رواية صرخة فتاة الفصل الرابع عشر 14 بقلم وفاء كامل

 رواية صرخة فتاة الفصل الرابع عشر 14 بقلم وفاء كامل

رواية صرخة فتاة البارت الرابع عشر

رواية صرخة فتاة الجزء الرابع عشر

رواية صرخة فتاة الفصل الرابع عشر 14 بقلم وفاء كامل


رواية صرخة فتاة الحلقة الرابعة عشر

وصلنا الفصل ال فات عندما
وافقت وفاء ع طلب عمها للزواج

عرفات بفرحه.. بجد يابت اخوي موافقه
اومأت براسها بالموافقه تحت استغراب هند

عرفات.. وانت ياولدي موافق
اسعد بخبث.. طبعا دا حتي ليا الشرف ان مراتي تبقى الاستاذ المصونه وفاء وشدت ع اخر كلمه 😅

وفاء .. ننننننني 😏
اسعد بضحك .. بتقولي حاجة يا استاااذه

وفاء بقرف.. لا مفايش بكح
عرفات بفرحه .. تمام يا ولاد يبقي علي بركة الله ونقرأ الفاتحة
وفاء واسعد احسوا ان الموضوع هيتقلب جد
وقالوا ف نفس واحد .. لاااااااااااااااا انا مش موافق
نظروا لبعض باستغراب
بقلمي وفاء كامل
عرفات بعصبيه .. هو كلام عيال ولا اي
كاد ان يرد لكن جاء الى اسعد تليفون استأذن وذهب لغرفته
☟تٌَحَـتْ☟ نظرات الغيظ م وفاء

اسعد .. الو يااااروحي وحشتيني
هايدي .. هالْـۆ يابيبي وانت كمان واحشني موت

اسعد .. انا اكتر ياحبيبتي
ثم انسحبت ابتسامته وقال بحزن .. حبيبتي كنت عاوز اقولك ع موضوع كدا
هايدي.. اتفضل يا قلبي

اسعد بتوتر.. بس مش عايزك تزعلي
هايدي.. طبعا مقدرش ازعل من قلبي ف اي بقا يا اسعد قلقتيني

اسعد بحزن.. بابا عاوز يجوزني بنت اخوه
هايديبصدمه .. wat ازاي يعني یابیبی

اسعد .. اصل عمی الله یرحمه لیه ورث وعمرها ما طالبوه بيه
عشان كدا بابا عايز يديهم حقهم عشان ورثنا يبقا واحد وياخدوا حقهم
وانتي بقا فاهمه عقل بابا يا بيبي
بس اوعدك اني مش هتجوز غيرك ومش هسيبك لغيري

هايدي بخبث .. طيب سلام عشان انا تعبت
مش قادرة اتكلم بجد
اسعد .. تمام ياحبيبتي اعملي ال يريحك good bay beby

قفلت الهاتف معه
هایدی .. اااااه براحه یاحبیبی بتشدنی گدا لیه
معتز بغمزه.. وحشتینی یاروحی

هايدي بضحگ.. ای مش صابر اخلص مع الزفت ده الفون للدرجه دی وحشاگ
معتز وهو یقبل گل انش ف جسدها وهی ترتدی قمیص نوم قصیر لٱ یداری شئ

معتز.. تؤ تؤ تؤ انا اصلا مش عارف اي ال لازقك معاه لحد دلوقتي مش خلاص اخدنا منه فلوس تعيشنا ملوك انا وانَـỲǑŲـْتي ياروحي
هايدي بخبث .. لٱ لسه ياروحي لما يتجوزني هخليه يكتب ال وراه وال قدامه بأسمي 😂

معتز بغضب .. تتجوزيه طب وانا ياروحي
هايدي.. انَـَY̷̳̜̩̐̌̋O̷̳̜̩̐̌̋U̷̳̜̩̐̌̋ـَتَ ال ف القلب ياحياتي متخفش هبقا احطله حاجه ف العصير وهقضي الليله معاك انت ياجميل 😂

معتز بضحك .. يخربيت افكارك يابيبي
بقلمي وفاء كامل
*ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*
مر اسبوع ع ابطالنا
هاجر خرجت م المشفي وذهبت لبيتها
وتفرغ لهَـا عمر واخذ اجازه مرضى لهَـ ــاآ م المشفي واجازه بدون مرتب له
وظل بجانبها يرعاها وكلما فتح معها الموضوع ليفهم ماذا السبب الذي اجبرها تفعل هذا بنفسها كانَـَY̷̳̜̩̐̌̋O̷̳̜̩̐̌̋U̷̳̜̩̐̌̋ـَتَ تدعي التعب وتنام

اما ع هاله بعدما فوقها هاني قرر ان يأخذها للطبيب لكنها ادعت انها بخير وانه ارهاق
لكن ف يوم تعبت بشده وفقدت الوعي مره اخرى اخذها بسرعه زوجها وذهب للطبيب
وسمعوا اسعد خبر ف الدنيا خبر حملها
وقررت ان تعمل حفله تعزم كل اصدقائها واهلها لتفاجأهم به̷̷َـَْـُذآ الخبر السعيد

اما عن فادي كان سعيد جدا ويقوم بكل التجهزيات للزفاف لكنه كان يبين دائما امام نعمه انه لا يحبها وسوف يأخذها لجحيمه ويعلم جيدا ان اخيها محمد اغصبها ع الزواج منه
وها هو اليوم هو كتب الكتاب فماذا سوف يحصل

اما عن ولاء ظلت تتجنب الدكتور منير مما جعله حزين بشده فهو لم يعلم انه يكن لهَـا كل هذه المشاعر
وانه لا يعلم ايضا انهَـا تحبه لكنها تكابر
وماذال ع موقفه انهَ سوف يذهب ليطلب يدها

اما ع محمود لا يزال يفكر ف وفاء كل يوم
واصبحت ايامه بلٱ معنى م غيرها فهوا قد تأقلم ع تواجدها معه كل صباح
وقرر ان يذهب لها الًيَوُمًِ مع والدته ليطلب يدها غصب عنها
فهو لن يتنازل او يتركهَـ ــاآ لاحد غيره
بقلمي وفاء كامل
اما ع اخيه ادم فهو يخطط لشئ ما سوف يقلب حياتهم

اما ع وفاء كانت كل يوم تذهب للمشفي وهي تتجنب رؤيه عمها حتي لا يعلم انها تخرج م البيت
وكانت ايضا ترى محمود ف كل مكان تذهب له ولا تعلم لماذا
تشعر به دايما واشتاقت له وكلما تذكرت قبلته لها تضع يدها ع شفتيها وتبتسم
لَـگِنْ سرعات ما تختفي الابتسامه عندما تتذكر ان عمها حدد خطوبتها اليوم ع ابنه
وحزينه ايضا لانها لن تقدر ان تحضر كتب كتاب صديقتها نعمه الًيَوُمًِ ولا ايضا نعمه لن تقدر تكون معاها ف هذه الليله وايضا هاجر التي تلآزٍمٍ الفراش بسبب تعبها والكسر المتواجد ف رجلها

اما ع نعمه كانَـَY̷̳̜̩̐̌̋O̷̳̜̩̐̌̋U̷̳̜̩̐̌̋ـَتَ نائمه ودخلت والدتها لتيقظها

والدتها بعصبيه .. يلا يابت اصحيييي
انتي يا زفته اخلصي اصحي عشان تروحي تجيبي الفستان انجزيي بقا

نعمه بنعاس .. ها ..... ف اي بس ياماما
والدتها بعصبيه .. كتك موو انجزي قومي طلعتي روحي عشان تصحي

نعمه.. يا ست الكل استني بقا هصحي اهو
والدتها.. اخلصي قدامك عشر دقايق تكوني برا عشان فادي مستنيكي ومش هيفضل برا كدا كتير

نعمه بغضب .. اووووف بقااا فادي تاني ياما انا مش موااااافقه كام مره اقولها
والدتها بعصبيه .. جايه يوم كتب كتابك وعايزه تفضحينا يابنت الكلب هتتجوزيه غصب ع دماغك اخلص قووووووومي
الراجل مستعجل عنده طياره وعايز يسافر وياخدك معاه

نعمه بصدمه .. لا ثانيه واحده هو مش كتب كتاب بس
والدتها .. لا ياروح امك جواز كمان
هو قال لاخوكي م يومين واحنا وافقنا ولما ترجعوا م الفرح هنعمل اكبر فرح فيكي يامصر

نعمه بصدمه وعصبيه .. هو للدرجه دي ماليش رأي ف حياتي
اتجوز واحد محبهوش وكمان م غير فرح
وكماااااان هسيب شغلي واسافر
بقلمي وفاء كامل
والدتها بعصبيه .. انَـỲǑŲـْتي هبله يابت شغل اي ده ال بتتكلمي عنه دا جوزك عنده شركات ومن اغنى اغنياء مصر هيرضى يخليكي تكملي ف التمريض

نعمه بصدمه .. هو للدرجه دي غني
وكمان للدرجه ددي انا رخيصه عندكم
لٱ يعني لا ياماما انا مش مواااافقه !

والدتها بصوت عالي .. محمممممد
محمد .. ڼـعمًـْ ياماما ف اي الراجل بره اي كل ده

والدته.. اختك رافضه تقوم وكمان رافضه الجوازه
محمد بغضب.. بت انتي انَـỲǑŲـْتي هتتنكي ع اي الف واحده تتمني تبقا مكانك
مش عارف اصلا هو متمسك بيكي ع اي
اخلصي قدااااامي ياما والله مش هقولك اعمل فيكي اي

نعمه .. ياخويا بس انا ......
قاطعها محمد بزعيق.. قووووومي يلاااااا عشان تجيبوا فستان الفرح والشبكه

خرجوا وتركوها تجهز نفسها بينما هي رمت نفسها ع الفراش وظلت تبكي

والدتها .. اتفضل يا ابني اشرب اي حاجه اصلها كانت نايمة
فادي.. شكرا ياست الكل

بعد فتره
نعمه بعيون منتفخه م شده البكاء .. انا جاهزه
فادي شفق عليها فهو يعلم انها مغصوبه عليه لكنه م اول يوم رأها فيه قرر الا يتركها لاحد غيره
ذهبوا سويا واشتروا الفستان والشبكه وهي طول الوقت صامته
اوصلها البيت وقال لها ان تجهز وف المساء سوف يأتي

*ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*

ف بيت محمد رفعت
قرر عرفات ان يأخذ اسعد وفاء ليشتروا الشبكه
لكنهم رفضوا وهو صمم ع قراره ووافقوا غصب عنهم وكل واحد فيهم لا يطيق الاخر

ف غرفه وفاء
هند ببكاء .. حقك عليا يابنتي مش بايدي اقول لٱ
وفاء .. ولٱ يهمك ياماما انا مش زعلانه
دي مجرد خطوبه وانا هطهقه ف عشته هخليه يفسخ الخطوبه دي
بقلمي وفاء كامل
ولاء بضحك.. قدها يازميلي 😅
وفاء .. يلا ااسيبكم واطلع للزفت ده خلينا نخلص

هند قبلتها م راسها واحتضنتها .. مع السلامه يابنتي خاليـّۓ بالك م نفسك
اومأت لها بالموافقه وخرجت م غرفتها

اسعد كان يجلس ويضع رجل ع رجل وهو يلعب ف الهاتف كان يحادث حبيبته هايدي ع الواتس وهو سعيد

وفاء.. يلا يباشا انا جاهزة
اسعد بضيق .. اي داا لا سوري اي القرف دا ؟

وفاء باستغراب.. افندم في اي ؟
اسعد .. انا همشي معاكي كدا !
انتي اي القرف ال لابسه دا

وفاء وهي تنظر لنفسها باستغراب .. بجد دا قرف ؟

وفاء كانت ترتدي فستان طويل باللون الاسود وعليه حجاب ابيض ولا تضع اي ميكب
مما جعلـٍهآ جميله جدا

اسعد اعجب بجمالها بشده ولٱ يعلم لماذا تضايق عندما وجدها جميلها وتلفت نظر كل م رائها بهذا الفستان والحجاب

اسعد بضيق .. ايوه قرف ادخلي غيري هدومك
وفاء بعصبيه .. بقولك يسطا مش عجبك شكلي الباب يفوت جمل واخفي اطلع برا بيتي انا مش هغير واغير عشان مين
عشانك انت ! 😡
بقلمي وفاء كامل

اسعد بخبث .. ايوا عشاني انا
منا خطيبك
وفاء ببرود .. خطيبي 😂
طيب انا مش هغير

اسعد بعناد.. وانا مش هنزل
غير لما تبدلي الفستان دا مش حلو
وفاء.. لا دا عجبني انا

اسعد .. بجد انَـỲǑŲـْتي انسانه لٱ تطاق وانصدمت فيكي اي يابت البجاحه والعصبيه دي
وانا ال فاكرك قطه بلدي طلعتي قطه شرررررسه

وفاء بضحك .. هو انت تعصبني وتخرجني عن شعوري وبعدين تقول اتصدمت فيكي
صدمك لوري محمل زلط وبيخمس عالدائري. يابعيد 😒😂

اسعد بضيق وغيره وغير مدرك لما يقوله .. بت انتي اتلمي احسڵـڱ
والفستان ده هيخليني اضرب كل واحد بيبص عليكي لانه ملفت لجمالك
وانا هبقي خطيبك وبقولك مش عجبني يبقا تغيريه

وفاء بضحك فهي علمت انه يغير عليها رغم انه يحب غيرها ومغصوب عليها .. ما تتفلق عادي يعني 😜
استسلم اسعد للامر ونزلوا بدون ان تغير فستانها
( لا راجل يلا عااااااااش )

بعدما اشتروا الشبكه
دخلوا مول كبير واشترى لها اسعد فستان لكنها رفضته لكنه اصر ع ان تاخذه

اسعد .. طب تعالي عشان اجيب ليا انا بدلة
وفاء.. طاااايب بص خد دي حلوة وهتليق عليك

اسعد .. اها تصدقي حلوة طيب
احم يلا نحاسب ياجزمه
وفاء بضيق .. جزمه في عينك نينينيي

ذهبوا للبيت
دخلت وفاء غرفتها واتصلت ع صديقتها نعمه
نعمه .. الو ياروحي
وفاء.. وحشاني يامضروبه 😂

نعمه .. وانتي كمان والله
وفاء.. استني اتصل ب هاله وهاجر وادخلهم معانا ف المكالمه

قامت بالاتصال ع كل منهم

(مكالمه جماعيه)
وفاء .. اذيكم يابنات
هاجر.. الحمدالله احبي

وفاء .. الله اومال فين البت هاله
نعمه .. مش عارفه انتي مش اتصلتي بيها

وفاء .. ايوه وفتحت
هاجر .. هاله ياهااااله
بقلمي وفاء كامل
وفاء وهاجر ونعمه.. بت يا هاااااااااله
هاله .. اااااااااي ياجزمه منك ليهَـا عيڵـهٍ تايها انا وبتنادوا عليها

وفاء.. ما انتي ال طرشه ومش سمعانا ولٱ بتردي 😂
هاله .. الشبكه يازفته مـڼـڱ ليها انا سمعاكم وبعدين الناس تقول ازيك يبيبي او السلام عليكم

وفاء بضحك .. مااااااشي يازفته
بقولك ابت اهاله انا جبت فستان جامد عليااا هيعجبك
هاجر.. اي دا مش انتي مش موافقة علي الخطوبة والجوازة دي

نعمه.. تلاقيها حبته يابنات 😅
هاله .. ياعيني ع الحب ولع ف جوز الذره 😂

وفاء بضحك .. اتلمي يابت منك ليها
ما هو بصراحه الفستان جامد يعني وصحيح مال الفستان بالجواز؟
هاله .. بت سلام انا مش فاضيالك هتنقطيني 😅

هاجر .. دي اتجننت و•اللّـہ̣̥ يابنات
بس قوليلي يانعمه عملتي اي ف الفستان
نعمه بحزن.. ابدا روحنا اشتريناه وجبنا الشبكه وبليل كتب الكتاب وهنسافر

البنات بصدمه .. اي تسافروا 😮
نعمه بحزن .. ايوه اتفق مع اخويا اننا نكتب الكتاب واسافر معاه ومش هنعمل فرح
ونزلت دموعها رغم عنها .. بيبعوني بالرخيص لانه غني وميقدرش يترفض 😪

هاجر بحرن.. اهدي بس ياقلبي وباذن الله خير
مش يمكن بيحبك بجد
وفاء .. ايوه هاجر عندها حق انا عاشرته يانعمه ايام ما كنت شغاله عند محمود بيه هو كويس جدا ومحترم وطيب

نعمه بحزن .. هو قلهالي بنفسه اهلا بكي ف جحيمي عشان ضربته بالقلم
اخدني انتقام
هاله.. متقوليش كدا ده بس كلام
واكيد هو بيحبك يااما مكنش جيه طلب ايدك اصلٱ
بقلمي وفاء كامل
وفاء.. فعلا عندها حق سيبيها ربنا ياحبي
نعمه .. ونعمه ب•اللّـہ̣̥
بس يعز عليا فراقكم يابنات 😪

وفاء.. احنا ع طول معاكي ياقلبي لاخر العمر حتي لو انتي بعيد
هاجر .. طبعا ياروحي معاكي دايما

هاله .. طيب وانا ال كنت عامله حافله وهعزمكم ياخساره مش هنتجمع كدا
وفاء.. ليه يابت عامله حفله طهور هاني 😂

هاله .. ياسافله لمي نفسك يابت
هاجر .. لا ياوفاء عيب كدا تلاقيها حفله طلاقها 😅
ضحكوا جميعا لانهم تعمدوا يفعلوا هذا حتي تضحك صديقتهم نعمه

هاله.. امري لله بما انكم مشغولين ومش هتعرفوا تيجي يبقا هقولكم الخبر م دلوقتي
وفاء.. انجزي ياااختي انتي هتخطبي 😂

هاله .. كتك نيبه انتي فصيله يابت بتقطعي الواحد ع لحظته الحلوه
هاجر.. يابت انطقي شوقتينا

نعمه بضحك .. بااااااااااااس سمع هوس يابنات انا عرفت ف اي
حامل صح 😁
هاله بصدمه.. ياخربيتك عرفتي ازاي 😮

نعمه .. قلب اللم يضنايا 😂
ضحكوا جميعا وكل واحده فيهم باركت لها وكانوا ف قمه الفرحه لصديقتهم
وفاء .. ياااااا هبقا خالتوا اخيرا

نعمه.. واجمل خاله هبله 😅
هاجر.. اهلا بيكي ف شلتنا الواطيه ياحبيت خالتوا

ضحكوا جميعا ف هَـ ــاآ هم الاصدقاء الحقيقين
يقفوا بجانب بعض وقت الشده والضيق
والمحن ويساعدوا بعض
حتي بمجرد جعله يضحك ليخرجه مما هو فيه ليهون عليه وينصحه دائما 🥰

*ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ*
ف المساء

وصل فادي مع المأذون الي بيت نعمه
ومعه اصدقائه ومن بينهما طبعا محمود ووالدته زينب الذين تفاجؤا بزواجه فجاه
والصدمه اكبر عندما علم محمود بانها تلك الفتاه صديقه وفاء
وخد ع خاطره م صديق عمَـرّھٌ بعدم معرفته بذلك
لَـگِنْ فادي قال له الا تزعل مِڼـّي كل شئ جاء بسرعه
وانني اخدهَـا انتقام وليس حبا فيها
عارضه محمود ع ما ينوي يفعله
ولكن بداخله يعلم انه معجب بها ويحبها لذلك نصحه بان يراعي ربه فيها كزوجه ڵـهٍ حتي لٱ يندم
بقلمي وفاء كامل
كانت والدت نعمه واخيها واقاربهم وجيرانهم ينتظرون نعمه تطلع بفساتها الابيض
وبعد فتره
خرجت نعمه م غرفتها بفستانها الخيااااالي الذي انبهر به فادي بشده ولم ينزل عيونه م عليها مطلقا مما وتر ذلك نعمه

كانت تردي فستان زفاف ابيض بحملات منفوش ومجسم م فوق وعليه فراشات

وفردت شعرها الطويل باللون الذهبي وتضع ميكب ذادها جمالا ع جمالها
جعل كل م رائها يحسدها ع جمالها

لم يكن فادي متخيل ما يراه بعينيه ايعقل ان هذه ستكون ملكه وحلاله
لماذا كانت تخبئ كل ه̷̷َـَْـُذآ الجمال

جلست نعمه مع والدتها وسطت اهلها ومعارفها
بينما كان فادي يضع يده بيد محمد اخيها. لكتب الكتاب

وبعد وقت ما

قال الماذون جملته الشهيره .. بارك عليكما وجعل بينكما ف خير الف مبروك
وبدأت تعالي الزغرايط والتهاني

اقترب منها فادي وقبل راسها وقال لها .. الف مبروك ياعروسه
نعمه بخجل .. الله يبارك فيك

فادي بخبث.. اهلٱ بيكي ف جحيم فادي عدنان
نظرت ڵـهٍ بخوف وصدمه ف منذ قليل كان ينظر لـٍهآ بحب ونظرات اعجاب اما الان يريد الانتقام
بقلمي وفاء كامل

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية صرخة فتاة
google-playkhamsatmostaqltradent