رواية ملك وكريم الفصل الأول 1 بقلم هاجر محمد

 رواية ملك وكريم الفصل الأول 1 بقلم هاجر محمد

رواية ملك وكريم البارت الأول 

رواية ملك وكريم الجزء الأول 

رواية ملك وكريم الفصل الأول 1 بقلم هاجر محمد


رواية ملك وكريم الحلقة الأولى

ملك وكريم
                      الكاتبة  Hager  Mohamed
ملك: اعاااااااااا انتومين عاوزين مني ايه عوزينك يا قمر ماتيجي معانا بتنا قريب من هنا 
ملك : ابعدو عني احسن اصوت ولم الناس 
ههههههههه ناس مين انتي شيفا حدا غيرنا هنا هاتيجي معانا يعني هاتيجي معانا بالزوق او بالعافيه ومسك ملك من ايده وشدها 
ملك:اعااااا ساعدوني في حد هنا سا عدوني 
تقف سياره سودا فجاه امام العصابه وخرج منها شاب وبدا يضرب العصابه وحدا ورا التاني واخد ملك في السياره ويرحل 
كريم:انتي مجنونه حد يطلع في وقت زي ده 😡 
ملك: وانت مين عشان تقلي كد 😡
 كريم بعصبيه:يعني كان هايعجبك لو خطفوكي😡 
ملك:لا بس😞
 كريم:بس ايه😠
مالك:كان لازم انزل عشان اجيب العالاج لماما😞
كريم:علاج ايه 
مالك :ماما مريضه قلب وتعبت والعلاج كان خلصان كان لازم انزل عشان اجيبهولها 
كريم : فين باباكي منزلش ليه 
مالك: بابا ميت من سنتين 
كريم:اه انا اسف معندكيش اخوات صبيان 
مالك: عندي بس صغير عندو ٦سنين
كريم : خلاص بيتك فين عشان اوصلك 
مالك:شكرا بس مش عوزا اتعبك معايا نزلني هنا وانا هاكمل 
كريم :انتي مجنونه انتي عارفه الساعه كام وممكن العصابه دي ترجع تاني انا هاوصلك للبيت
مالك:مشي بس ممكن تقف عند اقرب صيداليه عشان اجيب الدوا بتاع ماما 
كريم : ماشي وبعدها كريم اسمك ايه 
ملك :اسمي ملك وانتي اسمك ايه 
كريم :اسمي كريم 
بعد ما اتعرفو علي بعض كريم عندو 25 سنه وملك عندها 21سنه وهي بتشتغل وبتدرس وبتعتني بوالدتها واخها  وصل للصيداليه
ملك: انا هنزل اجيب العلاج 
كريم: خليكي انا هاجيبو 
ملك :لا كدا انا تعبتك معايا كتير 
كريم :يا بنتي انتي زي اختي والي مرضهش علي اختي مرضهش علي بنات الناس 
ملك :ماشي طيب خد الفلوس 
كريم:يا بنتي انا مش هطير😂😂 انا راجع ولما ارجع ابقا اخد الفلوس
ملك:حاضر
كريم شرا العلاج ورجع ملك خد فلوسك اهيه  
كريم : يا بنتي خلاص خليها عليا المراضي 
ملك :لا يا عم خد فلوس انت هاتبقشش عليا 
كريم :يا بت متعصبنيش😠
ملك:خلاص يا عم انت هاتتعصب عليا
 وبعدها وصلها علي البيت وشكرتو  مشي كريم وطلعت ملك البيت   
لتجد طفل يرتمي في حضنها ويقول ملك ماما مش كويسه ملست ملك علي شعر اخها واحتضانته وطامنته وقالت له ماما هاتكون بخير اناجبت العلاج ماتخفش يا احمد 
احمد:بس بس
ملك : ماتخفش يا قلبي انا هادخل عند ماما وانت اخل اوضتك ونام عشان مدرستك 
فعلا دخل احمد لينام ودخلت ملك غرفة والدتها  ست الحبيب الي بتتدلع علينا قومي بقا بلاش دلع قومي يا فاطمه قومي يلا ادخلي يا حبيبتي عاملتي ايه انا قلبي مقبوض من لما نزلتي  ماتخفيش يا ماما خدي علاجك لاول وبعدين نتكلم اخدت العلاج 
فاطمه :اخدت العلاج قليلي حصل ايه معاكي  بدات ملك في سرد ما حصل لوالدتها مع العلم ان ملك تعتبر والدتها صديقة لها ولا تخفي عنها اي شئ بعده 
فاطمه :فعلا لسه الدنيا بخير ربنا يوفق ولاد الحلال ويحميهم ويوفقك يا بنتي ويحميكي ويخليكي انتي واخوكي لبعض انا مش هايشلكم علي طزل حافظو علي بعض انتي  واخوكي 
ملك تجفف دموعها 😢😢 كي لا تراها والدتها  
ملك :ماتقليش كدا يا ست الحبايب
انشاء الله هاتعملي العامليه وتبقي بخير نامي وارتاحي انتي دلوقت وانا كمان هادخ انام عشان عند محاضرات الصبح وشغل تصبحي علي خير يا احسن ام في الدنيا تصبحي علي خير يا بنتي يا جوهرتي ذهبت ملك الي غرفتها 
وهي تفكر في كريم كيف يكون هنا اناس بهذه الطيبه لا اعرف ماذا كان سيحدث لي لوله حسنا سوف اخلد للنوم غدا سيكون يوم شاقا
يتبع.......

google-playkhamsatmostaqltradent