رواية كسرني رغم حبي له الفصل الرابع عشر 14 بقلم فرح طارق

 رواية كسرني رغم حبي له الفصل الرابع عشر 14 بقلم فرح طارق

رواية كسرني رغم حبي له البارت الرابع عشر

رواية كسرني رغم حبي له الجزء الرابع عشر

رواية كسرني رغم حبي له الفصل الرابع عشر 14 بقلم فرح طارق


رواية كسرني رغم حبي له الحلقة الرابعة عشر

البارت الرابع عشر من كسرني رغم حبي له 💔
آدم بغضب واضح: نورتي
حياه بفزع: آدم..... انت هناا... ااقصد منمتش يعني
آدم بغضب: هو انا مش قولت مفيش خروج..... نفسي اعرف كلامي مبيتسمعش لييي هاا
حياه: كان لازم اروح يا آدم
آدم بغضب وبيضرب ب إيده علي الباب : لازم!!!.... ولازم ليي بقااا....هاا
حياه بخوف من عصبيته: طيب... بص هقولك بس ونبي اهدي
آدم وهو يمثل الهدوء: هديت اهوه.... ثم اتعصب تانى ما تقوليي بقااااااا
حياه بخوف:حااضر.... حاضر  هقول صلي على النبي الاول
آدم: عليه أفضل الصلاة والسلام
حياه بإبتسامه: زيد الصلاه على النبي كمان مره
آدم :عليه افضل الصلاه والسلام
حياه:وحد الله كده
آدم:لا إله إلا الله...... ما تنطقي كل ده عشان تقولي اخلصي
حياه:طيب .......كنت بشوف بابا
آدم بغضب: ماجد الكلب
حياه سريعًا: لا لااا.... ابويا الحقيقي
آدم بإستغراب:حقيقي!!!!!!
حياه:اهاا.......... سراج نور الدين يبقي ابويا حكت حياه كل حاجه لآدم 
آدم:معقوله بس خلاص نهايته هتكون بكره
حياه:تقصد ايي
آدم: هتعرفي...... يلاا عشان تنامي
حياه بإبتسامه:طيب ثم رجعت اهاا صح فين اختك الحربااايه اقصد ست رناا
آدم فضل يضحك
حياه بغيظ منه وفضلت تضربه في كتفه: بتضحك على اييي هااا
آدم:عليكي.... انتى صدقتى!!
حياه بإستغراب:صدقت.... تقصد اييي
آدم:مش معقول يحياه..... هحكيلك يستى بكره إن شاء الله بس لما الموضوع يتم
حياه: موضوع ايي....... ما تفاهمني دلوقتي
آدم:تؤتؤ.......... نامي يلااا عشان بكره عاملك مفاجأة
حياه بإبتسام:مفاجأة..... مفاجأة اييي بس
آدم:هتعرفي بكره بقاا..... انتي لييي فضوليه النهارده عايزه تعرفي كل حاجه
حياه:انااا!!!
آدم:اها انتي
حياه:ماشي يا آدم مااشي ومشيت عشان عشان تغير
نسيبهم عشان يناموا
___________________________________________
عند مراد
مراد:الوو يا اماني
حياه:الوو
مراد:ماال صوتك....... انتي كويسه؟!
امانى:اها.. اها
مراد:طب بقولك ايي حددتيلي ميعاد مع باباكي 
اماني:اهاا.. بكره بليل
مراد:امانى..انتي كويسه؟؟
أمانى:اها.... اهاا
مراد:طيب لازم اقفل معاكي دلوقتي بيباي
امانى:باي
مراد:ماما..... يماماا
حنان:ايوه يمراد
مراد:بكره هنروح اتقدم لأماني
حنان بفرحه: مبروووووك يحبيبي مبرووك 
_______________________________________________
في الصباح
قامت حياه من النوم، حياه: آدم... آدم لحظه هو راح فين فضلت تدور عليه مش لاقياه
حياه:داده مشوفتيش آدم
داده فاطمه: لاا
حياه بقلق:طب هيكون رايح فين.... ربنا يستر
_________________________________________
في صحراء 
آدم:انت مش قايل هيسلموا البضاعه هناا، مش شايف حد يعنى وهو مجاش
سيف: اكيد جي، اهو بص في عربيتين وقفوا ركز انت بقاا عبال ما اكلم عصام الظابط
آدم: تماااام، أخيرا جيت والله لنهايتك هتبقي النهارده يماجد الكلب
سيف:عصام بيقولك جاهز والقوات جاهزه مش فاضل غير انهم يسلموا البضاعه 
آدم بسخرية: واهو الكلب وصل
عند ماجد
ماجد:كل الاسلحه جاهزه.... يدوب تسلمني الفلوس هسلمك الاسلحه
الشخص: اكيييد......... فلوسك جاهزه يماجد اتفضل
مسك ماجد شنطه الفلوس ثم شاورل للرجاله يسلموه الاسلحه، ثم هجم عليهم الظابط عصام والقوات
ماجد:هو فيي ايي انا عملت ايي أنا عربيتى عطلت ومعرفش مين دول وجم امتي صدقنى يحضره الظابط
الشخص :انت بتقول ايي يماجد انت عايز تلبسهالي لوحدي
آدم:طب وبالنسبة للورق ده مش تبعك هو كماان
ماجد بصدمه:آدم!!... انت العملي الكمين ده هههههههه
آدم: والله ووقعت يماجد قولتلك حق ابويا هاخده منك وحق حياه مراتي اخدته وهتشوف في السجن ايي الهيحصلك متقلقش موصي عليك هناك وغمزله
ماجده بغضب:ماشي يا آدم........... والله ما هسكت وهندمك انت وكل المعاك واخدته القوات
الظابط عصام: متقلقش يا آدم بااشاا مش هيقدر يعمل حاجه معاك
آدم:ما انا عارف وشكرا لتعبك معايا يحضره الظابط كده ثم وجه كلامه لسيف:بقولك روح انت مع الظابط عصام عشان الإجراءات الهتم هناك 
سيف:تمم يا آدم ومشيوا
___________________&&&&_____________________
في قصر آدم
آدم:ايي يحياه قاعده كده لييي
حياه بخوف:آدم.... انت كويس  صحيت من النوم ملاقتكش جمبي و بتصل بيك مبتردش كنت فين يا آدم آدم: حياه.. اهدي شويه ثم اكمل بإبتسامه واخيرا اخدت حقي وحقك وحق كل اللي ظلمهم الكلب ماجد
حياه بخوف:عملت ايي يا آدم...اوعي تكون
آدم:حبسته وهيتحكم عليه بالمؤبد 
حياه:انت بتتكلم جد... طب ازاى
آدم:الباشا كان بيهرب اسلحه ده غير أنه كان شايل ورق يوديه في ستين داهيه
حياه: وانت جبته منين يا آدم
آدم بإبتسامه:من رناا
حياه بصدمه: رناا... مش رنا دي اختك ازاى... انا مش فاهمه حاجه
آدم يإبتسامه: هحكيلك يستى .... رنا دي تبقي واحده مأجره عشان تسرق الورق اللي كان عند ماجد واضطرينا نمثل قدامك أن هي اختى 
حياه بصدمه:تمثلوا قدامي!!!! طب وليي
آدم:عشان كنت فاكره ابوكي يحياه وانك ممكن تهدي اللي كنت بعمله
حياه بزعل:بس بردوا يا آدم.. مكنتش تخبي عليااا يا آدم
آدم:ما كنا بنمثل بقاا
حياه:وبتغظني انت هاا لا وايي بتزعقلي عشانها انا اصلا مكنتش مستريحالها ومكنتش طايقاها.... كويس انها مطلعتش اختك
آدم بحزن:نفسي الاقيها يحياه
حياه بحزن: أن شاء الله تلاقيها..... اها صح نسيت
آدم:نسيتي اييي
حياه بتهرب: اها... نسيت أعرفك علي بابا تعالي نروحله
آدم بإبتسامه: طب ايي رأيك أما نعزمه ويقعد معانا في القصر
حياه بفرحه:بتتكلم جد يا آدم
آدم بحب: طبعا بتكلم جد يا روح آدم ثم أكمل روحي كلميه يلاا
حياه بحب:حااضر يحبيبي❤ ومشيت
_______&_&_________________&&&&&&_____________
في المساء عند اماني
سالم: اتفضلوا نورتونا
دخل مراد وحنان، دخل مراد وكان معاه بوكيه ورد واول ما دخل عطاه لأماني وبعدين قعدوا
مراد بإبتسامه: انا مراد محمد عامر مهندس وعندي شركه مقاولات وعندى كل حاجه مش ناقص بس غير أمانى بنت حضرتك فا انا يشرفنى أنى اطلب ايد امانى بنت حضرتك 
سالم: ويا ترى عايز تتجوزها ليي
مراد بإستغراب: تقصد ايي.... انا بحب امانى 
سالم: انا معنديش بنات للجواز
امانى بعياط:لييي يبابا
سالم بغضب: ادخلي جوا يلاا
مراد: ايوه يعنى رفضتنى ليي .. انا فيا ايي عشان ترفضنى بالعكس أنا جاهز ومش طالب بس غير بنتك
سالم:و انا مش موافق وامانى مخطوبه لابن عمها
مراد: يعنى ايييي
سالم: يعنى معنديش بنات للجواز وامانى مش هتيجي تشتغل عندك في الشركه وابعد عن بنتي
حنان بغضب:طب طلاما كده بعتولنا لييي عشان نيجي طلاما بنتكم مخطوبه
مراد بعصبية: يلااا يماما يلااا.......... انا بس قبل ما امشى عايز اقولك حاجه انا مش هسيب امانى خليك عارف وفاكر كده كويس ومشي
أمانى بعياط: لييي كده بس انا بحبه وانتم عارفين ليي رفضتوه
سالم:عشان انتى مخطوبه لابن عمك وفرحك عليه الشهر الجاي
دخلت امانى اوضتها بسرعه وقفلت عليها وفضلت تعيط
_____________&&&&&_______________________&&&&&
في قصر آدم
حياه بإبتسامه:نورت يباابا يحبيبي
سراج بإبتسامه: بنورك يحببتى ❤ ثم اكمل ممكن تسيبيني مع آدم شويه
حياه بخوف: ليي يعنى ما تخلوني معاكم
آدم: روحي بحياه شوفي العشا جاهز ولا لا
حياه: حاضر اللي تشوفوه ومشيت
سراج: الصراحه مش عارف اقولك ايي علي العملته مع ماجد
آدم:كان لازم اخد حق ابويا وحق حياه وكل الناس اللي أذاهم
سراج:بعد اما عذبتها وبهدلتها معاك
آدم بإستغراب: وحضرتك عرفت منين
سراج: من حياه حكتلي كل حاجه.... انا كان ممكن اخدها منك بس لولا أنى عارف انها بتحبك انها كنت اخدتها
آدم: أنا عايزك تعرف انى بحب حياه بجد....... وانا ندمان فعلا علي العملته هي مكنش ليها ذنب بس عايز اقولك حاجه كمان انا عمرى ما هسيب حياه ولا هسمح لحد أنه ياخدها مني
سراج بإبتسامه: وانا مطمن عليها وهي معاك يا آدم اينعم عرفت انها بنتي مؤخراً بس دي بنتى عارف يعنى ايي يعنى حته مني ومش بس كده دي من اكتر واحده حبيتها في حياتى ليلي ثم اكمل صحيح مش ناويين تجيبوا بيبي وابقي جدو
حياه بفضول:بتتكلموا بتقولوا ايي
سراج:بقول لآدم مش ناويين تفرحوني وتجيبوا بيبي وابقي جدو
حياه اتكسفت وبقت عماله شبه الطماطم: الاكل جاهز
آدم بضحك علي منظرها: مش كنتى عايزه تعرفي..... ثم وجه كلامه لسراج أن شاء الله يعمى قريب يلاا بينا عشان ناكل ومشيوا
______________________________&&&&&&___________
في الصباح
حياه: آدم بقولك هروح اشترى شويه حاجات
آدم:لازم يعنى النهارده
حياه: اها.....لازم
آدم:طب روحي ومتتأخريش بس.... استنى افطرى الاول
حياه:لا لا مش عايزه
آدم: افطرى عشان متتعبيش ومتدوخيش
حياه بإستسلام : حااضر
فكرت حياه ومشيت
__________________________&&&&&________________
في معمل تحاليل
حياه: لوسمحتى انا كنت جايبه عينه هنا وعايزه اعرف النتيجه
الدكتوره: اها تمم.... لحظه وجابت لها النتيجه... النتيجه متطابقه
حياه:انتى بتتكلمى بجد
الدكتوره: اها والله...... لو مش مصدقانى تقدري تشوفي النتيجه بنفسك
حياه بفرحه:شكرا ليكي بجد....... شكرا يادكتور
ومشيت

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية كسرني رغم حبي له)
google-playkhamsatmostaqltradent