رواية احببت مشاغبه الفصل الأول 1 بقلم ناهد سمير

 رواية احببت مشاغبه الفصل الأول 1 بقلم ناهد سمير

رواية احببت مشاغبه البارت الأول 

رواية احببت مشاغبه الجزء الأول 

رواية احببت مشاغبه الفصل الأول 1 بقلم ناهد سمير


رواية احببت مشاغبه الحلقة الأولى

=يابت اطلعي بقا زهقتيني الواد قاعد بره مستنيكي 
-مش طالعه اه ياخلبوصه عاوزه تجوزيني روحي مشيه ياوليه 
=انتي قليله الادب اصلا ومش هينفع معاكي حد انا راحه انادي لاخوكي 
+ياماما انتوا بتعملوا ايه هنا انتي لسه ملبستيش ليه يابت انتي الراجل قاعد بره 
-مش طالعه لو سمحت مشيه 
+انتي بتستهبلي يالا يازفته انتي 
-سيب الهدوم يالا انت مسكني زي الحراميه كده ليه وسع يالا 
=ربنا يصبرني على بلوتي انتوا الاتنين اهطل من بعض عليه العوض ومنه العوض 
_ياعلى والنبي اصرفه مشيه 
+انتي لسه شوفتيه اطلعي شوفيه لو معجبكيش متوافقيش بسيطه 
-اشطا يابرو اطلع بقا البس يلا زق عجلك 
......................
_ينهر اسود ايه البطل الي قاعد ده مش تقولي ياما انه مز عجبك كده منظري قدامه حسبي الله ونعم الوكيل 
على بكسوف من منظر اخته :الله يكسفك ايه الي انتي لبساه ده 
امها بخجل :منك لله ياشيخه 
كانت لابسه بيجامه اخوها ومركبه سنان وشعرها منحكش وماسكه صانيه العصير وداخله 
آسيل بضحكه :ههههه 
على وهو بيحاول يمسك نفسه وميضحكش:اقعدي يابت العبيطه 
قربت عليه آسيل وهمست:مش تقول انه حلو عاجبك شكلي قدامه دلوقتي 
على:انا قايم هسيبكم تتكلموا سوا خمس دقايق هتتصرفي معاه ازاي 
قام على وقعدت آسيل 
آسيل:😂😂😂😂انت العريس صح 
=اه انا العر
اسيل:ايوه ايوه متكملش هو ايه الي فى عينك ده 
=ايه 
آسيل:اه ياخلبوص انت حاطط لانسيز لاء بس حلوه 
=نعم لانسيز ايه دي عيني حضرتك 
اسيل:احيييه بجد الله اكبر 
=نعم 
آسيل:استنى كده اه ياخاين خونتني احنا مننفعش سوا مش هينفع نكمل اسفه 
=نعم انتي بتقولي ايه 
آسيل:زي ماسمعت ياخاين 
......لاء وبتضحك كمان ايه ده ايه ده دانت عندك غمازه يتيمه صغنونه 
=ايوه عندي غمازه يتيمه 
آسيل بصوت واطي:اه ياعيله واطيه مش تقولوا ان الواد مز شكلي انا قدامه ايه دلوقتي وبعدين ايه الي انا لبساه ده انا مني لله ربنا يخدني 
=بتقولي حاجه 
آسيل:اسكت انت يامز وخليك ف حالك جتك القرف ف حلاوتك 
بص هسألك سؤال لو جاوبت عليه صح هوافق عليك 
=انا اصلا مش مو
آسيل :ششش اقولك على سر خطير 
=سر سر ايه 
آسيل:بوظت السؤال معقوله مش عارف السر 
=اعرفه منين لمؤأخذه انتي مجنونه 
آسيل:لاء دانت شكلك اهبل وهتتعبني 
=نعم 
آسيل:مع انك كلامك زي السم بس طالع من بوقك زي السكر 
=انتي بتقولي ايه 
آسيل:خلاص هسئلك سؤال تاني الساحر الي بيطارد السنافر اسمه ايه 
=مش عارف ساحر مين وسنافر مين 
آسيل:ولا انت تعبتني وشكلك جاي مش مذاكر بقولك ايه مش موافقه 
=انا قايم اصلا ده منظر واحده هيشوفها عريسها 
آسيل:ومالها ياعمر مانا حلوه وزي الفل اهو 
=عمر انا اسمي مازن على فكره 
آسيل:ميغركش شكلي يالا دانا تربيه ملاجئ ياض 
على :ايه ده فيه ايه صوتك عالي ليه 
آسيل :😭😭😭الحقني ياعلي اتحمرش بيا اه يانا ياما اه هدوخ شويه مايه بسكر بسرعه الحقني يابغل انت 
مازن بتعجب:دي كدابه انا ملمستهاش 
آسيل:ااااه يانا ياما الحقني يابعجل انت بيتهم اختك ف شرفها 
على:انا اسف على الي عملته محروج منك والله 
آسيل:انت بتقول ايه ياعجل انت 
مازن:اخوكي طلع مؤدب عنك وبيحترم الناس 
آسيل:قصدك ايه بكلامك ده سيبني ياعلى متمسكنيش خليني اضربه وسع كده ياعم انت قولتلك متمسكنيش 
على :هو انا مسكتك اديني بتفرج 
آسيل:ايه ده ممسكتنيش اومال بيتهيئلي ولا ايه اسمكني احتياطي عشان لو مد ايده عليا 
...................................
آسيل:وبعدها مشي وهو بيلعن ف الي جابني 
رنا بضحك:ياشيخه حرام عليكي يخربيتك كنتي بعتيه لبيتنا 
آسيل:اه يابت يارنا الي عاجبني فيه عيونه قتالين 
رنا:😂😂😂😂من حقه يهرب فيه واحده بتشوف الي هيخطبها باللبس الي كنتي لبساه ده .
آسيل:اعمل ايه بقا امي والعجل اخويا ماقالوليش انه بالجحود ده 
رنا:بطل اوي كده اصل انا عرفاكي اي واحد بتكراشي عليه معندكيش زوق 
آسيل:لالاء انسى الي بكراش عليهم خالص ده ده بطل بقولك مز 
رنا:خلاص يالا بسرعه ابقى احكيلي بعدين الدكتور الجديد هيجي انهارده اول محاضره بدل الدكتور سعيد 
آسيل:ياااه اخيرا ده سعيد ده دكتور رخم يارب ميكونش الجديد ده بارد زي 
رنا :بسرعه اجري 
دخلت رنا ولقت الدكتور جوه دخلت رن فون آسيل قبل ماتدخل وقفت بره ترد 
بعد فتره دخلت 
مازن:انتي يأنسه اطلعي بره 
آسيل:ينهر اسود هو انت 
مازن:اطلعي بره يابت انتي 
آسيل:انت عيب يالا اطلع بره فين انت هنا طالب زي وبعدين وسع كده خليني ادخل شكلك عاوز تتهزق زي انبارح 
مازن:ايه ده انا حاسس اني شايفك قبل كده ايوه ايوه افتكرتك هو انتي عروسه الشؤم 
آسيل:ايوه عروسه الشؤء ايه الي بقوله ده وسع ياعم انت خليني ادخل 
مازن:يالا يابت انتي بره انتي مش عارفه انا مين 
آسيل:بلا مين بلا بتاع وسع كده الدكتور هيزعقلي منك لله ربنا ينتقم منك 
دخلت المحاضره ودخل وراها ووقف قدامهم 
مازن:انا الدكتور مازن دكتور مادة القانون 
آسيل لرنا:اه دي كملت احيييه انا شيلت الماده كده ماشاء الله الله اكبر عليا ربنا يحرسني 😭😭😭😭ااااه ربنا ياخدني 
(احببت مشاغبه ) 

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent