رواية فتاة حطمها العشق الفصل الثامن عشر 18 بقلم حبيبة حسن

 رواية فتاة حطمها العشق الفصل الثامن عشر 18 بقلم حبيبة حسن

رواية فتاة حطمها العشق البارت الثامن عشر

رواية فتاة حطمها العشق الجزء الثامن عشر 

رواية فتاة حطمها العشق الفصل الثامن عشر 18 بقلم حبيبة حسن


رواية فتاة حطمها العشق الحلقة الثامنة عشر

#فتاة_حطمها_العشق
#البارت_الثامن_عشر
#للكاتبه_حبيبه_حسن
جاسر: انت ليك عين تيجي هنا
ساجد بحزن: مالك عشان خاطري خليه يسمعني انا والله ضحية للعبه قذرة
جاسر بدء ان يطمئن: اقعد
جلس الاصدقاء الثلاثة الذب كانوا لا يفترقون ابدا ولكن تبا للذي فرق بينهم
جلس ساجد وهو يفكر بما حدث منذ زمن
Flash back
جاسر كان متجوز نانسي عن حب وكان عندهم ابن اسمو مازن وكان هو ومالك وساجد صحاب جدا فيوم قاعدين كلهم ماعدا ساجد
جت مكالمه لجاسر
فهد: ايه يوحش
جاسر: كويس انك عارف اني وحش وهحط عليك والصفقه لينا انا وصحابي
فهد: بطل كلمه صحابي صحابي ديي لان ساجد مع مراتك في الشقة دلوقتي
وقف جاسر مصدوما: كيف يحدث هذا جاسر: انت كداب
فهد: ثواني وابعتلك فيديو وهما مع بعض
ارسل فهد فيديو ساجد محتضن نانسي ويذهبون الي اتجاه احد الغرف
جاسر راة الفيديو وكاد ان يفقد صوابة من هول الصدمه
اتصل فهد
فهد: تعالي عند المخزن بتاع البضاعه لوحدك عندنا حاجات تخصك كتيرر
جاسر: هقتلك يفهد وهشرب من دمك
ذهب جاسر ومالك الي احد المخازن
ليرا ان زوجته وابنه ذو ال5اعوام مكتوفي الايد
جاسر بصدمه: مراتي وابني ملهومش دعوة باللي ما بينا سبهم وانا هوريك
فهد: لو قربت منهم هخلص عليهم
جاسر: متقدرش تعمل حاجه
ليتحدث ذلك الصغير وهو يذهب باتجاه ابيه: بابيي انقذ مامتي ليخترق جسم هذا الطفل الرصاص
لتحاول النهوض نانسي وهي تذهب باتجاة فهد وهي تقول احنا متفقناش علي كدا انا هقولوا كل حاجه ليخترق الرصاص جسدها
لتاتي الشرطه ويحاوطون المكان ويقبضوا علي هذا اللعين الذي قتل طفل وامراة كيف له ان يفعل ذلك
جاسر وهو ممسك بجسد طفله ومحتضنه: اةةةةةةةة ابنييييي قوم يحبيبي قوم عشان خاطري نانسي قومي يحبيبتي قومي انا عايز اعرف الحقيقة نانسي عشان خاطري قوموا نروحوا اةةةةةةة ماااالك اعمل حاجه
مالك بعياط: خلاص يجاسر ادعيلهم الاسعاف جايه
جاسر: والله ما هسكت ساجد متفق معاهم انا مش هعرف حد بالاسم دا تاني خلاص دا مش صاحبنا
BACK
ساجد: الحقيقة ان ابنك كان تعبان بيموت ومراتك اتصلت بيا انقذوا ولما فتحتلي كانت منهارة من العياط وحضتنتني لانها كانت خايفة عليه ولما روحنا عند الاوضه كنا بنشوف ابنك
ومراتك ابنك طلع كويس ومراتك قعدت تعيط وقالت ان هي دخلتهم يحطوا الكاميرا ويصوروكوا وهي مجبورة عشان كانوا هيقتلوك انت وهي وابنك وانا اما عرفت فضلت ادور ورا فهد كتير عشان كدا يومها مكنتش معاكوا وكنت واقفلوا علي غلطه وهو دلوقتي خرج من السجن وبيشتغل في تجارة الاثار وماشي غلط وانا مخلي رجالتي يشتغلوا معاه لحد مانا اوقعوا يجاسر انا مش خاين انا بعتبركوا اخواتي ازاي هخونك ممكن افهم ممكن نرجع ونشتغل مع بعض تاني ونوقعوهم ونجيب حق نانسي ومازن وحق وقتنا اللي ضاع من غير بعض
جاسر في صدمه مهلا هل فهم خطا هل كل هذا حدث وهو لم يعلم باي شي هل حقا شك في مثل هذا رجل الذي يتعرض للخطر من اجلهم
ليكمل ساجد بضحك: وفيها اي لو ترجع تاني وبدل ما تكون وحداني تسندني معاك ونقوم
ليكمل مالك بمرح: فاضي شويه نروح سهرة في شقتي الجديدة تعزمني علي اكله شديدة وخالي حساب البيرة عليا ليردف بضحكه خليعه متيلااا🙂😂😂😂😂😂
ساجد وهو يضحك هو وجاسر بشدة
ساجد لجاسر: هو الولا دا كدا علي طول مفيش واحدة تلموا
مالك: لا مش بتلم انا بتبعتر بس هيهيييي
جاسر: هتلمك بليل
ساجد: هي مين دي
جاسر: دا قراية فتحتوا بليل
ليحتضنه ساجد بشدة: الف مبروك يا اخويا
وانت اي يجاسر مفيش حاجه
جاسر بفخر: انا اتجوزت
ساجد بصدمه: اة يندل وانا معرفش
جاسر: لا دي حكايه طويلة اويي هحكيلك عليها بليل
يلا نشوف شغلنا بقا تبقي شريكي؟
ساجد: يلا
ليحتضنوا بعضهم البعض فقد رجعوا اصدقاء مثل السابق ولم يستطع احد التفرقة ما بينهم مرة اخري
عند ملك وحورفي الجامعه

ملك وحور: موج؟!
"موج بنت صاحبة حور وملك من زمان عينيها زرقة وشعرها احمر كيرلي لانها من اصول تركيه وهي جميلة للغايه "
موج بفرحه وهي تحتضنهم: هيييي وحشتونيي كتيررر
ملك: انتي رجعتي امتي
حور: وهتستقري هنا
موج: ايوة هستقر هنا
ملك وحور: هيييييي دا فرح ملك النهاردة قراية فتحتها
موج بفرحه:بجد انا فرحانه اوي
ملك:تعالي معانا هنشتري لبس وفستان ليا عشان قراية الفاتحه
موج:اشطا دايسه معاكوا

في بيت عائلة جاسر
الجميع يجهز شنطهم ف غدا سيذهبون الي دهب ليقضون اجازتهم حتي يغيروا المود
اسيا تجلس في غرفتها تتحدث مع احدي الشباب علي الانترنت وهي علي علاقه مع احدهم بما يسمي علاقات السوشيال
اسيا: جاسر جالنا النهاردة فرحت جدا متجوز واحدة لطيفة اويي انا حبيتها كتير
م2:فكك مش هتجيلي البيت انتي نتقابل
اسيا: معرفش والله منتقابل في كافيه
م2:يا اسيا احنا مرتبطين فعادي نتقابل في البيت
اسيا: اوكي ماشي
م2:امتي طيب
اسيا: نهاردة بليل عشان عملالك مفاجاة
م2:تمم
ليغلقوا مع بعضهم ولا نعرف ماذا سيحدث لتلك الجميلة المذنبه (يجماعه عايزة اقول حاجه الارتباط حرام ومش كل واحد يضحك عليكي بكلمتين تكلمي ممكن يكون دا اختبار ليكي وممكن حاجات كتير حد ولو بيحبك بجد هيجي ويخطبك يحبيبتي متخليش نفسك ضحيه للحب ماشي بحبكم كلكم واي واحدة عندها مشكله زيي دي او اي مشكله ان ايميلي في الbio معاكوا كلكوا❤ربنا يهدينا جميعا)
______________________________________________
في الاسفل
ليلي لسليم:مرات جاسر دي جميلة جدا وحبيتها اويي وبجد لايقه علي جاسر
سليم:ادعيلهم بس علاقتهم تتحسن
ليلي بحب:يارب بدعيلهم والله❤

في احدي المولات عند البنات

موج لحور وملك:رجلي في ذمه الله
حور:وانا والله بس اشترينا حاجات كتير
ملك: دانتوا طريين اويي تعالوا نقعد في كافيه ونقوم نكمل حاجتنا
ليذهبوا الي احدي الكافيهات لاخذ استراحه وتكملت ما يريدونه

في المساء في بيت ملك قراية الفاتحه

لبسوا البنات ووضعوا القليل من مساحيق التجميل ليبدون في غايه الجمال
ارتدت ملك فستان بالون السماوي كان في غايه الجمال والرقه


ارتدت حور فستان وردي اللون قصير "ربنا يرحمها بقا"


ارتدت موج فستان ابيض وكان جميل للغايه عليها


ليدخل الشباب الي البيت
مالك اول ما دخل فين ملك يماما😂
ليضحك الجميع عليه
جاسر:اقعد يبني عيب نتفق الاول
مالك جلس وهو يرتدي بدله شيك وتليق به كثيرا اظهرت وسامته بشكل مبالغ


وجاسر كان يرتدي قميص كحلي وبنطلون كحلي وحزام جملي وساعه وحذاء من نفس لون الحزام ليكون في غايه الوسامة


وساجد ايضا كان يرتدي قميص اسود وبنطلون رمادي مما جعله بمظهر وسيم للغايه


ليتجمع الجميع
جاسر لمالك: اتكلم يبني
مالك: اتكلم اي انا مبعرفش اتكلموا انتوا
جاسر وساجد بصدمه: انت بتحطنا والله اما ننزلك
ليبدا ساجد في الكلام وهو يقول: الحقيقة يعمي احنا جين نطلب ايد الانسه ملك لابننا مالك وهو هيحافظ عليها وهيشيلها في عينه
عم ملك: والله حصلنا الشرف واحنا موافقين اقروا الفاتحه
مالك بحركه مجنونه: بصراحه كدا انا هخليها خطوبه
جاسر بصدمه: يبنالمجنونه اهدا
مالك: خير البر عاجله بقا
عم جاسر وامها بيضحكوا: موافقين يبني
مالك: طب ندوها يملك تعالي
جاسر: يبني اسكت
مالك لامها: ادخل اجيبها
ليمسك به ساجد: اسكت يبنالهبل🙂😂😂
لتخرج تلك الجميلة لينصدم مالك من جمال تلك البريئه وسرعان ما يتحول الي غضب هل الفستان قصير ليذهب اليها: يومك اسود ايي اللي انتي لابساه ده نهارك اسود
ملك: ونا مالي يلمبي
مالك: اقعدي❤
لتخرج حور وهي ممسكه بالدبل والشبكه وهي ترتدي فستان قصير للغايه مما جعل جاسر يشتاط غضبا
حور: الف مبروك يمالك
جاسر كاد ان يقوم ويقبض روحها كيف لها ان تنطق باسم رجل غيرة
لتدخل ذات العيون الزرقاء لتخطف انظار تلك الجالس
ساجد لمالك: مين البطل
مالك: اول مرة اشوفها
ساجد:خليك مع خطيبتك طيب
لتنتهي الخطوبه لياخذ جاسر حور ويذهبوا
ويذهب ساجد وهو يترك قلبوا لتلك الجميلة التي اسلبته
و مالك ياخذ ملك للعشاء

في عربية جاسر
حور:دا مش طريق البيت
جاسر:عارف
حور:طب عرفني
جاسر: هتعرفي كمان شويه ليقف بها علي ميناء احدى البحار ويضع شريطه حمراء علي عينها جاسر : ادخلي
حور:حاضر
لتدخل حور الي ذلك المكان ليفتح عن عيونها
لتنصدم حور بما رائته
حور بشهقة:ايداا؟!

في احدي الشقق بالاسكندريه
تتدخل تلك الغنيه الي منزل ذلك الشخص الذي عرفته من علي الانترنت
فهد:ادخلي
اسيا: ازيك عامل ايي
فهد: تمام
اسيا بشك:بس انت كبير عن اللي في الصور
فهد:ايوة
اسيا:طب انا عايزة امشي
فهد وهو يغلق الباب بالمفتاح:مش دخول الحمام زيي خروجه يحلوة دانا مش هسيبك مصدقت لقيت حاجه تخص جاسر
اسيا بتوسل وعياط: والنبي سبني اي دخل جاسر
فهد بضحك: عبيطه انتي تقريبا
اسيا مسكت ازازة خمرا وكسرتها علي ماغة لينزف
فهد مسك احدي الكراسي الموضوعه واخذ يضربها بها حتي انزفت من كل مكان
فهد بدون وعي موت يجاسر موت وهو يكسر عليها الكرسي الخشب
فهد وهو يحملها وياخذها ويضعها في العرببه الخاصة بها ويلقي بها في احدي الشوارع المظلمه

فماذا سيحدث يترى؟!

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية فتاة حطمها العشق)
google-playkhamsatmostaqltradent