رواية رهف حياتي الفصل العاشر 10 بقلم اية هاني

 رواية رهف حياتي الفصل العاشر 10 بقلم اية هاني

رواية رهف حياتي البارت العاشر

رواية رهف حياتي الجزء العاشر

رواية رهف حياتي الفصل العاشر 10 بقلم اية هاني


رواية رهف حياتي الحلقة العاشرة

البارت العاشر من رواية "رهف حياتي" 🦋💙.. 
تاني يوم فاقت رهف كان جسمها تعبها اوي وف نفس الوقت فاقت سجدة.. 
سجدة بتبص علي رهف لقت دم جمبها اتصدمت: رهف ايه دا.. 
رهف مش قادره تتحرك خالص وقالت بضعف: ايه.. انا فين يا سجده وبتحط ايدها ع السرير علشان تقوم لقت حاجه غريبة.. 
رهف بصت لقت دم تحتها فضلت تصرخ: ايه دا دم من ايه.. 
دخل نفس الشاب اللي اغتصبها.. 
الشاب: استمتعت امبارح اوي
رهف بعدم فهم: قصدك ايه وايه الدم دا.. 
الشاب بكل بجاحه و برود: دم اغتصابك.. 
رهف اتصلبت مكانها مفيش منها اي رد غير القهر والحزن علي شرفها.. 
سجدة اللي صدمتها لا تقل عن صدمة رهف.. 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
مروان: اناا عرفت مكانهم.. 
يامن: بجد طب يلا بسرعه نروح لهم وفعلاً راحوا للمكان اللي عرفه من خلال تتبعه لفون سجدة لإن فون رهف كان مقفول.. 
بعد ساعه وصلوا ع المكان دا وطلعوا الشقة اللي رهف وسجدة فيها.. 
مروان كسر الباب ودخل..
ملقاش غير رهف وسجدة ومفيش غيرهم ف الشقة. 
دخل لقي رهف قاعدة ع السرير بتعيط ومش بتتكلم ولا صادر منها اي رد وسجدة بتعيط. 
مروان راح علي رهف لقي دم جمبها: رهف.. رهففف ردي علياا فييه ايه وايه الدم دا.. 
يامن حضن سجدة وهي عمالة تعيط.. 
مروان: يا رهف ردى علياااا.. وبعدها اغمي عليها ومشي هو ويامن وسجدة وشال رهف ونزل لعربيته وطلع ع المستشفى.. 
بعد شوية.. 
مروان: هاا يا دكتور مالها رهف.. 
الدكتور بحزن: للأسف اتعرضت لإغتصاب ادي بصدمه ليها.. 
مروان: اغتصاب ايه يا دكتور انت بتتكلم عن مين انا بقولك رهف. 
الدكتور: ايوا وانا بتكلم علي رهف.. 
مروان مصدوم جدا مش عارف هو بيحلم ولا دا حقيقة.. 
يامن: انت لازم تبقي جمبها دلوقتى يا مروان هي مصدومه اوي.. 
مروان وقد أفرغ عما بداخله من حزن: لييييه يااارب لييه كله إلا رهففف.. اكتر إنسانه حبيتها إتاذت يااارب.. 
يامن: مينفعش اللي بتقوله دا يا مروان انت لازم تبقي قوي علشان هي هتستمد طاقتها منك مينفعش تبقي ضغيف وتقول الكلام دا... 
مروان سند عليه وقام وبدأ يجر رجيله ببطء شديد مش عارف يواجهها بأي وش وعدها إنه ميخليش حد يإذيها وإتأذت.. ودخل ليها كانت قاعده ساكته خالص مش بتعيط ولا باين اي زعل فيها.. 
رهف: مروان تعالي.. 
مروان بإستغراب: رهف وراح عليها حضنها: عيطي يا حبيبتي متحبسيش دموعك. خرجي اللى جواكي.. 
رهف: والعياط هيفيدني بإيه.. هيرجع اللي راح مني..
مروان بص ف الأرض بخذلان وزعلان من نفسه إنه مأنقذهاش ولا وفي بوعده:  انا آسف يا رهف آسف يا حبيبتي والله.. 
رهف: انت ملكش ذنب يا مروان..انا عايزة انتقم م اللي عمل كدا.. 
مروان: اوعدك إني أول ما اعرف مين ورا اللى حصل دا هجيبه لحد عندك وتعملي فيه اللي انتي عايزاه.. 
رهف: وليه ميكونش فيها.. 
مروان: قصدك ايه.. 
رهف: سلسبيل اللي عملت كدا يا مروان انا متأكدة من كلامي.. 
مروان مش عايز يكدبها ومش قادر يصدقها: ازاي دي كويسه اوي وحلوة معاكي ومعايا. 
رهف: كل دا كدب.. وهتشوف بنفسك.. 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
سلسبيل: المسكينة زمانها هتموت.. 
سمير: شكلها كدا.. اومال فين الفلوس.. 
سلسبيل: هحطهم ف شارع**عند الزبالة وتروح تاخدهم من هناك.. 
سمير: طب وايه الخطه الجاية وهناخد البت دي ازاي.. 
سلسبيل: سيبها لوقتها.. 
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
رهف طول الليل كانت بتعيط من غير ما مروان يشوفها.. 
وعدي اسبوع وحالة اغتصابها محدش عرفها غير يامن وسجدة ومروان.. مروان خطب رهف لحمايتها.. وقرر إن جوازه منها يبقي بعد إسبوعين.. 
رهف مستسلمه لحياتها حست إن كل حاجه راحت منهاا.. 
يامن وقمر أجلو الشبكه بعد إسبوع علي ما اخته تهدي لإن موضوع اغتصاب رهف مزعلها.. 

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent