رواية حب بالصدفه الفصل الخامس عشر 15 بقلم أحلام تامر

 رواية حب بالصدفه الفصل الخامس عشر 15 بقلم أحلام تامر

رواية حب بالصدفه البارت الخامس عشر

رواية حب بالصدفه الجزء الخامس عشر

رواية حب بالصدفه الفصل الخامس عشر 15 بقلم أحلام تامر


رواية حب بالصدفه الحلقة الخامسة عشر

حب بالصدفه
البارت الخامس عشر
-عند محمد كان قاعد علي مكتبه وفجأه حس بوجع رهيب ف قلبه سكت شويه وقال يمكن نغزه بسيطه وتعدي بس لا فضل قلبه يوجعه
-وفجأه تليفونه رن وكان رقم غريب 
-محمد بوجع:الو
-المتصل:.....
-محمد بخضه:ازاي وامتي
-المتصل:...... 
-محمد:خليكي مكانك انا جاي حالا.. واخد مفاتيح عربيته وجري
*********************
عند مصطفى تليفونه رن وكانت أيه.. 
-مصطفى:اي يا حبيبي
-أيه:.... 
-مصطفي بخضه:اي.. انا جاي حالا.. وصل مصطفى عند كليه ميار قابل ايه وكانت عماله تعيط جامد 
-مصطفى:لي اللي حصل فين ميار 
-أيه بعياط:مش عارفه كنا ماشيين سوا وفيه عربيه خبطتنا واخدت ميار ومشيت. محمد جه :ازاي اتخطفت يعني 
-أيه:كانت بتنزف من وشها وكانت بتتوجع اويي بس اتحاملت ع نفسها لازم تطمن ع صحبتها الاول 
-مصطفي:انت مين اللي عرفك 
-أيه:انا كنت بحاول ارن عليك وكل شوية يقول مغلق فرنيت ع محمد وبعدين جالي رساله ان فونك مفتوح 
-محمد:مش مهم كل ده المهم ميار
-مصطفى:انا عرفت مين بس اقسم بالله لو اللي في دماغي ماهرحمه وهندمه ع القديم والجديد 
-محمد:ده اكيد يوسف.. والله ما هسيبو.. جري محمد ع الكليه وجاب السجل بتاع يوسف وعرف مكان بيتو. محمد خرج بسرعه وركب عربيته.. ومصطفى اخد ايه يوصلها بيتها ويرجع لمحمد 
-محمد راح بيت يوسف وفضل يخبط بس محدش رد ساعتها اتأكد أن يوسف هو اللي خطفها.
*********************
-ف اوضه ضلمه اويي ميار كانت نايمه دخل عليها شخص ورمي جردل مايه عليها.. قامت ميار وشهقت جامد.. وكان جسمها بوجعها اوي
-ميار بعياط:انت مين وعايز مني اي
-النور قاد وكما متوقعين طلع الوسخ يوسف
-ميار بصدمه:يو. يوسف
-يوسف بشرر :اه انا يا قلب يوسف
-ميار:اه يا واطي فكني وشوف هعمل فيك اي يا زباله
-يوسف ضرب ميار بالكف علي وشها:اخرسي طب والله لعرفك انا مين يا *** بقي انا اتشتم علي لسان واحده ***زيك انا هوريكي.. يوسف خرج وجه تاني وكان معاه كرباك فضل يضرب ميار بغل وميار تصوت
-ميار:عااا ابعد عنيي.. ابعد عنيي يا زباله
-يوسف بجنون:انتي عارفه انا مبحبكيش اصلا هو انتي فاكره اني هبص لواحده زيك تبقي غلطانه بس انا كنت هاتجوزك غصب مش اكتر بس انتي اهنتيني وبوظتي خطتي فلازم تتعاقبي ومتخافيش حبيب القلب دورو جاي ورا
-ميار:لا لا والنبي بلاش محمد موتني بدالو الله يخليك
-يوسف:اتقلي شويه منا هقتلك انتي كمان 
-ميار بخوف:حرام عليك
-يوسف:فضل يضرب ميار لحد انا اغمي عليها.. سابها وخرج
*********************
عند محمد قابل مصطفي واخدو وراحو لواحد صاحبهم ف المخابرات عشان يساعدهم 
-محمد دخل:قابل العسكري وساله... رامي بيه موجود 1
-العسكري:اه اقوله مين
-محمد بعد العسكري:لسه هتقوله.. دخل محمد ومصطفى 
-رامي:اهلا بالحبايب
-مصطفى:رامي معلش مش وقت سلامات 
-رامي باستغراب في اي
-محمد حكي له اللي حصل.. انا معايا رقم تليفونه ممكن تتابعه
-رامي :اه دي لعبتي بقي.. اخد رامي الرقم وفضل قاعد ع اللابتوب شويه 
-رامي:عرفت المكان يلا بسرعه
-محمد :يلا 
-رامي مسك سماعه تليفون مكتبه :جهزو نفسكو يبني.. قاطعه مصطفى.. 
-مصطفى:لا احنا هنروح لوحدنا مش عايزين دعم
-رامي:كده خطر يامصطفى 
-محمد بشر وفهم رفض مصطفى الدعم:لا ده اكتر حاجه صح 
-رامي:طب يلا.. مشيو التلاته بسرعه علي المكان اللي عرفوه
*********************
Ahlam Tamer 
عند ايه كانت مامتها عالجت لها الجروح لأنها كانت سطحيه وايه كانت عماله تعيط 
-ام أيه:خلاص يبنتي متعمليش كده والله هترجع 
-أيه بعياط:كان اغمي عليها لما اخدها يماما يا ترا حصلها اي انا انا خايفه اويي
-الام :طب قومي اغسلي وشك وادعيلها 
-أيه:اه اه انا هقوم ادعيلها لحد اما ترجع
*********************
عند ميار ويوسف
يوسف بيتكلم ف الفون
-يوسف:هخلصك منها خالص
-ف الجهه الاخري:عملت اي
-يوسف :خطفتها وهقتلها
-غبي غبي.. محمد ومصطفى مش سهلين اكيد هيعرفو مكانك 
-يوسف:لا معتقدش وحتي لو عرفو هكون خلصت عليها وهربت
-طب سلام دلوقتي وابقي طمنيني 
-ميار صحيت وفضلت تعيط مش من ألم جسمها لأ خوفا ع محمد ان يوسف يقتلو
-يوسف دخل عليها:وفضل يضحك بهستيريه 
-ميار:انت مش طبيعي
-يوسف:مهو عشان مش طبيعي هوريكي وكان ماسك ف ايدو مسدس ووجه ناحيه ميار.. تؤتؤتؤ مش هقتلك بالسهوله دي ومسك الكراك وفضل يضربها ولاني الضرب كان بكل قوته هدوم ميار اتقطعت مكان الضرب واغمى عليها تاني
-يوسف مسك مسدسه ووجه ناحيه ميار و.. 
-نهايه البارت تفاعل بقي لانى التفاعل قل يجماعه
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية حب بالصدفه)
google-playkhamsatmostaqltradent