رواية احبيت طفلتي الفصل الأول 1 بقلم حبيبة مختار

 رواية احبيت طفلتي الفصل الأول 1 بقلم حبيبة مختار

رواية احبيت طفلتي البارت الأول 

رواية احبيت طفلتي الجزء الأول 

رواية احبيت طفلتي الفصل الأول 1 بقلم حبيبة مختار


رواية احبيت طفلتي الحلقة الأولى

(احبيت طفلتي❤)

=ازيك يا بيبو

=ابيه

(انا حبيبه عند ١٨ سنه في تالته ثانوي وده ابيه يوسف عندو ٢٦مامت حبيبه متوفيه ويوسف ابن صاحب ابو حبيبه)

يوسف=عامله اؤ يا بيبو

حبيبه =الحمدالله يا ابيه حضرتك عامل اي

يوسف= طب يا بيبو يلا عشان اوديكي الدرس

حبيبه =ماشي ياابيه

يوسف اخد حبيبه ووده الدرس

رجع المستشفي عند ابو حبيبه

يوسف =عامل اي يا عمي

ابو حبيبه بتعب =عامله اي يابني

يوسف =الحمدلله ياعمي

ابو حبيبه=كنت عوز اقولك حاجه يابني

يوسف=اتفضل ياعمي قول

ابو حبيبه= عوزك تتجوز حبيبه

يوسف=نعم مش هينفع ياعمي وانا خاطب

ابو حبيبه=اسمعني يا بني انا خلاص الدكتور قالي العمليه مش هتنفع

يوسف=طب شمعنه انا يعني

ابو حبيبه=حنا منعرفش غيرك وحبيبه معتبراك ابوه التاني

يوسف =خلاص يا عمي هشوف وكلمك بس دلوقتي لازم اروح اجيب حبيبه من الدرس

ابو حبيبه=ماشي يابني ربنا يخليك

يوسف راح لي حبيبه الدرس

حبيبه = يلا يا يمني بقا عشان تلقي ابيه يوسف تحت

يمني =يلا يا اختي لما نشوف قربيك الي زي القمر ده

حبيبه =لمي نفسك يا يمني

يمني بضحك =ماشي يا ستي يلا

نزلو لقو يوسف قعد تحت

حبيبه=انا هو يا ابيه

يوسف=كل ده فين

حبيبه=اصلي انا يمني مرحناش الدرس الي فات فا كنت باخد الدرس من احمد

يوسف بغضب=نعم يا ختي احمد مين مش قولت متكلميش ولاد ولا لا

حبيبه=بس ده يا ابيه زميلي في الدرس

يوسف =بل زميليفي الدرس بل زفت يلا يا ختي عشان ريحن لي عمي المستشفي

حبيبه=بجد يابيه ريحن لي بابا

يوسف=اه يلا

حبيبه=يلا

راحو المستشفي

يوسف=هو فين الحج الي كان هنا

الممرضه= لا حول ولا قوة لا بالله الله يرحمه الحج اتوفه

يوسف بزعق =الهبل ده انت جننتو

حبيبه بسريخ =لاااااااااا ابويه لااااا ونبي يا يوسف

يوسف اخد حبيبه في حضنو

يوسف =بس بس يا حبيبتي هو في مكان احسن

حبيبه =لا ونبي عوزه اشوفه ونبي يا يوسف

يوسف =حاضر حاضر

حبيبه رحت تشوف ابوها =ليه سبتني ليه سبتني لواحدي ليه حرم عليك لي مين غيرك يارب يااااارب

يوسف شال حبيبه=يلا يا حبيبه مينفعش كده

حبيبه ببكا =مات من غير مشوفو يا ابيه مات

يوسف=هو ريح الجنه انشالله ادعيلو

حبيبه اغمي عليها

يوسف بزعق= الحقوووهاا بسرعه يا لي هنا دكتوره بسرعه

دكتور =هت اكشف عليه يا فندم

يوسف =انا قولت دكتوره مش دكتور

(يا عم اخلاص البت بتموت عندهوش دم صح😹😹)

دكتوره =خللص يا فندام انا اهو
حبيبه فقت

حبيبه بوجع =انا فين

ويوسف=احنا في المستشفي

حبيبه افتكرت كل حاجه وانهارت

يوسف راح اخد حبيبه في حضنو =بس يا حبيبتي بس انشالله هو في حته حلوه وكل لما تعيطي هو هيزعل امل لو ضحكتي هو كمان بيضحك

حبيبه ببتسمه=اهو خلاص

ويوسف=يلا يا حبيبتي عشان العزه

روحو وعملو عزه

بعد العزه

يوسف =يلا يا حبيبتي قومي لمي هدومك

حبيبه =ليه يا ابيه

يوسف = عشان هتروحي معايه البيت

حبيبه بخجل=ازاي يا ابيه مش هينفع

يوسف=عرف قصدك يا حبيبه وانتي دلوقتي مراتي

حبيبه بصدمه=نعم ازاي يا يعني

يوسف=عارف اي هي جت كده بس كان لازم يحصل كده

حبيبه=طب و طنط سحليه قصدي طنط شمس

يوسف=بصي يا ياحبيبه احنا تجوزني علي الورق بس اول متدخولي يعني اول لما تدخلي جامعه هنطلق فهمتي

حبيبه =فهمت يا ابيه

يوسف =طب يلا لمي حجاتك بسرعه بس

حبيبه=حاضر يا ابيه

روح يوسف وحبيبه

حبيبه =اده يابيه هي الشقه عمله كده ليه

يوسف=مله مهي زي الفل اه

حبيبه=ولا زي الفل ولا حاجه طب هدخل اغير وجي انظفها

يوسف=ماشي

حبيبه خرجت وهي لبسه ترنج ضيق وقت وبرمودا

يوسف في نفسه =اده بقا احنا متفقناش علي كده

حبيبه=ابيه ابيه يا ااااابيييييييه

يوسف=في يا ماما

حبيبه=اي روحت فين

يوسف=انا اهو

حبيبه =يلا عشان نظف

يوسف= قصدك تنظفي لوحدك

حبيبه= لا يا بيه انت فاهم غلط اللي ينظف كلنا

يوسف= مبعرفش انظف

حبيبه =تعاله وانا اعلمك

يوسف=يلا

حبيبه فتحت الباب عشان تنظ قدامو وسبيتو مفتوح

حبييه =ابيه تعلي شيل معايه ده

يوسف=حاضر

حبيبه ويوسف وقعوا على بعض
لقو حد داخل من الباب

=اده

حبيبه بصدمه =هاااااااااااا طنط سحليه جت

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent