رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) الفصل الثالث 3 بقلم نرمينا راضي

 رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) الفصل الثالث 3 بقلم نرمينا راضي

رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) البارت الثالث

رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) الجزء الثالث

رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) الفصل الثالث 3 بقلم نرمينا راضي


رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) الحلقة الثالثة

😁
      (حلقه 3     #الدبش_اللي_خطفت_قلبي 😚🥰
#ل_نرمينا_راضي 🌿💌
......
 انتي يا بت.. بت يا يمني قومي ردي على الموبايل تلاقيه  عمر
....
ااه ياخم نوم انتي ..ماتقومي يابت ردي علي خطيبك رن مرتين وانتي نايمه في العسل..
يمني بصوت نعسان:ايوووه ياجدعان حتي الحلم اللي بحلمه مش عارفه اكمله 😒
مامت يمني:حلم !حلم ايه يختي ده ان شاء الله ،قومي ردي علي خطيبك وبلاش عبط .
يمني: ياماما اصبري بس هحكيلك ...لان احلامي دي انجازات لازم افتخر بيها
مامت يمني بنفاد صبر:انجازات!! وحلم ايه ده بقا ان شاء الله اللي هتاخديلي فيه الاوسكار
يمني:هههه ياريت ..حلمت بقا ياست الكل ان انا وكرم بورسين اجوزنا وخادني وعيشنا في تركيا..☺
مامت يمني:كرم بواسير مين يابنت ال...
يمني:بوااسير !!احييه 😂😂اسمه كرم بورسين ياماما وبعدين مسمحلكيش تغلطي في حمايا ..
مامت يمني:وحيات ربنا اصحيلك ابوكي ..
يمني بدلع :بابي عارف عني كل قاذوراتي هيهي
مامت يمني:وحيات ربنا مشفتي ربع ساعه تربيه يابنت بطني 
يمني بشقاوه:اوباااا يعني بطنك اللي خلفتني مش انتي !لالالا ياسوسو مكنتش اتوقع منك كده ابداا 
...
مامتها وهي بتوطي تخلع الشبشب ليمني 😂
يمني: لا وحيات سيدك اللبلومي 
مامت يمني :اخلصي الضهر اذن قومي صلي وكلمي خطيبك من الصبح بيرن 
يمني:ماشي..الله صحيح ياسوسو مابقيش بيبسي من الشبكه 
مامت يمني:العيال الصغيره طالعين داخلين يحولوا فيه لحد مخلص
يمني وهي عماله تهز في كتافها وهي ماشيه تغني ..حتي البيبسي مختش بق 😂💃....مكملتش الاغنيه لقت هوب الشبشب مطرقع ورا 😂😂
يمني :ااه ..داانتو عيله هادمه للملزات 
مامت يمني:ادي دقني لو نفعتي في جواز
يمني:ايه ياسوسو ناويه تسترجلي ولاايه  😂😂
مامت يمني :لاا خلاص انا جبت اخري .انا داخله اعمل الغدا
يمني:واخرك ده جبتيه بكام ...نيهااع 😂😂
.....
*
في بيت عمر ..او بمعنى اصح فيلته اي نعم الفيلا صغيره نوع ما يعني تكاد تكون اشبه بالبيت بس معموله بطريقه تجنن كل  اللي يشوفها ينبهر بها اساسها وجمالها وتنظيمها... كان قاعد في البلكونه بيشرب كوبايه القهوه المعتاده بتاعته  وبتفرج على صور يمني اللي حطاها على الانستجرام...
عمر بيكلم نفسه وعينه كلها حب : انا مش عارف ايه اللي بيحصل لي ده ده انا كنت ما بتقش سيره الحب ولا كان في دماغي جواز اصلا .. من بصه في عينيها بس اتشد لها يعني معقول في اسبوعين بس يحصل فيهم كل ده اسبوعين بس يغيروا حياتي بالكامل.... اه يا يمني لو تعرفي انا قد ايه بقيت متعلق بيكي زي الطفل اللي متعلق بامه ما اقدرش اسمي ده حب ...حب في اسبوعين ما. ما فيش الكلام ده بس بالنسبه لي انا انا مش بس بحبك انا بعشقك ايوه  .. انا بعشقك ضحكتك اللي رديت لي روحي دي ولا نظره عيونك اللي فيها براءه الدنيا كلها بغض النظر على لسانك الدبش بس بينقط سكر سكر ايه ده انتي السكر نفسه 😍
يا ترى هي كمان هيكون لها نفس المشاعر تجاهي ولا ايه مش عارف مش عارف اخذ الخطوه دي وأصارحها ان انا مقدرش اعيش من غيرها لا تستغل نقطه ضعفي دي وتبعد انا مش عارف اعمل ايه..... ااااه يا قلبي ياللي جاي تعذبني علي كبر.
...أما أرن تاني أسمع صوتها اللي واحشني ده...ولاا مرنش ولاايه..انا حاسس ان اندلقت بزياده...اممم مهي بصراحه تستاهل ان ابقا متيم بيها مش مدلوق بس ..هرن زمانها صحيت من النوم .....
*
ولع قلبي لما شافها ولع .كان مروح حلف ليرجع ...راحوا لقاها ماشيه بتدلع .قالها هاتي رقمك لو ينفع 😂💃
.
دي رنت تليفون الست يمني التافهه 😁
يمني وهي ماسكه في ايدها طبق فشار وجاي تغني وتترقص عالاغنيه 😂
ضحكت رحت مبين ابتسامه ..غمزت قمت ضاحك ضحك ياما هيهيهيهي 😂😂💃
بترد عالموبايل والاكل محشور في بقها.:ألوو سلاموا عليكم وعليكم السلام ايوه مين 
.
عمر:ههههه أااه ياهبله ..انتي بتاكلي اخواتك ولاايه 
.
يمني:ااه يسطا انا بمصمص الصباع اهو ..ماتيجي
.
عمر فضل يقهقه بغمازاته اللي تهبل دي :هههههه يسطا!!  وبمصمص !!  ياربي انا شكلي وقعت في واحده معاها شهادة تعامل اطفال ولاايه.. 
.
يمني:ااه احنا عيله في الترللي نيهااع
.
عمر :احييييه ههههه انتي هربانه من العباسيه ولاايه 
.
يمني افتكرت الاغنيه بتاعت مهرجان اخواااتي 😂💃💃
دول هربانين م العباسيه ،مريحين بعد ااعمليه ،القطه بتاعتي المشمشيه راكبه جنبي في العربيه نيعووووووو🐱😂
.
عمر:هههههههه وحيات ربنا هبله انتي استحاله تكوني عندك ٢٢ سنه ،انا هتعامل معاكي ع انك طفله 
.
يمني :ااه ياريت عشان بحب حجات الاطفال جدا ،يعني بعد كده ياباشمهندس مجبليش ورد ،انا عاوزه اكل..كرشي مبيشمش ورد ،كرشي بحب الاكل بس 😇
.
عمر:بس كده يايمنتي ...وبعدين انتي معندكيش كرش انتي وتكه 😉
.
يمني :انت قولت ايه !!؟  وتكه !! انت يبني خريج هندسه ولاقسم تسليك بلاعات 
.
عمر :ههههههه انتي عارفه اللي انتي بتتريقي عليه ده ماسك شركه بحالها من احسن شركات الديكور في اسكندريه وفي مصر عموما...
.
يمني:وانا بعون الله عندي انجازات اكبر منك 
.
عمر:وده شئ يبسطني..هاا قوليلي انجازات ايه بقا 
.
يمني:بنضحك الناس بالكوم والقلب مليان هموم
.
عمر :ههههههه لا مجنونه فعلا .بس عسل يخربيت كده 😘
.
يمني:والله راح اعطيك رغيف عيش تدري ليش لانك ماكذبت
.
عمر:واشمعنا عيش ياهبله 😂.
.
يمني:انت مش لسه قايل اني عسل .هات بقا العيش وتعال غمس..🙂😂😂
.
عمر :ههههه عارفه يايمني انا والله مضحكت من قلبي قبل كده..انا في خلال اسبوعين بس حاسس ان في دنيا تانيه واحساس جديد ..والاحساس الحلو ده محستهوش غير اما دخلتي حياتي...يمني .انتي الست اللي بتمني تشاركني عيالي وتكون مراتي وحبيبتي واختي وكل حاجه ❤
.
يمني:يووه كتر خيرك يابيه 
.
عمر:😂مستفزه والله بس تنعشقي مش تتحبي وبس 😘
.
يمني وشها راح زي الطماطم :احممم عمر 
.
عمر:عيونه وقلبه...
.
يمني:ممكن بعد كده متعمليش رياكت لايك عالبوستات عشان متبقاش نرم ومتوحد 
.
عمر:وه!
.
يمني:ههههه ايه ده انت ليك في الالش اهو امال ليه دايما تعملي لايكات وتبوظ التفاعل ..
.
عمر:ههههه عشان عارف ان الحاجه دي بتستفزك وانا بحب اشوفك متعصبه 😂بصراحه بتبقي شبه الاطفال وانا بعشق براءتك دي ..
.
يمني:ااه كل بعقلي حلاوه 
.
عمر:حلاوه رشيد الميزاني نيهاااع 
.
يمني:ههههه انت اتعديت مني ولاايه 
.
عمر:هو انا اطول ابقا زي القمر ده ❤😘..
.
رأيكم مهم عشان أكمل 😍❤


يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent