رواية حور الفهد الفصل السابع عشر 17 بقلم ميسون عبدالمجيد

 رواية حور الفهد الفصل السابع عشر 17 بقلم ميسون عبدالمجيد

رواية حور الفهد البارت السابع عشر

رواية حور الفهد الجزء السابع عشر

رواية حور الفهد الفصل السابع عشر 17 بقلم ميسون عبدالمجيد


رواية حور الفهد الحلقة السابعة عشر

البارت السابع عشر
عدي كام يوم وانهرده سبوع كرما
فهد واقف مع منظمين الديكور في الڤلة وبيحطو الحاجة
فهد طلع لحور
فهد بصوت عالي:قااالب بااابي
حور بصوت هامس:هششششششششششش
مصدقت نامت
فهد بيبوس كرما:صحيها بقي تنام ايه
حور:يابني اسكت حرام عليك دنا طلعلي هلات سودة تحت عيني بسبب أن بقالي اسبوع مش بنام بسببها
فهد بحب:كوكو تعمل إللي عيزاه
حور بصتبه بغيظ وعقدة حواجبها
فهد قرب من حور باسها:يلهوي يناس علي القمر دا
هنزل اشوف الناس
حور ضحكت
فهد من علي السلم بصوت عالي:اصحي ي كووووكووووو
كرما بعياط:اهئ اهئ اهئ 🥺🥺
حور بغل:منك لله ي فهد يا ابن ام فهد
باس باس
كرما ببراءة:اهئ اهئ اهئ 🥺
حور بأبتسامة وطفولة:خلاسي ي ناس قلب مامي القمر دا
مين سبوعه انهرده ي حلوة.
كرما بدات تبتسم ببراءة 😸😌
حور بحب:تعالي نبص علي بابي من البلكونة
حور شالت كرما وبصو علي الناس إللي بتظبط المكان والبلالين وباقي الحجات
فهد بيبص لقي حور وكرما وقفين بيبصو عليهم
فهد بأبتسامة وحرك شفايفه بكلمة:بحبكم 👀♥️😉
حور بصتله بحب🙊
بعد مرور عدة سعات كان فهد بيلبس وحور وكرما كمان
فهد لبس بنطلون جينز عليه قميص كحلي وكوتشي ابيض كان شكله قمر
أما حور لبست فستان اسود مشجر ولبست عليه خمار بستاج (أخضر غامق 🙊) وعليهم شوز سودة كانت قمرين
ولبست كرما لبس اطفال عاددي ونزلو
جنينة الڤلة جانت جميلة جدا ومليانه بلالين بيضة وبينك ومعموله اشكال وانوار وكل حاجة كانت روعة
حور وفهد نزلو يستقبلو الناس
ليلي بتبوس كرما:قلب ننا وحشتيني اوي ي روحي
سالم:حور بقلك ايه هاتيها تعيش معانا
حور: دي لو قعدة معاكم نص ساعة هترموها في الشارع دي من ساعت ما اتولدت وهي مش بتنام بتصحي بليل وتنام الصبح
فهد قرب منهم شال كرما:بس ي ماما ملكيش دعوة بيها دي عشقي أنا
حور بغيظ:اهو علي كدة من ساعت ما اتولدة واخدها في حضنه ونسيني أنا
فهد قرب منها اخدها في حضنه:ي حب دنتي إللي في قلب مفيش غيرك
حور ابتسمت بحب
هشام دخل عليهم:مساؤؤؤؤؤؤ
فهد بضحك:اهلا جينا للازعاج
هشام:بس يلا ملكش دعوه أنا جاي لكوكي
وقرب منها يحضنها
فهد بعده بغيرة:بس يلا ابعد عن بنتي
هشام بضحك:بتغير علي طفلة ي طفل
فهد:ايوا ملكش دعوه وباس كرما
حور:طيب خلاص خلاص الناس بدأت تيجي يلا
السبوع ابتدي والاغاني اشتغلت وفهد طول الوقت شايل كرما وواخد حور في حضنه
اشتغلت اغنية احلي بنوتة
الاغنيه بدأت وفهد شايل كرما وبيبصلها بحب وحاضن حور
(ي اسم بينتهي بأسمي)
(يا واخدة دم من دمي
وشبهي لما تبتسمي
وشبهي لما بتسمي
يا بنتي ي احلي بنوتة
معوضني الزمن بيكي
يا بطلة كل حدوته
بقالي عمر بحكيها
ي واخدة من سنيني سنين
ي واخدة من حياتي حياة
وفيكي اتجمعو الغلين
في ايه مني أنتي مش واخدة
ي واخدة من سنيني سنين
ي واخدة من حياتي حياة
وفيكي اتجمعو الغلين
في ايه مني أنتي مش واخدة
ي غنوة لما غنتها
لقيت قلبي مكملها
ي دعوة لما أنا دعتها سمعها ربنا قبلها
عليا لما تتشاقي بتملي الدنيا دي عليا
ولخبطك لاوراقي ترتب كل حاجة فيا
دي اوضتك لما انورها تنور دنيتي معاها
هدومك لما احضرها بحس بستر جوايا
ي هوا رد الحياة ليا
بسببك راضي عن عيشتي
ي نعم ورزق وهدية وراس مالي وتحوشتي
ي واخدة من حياتي حياة
وفيكي اتجمعو الغلين
الاغنية موسيقتها شغالة
بقلمي ميسون عبدالمجيد
وفهد باصص لحور وكرما وبيحمد ربنا علي النعمة إللي رزقهاله من حور زوجة جميلة وكرما بنت زي القمر
حور بحب:بحبك
فهد بأبتسامة:بعشقك
السبوع كمل وكان مليان سعادة وحب وفرح والكل فرحان ومبسوط واولهم فهد وحور
خلص اليوم وكله حاجة خلصت
وحور وفهد نيمين علي السرير بعد ما حور نيمت كرما
فهد بحب: وحشتيني اوي
حور بهمس:باااس ونبي أنا خلاص فصلت متفتحش بقك سبها تنام انهرده اكيد تعبت من الدوشة وكدة فا هتنام وأنا كمان انام كام ساعة اعوض الاسبوع إللي كنت صحياه
فهد بضحك وهمس:ماشي ي عمري تعالي في حضني من ساعت ما ولدتي وكرما مفرقانا
حور ابتسمت بحب ونامت في حضن فهد
__________________________________________
بعد وقت كانت الساعة سبعة الصبح حور وفهد نيمين في حضن بعض
وكرما نيما علي السرير
كرما بعياط:اهئ اهئ اهئ 😭😭
فهد قام بسرعة وحور ولا هنا لانها كانت تعبانه خالص
فهد راح لسرير كرما وبهمس:هششش خلاص خلاص بس مامي نيما حرام خليها ترتاح شوية
كرما بعياط :اهئ اهئ اهئ 😭😭
فهد بأبتسامة:طب خلاص خلاص تعالي تعالي ننزل الجنينة في الهوا يمكن تهدي
فهد شال كرما وخرج من الاوضة بصوت واطي عشان حور متصحاش
فهد دخل المطبخ وهو شايل كرما:اممم يبت ي كوكو نعمل ايه
إيه رايك اعملك ساندويتش جبنة
لا مش عيزا
اممم اطلعلك فراخ ومكرونة
لا بردو
فهد كان بيتكلم بطريقة كومديا
كرما بدات تهدي وتضحك
فهد بأبتسامة:يلهوي يناس علي القمر لما يضحك الدنيا كلها بتضحك معاه
طب خلاص عشان أنتي حلوة ومش بتعيطي هجبلك لبن
بس فين الببرونا
بعد وقت قصير
فهد اخد كرما وخرج الجنينة وكان عملها الببرونا
فهد قاعد علي كرسي وحاطت رجله علي كرسي ومنيم كرما علي سدره وبيزقيها من الببرونا
فهد:يلا ي كوكو اشربي ي كوكو ي جميلة أنتي
اقلك علي سر أنتي شبهي طلعه قمر
كرما بصتله 🙄🙄
فهد بخوف:احم بس اكيد ماما كمان حلوة وقمر كمان يلا يلا اشربي
بعد مرور وقت
حور صحيت بس قامت مخضوضة لما ملقتش فهد جنبها
بس هديت لما ملقتش كرما كمان فا عرفت انو اكيد خدها عشان صحيت
حور نزلت دورت عليهم في الڤلة كلها ملقتهمش خرجت الجنينة بسرعة
ابتسمت بحب شديد
لما لقيت
فهد قاعد علي كرسي وحاطت رجله علي كرسي ومنيم كرما علي سدره
فهد كان نام وساند راسه علي الكرسي وكرما كمان نامت على سدره
حور قربت منه وبصتله بحب
بتسحب كرما منه فاق علي طول
بقلمي ميسون عبدالمجيد
حور بأبتسامة:صباح الخير
فهد بيفرك عينه بنوم:صباح الفل
حور بغيرة:بقي تسبني نيمة وتروح تقعد مع الهانم لوحدكم وكمان منيمها في حضنك
فهد بضحك: وأنا الحق عليا لفيتك نايمة وهي عمالة تعيط اخدتها ونزلت عشان ترتاحي شوية
حور بحب:اه والله كنت خلاص بنام وأنا مشيا بس الحمدلله قدرت اعوض
فهد:طب سلامو عليكو أنا بقي
حور: رايح فين
فهد وهو ماشي:رايح انام وصحيني كمان سلات تربع اسابيع
فهد دخل وحور ضحكت
حور لكرما:كدة تاخدي فهد مني ي جزمة أنا هوريكي
بس عرفة أنا بموت فيكي عرفة ليه لانك واخدة جمال فهودي وبشرته البيضة وعنيه البني وشعره الغزير ي ختي حلوة ي ناس
الايام بتمر وحور وفهد وكما حبهم بيزيد
في يوم
حور:صباح الخير
فهد وهو بيعدل الجرفتها وبيبص لصورتها المنعكسة:صباح الجمال
حور قامت:رايح الشركة
فهد:ايوا بقالي كتير مرحتش وعلي فكرة كرما لسة نيما وشربتها لبن
حور قربت منه مسكت ايده:ربنا يخليك ليا أنا اسفة عرفة إني مقصرة معاك الايام دي بس بجد كرما مش سيباني
فهد وباس اديها:ي هبلة يعني لو أنا معذرتكيش وقدرت موقفك أنتي كتر الف خيرك انك بتقعدي مع كرما الوقت دا كله وبتستحملي عياطها وزنها أنا إللي اسف عشان مش معاكم علي طول
حور بأبتسامة: بحبك
فهد بأبتسامة:وانا بعشقك
بس ممكن اطلب منك طلب
حور بأبتسامة:طبعا
فهد بحب:ممكن تحضنيني
حور ابتسمت بحب وحضنت فهد وفضلو كدة وقت قليل
كرما بعياط اهئ اهئ اهئ 😭🥺
الاتنين بعدو عن بعض
فهد بغيظ وضحك:لا ي كوكو لا إحنا متفقناش علي كدة
حور بضحك:بنتك فصيلة أوي بتقطع احلي اللحظات
فهد برفعة حاجب:هه مش طلعة لحد غريب
حور بتزقه:امشي يلا يلا سبني أنا وبنوتي
فهد بصلها وضحك وخرج
_________________________________بعد مرور خمس سنين
حور وكرما قعدين في الجنينة
حور:يلا ي كوكو عشان تشربي اللبن
كرما:حاضر ي مامي
حور بتبوسها:يلهوي ي ناس في حد قمر كدة
فهد من بعيد:كووووكوووو
كرما سابت كوباية اللبن وقامت جريت علي فهد
فهد قعد علي ركبه وفارد ايده:حبيبييب بابي
كرما رمت نفسها في حضن فهد
فهد شلها وقام لف بيها
كرما بتحضنه:وحشتني اوي ي بابي
فهد بيبوسها: وأنتي كمان ي قلب بابي
حور بجدية طفوليه:اوعي تكون نسيت
فهد بأستهبال:نسيت نسيت ايه
كرما بغضب طفولي: إللي قلتلك عليه
فهد بأستهبال:قلتيلي عليه أنتي قلتيلي علي حاجة اصلا
كرما بدموع:ي باااااابي
فهد بيبوسها:قلب بابي
جبتلك يستي شوكلاته وشبسي وعصير
كرما بصدمة طفولية:ها ونسيييت المصاصة
فهد بصدمة:اوباااا نسيت خالص
كرما بصتله بغضب
فهد بضحك وحط ايده في جيبه طلع مصاصات كتير
فهد بأبتسامة:طب وكدة
كرما بفرحة حضنت فهد:الله بحبك اوي ي بابي
فهد:بجد بنحبيني قد ايه
كرما بطفولة:امممم بحبك قد البحر وسمكاته
فهد:وسمكاته
كرما:اهاا
فهد:كل سمكاته
كرما:كل سمكاته
فهد حضنها
حور: أنتي لو راحة رحلة مش هتغدي كل الحجات دي معاكي
كرما بطفولة:ايوا اول يوم ليا في المدرسة لازم اخد حجات كتشير
حور بضحك:والله
فهد قرب منها حضنها
فهد بأبتسامة:امال عمر فين
حور:بس مصدقت نام
كرما بطفولة:ياااااه ي بابي دا مزعج أوي وزنان مش بعرف انام بليل من صوته
فهد بضحك:اهاا وأنتي بقي وأنتي قده مكنتيش زنانه ومزعجة
كرما ببراءة:ابدا ي بابي دنا هادية جدا
حور بغيظ:علي ايدي دنتي دنتي ي سحلية أنتي
كرما طلعت لسانها لحور
فهد:طب يلا نطلع ننام عشان عندنا صحيان بدري بكرة
طلعو ونامو كلهم
____________________ صباح يوم جديد
كرما بترقص قدام المرايا:هيييح راحة المدرسة هيييييح
حور بزعيق:يبت اثبتي بقي خليني اعرف اصرحلك
كرما سكتت شوية
بعد دقيقتين
كرما بتجري:هييييح هييييح وبترقص
حور بضحك:يابنتي اتجننتي
كرما وهي بتجري:ايوا عشان هروح المدرسة هييح (كلنا جربنا الاحساس دا لكن هو اول يوم وبنرجع كرهين المدارس بالي فيها 🥺😂)
فهد بحب:طب تعالي اللبسك الكوتشي
كرما لبست دريس كات لغاية الركبة وتحتيه قميص وشراي كلون وكوتشي وعملت شعرها بشكل جميل
حور:يلا
فهد:هاتي اشيل عموري
نزلو هما الاربعة وراحو علي المدرسة
حور بحب بتبوس كرما:يلا باي ي عومري
كرما عنيها مليانه دموع:خليكم معاية
فهد بحب: إحنا قولنا إيه اميرتنا الحلوة شطرة واول يوم ليها لازم تكون شطورة وحلوة
كرما عنيها بتلمع بالدموع 🥺:مش هقدر اقعد من غيركم
فهد شالها وادا عمر لحور:يعني عيزا تمشي ومش تطلعي المدرسة وتشوفي قد إيه هي جميلة وتصاحبي بنات كتير اوعي تصاحبي غير بنات وكمان في ملاهي كتير أوي جوا وتيتشر حلوين اوي ها
حور بفرحة:هيييح أوي نزلني أنا نفسي اروح أوي
فهد نزل كرما ودخلها الفصل
كرما مسكت ايد فهد وسابها بالعافية وبصاله بحب
سابوها ونزلو هما التلاته
حور بأبتسامة:ربنا يخليك ليا بجد أنت اعظم حبيب وزوج واب واخ في الدنيا
فهد بأبتسامة:ويخليكي ليا ي احلي واجمل حبيبة وزوجة وام في الكون والمجرة كلها
عمر بعياط اهئ اهئ اهئ:🥺😭
الاتنين ضحكو
فهد:بعشقك
حور:بحبك

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent