رواية هروب من نصيبي الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم فاطمة

 رواية هروب من نصيبي الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم فاطمة

رواية هروب من نصيبي البارت الواحد والعشرون 

رواية هروب من نصيبي الجزء الواحد والعشرون 

رواية هروب من نصيبي الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم فاطمة


رواية هروب من نصيبي الحلقة 21

البارت 21(الأخير 🙂)/ هروب من نصيبي / بقلم فاطمه ♥️
حازم :بحبك
هند بتوتر : اي لا بس ا. اكيد .أنا.بمحبكش  * مبحبكش *
حازم يضحك : الله يخربيتك اتعلمي تتكلمي الاول 
هند بتوتر: انا بعرف اتكلم انت الي مش بتسمع 
حازم : خلاص بقا قولتي اي بتحبيني 
هند بسرعه : لا 
حازم : فكري 
هند : انا مش بحبك 
حازم : اولا اسمها مبحبكش مش مش بحبك 
هند. : انا عايزه اروح.
حازم.: مش هروحك الا لما تقولي بحبك 
هند : اكيد لا انا مش هقول
حازم : طب انتي بتحبيني 
هند: أه 
حازم : طب قولي بحبك 
هند : بحبك وجريت من قدامه 
حازم : طب استني اروحك 
هند طب يلا 
حازم بدأ يغني ويقول : اخيرا قالها قال احبك قالها هو قلب قلب قلب قلب قلب
هند بضحك ،: انت علقت 
حازم : مش حافظ الباقي 
هند. طب خلاص مش مهم 
حازم : يلا نمشي 
حازم مشي ب العربيه وهند قاعده جمبه
هند : حازم 
حازم بص ليها وقال: اممم 
هند انت كده خلاص بقيت تحبني 
حازم: لا طبعا انا لسه مش بطيقك 
هند بضيق: ماشي 
حازم : خلاص بقيت بحبك 
هند : تمم هات شكولاته ليا أو اي حاجه اكلها 
حازم: لا انتي تخينه لوحدك 
هند مسكته من شعره وقالت : نعم مين دي الي تخينه 
حازم : امي 
هند : انا مش تخينه انا رفيعه خالص 
حازم.؛ اه انتي هتقولي 
هند : لو كنت تخينه مكنتش عملت عليك حوار الجيش 
حازم : متفكرنيش 
هند : بس شكلك كان حلو لما عرفت اني هند 
حازم : وأنتي بقا كنتي بنتامي ازاي في الجيش 
هند : جنب سمسم 
حازم بغضب: نعم ياروح امك 
هند : انت بتغير ولا اي 
حازم بزعيق : مبهزرش كنتي بتنامي جنب مين 
هند بثقه: متقلقش كنت بنام لوحدي علي سرير إسلام وإسلام كان بينام جنب جورج الله يرحمه 
حازم : ايوا كده اتعدلي 
هند: شغل اغاني بقا 
حازم: لا 
هند ؛ بقولك شغل 
حازم : دي عربيتي وكل حاجه بتاعتي 
هند : تمم نزلني أو تشغل أغاني 
حازم بغضب مستحيل اشغل أغاني
  *# بعد خمس دقايق #*
حازم : هوبا 
هند :علم علامه جوا قلبي سابلي بصمه بصمه العيون ورسمه  الشفايف شايف الحلاوه 
حازم ؛ اصل الفندي ده في حته تانيه عندي مترستق جوا قلبي وفي قلبي له غلاوه 
هند : لا خلاص انا زهقت 
حازم : كنتي تشغلي اغنيه جديده دي قديمه سيكا 
هند: لا انا كان نفسي اول ما تنزل اغنيها مع الي بحبه واصور الفديو 
حازم : مستحيل 
هند: ونبي يا حازومه 
حازم : اولا اي حازومه دي  ثانيا انتي واحنا خارجين مكنتيش راضيه تمسكي ايدي دلوقتي عايزه تصوري الفيديو ده
هند بضيق: طيب 
________________________
عند مريم وإسلام
مريم كانت بتكلم اسلام فون 
مريم: انا زهقت خايفه علي هند 
اسلام : متخافيش 
اسلام : انتي فين  
مريم : رحت السوبر ماركت اشتري حاجات لي ماما 
اسلام طب يلا روحي 
مريم : حاضر 
مريم روحت وشافت اسلام قاعد في البيت وأمها فرحانه هي وأبوها 
مريم بستغراب : في اي 
اسلام طلع خاتم ولبسها 
مريم بصدمه : اي ده 
اسلام : مفاجاه خطبتك 
مريم : مش بعرف أعمل اكل 
اسلام : موافق نجيب اكل من برا 
مريم : مش بروق
اسلام : عادي اعمل كل حاجه علشانك 
مريم : طب هند فين 
اسلام : حازم قالي انه مش هيقي لي خطوبه هيبقي الفرح بكره علطول 
وبكره خطوبتنا برضو
مريم: اشطا 
أما عند حازم 
حازم قال لي هند علي أن الفرح بكره وهي وفقت 
   *# تاني يوم #*
هند كانت واقفه بفستان الفرح ولبست وخلصت وحازم جه خادها 
ونزلوا 
هند بصت لي مريم الي لبساه فستان شكلها روعه 
هند: أحلي حاجه حصلت أن يوم فرحي نفس يوم خطوبتك 
مريم : طبعا ما انا الأساس
هند : لو أنا مكنتش موجوده مكنتيش هتشوفي اسلام ده
حازم وإسلام جم 
حازم : والله يا بنتي أحلي حاجه في الموضوع اني بطل الروايه دي
اسلام : نعم أنا ومريموه ابطال الروايه 
هند : لا الروايه معموله ب اسمي وحازم جوزي بطلها 
اسلام : تمم حازم بطل الروايه بس الناس كلها بتحبني.انا
حازم : هم كلهم بيحبوني
اسلام خلاص كل واحد.يقول مين بطل الروايه 
كلهم خدوا صوره.... بوم الروايه خلصت 
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية هروب من نصيبي
google-playkhamsatmostaqltradent