رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) الفصل الثاني عشر 12 بقلم نرمينا راضي

 رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) الفصل الثاني عشر 12 بقلم نرمينا راضي

رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) البارت الثاني عشر

رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) الجزء الثاني عشر

رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) الفصل الثاني عشر 12 بقلم نرمينا راضي


رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) الحلقة الثانية عشر

#حلقات_الدبش_اللي_خطفت_قلبي 😍
حلقه ال 12 (عمر ويمنى) 
كوميدي رومانسي 😂🙈.. 
تأليف #نرمينا_راضي ♕꧁꧂
..... 
 عمر صحي الصبح بدري كالعاده كان نايم وواخد يمني في حضنه بس لما قام لقى رجليها  عند راسه، وراسها عند حرف السرير😂😂 وكانت نائمه زي القتيله قاعد  يلعبلها فى وشها لحد ما صحت، 
   واول ما  فتحت عينيها لقيته بيبصلها 🙈
راحت ضرباه بالقلم  ونطت من على السرير وطلعت تجري في الشقه😂😂
 فضل حاطط ايده  على وشه خمس دقايق يستوعب اللي حصل (ربنا يكون في عونك يابني والله 😂)
 عمر: اااه يا بنت المجنونه 😮
 طب والله ما انا سايبك النهارده يومك اسود يا يمنى الكلب 
 بقا تضربيني بالقلم يا مجنونه 
مره تصحي ترمي عليا صاروخ ومره تصحى تضربيني بالقلم انا بقى هاوريكي 😈
  ان ما خليتك تقوليلي  انا اسفه مش هاعمل كده تاني ما بقاش انا 
راح يدور عليها في الشقه سمع صوت ميه شغاله في الحمام عرف انها بتاخد دش قعد يضحك بخبث كده 😂😂😈
وراح متسحب  وفتح الحمام عليها مره واحده
 يمنى اول ماشافته راحت مصوته وواخده فوطه مغطيه جسمها 😹😹 متحمرش رسمى 😹😻
يمنى: عاااا اطلع برااا ياعمر لهصوت الم الخبث والخبائث عليك 
عمر وهو بيخلع قميصه ومش مهتم للي بتقوله: بقاا انا تضربيني بالقلم، ان مخليتك تصوتي بجد 
يمنى: هتعمل ايه يامجنون 
عمر: مستعجله علي ايه ياقطتي دلوقتي هتعرفي انا هعمل ايه 😈
يمنى لسه هتنطق راح موطي عليها وباسها براحه،زقيته بعيد عنها،راح ماسك ايدها جامد وباسها تاني وتالت ورابع لحد ماقدرتش تقاومه والفوطه وقعت غصب عنها 
(نسكت عن الكلام المباح ) 🙈♥
.
بعد اللي حصل قاموا من النوم العصر وكالعاده كانت نايمه جوا حضنه وراسها علي صدره
.
صحى من النوم فضل يلعبلها في شعرها لحد مصحت،
واول مصحت راح بايسها في عيونها برقه ♥😘
.
عمر:صباح الخير ياروحي
يمنى: هو انت يسطا مبتحسش باللي بتعمله ولاايه ،احنا الضهر ياصلاح 
عمر:ههههه نفسي مره نكمل باقي يومنا برومانسيه لازم تفصليني انتي بلسانك اللي زي الدبش ده 
يمنى:خدها دبش متتسابش قال وعلي رأي المثل ان جالك الطوفان متلحسوش كله نيهااااع 
عمر:هههههههه هتموتيني بألشاتك اللي مش فاهم امها دي
يمنى:اناا جعانه اووي
عمر:حاالا يابنوتي وهطلب الدليفري يجبلك الاكل اللي بتحبيه
يمنى:دليفري مين والناس نايمين انا هعملك اكل دلوقت تاكلك صوابعك وراه 
عمر وهو بيفتكر اخر مره يمنى طبخت فيها اما كان خاطبها وحرقت الاكل 
ابوس ايدك بلاااش هتموتيني قبل مجيب منك عيلين 😂😂
يمنى الزعل بان عليها:خلااص ياعمر اطلب دليفري
لما حس انه جرحها بالكلام راح قايم سند ضهره علي السرير وشدها معاه علي صدره،رفع وشها ليه وباس شعرها وبعدين عيونها ومناخيرها وقبل مينزل عند شفايفها قالها اسف حقك عليا ♥♥
..
قامت خدت دش ولبست هوت شورت جينز وتيشيرت حماله لونه بمبي وعملت شعرها ديل حصان ودخلت المطبخ تعمل اكل
عمر اخد دش هو كمان ولبس بنطلون برمودا لونه ازرق وتيشيرت اسود ودخل وراها المطبخ لقاها فاتحه قناة طبخ عاليوتيوب وبتعمل زي الشيف مابيعمل
حضنها وهو واقف وراه وباس رقبتها 🙈♥
عمر:قطتي هتعملنا اكل ايه 
يمنى:هعمل مكرونه بشاميل اكلتك اللي بتحبها 😋🤗
عمر:اوووه متاكد انها هتطلع حلوه زيك ياقلبي 
باس ايدها وسابها تعمل الاكل وطلع يتفرج علي التلفزيون 
.....
بعد نص ساعه يمنى طلعلته بتعيط زي الاطفال 
عمر خاف ليكون اتلسعت واتخض عليها،جري مسك ايدها وفضل يبص فيها يمين وشمال 
ايه ياحبيبتي اتلسعتي 
يمنى وهي لسه بتعيط:عمررر المكرونه بااظت 
عمر كتم الضحكه غصب عنه وراح واخدها في حضنه مطبطب عليها زي الاطفال واتصل ببتاع الدليفري يجبلهم بيتزا 
..اكلوا البيتزا وهي اعده بين رجليه وسانده بضهرها ع صدره بيتفرجوا علي توم جيري،وطبعا عمر مقدرش ياخد منها الريموت تاني عشان ميزعلهاش 😂
يمنى قامت تجهز الشنط عشان يستعدوا للسفر يقضوا شهر العسل في دهب زي ماعمر وعدها 
رتبت الشنط ودخلت تشوفه فين لقيت واقف بيحلق دقنه في الحمام 
يمنى: عاااااا ده انا هطين عيشتك انهارده 
عمر اتخض وماكينة الحلاقه وقعت منه 😹😹 
ايه ياحبيبتي انا عملت ايه
يمنى:عملك اسود ومهبب انت عاوزني اشوفك بتحلق دقنك واسكت 
عمر وهو بيقلد رانيا يوسف: بدل متزعقيلي ان بحلق دقني نبهني 😂😂
يمنى:راحت واخده منه المكنه ووقفت علي رجليه عشان تطول وشه وبدأت تحلقله دقنه براحه،وهو فضل باصص لعيونها وغرقان فيهم ♥
.
بعد مخلصتله قالتله انا عملالك مفاجأه 
عمر:ايوووه بقااا مفاجأة اييه ياروح قلبي يانتي 
يمنى:احممم هرقصلك 
عمر راح مصفر ومسقف بايده:اييوووووه بقااااا هوو ده الكلاام 😘
يمنى راحت طلعت بدلت رقص سوده 
عمر:ايه ياحبيبتي ده انتي هترقصي في الترب 🙃
يمنى راحت مشغله مهرجان بهوااياا وجابت ايد مقشه وفضلت ترقص زي المعااتيه 😹😹ضيعت كل الانوثه اللي فيها 
عمر:طب استأذن انا بقاا 😂😂
معبرتهوش وفضلت تنط وترقص زي المجانين 😂😂
عمر بيقلد حسن حسني في فيلم كتكوت:طب ياسيدي شكرا كفايه 😂😂
يمنى:ولوووو لازم اكمل الاغنيه للاخر 
عمر فضل يضرب كف علي كف وراح شايلها علي كتفه ودخل بيها الاوضه 😹♥🙈
...رأيكم نيهاااع 😂😂♥

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent