رواية فتاة التنمر الفصل العشرون 20 بقلم ياسمينا

 رواية فتاة التنمر الفصل العشرون 20 بقلم ياسمينا

رواية فتاة التنمر البارت العشرون 

رواية فتاة التنمر الجزء العشرون 

رواية فتاة التنمر الفصل العشرون 20 بقلم ياسمينا


رواية فتاة التنمر الحلقة العشرون

فتاه التنمر /بقلم ياسمينا  (الفصل 20)
ملك بغضب:  انطق 
مراد بغضب:  علفكره انا معملتش كدا لما مثلتي عليا 
ملك بصت حواليها ولقت كوبايه قربت منها وكسرتها علي ترابيزه وقالت:  دانا هشقك انا خوفتك بايه مجرد تعب بسيط انما انت عملت ايه
مرا.  بسخريه:  روحي العبي بعيد ياشاطره
ملك قربت منو وحطت الازازه علي رقبتو وقالت: استحملتك كتير جاه دور بقا تتعذب لغيت لما تصالحني ومش بس كدا هتتعذب لغيت لما تسمع مني كلمه حلوه وانجز احكي ايه الي حصل احسن ماانا اشوهك 
مراد:  اهدي يابيبي اعصابك
ملك بصريخ: من ساعت ما قبلتك والمصايب فوق راسي اولهم المخدرات واخرهم ان بطني مفتوحه بسبب الالماس 
مراد  حط ايدو علي بطنها وقال:  بطنك لسا مفتوحه 
ملك بغضب:  شيل ايدك يامحترم 
مراد:  ممكن تهدي 
ملك:  انا تعبت معاك عايزه اعيش في رااااحه 
مراد:  يابنتي 
ملك بغضب:  نفسي اشوفك تامر حسني في نفسك
مراد سقف وقال:  عَقْلِيٌّ مِنِّي طَار أَوَّلُ مَا قَابِلَتُه. دَه اللَّيّ خَدّ بطار كُلّ اللَّيّ شَغَلَتْه. هُو دَه يَا نَاسٌ خَلَاص حَبِيب
وَاعْمَل أَي هَوَيْت يَعْنِي مَش بِأَيْدِي
ملك بغضب:  حماقي في صوتو الحنين 
مراد:  ياللي زعلان مني ومخاصمني
ومش عايز تاني تكلمني
واخد على خاطرك اوي مني يا حبيبي انا آسف
ملك بصريخ:  انت يابني مش رومانسي ليه فين الورد الي هينزل عليا فين الشمووووووع فييييييييين 
مراد مسك ايدها وبداو يرقصو سولو 
مراد:  خليكي ريلاكس 
ملك بسخريه:  ياشيخ اتنيل بنيله تشيلك بترقصني في المستشفى  
مراد ابتسم وقال:  تعالي معايا 
ملك:  مش هتحكيلي 
مراد:  بعدين 
مراد مسك ايد ملك وطلع برا الاوضه وملقاش حد 
ملك بخبث:  استناااا بس كدا شهر شهرين يمكن احبك 
مراد بهدوء:  حاضر
ملك. استغربت ومراد خدها وطلعو برا المستشفي 
مراد:  عايز اعمل حاجه مختلفه
ملك ابتسمت وقالت بغرور: عايز تعمل ذكريات معايا
مراد  :  الانسه بقت واثقه من نفسها اوي
ملك:  اوووومال المهم وانا تخينه كنت نفسي اركب مركب واعوم ورقص وايه تاني اه وكمان اطلع من شباك العربيه 
مراد بضحك: وايه تاني يااخر صبري 
ملك رجعت خطوتين وقالت: اجررري في شااارع وانت تتعصب وتغير ان ناس بتشوفني بجري
مراد بسخريه: مش هغير
ملك: هنشوف انا واثقه انك هتنفجر كدا 
ملك جريت وهي بتضحك ومراد قال بغضب: مش كفايه لعب اطفال 
ملك مردتش عليه وفضلت تجري وهو جررري وراها ملك كانت اول مره تجري كدا واول مره تفرح كدا وبعدين وقفت قدام عربيه وبصت علي نفسها في ازاز العربيه ومراد وقف جمبها وقال بغضب: ايه الي بتعمليه ده 
ملك مسكت ايدو وقالت: بص احنا حلوين ازاي 
مراد بص علي ازاز العربيه وابتسم وقال: حلوين اوي
ملك فضلت تعدل شعرها وتقول: بقيت مزه
مراد: علفكره عندي حالين يااما اتخنك تاني يااما تلبسي حجاب 
ملك بابتسامه: موافقه علي كلووووو كلووووو
مراد بصدمه: بجد 
ملك: ايوا انت زوحي وقرة عيني يعني اعمل كل الي تقول عليه 
مراد بابتسامه: بحبك اوووي 
ملك حضنتو وقالت: وانا بحبك 
وفجاه سمعو حد بيقول: لا تروحو البيت بقا 
مراد بص علي شحص ده لاقه عسكري 
العسكري: فعل فاااضع في طريق العام 
ملك بصدمه: لا 
مراد حط ايدو علي بوقها وقال:فعلا احنا بنعمل كدا ولو كنت جيب متاخر شويه كنا اطورنا 
ملك غضت ايد مراد وقالت: نعممممم
مراد بوجع: سنانك دي ولا سنان اسد 
العسكري بغضب: يلا علي بوكس 
مراد: يلا 
العسكري قرب منهم ولابسهم الكلبش ومراد رفع ايدو وقال: ايه رايك في الحبسه دي كدا بقينا واحد 
ملك بغضب: مجنووون 
مراد خدها وركبو البوكس والعسكري ركب قدامهم والبوكس اتحرق 
العكسري بقرف: الواحد مش عارف هيخلص من الاشكال دي ازاي 
مراد بخبث: بحبها وهي بتحبني ايه منحضنتش بعض
العسكري بغضب:  استغفر الله 
مراد همس لي ملك وقال: تعالي نجننو 
ملك: اشطا
ملك شاورت علي مراد وقالت:  هو شمس وسط رمل
مراد بابتسامه: هي حلوة بت سمرة حاجة حلوة هي احلي حالة حلوة هي زهرة
العسكري بصوت عالي: اخرسوووو
مراد غمزلو وقال:  هي اكتف ولا كول لو هتسكت انا اقول لو لوهقول ايه هقول هي حالة بين دول ودول
ملك مسكت مراد من دقنو وقالا: هو حالة يتمشي لها حاجة اسيب الكل اجيلها ليلها صبح وصبح ليلها
عمري ماشبع منها
العسكري بغضب: والله لأبسكم قضيه ادب وقف البوكس ده
مراد بهمس: تنطي من العربيه 
ملك بسعاده: هيييه بعشق المغامرررات  
البوكس وقفل ومراد قال: ممكن تقرب 
العسكري بضيق:ليه بس 
مراد: قرب بس
العسكري قرب ومراد ضربو في راسو وبعدين زقو وهو وملك نزلو من البوكس بسرررعه وجريو بعيد عن البوكس 
ملك بضحك: مش قادره 
مراد: الراجل اتجن 
ملك بصت علي الكلبش وقالت: وبنسبه لي ده 
مراد بخبث:مالو مهو مقرب البعيد اهو 
ملك ابتسمت وقالت: طب هنعمل ايه 
مراد بتفكير: بتحبي الاكشن 
ملك: اه بعشقو 
مراد:  لا انتي صغننه مش هتستحملي 
ملك بضيق:  هتشوف ايه رايك نسرق من المول مثلا لبس  ونخلي الناس تجري ورانا المول كلوووووو وهنستمتع اووووووي اوووي 
مراد: لا طبعا انا ظابط محترم 
ملك:  هو في ظابط محترم يركب بوكس 
مراد بضحك:  علي رأيك كدا كدا خرباااانه 
ملك بسعاده:  يلااااا
مراد وملك وقفو تاكسي وكانو بيحاولو يخبو الكلبش...... 
_________________________________________
*اما عند تسنيم كانت قاعده في جنينة الفيلا وماسكه تلفونها ومركزه فيه وسليم قرب منها وخد منها تلفون
تسنيم بضيق: انت مجنون 
سليم كان معه قلم...  وبعدين مسك ايدها وكتب (بحبك) 
تسنيم بصت علي كلمه وبعدين بصت علي سليم بصدمه 
تسنيم:  احم هو في حد بيخض حد كدا
سليم  بحب:  بحبك 
تسنيم:  ياربي خضتين في يوم واحد لا كتير 
سليم بابتسامه:  تجوزيني 
تسنيم بصدمه:  لا هتلي شويه ميه بسكر ونبي 
سليم بضحك:  استني استني في حاجه تانيه 
سليم طلع من جيبو خاتم ولبسو لي تسنيم وتسنيم عنيها دمعت 
سليم بستغراب:  مالك
تسنيد بدموع: اصل انا كنت مفكره اني هموت واحيده زاي ماتولدت وحيده الواحده صعبه اوي ياسليم 
سليم حضن تسنيم وقال:  هنكمل معا بعض  وهنعيش لبعض صح ولا ايه. 
تسنيم مسحت دموعها وقالت:  اكيد 
سليم طلعها من حضنو وقال:  بحبك 
تسنيم:  وانا بحبك اوي
سليم:  كدا كلو تمام ومراد معا ملك
تسنيم بضحك: نفسي اشوف شكل ملك لما تعرف ان مراد وشو متحرقش ولا حاجه
سليم جاي يرد عليها بس قطعو صوت مليكه
مليكه بغضب:  يعني ايه 
تسنيم وسليم بصو علي مليكه 
مليكه بغضب:  انطقوووو
سليم بغضب: متعليش صوتك علينا ايوا وشو متشوهش مراد ذكي جدااا كان عارف ان ابوكي بيلعب عليه من اول ما جتيلو وحكتيلو وبعدين قالي ارقب هاني وفعلا. رقبتو ويوم الحادثه دي اتفق معا شويه رجاله يخلصو من مراد ولو معوفوش يحرقو وشو كان مفكر انك هتبطلي تحبيه لما يتشوه وانا بقا قدرت اشتري ناس دي بفلوس اكتر وهما زاي الكلاب سمعو كلامي وعرفنا خطة ابوكي وعلشان اطمن ان مراد ميحصلوش حاجه انا كنت شخص الي كب عليه الميه.......... 
فلاش باك ❤
سليم كان واقف قدام مراد 
مراد:  فين الوش المشوه
سليم طلع من الشنطه الي علي كتفو وش او وجهه محروق ومراد لبسو كويس
سليم:  كدا مليكه مشاعرها هتتغير نحية ابوها وهي  الي هتبلغ عنو
مراد:  ايوا بس خلي تسنيم تجهز 
سليم: متخافش
وفحاه شافو من بعيد عربيه جايه
مراد بستغراب:مين
سليم: يمكن مليكه انا همشي
سليم مشي ومراد حط ايدو علي وشو....
انتهاء فلاش باك ❤
مليكه بغضب:  ضحكتوووو عليا
تسنيم بتوتر: لا طبعا بس
مليكه قطعتها وقالت:  اخررررسي انا مش هرحم مراد وفي الاخر راح معا زفته دي بس خلي بالكم مش هسبهم يتهانو
سليم بضيق: بلاش الكلام ده يامليكه
مليكه بغضب:  هتشوفووو 
مليكه مشيت  من قدامهم وسليم قال: انا مش مطمن
تسنيم:  ولا انا.......... 
_________________________________________
* في مول *
ملك ومراد كانو واقفين قدام المحل 
ملك: الخطه كلأتي هندخل ناخد بلوزه او فستان وهنخرج من الباب وبعدين هيزم وسكيورتي هيجري ورانا 
مرلد: تمام سامحنا يارب 
ملك بضحك: كل العشاق بيروحو علي بحر او مطعم ويكون الجو رومانسي اما احنا
مراد بسخريه:بنسرق عمال احدد نوع حبنا ده مش عارف الصراحه
ملك بضحك: حب كلو اجرام كلو مخدرات والماس وسرقه 
مراد: وفعل فاضح في طريق العام 
ملك ضحكت وقالت يلا 
مراد وملك دخلو المحل وكان فيه ناس كتير وملك خدت فستان وقالت: هو ده 
مراد:المهم بتعرفي تجري علشان  منتشلوحش
ملك بضحك: عيب عليك 
ملك حطت الفستان في شنطتها وقالت  : جاهز 
مراد: ايوااا
ملك ومراد وقربو من الباب وبعدين عدو من عليه والباب زمر 
واحد كان واقف في المحل: احم ممكن نفتشكم
مراد: وتتعبو نفسكم وتفتشونا ليه
ملك بابتسامه: احنا فعلا سرقنا 
الشخص بغضب: نعم 
مراد بسخريه: لو شاطر بقا امسكنا 
الشخص: هجيب السكيورتي وكمان هبلغ عنكم
مراد: يااريت
الشخص بغضب: يعني ايه 
ملك بضحك: يعني اجرررررررررررري 
ملك ومراد جريوووو وصاحب المحل بلغ السكيورتي 
ملك: هنروح فين 
مراد: الاسنسير  
ملك: اشطاااا
مراد وملك ركبو الاسنسير والسكيورتي جري علي الاستنير بس الباب كان اسرع منو وتقفل وملك ومراد شاولو لي سكيورتي بايدهم بمعنه (باي😂)
ملك بسعاده: تعال نشتغل حراميه
مراد بسخريه: اه انا اكون رأيس مافيا وانتي 
ملك : الرقاصه 
مراد بغضب: رقاصه ايه 
ملك بضحك: مهو رايس المافيا بيبقا فاتح كباريه وانا بقا لو رقصت هجبلك فلوس زاي الرز 
مراد بص لي ملك بقرف وقال: بيئه 
ملك: طب هنعمل ايه دلوقتي 
مراد: هنمشي هنعمل ايه يعني كفايه كدا انهارده 
ملك بضحك : بكرا بقا نعمل دور رأيس المافيا ورقاصه
مراد بضيق : طب اسكتي 
فجاه الاسنسير وقف والباب مفتحش 
مراد بصدمه: ايه ده 
ملك بسعاده: الاسنسير وقف يعني باااظ وهييييه 
مراد بغضب: انتي فرحانه
ملك : طبعا دي هتبقا احلا مغامره 
مراد فضل يخبط علي الباب بس محدش وينده علي حد ينقذهم بس محدش كان سامعو اما ملك سمعت صوت رساله جايه من تلفونها راحت فتحت الشنطه وطلعت الفون وفتحتو لقتها رساله من مليكه راحت فتحتها وكان فيديو..... ملك فتحت الفيديو وتفرجت عليه بصدمه...... وبعدين بصت لي مراد وقالت: مراد انت قتلت مامااااااا............. وهنعرف بعدين 
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية فتاة التنمر
google-playkhamsatmostaqltradent