رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) الفصل التاسع 9 بقلم نرمينا راضي

 رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) الفصل التاسع 9 بقلم نرمينا راضي

رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) البارت التاسع 

رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) الجزء التاسع 

رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) الفصل التاسع 9 بقلم نرمينا راضي


رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) الحلقة التاسعة

#حلقات_الدبش_اللي_خطفت_قلبي ⁦❤️⁩
كوميدي رومانسي 😂😍
(عمر ويمنى) حلقه ٩
تأليف Nor Męn الأكونت الشخصي (نرمينا_راضي) 🤗
...
بعد ماقضوا يوم جميل هما الأربعه كل واحد روح لبيته وطبعا كالعاده يمنى نامت في الطريق علي دراع عمر وهو سايق ،وصلوا لبيتها نزل ونزلها لقاها غرقانه في سابع نومه راح شايلها ودخلها لحد اوضتها ،نيمها عالسرير خلعلها الشوز والطرحه وغطاها وباس راسها ومشي ...... مالكم متنحين كده ليه 😂😂😂.براحته بقا مهو كتب كتب كتابهم وبقا جوزها رسمي 🙂
..يوم جديد أجمل من اللي قبله ، فرح عمر ويمنى 😍
يمنى قامت من النوم علي صوت رنة تلفونها المعروفه( ولع قلبي لماا شافها ولع ،كان مروح حلف مايرجع ،راح ولقاها ماشيه بتدلع ،قالها هاتي رقمك لو ينفع 😂😂مسخره حتي التلفون مش رحماه 
يمنى وهي بتتاوب :الوو
عمر وهو بيقلد تامر حسني في عمر وسلمى :انا اللهو الخفي هاهاها 
يمنى:والنبي ياعسل مافيقالك ،اخلص عاوز ايه عالصبح
عمر:هههههه عاوز ايه ،احممم لا عاوز ايه دي فاانا هعوز كتير انهارده ولا انتي ناسيه ان انهارده فرحنا 
يمنى وشها احمر :ايه قلت الادب اللي عالصبح دي بقا 
عمر:بت وربنا انتي مش سالكه لااا ،،علفكره قصدي هعوز سلامتك صحتك كده يعني 
يمنى:اممم ماشي ياشبح لخص 
عمر:لا يابشه شكرا كنت عاوز اتنين كيلو ملبن بس اظاهر طلع سودانيه ناشفه 🙂
يمنى:ههههه عمر بقلك هو انا ليه حاسه احساس غريب كده 
عمر:حاسه باايه يايمنتى
يمنى:حاسه ان داخله علي مسؤليه جامده سيكاا 🥺😂
عمرر انا هبقا زوجه انت متخييل 
عمر:احلي واجمل زوجه في الدنيا يانور عيني انتي 
يمنى:عمر انا في حاجه عاوزه اقولهالك 
عمر:قولي ياحبيبتي متنكسفيش عارفك بجحه 😂
يمنى:صدق بالله انك غتت 
عمر:غتت !ههههه حبيبتي انت هربانه من زريبه وانا معرفش
يمنى:ااه عندك مانع 😝
عمر:هو انا اطول يبقا معايا قمر زيك ومجنونه كده 😘
يمنى:طيب يلاا بقاا سكه عشان اقوم ازبط نفسي الميكب ارتيست اللي اتفقنا معاها هتيجي العصر والفستان زمانه جاي في الطريق 
عمر:حبيبت قلبي انا كراجل هشمط البدله مع شويه معطر حمام وكريم دابر املا لو الشعر مقصف ماشي وانتهي الموضوع 
يمنى:هو منين بيودي علي فين هههههه عمر يااحبيبي انت جاي تجنن يوم فرحنا
عمر:منه لله اللي كان السبب بقا 😁
يمنى :تقصد ايه ياونش 
عمر:يخربيت الفاظك ياشيخه .اييه ده 😂😂
يمنى:يلاا ياعسل من هنا مش فاضيين ورانا حرب وليله فل سعااتك نيهاااع 😂😂
عمر:طب والله ماانتي قافله عشان كلمه نيهااع دي بالذات عالرغم اني مش فاهمها ولا الناس اللي بتقرى حلقاتنا دي فاهماها بس بعشقها منك😂😂😘
يمنى:عمر بجد ورايا هم مايتلم عاوزه اقوم ازبط نفسي وكده 
عمر:طب خليكي سيكا بس 
يمنى وهي بتقلد عمرو عبد الجليل :قال علي رأي المثل إن كان حبيبك عسل سده واستريح 😂😂
عمر انفجر من الضحك :هههههههههه انتي اييه يابنتي حتي أم الأفلام مش رحماها 
يمنى:لع نينيني 
عمر:هههه طيب يلا يامجنونتي روحي انتي شوفي حالك ولما تجهزي رني عليا عشان نجيب العربيات ونيجي ناخدك 
يمنى:حاضر ياموري
عمر:قلب مورري انتي ودقااته ،سلام ياروح قلبي 
.....
يمنى قبل متقوم من السرير بتفتح الفيس عادي تنزل بوست ان انهارده فرحها علي حبيب حياتها وتوأم روحها الباشمهندس عمر ،لقت كله منزل منشورات (بوست بتاع الصوره الشخصيه مكتوب تحته في مربع احمر عااجل أخر الأخبار )😂😂
يمنى لنفسها :ايه ده هو انا دخلت الفيس ولا قناة الجزيره 😂😂مجرمه مبتسبش حد غير اما تتنمر عليه😂⁦❤️⁩
..
قامت خدت دش وكان عمر اتفق كل حاجه تجلها مخصوص البيت ،بتاعت الحمام المغربي والميك اب والفستان 
..عدت الساعات وجه وقت الميك اب وطبعا لان الميك اب ارتست اشهر ميك اب في اسكندريه فكانت يمنى سيبالها وشها خالص رغم انها قمر مش محتاجه بس اهو يوم في العمر وخلاص 😂🤭
يمني للبنت بتاعت للميكب اب:بقلك ايه ياعسل تنستري مطخنيش حواجبي وتعمليها زي الزعافات كده 
الميك اب بضحك علي طريقه كلام يمنى :ههههه انتي بتقولي ايه 
يمنى:باتون ساليه
الميك اب :هههههه عسل والله يايمنى دمك خفيف واتشرفت بيكي 
يمنى:انا اشرف..اشرف عبد الباقي نيهاااااع 
الميكب اب :هههههههه ضحكتك مسخره 😂😂😂
..
عملتلها الميكب وكان سمبل جدا ورقيق ،لبست فستان بديل طويل رقيق جدا وهادي ولفت حجابها بطريقه رقيقه كانت شبه الحوريه 
...أصواات زغااريط وعربياات ملت المكان والبيت عمر نزل من عربيته كان لابس بدله من افخم واجمل البدل الشيك كان قمر قمر يعني مفيش كلام 😂😁
..
صحاب يمني ل يمنى:بت يايمنى اديله ضهرك بسرعه واعملي نفسك متعرفيش انه جه 
يمنى:ده اسمه هبل ،يعني ايه هو يجي وانا اديله ضهري وبعدين اتفأجئ بيه 😂😂انتو مجانين المفروض انا حطه ميك اب وشكل متغير فيه يبقا انا اللي اخضه من ضهره مش هوا ،ماالكم ياجدعاان 😂😂😂
صحاب يمنى:وربنا دبش ملكيش في الرومانسيه 
يمنى:دي مسمهاش رومانسيه دي اسمها اولى مراحل الصرع للزوج 
كل اللي واقفين فصلوا ضحك 😂😂😂
..
عمر دخل لقي يمنى واقفه بتضحك مع صحابها ماانتبهتش انه جاي عمر حط ايده علي كتفها ..يمنى اتخضت 
يمنى:هااكونااا بطااطاا 
..
عمر وكل اللي واقفين اتهلكوا ضحك 😂😂😂😂
عمر:وربنا هتشليني حرام عليكي هو انتي لما بتتخضي بتقولي هاكوناا بطاطااا  هو انتي جاايه من كوكب زوحليقه هههههههه 😂😂😂
...
يمنى:احممم بس ايه ده انت جااامد اووي 
عمر راح حاطط ايده ع وشه بيقلد كسوف اي بنت 
عمر :هههيهيهي بس بقاا ياأبلتي 
يمنى:هههههه انت مالك قلبت علي مديحه شوايا كده ليه 
عمر:اعملك اييه يعني هو مين فينا اللي بيتغزل في التاني بالزبط 😂😂بس اييه ده بجد ملااك واقف قدامي 
يمنى اتكسفت ولفت وشها الناحيه التانيه ،قرب منها واحتوي وشها باايده 
عمر وهو غرقان في عيونها :انتي اجمل بنت شافتها عيني ،انتي نصيبي الحلو اللي اخدته من الدنيا ،انا مش بس بعشقك انا داايب فيكي ..باسها برقه قدام كل اللي واقفين ،
بعدته عنها براحه 
يمنى:عمر انت اتجننت ايه اللي هببته ده
عمر:لو مسميه ده جنون ف أنا اكبر مجنون في العالم وباسها تاني بس المرادي طول ⁦❤️⁩
..
خدها وركبوا العربيه اللي كانت نسخه من عربيه سندريلاا بالظبط ووصلوا لقاعه (أكااسيا )اللي تعتبر واحده من افخم قاعات اسكندريه ..دخلوا القاعه تحت انغام اغنيه طلي بالأبيض طلي يازهرة نيسان ، وهي فعلا كانت شبه الزهره واجمل ...
خدها من ايدها ورقصوا رقصه السلو اامعتاده علي الاغنيه الاجنبيه ل (keeny rogers) اغنيه ليدي ⁦❤️⁩
..واحد متحمرش زي عمر في ايده قمر زي يمني يسكت لاا راح منزل طرحتها علي وشهم ودابوا في احلي مشهد لاأجمل زوجين 🤭⁦❤️⁩...
.رأيكم في الحلقه ....الحلقه اللي جايه هتبدا بحياتهم في عش الزوجيه بعد الفرح 💛
...

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent