رواية اشتريتها من ميدان عام الفصل الثاني عشر 12 بقلم حبيبة محمد

 رواية اشتريتها من ميدان عام الفصل الثاني عشر 12 بقلم حبيبة محمد

رواية اشتريتها من ميدان عام البارت الثاني عشر

رواية اشتريتها من ميدان عام الجزء الثاني عشر

رواية اشتريتها من ميدان عام الفصل الثاني عشر 12 بقلم حبيبة محمد


رواية اشتريتها من ميدان عام الحلقة الثانية عشر

حاجه هتفرحكم كلكم وترجع الابتسامه للقصر ده تاني 
كلهم بصوا مستنين رد 
طارق: يعني نقدر نقول حاجه هتفرفشنا كلنا بدل الملل ده 
عمار: ما تقول يا عم 
طارق: شش اسكت انت يلا 
فرح: هااااا شوقتنا 
طارق: انا كنت قايل لشروق من كام يوم اننا هنسافر
شهد: طب ما تسافروا 
طارق: لا انتوا فهمتوا غلط اقصد هنسافر كلنا 
فيروز : بجددد هنسافر كلنا ...فين؟؟ 
طارق: نروح الساحل نقضي اسبوع
عادل: اي رأيك يا لميس
شهد بصتله بألم كان نفسها هي التكون مكان لميس دلوقتي 
لميس بصتله بعدم فهم وقالتله: رأي في اي؟
عادل: رأيك في السفر
لميس: معنديش مانع 
عمار: حلو اوي انا شنطه هدومي جاهزه وكل حاجه معايا هنسافر امتي
طارق: لو كلكوا جاهزين ممكن نسافر كلنا بكره 
فارس بص لضحي بمعني انه بفهم رأيها اي 
ضحي حركت رأسها بمعني مش موافقه 
فارس قرب منها عشان يعرف يكلمها 
فارس: مش موافقه تسافري؟ 
ضحي: ايوه 
فارس: بس ده ممكن يحسن من نفسيتك!!! 
ضحي: هروح اعمل اي يا فارس انا في فتره علاج 
فارس: هتيجي 
ضحي: طب والعلاج ولو حد لاحظ اني مدمنه 
فارس: متقلقيش 
طارق: ها رأيك اي يا وائل
وائل: هو انا هاجي؟؟ 
فرح: طبعا ...اقصد يعني تعالي
طارق: تعالا يا وائل 
وائل بتردد: تمام ...هاجي معاكم 
طارق: كلكوا هتيجوا كدا ؟؟ 
كلهم حركوا راسهم بمعني اه 
زهره نزلت 
طارق لف عشان يشوفها 
طارق: تعالي يا ماما 
زهره: عمار؟؟ جيت امتي يابن اللذينه 
عمار: لسه جاي حالا 
زهره: لا بقا ده انت لازم تقعد معانا فتره كبيره وبعدين انتوا مالكوا ملموين انهارده كلكوا ليه 
طارق: احنا هنسافر بكره يا امي تيجي معانا 
زهره: انا لا لا ملييش في الخروجات والحاجات دي 
طارق: تعالي اتفسحي معانا 
زهره: لا لا مش عايزه 
طارق: تمام كل واحد يطلع بقا اوضته يجهز شنطه هدومه وكل حاجه تخصه 
طارق: وانت تعالا يا عمار اوريك اوضتك 
عمار: لا يسطا انا عارف اوضتي 
طارق: مش قولتلك بلاش كلمه يسطا دي ياخي انت بقالك كتير في تركيا يعني المفروض تكون اتعلمت اي حاجه نضيفه بدل الانت بتقولوا ده 
عمار: هطلع اوضتي عايز حاجه
طارق : لا 
في غرفه فرح 
كانت بتجري في الاوضه وبتكلم نفسها 
فرح: اي الانتي فيه ده يا فرح الزفت عماله تقولي للواد تعالا معايا السفريه من امتي وانتي بتفكري بالمنظر ده 
حضرت شنطه هدومها لحد ما وصلت لصوره مامتها 
لمست الصوره بشوق كبير لمامتها وحضنت الصوره وهي بتدمع وبعد كدا حطت الصوره في الشنطه معاها 
في غرفه شهد 
كانت قاعده ماسكه راسها وبتعيط : اي الوصلني للأنا فيه ده ....وانا من امتي بعيط علي حد ....وبعدين متنسيش يا شهد ان ده الخطفك انتي واخواتك .... وحبسك في اوضه قبل كدا ومشي متنسيش ان ده ...................................................اكتر راجل انتي حبتيه
قامت وقفت في المرايه وبتبص لنفسها : لحق ينساكي يا شهد خلاص مبقاش يحبك هو اصلا مكنش بيحبك لو كان بيحبك كان فضل وراكي لغايه ما سامحتيه بس هو مع اول موقف مشي وسابك مسحت دموعها وحطت شنطه هدومها وحطت هدومها في الشنطه 
في غرفه فيروز 
كانت عماله بتلف حوالين نفسها بفرحه كبيره ......وتضحك ان ادهم طلع بيحبها زي ما هي بتحبه فضلت تقيس في الفساتين وتغيرها وهي فرحانه ولمت كل هدومها حطتها في شنطه السفر 
في غرفه ضحي 
كانت قاعده بتفكر تروح ولا لأ وبتلف حاولين نفسها وهي ماسكه دماغها وبتفكر في كلام فارس ..... وبتفكر في شكله ....ضحكته ....هزاره.....
طريقه كلامه ....كل حاجه فيه 
ضربت دماغها جامد وقالت لنفسها: بس كفاياااا .....انا بفكر فيه ليه ؟؟؟ ها ...ليه ده مجرد شخص بيساعدني فقط لا غير قامت بهدوء وراحه ومسكت شنطه السفر وحطت هدومها 
في غرفه لميس 
كانت قاعده علي التلفون 
دخل عادل .......
عادل: لميس متبينيش ان الاحنا بنعمله ده لعبه ...عشان لو شهد عرفت انه لعبه هزعلك 
لميس: يابني انت مجنون خلي حد غيري يمثل 
عادل: اسمعي كلامي احسنلك 
لميس : يابني شهد دي تكون قريبتي بلاش الانت بتخليني اكون فيه ده انت كد..... 
مستناش لحظه وحضنها 
لميس فضلت واقفه في حضنه مش عارفه هو بيعمل اي ..... 
شهد كانت معديه من قدام اوضه لميس  شافته بيحضنها فضلت واقفه متنحه .....مش عارفه تروح ولا تيجي منين حطت ايدها علي بوؤها ودموعها بدأت تنزل منها وطلعت تجري علي اوضتها 
بعد وقت لميس ضربته في كتفه : انت بتعمل اي يا متخلف
عادل: شهد كانت واقفه كان لازم احضنك عشان متفهمش انها لعبه
لميس: طلعني من اللعبه دي فورا
عادل: بمزاجي هقولك اخرجي وبمزاجي هدخلك اللعبه 
لميس: اخرج برا 
عادل: نعم
لميس: اخرج برا عايزه اكمل لعب
عادل: سيبي الزفت ده من ايدك وقومي لمي لبسك عشا هنسافر بكره 
لميس : حتي التلفون بتاخدوا مني ....اي القرف ده 
عادل وهو خارج : قرف يقرفك
بصتله بقرف وبدأت تلم هدومها في شنطتها 
في غرفه شروق 
كانت قاعده بطبق لبسها وبتحطهم في الشنطه دخل طارق
شروق ملفتش ومدتهوش اهتمام
طارق : شروق جهزتي الشنطه..؟
شروق مردتش 
طارق: امممم لسه زعلانه يعني؟
طارق: المكان الانتي هتطلبيه هوديكي ليه يلا ياستي عدي الجمايل
شروق سابت الهدوم من ايدها وهي بتضحك: بجدددد يعني لو طلبت اي مكان هتوديني ؟ 
طارق: طبعا 
شروق: تركيا تركياااااا عايزه اروح تركيا بحبهاااااا عايزه اروح اشوف الممثلين هناك 
طارق: يا هبله هو انتي فاكره ان الممثلين هناك في الشوارع دول مشهورين مش بيبقوا موجودين في اي مكان 
شروق: مش مشكله بس عايزه اروح تركيا وديني تركيا بلييز
طارق: حاضر بس مش الشهر ده الشهر الجاي هنروح لاكن بكره هنروح الساحل 
شروق: بتهزرررر حقيقه ده ولا خيال ......هتوديني بجد؟؟؟؟ بتتكلم بجد؟ 
طارق: بتكلم بجد 
شروق حضنته جامد بمدي فرحتها مش عارفه تعبر عن فرحتها ازاي ..... 
فارس وادهم وعادل كانوا قاعدين في الجنينه تحت 
فارس وهو بيرش الزرع: حضرتوا لبسكوا ولا اي 
ادهم: اه انا حضرتها 
عادل بسخريه: اي اشتغلت جنايني ولا اي 
فارس: اه اشتغلت جنايني زي ما هرميك في حمام السباحه ده دلوقتي 
عادل: طب فكره والله ارميني 
فارس زقه في المايه 
عادل: الجو هنا حلو اوي يا جماعه تعالو معايا 
ادهم: لا لا مش قادر 
فارس: ولا انا خليك انت بقا 
ادهم وفارس طلعوا مع بعض 
شهد نزلت 
فا عادل عمل نفسه غرقان و عايم علي وش المايه 
شهد مستغربتش وفضلت واقفه من بعيد تبص وهي مربعه ايدها ....للحظه حست بخوف فا طلعت تجري 
شهد: عادل ......عادل .....عاااادل 
شهد: يا جماعه حد يجي يلحقوا انا مبعرفش اعومم يا جماعه ....يا ادهمممم يا طااارق محدش كان سامعها فا نطت في المايه  
عادل عارف انها مبتعرفش تعوم فا نزل وراها علطول وجابها 
طلعت من المايه وهي بتاخد نفسها بصعوبه 
عادل: متحاوليش تنقذيني تاني 
وشالها وطلعها برا حمام السباحه 
ومشي هو من غير ما يديها اهتمام 
شهد: حيواااان 
في غرفه وائل: 
وائل: حضرت لبسي وكل حاجه يا فرح 
فرح :  طب كويس اوي .... هقفل انا دلوقتي بقا عشان هاخد شاور وانام عشان بكره هنصحي بدري بنحضر للخروجه وكدا 
وائل: تصبحي علي خير يا فروحه 
فرح استغربت وهي بتبتسم: فروحه!!!! غريبه يعني اول مره تقولهالي 
وائل: من هنا ورايح هقولهالك
فرح ابتسمت وقالتله: ماشي يا وائل 
قفلت معاه وخدت التلفون في حضنها 
وبعد كدا لاحظت ال هي بتعمله قامت قايله لنفسها: بس يا فرح اي الهبل الانتي بتعمليه ده وحطت تليفونها علي الكوميدينوا ونامت ...
القصر كله نام ....
الا لميس .....
لميس : اي الجوع ده هما بياكلوا بمواعيد معينه ......
نزلت للمطبخ وهي بتتسحب عشان تفتح التلاجه وتجيب اكل 
جابت الطبق وجابت بيض من التلاجه ولما جت تقشره 
دخل عمار 
وقعت البيضه من ايدها وسخت الارض
لميس: احمم خضتنيي 
عمار: بتتسحبي بليل كدا ليه
لميس : الاه كنت جعانه ماكلش يعني
عمار: طب ما تاكلي حد منعك وبعدين بتتسحبي ليه 
لميس: انتوا بتاكلوا هنا بمواعيد وانا بصراحه متعودتش علي الكلام ده انا لما بكون عايزه اكل بصحي اكل عادي 
عمار: انتي جايه منين يابت 
لميس: بت؟؟؟ ما تلم نفسك ليا اسم ......
عمار: معرفش اسمك🙂
لميس: اممم اسمي لميس 
عمار: جايه منين يا لميس
لميس: هكون جايه منين يعني ما انا من القاهره زي زيك 
عمار: اممم لا بس طريقتك متقولش كدا يعني بتتسحبي وتاكلي علي مزاجك ونازله المطبخ حافيه؟؟ 
لميس: ملقتش الشبشب وبعدين محسسني انك جاي من ايطاليا ليه 
عمار: لأ جاي من تركيا 
لميس: هه ظريف
عمار: بتكلم بجد انا قضيت 10 سنين في تركيا 
لميس: بتهزر.....ليه انت عندك كام سنه 
عمار : 24 
لميس: انا 22 
عمار: اممم انا اكبر منك بسنتين يبقي تحترميني 
لميس: هه ظريف اوووي 
عمار: كفايا اكل عشان هتتخني
لميس: تخنت؟؟ 
عمار: اه 
لميس: طب امشي بقا من وشي
عمار: بهزر: ده انتي حته كيرڤي ومزه  
لميس :  ما تحترم نفسك 
عمار : ماشي 😉 
لميس: اطلع نام بقا يلا
عمار : ما تنامي انتي كمان بكره الصبح بدري هنسافر كلنا 
لميس: يووووه انا جعانه عايزه اكل .......
عمار: لا امشي علي النظام يلا اطلعي نامي بقا 
لميس طلعت معاه 
عمار : يلا تصبحي علي خير 
لميس : وانت من اهله😊
في صباح يوم جديد 
كلهم صحيوا علي الساعه 10 
في غرفه شروق 
شروق: انا فرحانه اوي اني هسافر زهقت اوي من المكان ده 
طارق مسك وشها بين ايديه الاتنين : وهفضل طول عمري افرحك 
شروق ابتسمت .....وقالتله : ها اي رأيك في الفستان ده ....
طارق: لا مش حلو 
شروق : ليه🙂
طارق: ضيق وقصيرر 
شروق : طيب اي رأيك في الاسود ده ؟؟ 
طارق: اه حلو ...
في غرفه فرح 
فرح اتصلت ب وائل 
فرح: صباح الخير يا وائل 
وائل: صباح النور يا فروحه
فرح ابتسمت وقالتله: ها لبست؟
وائل: اه جهزت 
فرح: ماشي يحبيبي لما اشوفك هقول رأيي في الطقم اوكي 
وائل: قولتي اي ؟ 
فرح: قولت هبقي اقول رأي في الطقم 
وائل: لأ القبلها 
فرح: لما اشوفك؟ 
وائل: القبلها 
فرح: مقولتش حاجه قبلها انا
وائل: لا قولتي 
فرح: قولت اي يا وائل
وائل: قولتيلي حبيبي ....
فرح: انا؟؟؟؟؟
وائل: ايوه 
فرح: ا..انا اسفه ...انا متعوده اقول الكلمه دي لصحابي 
وائل: كانت طالعه منك حلوه اوي
فرح: وائل ...و...ب..باي 
وائل: باي 
لبسوا كلهم اخيرا واتجمعوا كلهم في الشارع وكل واحد اتجمع بالتاني بعربيته
نزلو كلهم من القصر 
شروق وطارق نزلوا 
وفرح وشهد 
و ادهم و فيروز 
وعادل ولميس 
وعمار و فارس وضحي 
كلهم وقفوا يهزروا في الشارع وكل واحد ركب مع التاني العربيه 
فرح: اهو وائل وصل 
ركبت معاه العربيه ومشيوا 
وشروق وطارق  ركبوا مع بعض 
و عمار و فارس وضحي ركبوا مع بعض 
وادهم وفيروز ركبوا مع بعض
ولميس ركبت مع عادل 
شهد: كلكوا ركبتوا .... طب وانا؟ 
طارق : اركبي مع عادل الوحيد العربيته فاضيه 
كلهم مشيوا وعادل الوقف بالعربيه استناها 
شهد  بصتله بقرف وركبت: 
عادل : لميس نشغل اغنيه يروحي
لميس: اي اغنيه 
عادل: زي اي 
لميس: شغل اغنيه شعبي 
عادل بصلها بقرف وكمل الطريق
شهد قاعده ورا ملهاش ستين لازمه وعماله تدمع وتبص من الشباك ..... 
في مكان اخر 
مهدي: هو فين وائل 
زينب: قالي هيخرج مع صحابه
مهدي : فين يعني 
زينب: هيسافر الساحل مع صحابه ....... 
مهدي: هاتي التلفون ده اكلمه
زينب: خد اهو 
في عربيه وائل 
وائل: اول ما هنروح هننزل كلنا مع بعض البسين او البحر زي ما تحبي 
فرح: انا حابه البسين بخاف من البحر 
وائل: متخافيش طول ما انتي جمبي ....
فرح: يا واد يا جامد😂 
وائل : 😂😂💙 
اتصل مهدي 
وائل: صباح الخير يا بابا
مهدي: انت فين يا وائل 
وائل: مع صحابي 
مهدي: من غير ما تقولي؟؟ 
وائل: مرضيتش اقلقك
مهدي: هترجع امتي
وائل: بعد اسبوع بإذن الله
مهدي: ترجع بالسلامه خلي بالك من نفسك 
وائل: حاضر يا حج💙
في القصر 
زهره: بقا سيبتوني لوحدي كلكم 
ماشي يا طارق ....... 
نزلت تعمل اكل وهي عماله تكلم نفسها
رن الجرس ........
زهره: ايوووووه مين 
زهره: مين؟؟؟ 
= انا ساميه مرات ابو شروق
زهره: واي الجايبك هنا هترمي بلاكي علينا انتي كمان
ساميه: لأ انا اعرف انك مبتحبيش ..شروق وبتكرهيها زي انا جايه اكلمك كام كلمه كدا 
زهره: اممم شامه ريحه حلوه في الموضوع ادخلي 
ساميه دخلت وقعدت 
زهره: ها قولي العندك 
ساميه: انتي هتديني 100 الف وانا هطردلك البت دي هي واخواتها من القصر ده 
زهره: واي اليضمني 
ساميه: رقبتي سداده 
زهره: اعتبري ال 100 الف في ايدك من دلوقتي 
ساميه: حلو اوي يبقي اتفقنا 
في الساحل 
كلهم وصلوا الفندق ال في ساحل كان قطعه من الخيال كان كبير جدا وديكور تحفه 
كل واحد داخل وماسك شنطه في ايده كلهم نزلوا من عرابيتهم 
شروق وطارق دخلوا وحجزوا علي اوضتهم 
و وفرح ووائل كل واحد حجز لنفسه اوضه 
و فيروز وادهم برضو كل واحد حجز لنفسه اوضه 
و عادل ولميس كل واحد حجز لنفسه اوضه 
وشهد فضلت واقفه بشنطتها برا هس وعمار ملقوش حد يدخلوا معاه فا بصوا هما الاتنين لبعض 
عمار: تقريبا انا وانتي الهنفضل متوحدين طول عمرنا 
شهد بضحكه: تقريبا 
عمار: تعالي ادخلي معايا 
شهد: لا لا بلاش هدخل لوحدي 
عمار : ال يريحك 
دخلت شهد وعمار وراها 
كلهم كانوا قاعدين مع بعض بيهزروا ويضحكوا لحد ما كل واحد طلع اوضته 
كلهم غيروا ونزلوا البحر 
عادل نزل ولابس شورت ونضاره شمس ...... 
وشهد نزلت وكلهم نزلوا 
شروق: اللمه دي هتفضل احلي حاجه حصلت 
طارق: انتي سبب اللمه الحلوه دي
شروق: ومن غيرك مكوناش هنتلم كدا .... 
طارق: تعالي ننزل البحر 
شروق: طب هاتلي عوامه 
طارق: بس يا هبله انا معاكي متخافيش
شروق: لا لا هاتلي عوامه 
طارق: طيب 
فرح ووائل نزلوا وهما عمالين بيرشوا علي بعضه مايه وبيهزروا 
وعادل ولميس بيلعبوا بالكوره في البحر ..... 
وعمار وشهد قاعدين برا ... 
شهد قاعده علي الشاطئ عماله بتلعب في الرمل وهي سرحانه في البحر 
عمار: هو انتي فيكي حاجه يا شهد....؟ 
شهد: ها؟؟ لا خالص 
عمار: حاسس انك سرحانه في حاجه
شهد: اه سرحانه في حاجه بس متقلقش .... 
عمار: .....تنزلي البحر؟؟ 
شهد: لا لا بلاش ....هنزل اعمل اي ......
عمار: التشوفيه ......
خرجوا كلهم بعد وقت .... 
لميس: انا زهقت بقا من التمثيل عايزه اخرج من اللعبه دي بقا 
عادل: لسه مش دلوقتي 
لميس: امتي بقا امتيييي 
عادل: بمزاجي قولتلك 
لميس افأفت بقرف ودخلت اوضتها ..... 
عادل كان لسه هيمشي .... 
شهد ندهت عليه 
شهد: استني يا عادل 
عادل لفلها: .؟؟؟؟ 
شهد مسكت ايده وقالتله : انت بتحب لميس ؟؟ 
عادل: اه بحبها 
شهد: وانا؟؟ كنت لعبه بتلعب بيها صح ......انا كنت اي تمثيليه 
عادل: اه كنتي لعبه 
شهد ضربته في كتفه جامد وقالتله: بجح ....بجح وبتعترف ..... طب ليه خلتني اتعلق بيك ....و .....واحبك ...ليه 
عادل: زي ما انتي خليتيني اتعلق بيكي واحبك وسيبتيني قولتلك بحبك كتير وانتي كنتي مع كل مره بترفضيني وبتهزقيني 
شهد: يعني دي النهايه ؟ يعني انت هتنهي قصتنا كدا ... 
