رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) الفصل الحادي عشر 11 بقلم نرمينا راضي

 رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) الفصل الحادي عشر 11 بقلم نرمينا راضي

رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) البارت الحادي عشر

رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) الجزء الحادي عشر

رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) الفصل الحادي عشر 11 بقلم نرمينا راضي


رواية الدبش اللي خطفت قلبي (عمر ويمنى) الحلقة الحادية عشر

#حلقات_الدبش_اللي_خطفت_قلبي 
إسكريبت كوميدي رومانسي 😍😂
(عمر ويمنى) حلقه 11 
تأليف #نرمينا_راضي ...
....
كأي عريس وعروسه في ليلة دخلتهم .....خدها في حضنه وباس راسها بحنيه 
عمر:انتي دلوقتي بقيتي حرم الباشمهندس عمر شرعا وقانونا 
يمنى منطقتش من الكسوف وحطت راسها علي صدره ونامت 
بعد خصلات شعرها اللي كانت مغطيه وشها وباسها من عيونها وضمها لحضنه اكتر وناموا ⁦❤️⁩
.......
الشمس طلعت وعمر كعادته نشيط وبيحب يصحي بدري دايما ،فتح عينه لقى يمنه لسه في حضنه وغرقانه في سابع نومه ،باسها برقه وشاال دراعه من تحت راسها براحه عشان متصحاش وقام اخد شاور وصلي الصبح وقف في المطبخ يغني وهو بيعمل الفطار 
...
يمنى فضلت تتقلب يمين وشمال لحد مصحيت ،قامت بتبص علي عمر ملقتوش جنبها 
بتقلد باسم سمره لما كان في القطر وبص ملقاش اسر ياسين جنبه 😂😂😂😂
يمنى :ألاااه 
حتي وهي قايمه من النوم بتهزر برضه 😂😂😂😂
لسه بتنزل من السرير وبتشيل الغطا انصدمت 
يمنى:ينهارك كوفته ياعمر انت عملت فيا ايه ،انا فين هدومي ،نيهاااع وربنا ماسيباك انهارده 🏃😂
نزلت من السرير طلعت كاش مايو لبسته ولمت شعرها ديل حصان ،وفتحت علبه صغيره كده في درج الدبابيس وطلعت منها حاجه وفضلت تضحك زي الساحره الشريره وراحت تشوف عمر فين ...
ياتري مخبيه ايه في ايدك يابنت المجنونه 😂😂😂
يمنى:عمررر ياامووري 
عمر:انا هنا اهو  في المطبخ ياروح قلبي 
بوووووم 💣المجنونه رمت جنبه عليه صاااروخ خليته نط من مكانه 😂😂😂
عمر:ينهااارك ازرق انت اجننتي ،هي دي صباح الخير بتاعتك 
يمنى:عشان انت سبتني انام من غير هدوم يلاا هي يامتوحش يامجرم 😝
عمر:لااا انتي اجراام  لسه مشفتيش ،انا هوريكي بقا الاجرام علي اصوله 🕺😁
فضل يجري ورااها في الشقه وهي تجري وهو يجري ورااه زي القط والفار 😂😂كل اما يجي يمسكها تهرب منه 
بتجري تطلع من اوضة الاطفال اللي كانت مستخبيه فيها راح ماسكها ومثبتها في الحيطه 😂😂وحط ايده علي الحيطه وواقف قصادها زي السور السد مانعها من الحركه 
عمر:والله ووقعتي ياملوخيه تحت المفرمه 
يمنى:اسمها مخرطه يافلاح نيهاااع 😂😂
عمر:انتي ليكي عين تهزري كمان 
يمنى:ليا اتنين عين يسطا مش عين واحده فاكرني الفسيخ الدجال ولاايه 
عمر:هههه انا هعمل منك فسيخ دلوقت 
يمنى:متقدر.....ولسه هتكمل الكلمه راح باسها جامد ،شويه وزقيته عشان تقدر تتنفس ووشها احمر زي الطماطم 🤭
عمر:افتكري ان ده عقابك ،يعني كل اما تستفزيني هورملك شفايفك 😈
يمنى:علفكره انت مش محترم واالله 
عمر:وبلطجي كمان تحبي اوريكي 
يمنى:لااا خلااص انا اسفه والله 🙊
عمر وهو بيبص بخبث للي يمنى لبساه ومكنش واصل لحد ركبتها 
بس ايه الجمال ده ملبن يخواتي 😉
يمنى:ملبن في عينك 
عمر:هاااا 
يمنى وافتكرت العقاب بتاعه :قصدي ياجمال عينك 😅
عمر:تعالي يلا نفطر ياحبيبي عشان اهلك زمانهم جايين 
خدها من ايدها ،قعدها علي كرسي في المطبخ زي الطفل الصغير وبدا يحط الاكل اللي عمله قدامها 
يمنى :انت عملت كل ده امتي
عمر:قمت بدري ياروحي 
يمنى:ليه مصحتنيش اعمل انا 
قرب منها ومسك ايدها باس باطن كفها وحطها علي قلبه 
عمر:سمع دقات قلبي ،طول ماقلبي بينبض فانا هعمل اي حاجه بس اشوفك مبسوطه ،وانا عارف ان لما اعمل كده انتي هتنبسطي 
يمنى:بحبك 
عمر:مع ان اول مره اسمعها منك بس شايفها في عيونك دايما ومحبتش افرض نفسي عليكي وسيبتك تقوليها برضاكي بس انا عشقتك من اول يوم شفتك فيه ،عشقت جنانك وعبطك وحنيتك وكسوفه ورقتك وكل حاجه فيكي بعشقها 
قامت حضنته جامد ولانها اوزعله 😂فكانت راسها عند صدره بالعافيه شالها وقفها علي رجليه .......ويسكت الكلام عن الباقي 🙊⁦❤️⁩⁦❤️⁩
..
جرس الباب رن قالها روحي البسي عبايه وغطي شعرك علي ماافتحلهم 
قعدوا مع بعض اهل يمني واهل عمر فضلوا يضحكوا ويهزروا وكل واحد يحكي زكري حصلتله ..وسلموا علي بعض واستأذنوا وسابوا العرسان في جنتهم ⁦❤️⁩
يمنى:عاااااااااا 
عمر:في ايييه يامجنونه 
يمنى:الحقني بالرمووت بسرعه قبل ما مسلسل انت اطرق بابي يخلص ،ده فيه الموز كرم بورسين 
عمر:مايتحرق الباب علي الواد الزفت ده ،وقايلك ميت مره متحاوليش تستفزيني بس انتي اللي جبتيه لنفسك والعقاب هيبقي اشد المره دي 😉😈
يمنى:اعمل اللي انت عاوزه بس سيبني اتفرج عالمسلسل الهي تنستر
عمر:هههه لااابرضه وبعدين هاتي الريموت ده ،في ماتش عاوز اتفرج عليه 
يمنى:لااا مش هتاخده واللي يعرف يخرجني يفرجني نيهاااع 😂😂
عمر:وحياات نيهاااع بتاعتك دي لموريكي 
فضلوا يشدوا من بعض الريموت لحد ماوقع وانكسر 😆
عمر:عاجبك كده 
يمنى وهي بتقلد احمد حلمي في فيلم زكي شان :طلقني لو مش عاجبك طلقني 😂😂
وطبعا عقابا عاللي هببته ده ،مسبهاش غير اما عاقبها الضعف⁦❤️⁩
عمر ليمني وهي في حضنه :بكره ان شاء الله حضري الشنط عشان هنسافر دهب 
يمنى:بجد ياعمر 
عمر:بجد ياروح عمر ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
...
انا مش عارفه اعمل لناس فيكم منشن مش بيظهر،متزعلوش مني ⁦❤️⁩
علفكره عشان بحبكم نزلتلكم حلقه كمان رغم والله دراعي اللي مموتني من التعب بس اعمل ايه بقا فااانزي⁦❤️⁩⁦❤️⁩

يُتبع ..

google-playkhamsatmostaqltradent