رواية الضائعة الفصل الثاني عشر 12 بقلم بسمة سلام

 رواية الضائعة الفصل الثاني عشر 12 بقلم بسمة سلام

رواية الضائعة البارت الثاني عشر 

رواية الضائعة الجزء الثاني عشر

رواية الضائعة الفصل الثاني عشر 12 بقلم بسمة سلام


رواية الضائعة الحلقة الثانية عشر

حاتم::  بس انتي عايزه اسر لي 
نغم:  اكيد هناك هلقي حجة توصلني لاهلي 
حاتم:: اسنها القي عم محمود مش اسر بذات 
نغم.انتي بتغير يا محي..
حاتم:: بطلي رخامه ابعدي ايدك  كدا 
نغم:: انتي بتغيري يا قطه 
حاتم:طبعا عشان بحبك 
(بسمه:😉 ايو بقاااا 😍😍😍😍😍😍)
نغم: طب اسكت وبطل ام الكلمه دي 
حاتم: ام الكلمه دي يخربيت دبشك..
نغم: بتكثف يا حاتم يا خويا.. 
#بقلم_بسمه_سلام
(بسمه: يعني الواد بيقول بحبك ونتي تقولي اخويا والهي حلل فيكي المصايب الا هعملها فييكي دا انا همرمتك 🙄.
عشان حد يبقا يقولي ارحميها وفرحيهااا تاني)
حاتم: هو انا كنت عايز اسالك حجة 
نغم: اي 
حاتم: هو نتي كنتي بتحبي اسر دا 
نعم: قولتلك بتغير متصدقتنيش
حاتم: بتكلم جد 
نغم: هتشلني انت كمان يبني طفله،6 سنين هتحب 
حاتم: انا بس بسال لحسن المنافسين بيزيدووو اوي قدم عيني 
نغم: طبعا انا حلو وقمر والناس بتموت فياا
حاتم: بحبك يا قمر 🌗
نغم:  بس ياض اتلم 
( بسمه:: وحياه امي لو متلمتي يا نغم لكتب انك اتوفيتي ف حادث موتسيكل واتجوز انا الواد دا 😂😂😂😂😂😂)
حاتم:: اعوذ بالله بومه 
نغم:: ايوه انا بومه خلينا ف اهلي 
حاتم:  ونتي مستعده انك تقبليهم او تشوفيهم.. 
نغم:  لا 
حاتم::  امال
نغم:  بس لزم القيهم عشان مسمعش كلمه بنت شوارع دي تاني.. 
حاتم::  طيب بكرا هنروح انا ونتي ونشوف.. 
نغم: ة بس انا مش عارفه المكان 
حاتم:  انتي بتقولي ان شهاب كان كعاكي ف نفس المنطقه وانك عارفه اسم المدرسه صح..  خلاص يبقا نروح هناك.. 
نغم:  بس لزم اعرف شهاب الاول 
حاتم::  بكرا الصبح حبيبتي نشوف الموضوع دا... 
نغم::  متقوليش يا حبيبتي 
(اقتلك طيب ولا ادخلك غيبوبه 😂🙄🙄)
حاتم:  لي
نغم:  بتكثف 
حاتم::  ماشي يا محسن 
نغم::  محسن ف عينك 
حاتم:  طب اقولك اي يا مجنونه 
نغم:   انا رايحه انام.. 
حاتم::  لا تعالي هنا..  
نغم:  ادخل فين انت اتجننت مش هينفع.. 
نغم::  يبنتي هوريكي حجة متقلقيش هسيب الباب يا هابله 
نغم::  امم طيب ف اي بقا 
وقف. قدم دولب وخرج منوو صندوق كبير 
نغم:  اي دا 
حاتم:  دي ذكريتنا 
نغم:  ذكريتنا ازاي يعني 
حاتم: اقعدي اوريكي 
نغم: تعال نقعد علي الارض 
حاتم: ومالو.. بصي  بقا 
نغم:  امم 
حاتم::  فكره دي.. 
نغم:   اي دي..  ورقه شكولاته انت مجنون يا حااتم 
حاتم:  دي اول شكولاته اجبهالك لما كنت عايز اصحبك ومش عارف لانك كنتي دايما خايفه مني.. 
(بسمه:يا ظلمه يا مفتريه)
flashback....
حاتم: استني طيب انتي بتخفي مني لي 
نغم:  متتكلمش معايا..
حاتم: انا جبتاك الشكولاتيه دي خديها وامشي طيب..
نغم: ليا انا 
حاتم: طبعا.. 
قعد كلتها كان بقالي كتير ماكلتش شكولاته وبدات حاتم يحكيلي عن المدرسه وعن نفسه وبقينا اصحاااب.. 
شهاب:: عايز اي منها 
نغم بخوف: شهاب ايدك متعورة 
شهاب: الا بياكلك شكولاته والدته كانت لسه بتعذب فيا من شويه.. 
خوفت وجريت بعيد  عنك فجاه وجريت علي شهاب واول
 المحوله باظت...
back...
#بقلم_بسمه_سلام
طب وفاكره دي.. 
حاتم: اشتريتلك عروسه لعبه وقلتلك اني هسميها نغم وكنتي بتلعبي بيها لما ماما تسااافر..
نغم بابتسمامه..
 flash back...
نغم:  مامتك سافرت 
حاتم:ة يا بنتي ايوه ادخلي الاوضه عادي 
نغم:  لا انت ناسي عملت فيا اي لما شفتني قعده علي السرير بتاعك.. 
حاتم: عارف بتخافي تقعدي علي السرير عشان ماما حبستم تلات ايام.. انا اسف يا نغم 
نغم: وانت مالك هو انت السبب..
back..
حاتم بحزن وهو ينظر علي الارض..انا اسف 
نغم: انت لسه فكر اني بخاف اقعد علي سريرك من مامتك..
حاتم؛ انا عارف انها ظلمتك كتير بس صدقيني مكنتش عايز كل دا يحصل..
نغم: بقولك اي خليني اكمل باقي الحجة وسيبك من الهبل دااا 
حاتم: طيب فاكره دي...
نغم: يااااااا يا حاتم الكشكول لسسه عندك معقول.. 
ينهار ابييض الخط زي الزفت 
حاتم بابتسامه: فعلا خطك كان وحش شويه..
نغم: نعم خطي كان وحش انال الترعه الا انت كنت بتكتب بيها دي كانت اي 
حاتم: اهد يا نغم 
نغم: ظانت كنت بتكتب الكلل بين السطور اصللا 
حاتم: يا بت خلاص ف اي 
نغم: وتقولي خطي وحش 
( بسمه:: يا رب خدها لتخدني)
حاتم:: ههه الكشكول دا كنت 
نغم: بتعلمني في الكتابه... 
حاتم: دانتي فاكره بقا..
نغم: طبعااا 
حاتم: طب فكره  الاستيكه يا حلوة ..
نغم:  تصدق انك رخم 
حاتم: تبقي فاكره يا حرميه
نغم: انا حرميه 
حاتم::يومخا اشتريت استكتين وانتي ضيعتي بتاعتك عشان كنتي خايفه من ماما.. وبعد كدا سرقتي بتاعتي 
نغم: هو انت شوفتني 
حاتم:: ايو يا حرميه
نغم: تصدق انك رخم وانا غلطانه اني قعده معاك انا اروح اشوف منافس من المنافسين بعد ازنك وخرجت وعلي الباب مسك ايدي وشدني لصدره..
حاتم::قولتي بقا هتروحي فين
نعم: منافسين 
حاتم: 13 سنه محديش قدر ينافس اصلا 
نغم: لا نافس بس انت مش واخد بالك 
حاتم:  عشان كدا الخاتم فضل معاكي صح 
نغم: بقولك اي انا همشي  ابعد بقا
(بسمه: منك لله يا نغم يا بنت ام نغم فوض امري الي الله..)

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية الضائعة
google-playkhamsatmostaqltradent