عادل: قصتنا انتهت من زمان ولو عايزاني افكرك انتي النهيتيها 
شهد بدموع: يعني انا في حياتك مبقتش اي حاجه؟ 
عادل: مبقتش اشوفك قدامي حتي في اكتر من كدا .... 
عادل مشي وسابها وهس فضلت تعيط مكانها وتكلمه بصوت عالي 
شهد: وانت ليك حق .....انا فعلا من هنا ورايح مش هكون في نظرك عشان انت انتهيت بنسبالي انتهيتتتتتتتت 
ضحي وفارس كانوا بيتمشوا 
ضحي: ها يا فارس 
فارس: ها اي ؟؟ 
ضحي: حاسه اني بقيت كويسه شويه ...من ناحيه النفسيه 
فارس: وانشاء الله هتكوني احسن .....
ضحي اتنهدت : ... وقعدت علي الشاطئ وهو قعد جمبها .... 
فارس: مالك 
ضحي: بقيت احس كل يوم بنبضات قلبي بتزيد لما اسمع صوت شخص معين و عينيه بتسرح لما بشوفه ....وبحلم بيه كل يوم
فارس: مين الشخص ده 
ضحي: ......انت 
في مكان اخر 
كانت فرح ووائل برا الفندق كانوا بيتمشوا ..... 
فرح: تعالا نقعد في الكافيه ده شويه....... 
وائل: ادخلي يلا اقعدي 
فرح: المكان هنا جميل صح 
وائل: جميل عشان انتي فيه 
فرح ابتسمت 
وائل: تشربي اي 
فرح : ممكن بيبسي 
وائل قام طلب البيبسي 
تلفون وائل رن 
فرح: وائل تلفونك بيرن ... مسمعش....فا ردت هي 
فرح: ايوه؟؟ 
مهدي: مين 
فرح: انا فرح زميله وائل 
مهدي: فرح!!!!!!!!!!!!! .....!!!
في الفندق 
فيروز : خلي بالك يا ادهم ناقص علي امتحاناتنا اسبوعين !! 
ادهم: عارف ...انتي مزاكره؟ 
فيروز: مش اوي 
ادهم : وانا برضو الفتره دي كانت مليانه حاجات كتير اوي معرفتش ازاكر بس لازم نلحق نزاكر ......
فيروز: اههههههههههههههه ادهممممممم الحق ....الحق ......في ضرب نار علي ازاز الفندق ........
في غرفه شروق ..... 
طارق: بس اليوم كان جامد انهارده صح 
شروق: صح وبالذات لما نزلنا كلنا البحر بجد اليوم كان حلو اوي 
طارق: متقلقيش مش ناسي ثم اكمل بتريقه  وهسفرك تركيا تشوفي الممثلين 
شروق: بطل رخامه ..... 
...... 
في مكان اخر 
كانت شهد قاعده مكانها مبتعملش حاجه غير انها مريحه ضهرها علي الشاذلونج وبتبص في السما ..... 
عمار : قاعده لوحدك ليه 
شهد : انا؟؟ خالص مفيش
عمار: سرحانه تاني ... 
شهد: ايوه ... 
عمار مسكها من ايدها وقالها اقفي 
شهد بأستغراب : في اي يا عمار
عمار: اقفي بس 
شهد: وقفت في اي بقا .... 
عمار: حط ايده علي قلبها وهي بتبص في عيونه وبيقولها : قلبك بيدق .....انتي في حد معين في دماغك 
عادل كان معدي بالصدفه فا شاف عمار وهو حاطت ايده علي قلب شهد وهي بتبص في عينه ...
يا تري اي رد فعل فارس لما ضحي تعترفله بأعجابها بيه؟ 
و اي كان ضرب النار ده وهيحصل اي لأدهم وفيروز؟ 
و عادل هيعمل اي لما يشوف شهد و عمار مع بعض .... 
وساميه هتطرد شروق و اخواتها ازاي من القصر
و مهدي هيعمل اي في وائل لما يعرف انه مع فرح ؟؟ 

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية اشتريتها من ميدان عام
google-playkhamsatmostaqltradent