رواية غصب عني حبيتها الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميساء عنتر

 رواية غصب عني حبيتها الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميساء عنتر

رواية غصب عني حبيتها البارت الحادي عشر

رواية غصب عني حبيتها الجزء الحادي عشر

رواية غصب عني حبيتها الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميساء عنتر


رواية غصب عني حبيتها الحلقة الحادية عشر

"البارت 11 والاخير غصب عني حبيتها"
اياد دخل يدور ع حياه وفجأه 
هو:نورت ي اياد بيه 
اياد بصدمه وغضب:حازم 
حازم بخبث:كويس انك جيت ع خاطر تشوف حبيبت القلب وهي بتموت قدامك 
اياد بخوف:هي فين
حازم بغل:هخليك تشوفها بس وانت بتطلع في الروح 
وهجم عليه وقعدو يضربو بعض
حازم بصوت عالي:عااادل هات المحروسه وتعالي
عادل طويل وضخم:شد حياه من شعرها قدامي ي حلوه 
حياه بصراخ: ابعد عني 
عادل ضربها بالقلم:اخرسي بقي 
وخدها وطلع 
اياد اول ماشافها بالحاله دي خاف عليها اوي(هدومها متوسخه وف دم عليها ووشها عليه علامات ضرب)
اياد بخوف:حياه انتي كويسه
حياه بصتله بعتاب ومردتش 
اياد لسي هيتكلم حياه جريت عليه حضنته....
أسر وروفيده جهزوا كل حاجه للفرح وحددوا معاد الفرح 
أسر:أنا مبسوط اوي اخيرا هتبقي معايا علطول
روفيده بحب : نا بحبك اوي ي اسر 
أسر:يالهوي ع أسر منك 
وقعدو يضحكو ويهزوا ويحبو ف بعض 
نروح بقي للعشاق الجداد
ادم صحي من النوم لقي ريناس نايمه ف حضنه قرب وخطف بوسه برئيه منها
ريناس صحيت:همممم صباح الخير 
ادم:صباح الفل يروح القلب 
ريناس بصدمه:اي 
ادم قرب منها:رينو أنا بحبك اوي معرفش امتي وازاي بس بجد بحبك 
ريناس من فرحتها عيطت
ادم بسرعه:خلاص خلاص انا هسحب كلامي بس متعيطيش 
ريناس بدموع وفرحه:أنا كمان بحبك اوي ي ادم 
ادم:لا تعالي بقي اطمن ع النونو
ريناس ضحكت بصوت عالي
ادم بتسقيف:العب
وقرب منها......(سكتت شهرزاد)
(والله شهرزاد تعبت منكو)😂
نرجع لاياد وحياه تاني🚶‍♀️
حياه جريت حضنت اياد وهمست:بحبك 
وفجاه حازم ضرب نار وجت ف حياه 
اياد بصدمه:لا لا حياه ردي حاولي تفضلي فايقه ونبي 
الشرطه دخلت ف الوقت(دايما بيجو متأخر)
الظابط:شلها بسرعه وديها المستشفي ونا هتصرف معاه
فعلا اياد شالها للمستشفي 
والشرطه قبضت ع حازم وال معاه 
ف المستشفي#
اياد بصراخ:دكتووووور بسرعه 
الممرضات جم واخدو حياه ع اوضه العمليات 
اياد بدموع : يارب يارب خليهالي يارب أنا بحبها اوي 
بعد ٣ساعات الدكتور طلع 
اياد جري عليه:طمني ي دكتور 
الدكتور:هي كويسه متقلقش شويه وهتفوق عن اذنك 
اياد دخل لحياه فضل قاعد معاها لحد مافاقت 
اياد قرب منها بدموع:حمدالله ع سلامتك كنت هموت من غيرك 
حياه بضعف:اياد 
اياد:أنا آسف ي حياه تتجوزيني 
حياه:بس 
اياد:ششششش بحبك
وقرب منها وحضنها حياه بدلته الحضن بحب 
ونا كمان بحبك 
فات شهر ع ابطالنا 
ادم وريناس بيحبو بعض كل يوم عن اليوم ال قبله 
روفيده واسر فرحهم بعد يومين وبيجهزوا حاجات الفرح 
حياه خرجت من المستشفي واياد كتب كتابه عليها وفرحهم ف نفس اليوم مع أسر وروفيده
كرم نزل أجازه واتقدم لسيلا وفرحهم مع أسر وروفيده بردو
#يوم الفرح 
أسر:الو يروحي عاوز اشوفك اطلعي ثواني 
روفيده:لا قالو مش هينفع 
أسر:ع خاطري
روفيده:قولت لا يلا باي وقفلت ف وشه
أسر لنفسه بحسره:يعيني عليك ي بني أما اروح اشوف البت سيلا وارخم عليها شويه
عند سيلا 
الباب بيخبط 
سيلا:ادخل 
دخل كرم وراح حضنها من ضهرها 
سيلا بخضه:كرم اطلع برا بتعمل اي هنا  
كرم قاطع كلامها وقرب من شفتيها و.......
أسر فتح الباب براحه وانصدم لما شافهم كدا 
أسر بحسره: احيييه ي بختك ي كرم ومحبش يحرجهم قفل الباب ومشي 
عند ادم وريناس 
ادم:براحه ي ريناس متشليش حاجه قولت ١٠٠٠٠ ميت 
ريناس:ي حبيبي الدكتور قالتلي اعيش حياتي طبيعي ع الولاده تبقي سهله والرحم يبقي مفتوح
ادم بخبث: طب تعالي افتحهولك 
ريناس بخجل : ادم اتلم وسابته ودخلت 
بعد شويه كل عروسه جهزت نفسها وكانو اميرات بالفستان الابيض وكل أمير طلع اخد اميرته ونزلو القاعه 
أسر لروفيده:بصي انتي حرفيا اجمل حاجه ف حياتي حسيت اني اتولدت من جديد لما قابلتك بحبك 
روفيده بدموع:بحبك اكتر 
وقربت منه وحضنته وهو شالها ولف بيها 
ادم خد منه الميكروفون:بصي ي رينو ظروف جوزانا مكنش كويسه بس بجد بشكر الظروف وبشكر روفيده لأنهم السبب في انك ف حياتي ووقرب منها وحضنها 
اياد : احم احم مش لاقي كلام يوصف ال جوايا بحبك ي حياتي 
حياه بحب:ونا بموت فيك 
كرم لسيلا:بما أن معدش غيرنا ف أنا ممكن افضل طول الليل اتكلم عن حبي ليكي والوقت كمان مش هيكفي انتي عشقي الاول والاخير بحباااااااااك
سيلا بعشق:ونا بموت فيك 
وجريت حضنتها وشالها ولف بيها  
توته توته خلصت الحدوته 
"غصب عني حبيتها"

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية غصب عني حبيتها
google-playkhamsatmostaqltradent