم هيعرف كل حاجه .
-اوووف منك يلا فيه اكل جوه ورايا علي المطبخ .
-وراكي ي عسل ..
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
في شركه الحديدي...
كان يجلس أسر وهو ينظر للوقت ليعلم أنه تأخر كثير وحان الوقت ل رحيل ليقاطعه سها بنت اكبر أغنياء البلد فهي تعشق أسر ولكنه هو ينهرها دائما بشده لكنها مصره فهذه هي حياتها اي شي يعجبها تجاهد لامتلاكه سريعا ولكن سنرا ماذا سيكون الوضع مع أسر الحديدي 🤗😍🥰😍🥰😍🥰😍🥰.
🥰🥰🥰🥰🥰🥰❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥰
في فيلا مراد الشناوي ..
كانت تجلس في غرفتها وهي تتدرب بعنف فهي 
عزه مراد الشناوي كابتن فريق كره القدم النسائيه تعشق الكره أكثر من أي شي تنسا أنها انثي فكللامها لبسها كل شئ حولها تتصرف وكأنها ولد سنرا مع من ستقع لينهي علي كل ذلك ليخرج أنوثتها المدفونه لتشعر ولاول مره بالضعف بين يد من تحب❤️❤️❤️❤️ ....
يتتتتتتتبع ....


لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية احفاد الحديدي
google-playkhamsatmostaqltradent