رواية لن ينتهي حبنا الفصل الثاني عشر 12 بقلم اية هاني

 رواية لن ينتهي حبنا الفصل الثاني عشر 12 بقلم اية هاني

رواية لن ينتهي حبنا البارت الثاني عشر

رواية لن ينتهي حبنا الجزء الثاني عشر

رواية لن ينتهي حبنا الفصل الثاني عشر 12 بقلم اية هاني


رواية لن ينتهي حبنا الحلقة الثانية عشر

البارت الأخير  من رواية " لن ينتهي حبنا "🦋♥.. 
_ ورد يا ورد.. 
خرجت م المطبخ بسرعه.. 
_ جيت بدري النهاردة م الشغل.. 
= اه اصل المدير مسافر ومدينا أجازة لحد ما يرجع.. يعني ع الاسبوع الجاي.. 
_ اه طب كويس.. ودخلت المطبخ تاني ومعبرتهوش..
= الجميل طابخ لياا ايه النهاردة.. 
_ طب قول اي حاجه وانت داخل المطبخ اتخضيت والله.. 
= بعد الشر عليكي م الخضة يا روحي.. 
ولفني له.. 
_ لسه بردوا زعلانه منى يا وردتي... 
ارتبكت لإنه كان قريب مني اوي.. 
_ هاا ال.. الأكل هيتحرق يا يوسف.. 
= يتحرق يا قلب يا يوسف نطلب دليفري وناكل.. 
_ طب ماشي ابعد شويه هو متحرقش ولا حاجه.. 
= بس انا مرتاح كدا. 
_ وانا مش مرتاحه ..
لقيته بعد عني شكله اتضايق بس انا مقولتش حاجه غلط انا كان ممكن اضعف وانا قريبه منه علشان كده قولتله يبعد.. 
_ انا هنزل شوية عند ماما علي ماتجهزي الغدا واما يجهز ابعتي مسدچ ع الواتس.. 
= ماشي.. 
خلصت غدا وبعت له مسدچ.. 
_ تسلم إيدك يا ورد الأكل جميل.. 
= تسلملي يا حب..ياا يوسف.. 
خلصنا غدا وشلت الأكل وهو ساعدني وشال الأكل معايا وغسلت المواعين وخرجت غيرت هدومي وصلينا العصر جماعه وقعدت اسمع مسلسل تركي ف لقيته جه قعد جمبي.. 
_ اسمه ايه المسلسل دا.. 
= لن ينتهي حبنا..
_ امم شكله مسلسل جميل.. 
_ امم.. 
= بيحكي عن ايه.. 
_ بيحكي عن بني ادم كدا حيوان وحلوف واحدة بتحبه وهو راح حب واحدة تانية وخطبها و اللي كانت بتحبه دي تعبت ف يوم وبسبب تعبها الحلوف دا قرب منها وبقاا يحبها و... 
قرب جامد مني ومسك وشي بإيديه الإتنين وبدأ يكمل.. 
" والحلوف دا كان بيحبها اوي من زمان وخطب علشان يضيايقها ويخليها تغير عليه وتحبه لإنه مكنش يعرف انها بتحبه بس ف يوم اللي كانت بتبحه دي ضايقته اوي ولقاها بتكلم حد غيره زهق عليها راحت هي.. 
كملت ورد.. 
" اللي كانت بتحبه مستحيل انها كانت تكلم حد غيره.. 
_ ازاي.. 
"اصلها كانت متفقة هي وصاحبتها علشان تضايق الحلوف وتخليه يحبها.. 
_ يعني انتي مفيش حد اسمه احمد ف حياتك.. 
اتكونت الدموع ف عنيا وحركت راسي بلا.. 
_ولا قابلتيه قبل كدا.. 
_كنت كذبت وقولت إني رايحه درس وروحت قعدت ع الكورنيش علشان كنت زعلانه لما لقيتك بتكلم مريم..
=وانا مكنتش بكلم مريم اصلا كنت بضحك عليكي..
بصتله وسكتت..
= انا آسف يا ورد..
_ انت غلطت فياا اوي يا يوسف..
= آسف والله يا حبيبتي حقك عليا بس انا كنت غيران عليكي وكمان انتي ما دافعتيش عن نفسك..
_ ادافع عن نفسي ادام اللي مفروض ميصدقش اي حاجه م اللي حصل..
لقيته وطي راسه وبصلي بصة ندم كدا...
_ آسف والله دي تالت مرة اقولهالك..
= تصبح على خير يا يوسف..
ودخلت اوضتي علشان انام وسبته مع ندمه شوية..
_ وردتي يا ورد..
صحيت ببص ف الساعه لقيتها 4 اللي هو ميعاد آذان الفجر..
" متتخيلوش انا فرحانه اد ايه إن ربنا يرزقني بزوج صالح زي يوسف "..
_ صحيت يا يوسف خلاص..
= ماشي يا حبيبتي انا اتوضيت اخرجي اتوضي انتي بقاا علشان نصلي..
_ حاضر وفتحت الباب وفضل يبص عليا بإبتسامة جميلة..
" شكلك قمر اوي يا روحي "💙.
ابتسمت غصب عني..
_ شكرا يا يوسف..
= بتشكري جوزك..بصتله ومردتش عليه ودخلت اتوضيت وصلينا سواا..
_ تقبل الله يا حبيبتي..
= مني ومنك إن شاء الله..
_ ورد تسمحيلي اعمل حاجه دلوقتي..
= هتعمل ايه..لقيته قرب مني وحضني اوي..احضنيني احضنيني يا ورد انا خلاص مبقتش عايز حاجه من الدنيا ❤️.
" بجد كنت محتاج الحضن يا ورد سامحيني يا حبيبتي آسف والله"..
عيطت اوي لإني تقريباً كنت نفسي اترمي ف حضنه..
" مسمحاك يا حبيبي "..
خرج من حضني..
" انتي قولتي ايه"..
_ مسمحاك يا حبيبي..
= يعنى انا حبيبك..
" انت حبيبي وروحي وكل حاجه حلوة "..
_ بحبك يا ورد والله..
*‏يا لذةّ الوقت فيك ويا مُره بدونك🤤♥️♥️🐼🖤💫🥺♥️*
_- نختصر الكلام مثلاً ونقول " انت بالدنيا " 🌏💕
شعُور حلو لما يكون فيه شخص عَ قد مَ أنتَ خايف تفقده هو خايف يفقدك , وعَ مَ انتَ معتبره سعادتك هو شايفك الدنيا بعينه🤎🗝️
في حياة كل اللي حوالينا كواليس محدش شايفها ولا يعرف تفاصيلها الدقيقة غيرهم، إحنا بس بنشوف القشرة اللي بره أو اللي هما بيسمحولنا نشوفها ونعرفها، بخلاف كده محدش يعرف حاجة عن دواخل حد ونفسه وشكل حياته، ف مانتخدعش ونفتكر نفسنا عارفين كل حاجة وأسبابها والغرض منها وإزاي حصلت، خمن ليه! عشان ده مش حقيقي للأسف، وربك وحده عالم الكواليس بتاعة حياة الناس دي بكل صعوباتها ومتاعبها وضغوطتها وصراعاتها ولحظات الإنكسار والحزن والإنتصار والسعادة فيها عشان ف الآخر يوصلوا للصورة والقشرة اللي أنت شايفها قدامك دي وبتحكم من خلالها.

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية لن ينتهي حبنا
google-playkhamsatmostaqltradent